Honda NC 750x vs Triumph Tiger 850 sports fiyat benzer, kalite?
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
istanbulda yaşıyorsanız zaten hiç bir marka model artık sorun olmaz orada.mv agusta bile alın derim yani ki alıyorlar baya sıra falan var.evet 2 motorun arasındaki fark çok.aslında fiyat olarak denk gelselerde rakip değiller.tracer 700 değil tracer900 değil tam ortasını yakalamışlar ama fiyat olarak şu an tracer700 fiyatına bu motoru alabilirsiniz.fp olarak çok üstte kalıyor kalite olarakta zaten güzel.şu dönemde zaten böyle fiyatlara satılan avrupalıların alınmamasını gerektiricek hiç bir şey yok.şimdiden hayırlı olsun derim ama sanırım motor yok henüz.bence yazılın derim bu sırada diğer seçenekleride değerlendirin ama çok seçenek bulamicaksınız bu fiyat segmentinde.tracer 900 de yakında fiyatı açıklanıcak ama hüsran olucaktır tabi 140 dan aşaya beklemiyorum şahsen
Çok teşekkür ediyorum, servis ve yedek parça korkusundan tereddütlüydüm, cesaretlendirdiniz, sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
joshua adlı üyeden alıntı
Avrupalı ile japon kıyaslanmaz, servis parça yakıt ikinci el vb kaygısı olan gider japonu alır, böyle kaygılarınız yoksa Triumph apaçık çok daha iyi bir seçenektir.
Teşekkür ediyorum. Servis hizmeti alma ve yedek parça temini önemli. Günlük ulaşım aracı olarak motosiklet kullandığım için.
Reklamlar
-
Kivancse adlı üyeden alıntı
Arada o kadar mı kalite farkı var gerçekten? İstanbul da yaşıyorum, Avrupa yakasında, servis ve yedek parçadan emin olursam her halde Tiger daha mantıklı olacak. Ben günlük olarak da işe motosiklet ile gidiyorum. O yüzden servis ve yedek parça çok önemli. Uzun süre parça beklemek beni çok etkiler.
Kivancse,oncelikle sunu belirteyim burda bol miktarda amator bulunur,coğu motordan anlamaz,hesap kitap islerine de kafalari basmaz.Kafalari basanlar hemen kendini belli ediyor zaten.
Oncelikle Nc750 kalitesiz degil, Triumpla kiyas etmeyecek kadar kalitesiz hic degil.Ezbere konusuyolar.
https://riders.drivemag.com/news/the...any-and-italy/
Yukarda italya ve almanya da yapilan nc 750 satislarini goruyorsunuz,bu ulkeler Pakistan veya Banglades degil dikkatinizi cekerim.Kalite konusunda burdaki amatorlerden cok daha hassas ve takintili olmalari beklenir degil mi ?
Nc750 cok mu ucuz orda ? Yoo,adamlar 1500 euro fazla verip Tiger alamaz mi ?
Bu motor neden cok satiyor,bunca insan neden nc750 tercih ediyor ?
Nc750 kaliteli bir motordur.Acayip az yakar,kullanimi kolaydir(tecrubesiz kulkanicilar icin onemli) super sorunsuzdur,sehir ici icin nispeten uygundur,rahattır,bagaji vardir,gucu yeterlidir ve dct gibi secenegi vardir.
Ee tabi fiyati da rakiplerinin bir tik altinda olmasiyla cook satiyor.
Ben Nc700 den sonra uc silindir deneyimi icin tiger xrx almistim.Guzel motordu ama iste hem servisin gicikliklari hem de africa twin in cikmasi nedeniyle uzun sureli bir iliski olmadi bizimki.
Hangi motoru alirsaniz alin iyiki almisim derseniz bence.Ama iste korlas biraz kildir.
Bundan tam 5.5 yil once yag,yagfiltresi,hava filftresinin degistigi bakima 750 tl vermistim.Bi de gicik gicik konusmustu ordaki kel gorevli.Biz triumph iz biz honda degiliz falan..Allahin hirbosu..iki ay icinde sattim tabi sizinle mi ugrasacamm
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
sallami adlı üyeden alıntı
Yav Hırbonen nerede acaba? Honda kelimesi geçti ama Hırbonen yok.
