Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Zh2 vs Streetfighter v4s vs Brutale 1000rr

    REKLAM ALANI
  1. #21
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne iyi naket balık ürünü olanlar. tavada 2 dk da yemeye hazır hale geilyor hem
    kesinlikle tavsiye ederim

    https://i.hizliresim.com/7qb3jav.jpeg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------



    kawasakinin ismi bile güzel :D
    "Kavazaaaki" diye değil de AEA'nın tarzıyla "Kavasaki" diye telaffuz ettiğimizde daha da anlamlı oluyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Yok artik" deyip baktim, harbi harbi 240 kilo!!! Retro CB1100 o agirlikta yahu... Velhasil Supercharged motor elinde patladi Kawasaki'nin...

    Diger motosikletlere gelince... Denemeden konusmus olacagim ama sahsen hic birisini tercih etmezdim. Hele hele Monster, Tuono, SDR ve MT10SP gibi basarili naked'lar varken.

    Ama Z2H'i bi test surusu yapmak isterdim. Merak ettigimden oturu...
    malesef bu şekilde bir naked yapmış arkadaşlar.bu konu gerçekten aşırı ötesi komik ister yarışcı olun ister mühendis o kadar ağır naked ben ne duydum ne gördüm.h2 ye lafım yok çicek gibi motor al oyna yükle ama oda ağır zaten.pistte tokat manyağı yapıyorlar pist motoru değil ama yolda harika tabiki.bence supercharge motosiklerler için bir dönüm noktası çalışması oldu.tarihte bir manyak çıkıp bir şey dener herkes ona güler 5 10 sene rakibide olmaz ama alttan alttan çalışıp ona benzer makinalar icatlar çıkar ya bunuda öyle görüyorum.bence başarılı ama tam olarak avantajını kullanamıyor atmosferik motorların yanında uçup gidicek diye bekliyorsun ama öyle bir şey olmuyor.bide gerçekten kaba bir görüntüsü var o ağırlıkla birlikte ben o motoru nabıcam hangi amaçla kullanıcam ? pistte girmez,uzun yola gitsem niye naked aliyim ? şehir içi sürsem 240 250 kilo motoru nabiyim ?? kendine has bir segmenti var motorun

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    malesef bu şekilde bir naked yapmış arkadaşlar.bu konu gerçekten aşırı ötesi komik ister yarışcı olun ister mühendis o kadar ağır naked ben ne duydum ne gördüm.
    Ben duydum, sonra da gördüm. Suzuki yaptı. Benzer mantıkla Hayabusa motorunu kullanıp "B king" diye bir naked yaptı. Aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Manda gibi bir şey. Çok satılmadı. Sadece beş sene üretmişler. Kağıt üzerinde ona benziyor biraz. Gerçi Kawasaki çok daha derli toplu görünüyor. Kullanmadan net bir şey söylemek zor.

    Belli ki Kawasaki ciddi yatırım yaptığı motoruna uygulama arayışında. En iyi uygulama touring gibi görünüyor, ki yaptılar da. Satışları nasıldır acep?

    Açıkçası Honda da Goldwing motorunu ilk başta spor motosikletler için üretmiş. İlk örneği 4 silindir ve naked. Sonradan motorun touring uygulamasına daha uygun olacağını düşünmüşler ve silindir sayısını altıya çıkarmışlar. Halen sınıfının en iyisi.

  4. #24

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben duydum, sonra da gördüm. Suzuki yaptı. Benzer mantıkla Hayabusa motorunu kullanıp "B king" diye bir naked yaptı. Aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Manda gibi bir şey. Çok satılmadı. Sadece beş sene üretmişler. Kağıt üzerinde ona benziyor biraz. Gerçi Kawasaki çok daha derli toplu görünüyor. Kullanmadan net bir şey söylemek zor.

    Belli ki Kawasaki ciddi yatırım yaptığı motoruna uygulama arayışında. En iyi uygulama touring gibi görünüyor, ki yaptılar da. Satışları nasıldır acep?

    Açıkçası Honda da Goldwing motorunu ilk başta spor motosikletler için üretmiş. İlk örneği 4 silindir ve naked. Sonradan motorun touring uygulamasına daha uygun olacağını düşünmüşler ve silindir sayısını altıya çıkarmışlar. Halen sınıfının en iyisi.
    evin 300 metre ilerisinde 55bin kmde b king şu an satılıyor daha doğrusu satılmayı bekliyor yıl oldu sanırım tabiki akar gider zh2 her türlü adamın ağzını açık bırakır ama bencede bu motorun en sevdiği h2 turing modeli artık neyse en mantıklısı o motor bence.h2 zaten tüm dünyaya sevdirdi tasarımı olsun sesi gidişi olsun bi tek pist kısmı eksilerde.fantastik motorlara örnek olmuş h2 ama naked olanı olmamış daha doğrusu anlamsız olmuş.bu seviyedeki zaten hyper naked kategorisi komple fantezi ve fantastik.ona görede alıcıları var tabi 300 yapan naked motorlar hakikaten delice.ama brutale ve v4 ama gerçekten hayallerimi süslüyor.v4 315bin brutale 400bin tl fiyatıyla fantastik alıcılarını bekliyor bizde

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fantastik motorlara örnek olmuş h2 ama naked olanı olmamış daha doğrusu anlamsız olmuş.bu seviyedeki zaten hyper naked kategorisi komple fantezi ve fantastik.ona görede alıcıları var tabi 300 yapan naked motorlar hakikaten delice.
    300km yi geçen bir motosikletim hiç olmadı. Lakin 14 yıl önce edindiğim CB900F Hornetten beridir 100 beygir üstü ve nispeten hafif naked motosiklet kullanmaktayım. Kullanımım (yarı yarıya) iş görmek için kısa şehir içi sürüşlerden ve günü birlik (8 saat civarı) performanslı sürüşlerden oluşmakta... Bu amaçla hafif ama güçlü bir naked birebir diyebilirim. Touring ve ADV kısa sürüşler için pratik değil. SS ise pist ve piste benzer yol dışında zevkten çok dert.

    İşe gidip gelmek, ya da ekmek almak için 15 dakikalık yola güçlü bir naked kullanmak ekonomik olarak saçma, ama pratik olarak kesinlikle değil. Çünkü çok daha küçük motorlu naked motosikletlerden daha büyük ve ağır değil. Ama daha rahat, güvenli ve zevkli...

    Velhasıl bir Brutale ya da V4 Streetfighter seviyesinde olmasa da, yakın seviyede olan, ancak fantazi değil, tipik kullanıma uygun naked motosikletler mevcut. Özellikle şimdiki motosikletimi bu konuda başarılı buluyorum.

    Medyada sürekli güç ve hız vurgusu mevcut, lakin Superduke modelinin başarısının sebebi performansından ziyade, o performansa rağmen kullanımının kolay ve sürüşünün rahat olması... Kolay değil bu çelişen iki özelliği bir araya koyabilmek. Bir şekilde kotarmış KTM.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)