Neler yazilacak diye biraz bekledim kimkocu selami ;)
-
Çok teşekkür ediyorum Gerçekten çok aydınlatıcı oldu. Malzeme kalitesi ve işçilik çok farklı değilse sanırım performans çok ön planda değilse NC düşünülmeli gibi bir sonuç çıkıyor
-
Kivancse adlı üyeden alıntı
Arada o kadar mı kalite farkı var gerçekten? İstanbul da yaşıyorum, Avrupa yakasında, servis ve yedek parçadan emin olursam her halde Tiger daha mantıklı olacak. Ben günlük olarak da işe motosiklet ile gidiyorum. O yüzden servis ve yedek parça çok önemli. Uzun süre parça beklemek beni çok etkiler.
valla bende daytona 675 var geçen değişen parçaları soyliyim
debriyaj balatalar sac ve göbek rulmanı (hepsi Triumph orjinal)
hava filtresi (orjinal)
3 buji
yag ve yag filtresi (yağ filtresi orjinal)
antifriz
fren balataları
zincir dişli komple set
fren hidrolik
ıvır zıvır birsuru şey yapıldı 7 günde çıktı
parça gelmesi vs
Ataşehir de motopeak Özkan usta var Triumph motorunu gözün kapalı teslim edebilirsin oraya yaptırdım maşallah jilet gibi aldım biniyorum yedek parça sorunu İstanbul da yok diğer şehirler dede kargolatirsin ama iyi bir ustaya yaptırman gerekebilir
sıralı 3 silindir bakımı standart rutin bir motor Triumphlar güle oynaya binersin
ayrıca korlas yüzünden bu marka ülkemizde tam yaygınlaşamıyor iyi bir distribütör firma olsaydı tabi çok farklı olurdu kendini beğenmiş egolu kişiler yönetiyor kendilerini birşey sanıyorlar şikayetçi olan çok fazla bu korlastan oraya gitmeni önermem
yani Triumph motorları gerçekten güzel fakat distribütör kötü ,
hangi motor hoşuna giderse onu al
Triumph alıp dediğim ustaya gidersen zaten oda Triumph özel servisi oluyor korlastan kaçanlar oraya gidiyor herkes memnundur Özkan abiden kraldır işte o zaman sorun yaşamadan yıllarca binersin
-
Her iki motosikleti de kullanımış biri olarak bu yıl güncellenen versiyonları arasında seçim yaparken baya zorlandım. Tiger GT mi olmalıydı yoksa yeni NC 750 X mi. İki motosikletinde önceki modellerini sevmiştim tabi ayrı kategoride makineler kıyaslamak yanlış olur. Seçim yaparken Korlas faktörü de çok etkili oldu. NC 750 yi seçtim. Yeni NC çok değişmiş test edebiliyorsanız mutlaka edin. Gaz kolunu açmanızla birlikte torkun gelişi, özellikle spor modunda oldukça geliştirilmiş ve eğlenceli bir motosiklete dönüşmüş.Tiger da tercih edebilirdim ama aradaki 50.000 tl farka değecek bir artı sunmuyordu. Arazi odaklı düşünürsek te Africa twin ,Tiger fiyatına çok daha fazlasını sunuyor. NC 750 son 6-7 yılsır avrupa nın best seller i olması sorun azlığı vs derken NC 750 yi tercih ettim.
-
nc evlenilecek tiger eğlenilecek makina
-
Motosiklet konusunda daha tecrubeli arkadaslar var ama sunu ornek vereyim size; tek kapi araba satilmaz dediler 206 gti aldim satildi, mitsubishinin fullu ile hondanin bosu ayni paraydi herkes honda al dedi mitsubishi aldim cok da memnundum, hondadan daha az yakip daha genis ve daha konforluydu. Olay su sifir aldiginiz zaman zaten ozenli kullaninca kronik sikintili bir makina degilse sorun yasamazsin. Sportu bilmiyorum ama xrxi yakindan inceledim nc750 ise grubumuzdaki bir arkadasimizda var bin kere triumphu secerim. Uc silindir daha guclu daha heybetli daha kaliteli, ncnin rakibi verys belki vstrom olabilir triumph bi ust segment , africa, f800 gs ayarinda.
Ayrica satis rakami hicbir seyi belli etmez , bu ulkede mazda toyotanin 10da biri kadar tutmuyor simdi corolla mazda3 den iyi mi? Volvo wolkswagen kadar tutmuyor volvo daha mi kotu 300 bin veren 50 daha veremiyor mu ? Nc750 commuterdir, buyuk bir commuter az yakan gitmeyen , cb500 ile hemen hemen ayni performansi olan birakim 750 segmentini 600luk kadar gitmeyen bir makine. He sunu sorsan benim aklimda da olan bir makine niye seneye 60 civarina bir motosiklet almayi dusunuyorum 100 bin kmde honda alirim ama trimuph soru isareti olabilir, ama sifir alcak olsam nc750 ye 110 bin versem ellerim titrer.
-
Nc750 ve Tiger sport aynı kategori makine değiller kulvarları farklı. tiger sport u honda da VFR800 X Crossrunner la kıyaslamalısınız.
Malzeme ve işçilik kalitesine gelince NC 750 japonya fabrikasından çıkan makinelerden birisidir, kalitesi 750 cc makinennin 100 km de 3.5 lt yakmasından anlaşılabilir. Bu seviyede başka motosiklet bulmanız zordur.Yeni modelini mutlaka test edin derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Her motosikletin sıkleti ayrıdır. Konuyu açan arkadaşımız günlük ulaşım aracı olarak kullanacağım demiş. Commuting tanımı da budur zaten. Tiger bu tanıma bire bir oturmaz. NC günlük kullanıma daha uygundur. Hintli grupta duke 390 ve dominar 400 gibi düşünebilirsiniz. Burada yazdığım bir öneri sonuçta. Yeni modeli mutlaka test edin eski NC ile ilgisi olmadığını göreceksiniz. Tiger kötümü aksine çok beğendiğim halihazırda garajımda olan bir motosiklet.Yni modelini alma planımda var ama seneye inşallah. Honda nın one motorcycle for everything sloganında kullandığı gibi NC 750 X Ülkemiz şartlarında her şey için tek bir motosiklet.
-
Triumph derim
-
LostRider adlı üyeden alıntı
Nc750 ve Tiger sport aynı kategori makine değiller kulvarları farklı. tiger sport u honda da VFR800 X Crossrunner la kıyaslamalısınız.
Malzeme ve işçilik kalitesine gelince NC 750 japonya fabrikasından çıkan makinelerden birisidir, kalitesi 750 cc makinennin 100 km de 3.5 lt yakmasından anlaşılabilir. Bu seviyede başka motosiklet bulmanız zordur.Yeni modelini mutlaka test edin derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Her motosikletin sıkleti ayrıdır. Konuyu açan arkadaşımız günlük ulaşım aracı olarak kullanacağım demiş. Commuting tanımı da budur zaten. Tiger bu tanıma bire bir oturmaz. NC günlük kullanıma daha uygundur. Hintli grupta duke 390 ve dominar 400 gibi düşünebilirsiniz. Burada yazdığım bir öneri sonuçta. Yeni modeli mutlaka test edin eski NC ile ilgisi olmadığını göreceksiniz. Tiger kötümü aksine çok beğendiğim halihazırda garajımda olan bir motosiklet.Yni modelini alma planımda var ama seneye inşallah. Honda nın one motorcycle for everything sloganında kullandığı gibi NC 750 X Ülkemiz şartlarında her şey için tek bir motosiklet.
Saygi duyarim, ama o kadar derine inersek , hacimli bir scooter daha iyi hem bagaji var , otomatigi cok daha kararli , 230 kilo bir motosiklet sehircinde bicilmis kaftan degil o acifan bakarsak da . Zevkler ve renkler tartisilmaz gonulden geceni yapmak lazim sonucta 100 bin km motor saglam dursa da bizim duracagimiz mechul.
-
Sonuçta Kivancse arkadaşımızın sorusuna istinaden tavsiye niteliğinde yazdığımız cevaplar bunlar. Seçim arkadaşımızın gönlünden ne geçerse o olacaktır. Keyifle, sağlıkla kullanmasını temmeni ederiz her zaman.
-
konfucyus adlı üyeden alıntı
Motosiklet konusunda daha tecrubeli arkadaslar var ama sunu ornek vereyim size; tek kapi araba satilmaz dediler 206 gti aldim satildi, mitsubishinin fullu ile hondanin bosu ayni paraydi herkes honda al dedi mitsubishi aldim cok da memnundum, hondadan daha az yakip daha genis ve daha konforluydu. Olay su sifir aldiginiz zaman zaten ozenli kullaninca kronik sikintili bir makina degilse sorun yasamazsin. Sportu bilmiyorum ama xrxi yakindan inceledim nc750 ise grubumuzdaki bir arkadasimizda var bin kere triumphu secerim. Uc silindir daha guclu daha heybetli daha kaliteli, ncnin rakibi verys belki vstrom olabilir triumph bi ust segment , africa, f800 gs ayarinda.
Ayrica satis rakami hicbir seyi belli etmez , bu ulkede mazda toyotanin 10da biri kadar tutmuyor simdi corolla mazda3 den iyi mi? Volvo wolkswagen kadar tutmuyor volvo daha mi kotu 300 bin veren 50 daha veremiyor mu ? Nc750 commuterdir, buyuk bir commuter az yakan gitmeyen , cb500 ile hemen hemen ayni performansi olan birakim 750 segmentini 600luk kadar gitmeyen bir makine. He sunu sorsan benim aklimda da olan bir makine niye seneye 60 civarina bir motosiklet almayi dusunuyorum 100 bin kmde honda alirim ama trimuph soru isareti olabilir, ama sifir alcak olsam nc750 ye 110 bin versem ellerim titrer.
Simdi nc 750 in liste fiyati 95.400 tl,dct yi karistirmamak lazim.
Bir de su var,elinizde nakitle gittiginizde normal sartlarda indirim yaparlar,Triumph ise trident 660 de oldugu gibi bu motorda da indirim yapmaz bence,zaten indirimli fiyati bu.
yani arada nerdeyse 30 bin e yaklasan fiyat farki olabilir..az degil.
-
bu modelleri görmüşlüğüm/ sürmüşlüğüm yok, her iki motorun teknik karşılaştırmasına da aşina değilim. marka bazında konuşacağım, honda diz çöker tövbe eder
fiyatların yakınlığı, "piyasa algısı" sebebiyle de olabilir
-
tigermbz adlı üyeden alıntı
marka bazında konuşacağım, honda diz çöker tövbe eder
Marka bazinda konusacak olursak Honda Triump un kicina tekmeyi basar
Bir tarafta hala Steve Mcqueen ekmegi yemege calisan hipster motorlarinda master degree sahibi Triumph,diger tarafta dunya uzerinde kirilmadik basari birakmamis bir Honda..
Bu sene Dakar kazanildi,Formula 1 de sampiyonluk geliyor,marquez form tutarsa yuzde yuz moto gp sampiyonlugu da gelir.
İste ferasat,iste fazilet,iste Honda powerrrrrr ;)
-
Benim gibi ağırlıklı şehir içi sürüp (günde 60 km) arada şehir duşuna çıkan biri olarak servis yedek parçaya ulaşmak m çok önemli. Bu açıdan NC mantıklı görünüyor Ama sürüş zevkini de düşününce aklım Tiger da kalacak galiba.
-
Zor bir karar gerçekten. İhtiyaçlar öne çıkıyor biraz da. Dediğiniz gibi çok km yapıyorsanız NC daha mantıklı. Keyif için gazlıyorsanız Tiger.
Benim bütçem bu civarda olsaydı Tiger tercih ederdim. Kendi motorum da ktm 890 adv. zaten.
-
nc kullandım ama kesinlikle triump ile kıayaslacak bi motosiklet değil hem 700 hem 750 kullandım kesinlikle 100000 tl edecek motosiklet değil
-
Tiger 850 kesinlikle çok daha iyi bir motor.
Öte yandan servis ve yedek parça konusunda çok sıkıntı çekebilirsin. (Okuduğum yorumlardan yola çıkarak.)
Nc'den daha kaliteli ve problemsizini istiyorsan, aynı fiyat aralığında V-strom'u düşünebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
Kivancse adlı üyeden alıntı
Benim gibi ağırlıklı şehir içi sürüp (günde 60 km) arada şehir duşuna çıkan biri olarak servis yedek parçaya ulaşmak m çok önemli. Bu açıdan NC mantıklı görünüyor Ama sürüş zevkini de düşününce aklım Tiger da kalacak galiba.
Günde 60 km şehir içi için, Nc yeter de artar. Satması kolay olur, yedek parça nispeten daha sıkıntısız olur, yakıt olarak da ekonomik olur.
Mantık Nc diyor bu durumda.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Selamlar öncelikle
Hali hazırda 2016 Triumph Street Triple R 675 kullanıcısı olarak servis ve yedek parça hakkinda bilgi vereyim. ( Aynı motosikleti kullanan yakın bir arkadaşım daha var )
Öncelikle şunu söyleyebilirim, günlük kullanıcı değiliz. Haftasonu çıkıp 200 400 km süren profile sahibiz.
Motosikletimi yaklaşık. 1yil 7000kmdir kullanıyorum. Bu süreçte 2 defa bakım yaptım. Yağ filtresini orijinal olarak Antalya Zorlu motordan tedarik ettim. ( Fiyatı 120 150 arasındaydı ) Zorlu motor Ali abi çok iyi usta ve kral insandır not düşmüş olayım.
Hava filtresi korlastan kargo dahil 2 günde aldım.. 250 TL ( NC 400 TL olması lazım orijinali)
Bujileri ve birkaç spesifik parçayı word of Triumph sitesinden ( İngiltere merkezli Triumpha dair ne varsa orada var ) satın aldım. ( 8 ile 10 gün arası geldi) fiyatı uygun ve acelem yok diye bu yolu tercih ettim.
Zaten fren balatası, zincir dişli gibi malzemeler rahatlıkla bulunuyor. Orijinal olmasına gerek yok. Ebc alınabilir.
Çok spesifik parçalar İngiltere'den beklenir..
Tek sıkıntısı( tartışılır ) bence çıkma parça bulamazsınız biraz zor.
Özetle servis ve yedek parça sorunu, daha önce kawasaki Suzuki ktm Yamaha Honda kullanmış benim için çok farklı gözükmüyor. Honda ve yamaha grubu da +600cc grubunda bir makinenin parçası için 1 hafta bekletebiliyor.
Kaldı ki Triumph özelinde kendiniz İngiltere'den doğrudan alabilirsiniz.
Servisi yakınsa Triumph her türlü alınır.
-
yahu arkadaşlar bazılarınız demişki parça sıkıntısı ve korlas ile sıkıntı yaşarım diye korkuyorum. ama çoğunuz triumphun en eski motosiklet üreticilerinden biri oldugunu bilmiyorsunuzdur. ve aynı zaman da diyelimki parçaya ihtiyacınız oldu. triumph parçayı direk ilk elden kullanıcıya ulaştırmak için o kadar güzel bir yedek parça sitesi kurmuşki. worldofftriumph.com buradan istediğiniz her parçaya detaylı bir şekilde bakıp siparişini verebilirsiniz. max 10 15 gün arası eliniz de. birde ben korlastan uzak durmak istiyorum derseniz. dışarı da işinizi hallettirebileceğiniz çok iyi ustalarımız var artık. örnek vermem gerekirse motopeak özkan usta. çoğu triumph kullanıcıları kendisine gider. ben de aynı şekil de korlasa gitmeyip kendisine gidiyordum. bu kadar büyütmeyin gözünüz de yok yedek parçasıymış yok korlasıymış...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler