Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Sanırım dolandırıldık

    REKLAM ALANI
  1. #21
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen pulsar'ı bilmediğiniz için öyle diyorsunuz.

    - soğutma suyu ve yağ boşaltılacak,
    - depo, yan karenajlar sökülecek,
    - termostat, radyatör ve hortumları tamamen sökülecek,
    - egzoz boğazı sökülecek,
    - hava filtresi kutusu, enjeksiyon ünitesi sökülecek,
    - külbütör kapağı söküldükten sonra, egzantrik dişlisi sökülecek,
    - sağ buji yuvası ve bujiler sökülecek,
    - egzantrik gergisi sökülecek,
    - silindir kapağı sökülecek sonra conta değişecek.
    - motoru toplarken debriyaj kapağı açılarak egzantrik zinciri takılacak.
    - tüm sökülenler toplanacak,

    bakın daha kurum temizliği, supap kontrolü falan yapmadım. ben yapsam 3-4 saatte bitiririm mola dahil. ama cıncık gibi olur.
    gelin bir de yapılacak işleme göre yedek parça fiyatlarına bakalım.

    - orijinal kapak contası 150 tl,
    - debriyaj kapak ve egzantrik gergi contası 25 tl,
    - egzoz manifolt contası 10 tl,
    - yeni antifriz, 30-50 tl,
    - yağ 100-150 tl,
    - 1 kutu balata spreyi harcarım 10 tl,

    malzeme yaklaşık 360-380 tutuyor. duruma göre silindir alt contası değişirse bir 20 tl daha ekleyelim.

    işini hakkıyla yapmak isteyen bir usta o kadar parçayı söktükten sonra,

    - silindir kapağı ve piston kurumlarını temizler,
    - supap kaçak kontrolü yapar,
    - hava filtresi kutusunu yıkar,
    - enjeksiyon ünitesini ve sensörlerini temizler,
    - supap ayarı yapar.
    Oncelikle aciklama icin cok tesekkurler ama yan kapagi neden aciyor ki ustten zinciri dusurmeden cikartamaz mi? Yagi zaten degistirtecegim ama normalde yan kapak acilmazsa ona da gerek yok gibi. Zaten kendi de yag degisecek demedi ama yazdiginiz gibi islemler yapilacaksa hakikaten hakkidir sanirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

    Bakın şu kisimdan siziyor yag devirdaim hortumu girisi var o tarafta


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle aciklama icin cok tesekkurler ama yan kapagi neden aciyor ki ustten zinciri dusurmeden cikartamaz mi? Yagi zaten degistirtecegim ama normalde yan kapak acilmazsa ona da gerek yok gibi. Zaten kendi de yag degisecek demedi ama yazdiginiz gibi islemler yapilacaksa hakikaten hakkidir sanirim.
    zincir gevşedikten sonra yukarıdan dişliye oturtması gerçekten zulüm. yağı boşaltır yan kapağı açar zinciri sentede mis gibi takarım daha az yorulurum

    evet debriyaj kapağı açılmazsa yağ değişmesine gerek yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle aciklama icin cok tesekkurler ama yan kapagi neden aciyor ki ustten zinciri dusurmeden cikartamaz mi? Yagi zaten degistirtecegim ama normalde yan kapak acilmazsa ona da gerek yok gibi. Zaten kendi de yag degisecek demedi ama yazdiginiz gibi islemler yapilacaksa hakikaten hakkidir sanirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

    Bakın şu kisimdan siziyor yag devirdaim hortumu girisi var o tarafta
    https://resimyukle.link/img/PZOPP.jpg
    ben olsam ilk olarak külbütör kapağını söker, blok saplamalarını birazcık sıkardım. conta işine girmezdim hemen..

  3. #23
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir gevşedikten sonra yukarıdan dişliye oturtması gerçekten zulüm. yağı boşaltır yan kapağı açar zinciri sentede mis gibi takarım daha az yorulurum

    evet debriyaj kapağı açılmazsa yağ değişmesine gerek yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------



    ben olsam ilk olarak külbütör kapağını söker, blok saplamalarını birazcık sıkardım. conta işine girmezdim hemen..
    Valla o benim aklima da geldi ama pek dokunmak istemiyorum ne kadar sikmam gerek bilmiyorum cunku ama senin kadar bu islerle ugrasmis biri olsa yanimda direk dalardim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir gevşedikten sonra yukarıdan dişliye oturtması gerçekten zulüm. yağı boşaltır yan kapağı açar zinciri sentede mis gibi takarım daha az yorulurum

    evet debriyaj kapağı açılmazsa yağ değişmesine gerek yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------



    ben olsam ilk olarak külbütör kapağını söker, blok saplamalarını birazcık sıkardım. conta işine girmezdim hemen..
    Bu arada bu ust kapagin vidalari yanda gorunenler degil mi kulbutor sokulmeden sanki sikabiliriz gibi geldi. Silindirin ustunden kaciyor cunku

  4. #24
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Dolandırılmak üzere dolduğunuzu söyleyebilirim. Külbütör kapağı contası değişimi o motosiklette 700 TL tutması mümkün değil, dolandırıcılık kısmı bu olsa gerek.
    Stock Sever ve RoofRoof bunu beğendiler.

  5. #25
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dolandırılmak üzere dolduğunuzu söyleyebilirim. Külbütör kapağı contası değişimi o motosiklette 700 TL tutması mümkün değil, dolandırıcılık kısmı bu olsa gerek.
    Sayın hocam konuyu yanlış anlamışsınız sanırım silindirin hemen üstündeki saç contada sıkıntı. Sizin de yorumlarınızı çok dinlemek isterim acaba civatada gevşeme olabilir mi ne dersiniz ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

    arkadaşlar şöyle bir video yükledim tam olarak yer daha net anlaşılsın diye


  6. #26

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Ben satıcı yerinde olsam ve motor bendeyken böyle bir sorun yoksa o 700 lirayı da göndermezdim şahsen. Benden para koparmaya çalışıyor diye düşünürdüm. Satan arkadaş bilmiyor olabilir veya gerçekten de yağ kaçıracağı varmış ve seni bulmuştur. Her halükarda basit bir yağ kaçağıysa dert edilecek bir konu değil ama bir şekilde hararet görüp conta yaktıysa farklı masraflar çıkabilir.
    allegromod bunu beğendi.

  7. #27
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben satıcı yerinde olsam ve motor bendeyken böyle bir sorun yoksa o 700 lirayı da göndermezdim şahsen. Benden para koparmaya çalışıyor diye düşünürdüm. Satan arkadaş bilmiyor olabilir veya gerçekten de yağ kaçıracağı varmış ve seni bulmuştur. Her halükarda basit bir yağ kaçağıysa dert edilecek bir konu değil ama bir şekilde hararet görüp conta yaktıysa farklı masraflar çıkabilir.
    Hocam herkes biseyler dedikce kafamda biseyler sekilleniyor aslinda yagin sizdigi kisimlar tam sogutma suyunun bloğa girdigi bolumde acaba gercekten hararet mi yaptirmislar. Ben simdi rizeden eve kadar geldim 55 km kadar yol biraz su seviyesi az gibiydi ama cocuk israrla yaklasik 2000 kmdir ne su ekledigini ne de yag ekledigini soyluyor. Ben simdi motor bu durumdayken 150 km yol gidicem servise acaba kontrol ederek gitsem yolda kalir miyim? Bu yaga su karistirma muhabbeti olur mu acaba?

  8. #28
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    acıkcası parayı gonderdıgı ıcın dolandırma oldugunu dusunmuyorum. motordan zerre anlamayan bır arkadas olabılır kendısı, hatta genel olarak kendı bıle binmiyor olabılır.

    bendce 700 tl gonderdı ıse birproblemi daha cıkmaz cunku o zaman da yollamasını ısteyecegını dusunurdu

  9. #29
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam herkes biseyler dedikce kafamda biseyler sekilleniyor aslinda yagin sizdigi kisimlar tam sogutma suyunun bloğa girdigi bolumde acaba gercekten hararet mi yaptirmislar. Ben simdi rizeden eve kadar geldim 55 km kadar yol biraz su seviyesi az gibiydi ama cocuk israrla yaklasik 2000 kmdir ne su ekledigini ne de yag ekledigini soyluyor. Ben simdi motor bu durumdayken 150 km yol gidicem servise acaba kontrol ederek gitsem yolda kalir miyim? Bu yaga su karistirma muhabbeti olur mu acaba?
    Pardon, sanırım yanlış görmüşüm. Silindir kapak contası değişecek gibi görünüyor, yine de o motosiklet için 700 TL' lik bir işlem diyemem, istenen rakkam çok fazla.

    Silindir kapak contası veya silindir kapağı/silindir blok kapak yüzey şekil bozulmalarında klasik teşhis yöntemi olarak da kullanılan, sıklıkla rastalanılan durum suya yağ - yağa su karışması problemleridir. Bu sorunların gerçekleşme ihtimali yüksek olsa da kesin değildir.

    Suya yağ karışıp karışmadığını kontrol etmek için radyatör kapağını açıp kapak iç kısmını ve radyatörü kontrol edin. Sarı renkli çamurumsu bir yapı varsa karışmış demektir, yoksa sorun yok.

    Yağa karışıp karışmadığını anlamak için ise motor yağ seviye ölçüm çubuğu veya dolum kapağını açın, kapağı iç kısmında veya açtığınız kısımdan baktığınızda motor içerisinde sarı renkli çamurumsu yapı varsa yine sorun vardır, bu kez motor yağınıza su karışmıştır.

    Bunlardan biri dahi olsa silindir yüzeyi ve silindir kapağı mastar/sentil ile kontrol edilip gerekirse çok ince de olsa tornacıda paso alınmasını öneririm. Aksi halde bu işleme gerek yok. Ayrıca yine bu sorun yaşanmış ise; yağda su varsa motor yağı boşaltılıp ucuz bir yağ ile tekrar bir miktar dolum yapılıp kısa süre motor çalıştırıldıktan sonra yine boşaltılması, ardından motor yağı ve filtrelerin değiştirilmesi gerekir. Suda yağ varsa soğutma sıvısının boşaltılıp musluk suyu basıncındaki akan su ile radyatör ve tesisat kabaca da olsa temizlendikten sonra antifrizli suyla sistemin tekrar doldurulması, havasının alınması gerekir. Bu da not olarak aklınızda kalsın isterim.

    Kapak contası sprunları genellikle aşırı ısınma ve soğutma sistemi yetersizliklerinden kaynaklanacağı için işlemler sonunda soğutma sistemi çalışmasının iyice kontrol edilmesi, tamirat sonrası kullanımda da kısa bir süre de olsa hararet' e dikkat edilmesi önerilir.

    Canınızı sıkmayın, bunlar olabilecek şeyler. Onarımın soğru şekilde yapılmasını sağlayıp ikaz ve uyarıları dikkate alırsanız, sonrasında sorunsuzca uzun süreler kullanabilirsiniz.
    arndiol, burakrak ve Stock Sever bunu beğendiler.
    ...

  10. #30
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pardon, sanırım yanlış görmüşüm. Silindir kapak contası değişecek gibi görünüyor, yine de o motosiklet için 700 TL' lik bir işlem diyemem, istenen rakkam çok fazla.

    Silindir kapak contası veya silindir kapağı/silindir blok kapak yüzey şekil bozulmalarında klasik teşhis yöntemi olarak da kullanılan, sıklıkla rastalanılan durum suya yağ - yağa su karışması problemleridir. Bu sorunların gerçekleşme ihtimali yüksek olsa da kesin değildir.

    Suya yağ karışıp karışmadığını kontrol etmek için radyatör kapağını açıp kapak iç kısmını ve radyatörü kontrol edin. Sarı renkli çamurumsu bir yapı varsa karışmış demektir, yoksa sorun yok.

    Yağa karışıp karışmadığını anlamak için ise motor yağ seviye ölçüm çubuğu veya dolum kapağını açın, kapağı iç kısmında veya açtığınız kısımdan baktığınızda motor içerisinde sarı renkli çamurumsu yapı varsa yine sorun vardır, bu kez motor yağınıza su karışmıştır.

    Bunlardan biri dahi olsa silindir yüzeyi ve silindir kapağı mastar/sentil ile kontrol edilip gerekirse çok ince de olsa tornacıda paso alınmasını öneririm. Aksi halde bu işleme gerek yok. Ayrıca yine bu sorun yaşanmış ise; yağda su varsa motor yağı boşaltılıp ucuz bir yağ ile tekrar bir miktar dolum yapılıp kısa süre motor çalıştırıldıktan sonra yine boşaltılması, ardından motor yağı ve filtrelerin değiştirilmesi gerekir. Suda yağ varsa soğutma sıvısının boşaltılıp musluk suyu basıncındaki akan su ile radyatör ve tesisat kabaca da olsa temizlendikten sonra antifrizli suyla sistemin tekrar doldurulması, havasının alınması gerekir. Bu da not olarak aklınızda kalsın isterim.

    Kapak contası sprunları genellikle aşırı ısınma ve soğutma sistemi yetersizliklerinden kaynaklanacağı için işlemler sonunda soğutma sistemi çalışmasının iyice kontrol edilmesi, tamirat sonrası kullanımda da kısa bir süre de olsa hararet' e dikkat edilmesi önerilir.

    Canınızı sıkmayın, bunlar olabilecek şeyler. Onarımın soğru şekilde yapılmasını sağlayıp ikaz ve uyarıları dikkate alırsanız, sonrasında sorunsuzca uzun süreler kullanabilirsiniz.
    Aciklama icin tesekkur ederim ustadim, o zaman servise dogru yola cikmadan once ben bir radyator kapagini acip kontrol edeyim herhangi bir yag karisimi var mi diye. Radyator yedek deposundan belli olabilir mi acaba o daha kolay aciliyor. Bir de eger yaga su karisirsa o yandaki yag seviyesi camindan bakinca yagin seviyesi artmasi gerekir mi? Veya radyator suyunda azalma olmaz mi? Ben isten dolayi daha 55 60 km anca kullanabildim. Cuma gunu aldim cumartesi zaten yasak vardi evin onunde temizlerken farkettim. Simdi yarin bi kontrol edicem ona gore persembe gunu binerek servise goturucem yanina yedek yag ve saf su alip gitmeyi dusunuyorum. Simdi pulsari da ilk defa kullandigim icin ne siklikla fan aciyor falan hic kestiremedim dikkatte etmemistim ama sogutmada problem olsaydi sonucta 50 km yolda da problem cikarmaz miydi?

  11. #31
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    bende 2.el motorumu aldıktan 3 ay sonra,bir süre sonra yağ kaçakları oluştu ama sızdırma diyebilirim çok çok azdı sonra ustaya götürdüm cıvataları gevşemiş dedi sonra cıvatalar uygun tork ile sıkıldı şimdi ne bir sorun ne bir sızdırma var resmi gördüm büyük bir sorun gibi gelmedi bana öncelikle cıvataları tekrar sıktırıp sürüş yapın sonra yağ kaçağı varmı kontrol edin

  12. #32
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 2.el motorumu aldıktan 3 ay sonra,bir süre sonra yağ kaçakları oluştu ama sızdırma diyebilirim çok çok azdı sonra ustaya götürdüm cıvataları gevşemiş dedi sonra cıvatalar uygun tork ile sıkıldı şimdi ne bir sorun ne bir sızdırma var resmi gördüm büyük bir sorun gibi gelmedi bana öncelikle cıvataları tekrar sıktırıp sürüş yapın sonra yağ kaçağı varmı kontrol edin
    Valla umarim dediginiz gibi bir sorun cikar da problemsiz hallederiz. Sizin motosiklet pulsar miydi yoksa farkli bir motor mu?

  13. #33
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Çok değilse, yağ kaçakları o kadar da korkulacak bir şey değil. Arabamda hem üst kapak, hem de yağ karterinden terleme şeklinde yağ kaçağı var. Sürekli yağ seviyesini kontrol ederim. Yıllardır yağ seviyesinde gözle görülür bir düşmeye neden olmadı. Bu yıl muayenede yağ kaçakları hafif kusur yazılarak geçti. Yağ seviye kontrolü yapıp devam ediyorum. Acemilik zamanlarım olsaydı tamirci tamirci gezerdim. Sevilen bir müşteri olurdum herhalde.
    espresso bunu beğendi.

  14. #34
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla umarim dediginiz gibi bir sorun cikar da problemsiz hallederiz. Sizin motosiklet pulsar miydi yoksa farkli bir motor mu?
    benim motor Pulsar değildi başka bir motordu zaten halen kullanıyorum mutlu mesut
    zaten yeteri kadar süreniz var erkenden tamir için iyi bir usta ile çözüm arayın ilk iş iyi bir arıza tespiti yapın sonra adım adım ilerleyin bende çok korkmuştum yağ kaçağı olunca ama conta bile değişmeden cıvata sıkarak hallettik çok şükür

  15. #35
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok değilse, yağ kaçakları o kadar da korkulacak bir şey değil. Arabamda hem üst kapak, hem de yağ karterinden terleme şeklinde yağ kaçağı var. Sürekli yağ seviyesini kontrol ederim. Yıllardır yağ seviyesinde gözle görülür bir düşmeye neden olmadı. Bu yıl muayenede yağ kaçakları hafif kusur yazılarak geçti. Yağ seviye kontrolü yapıp devam ediyorum. Acemilik zamanlarım olsaydı tamirci tamirci gezerdim. Sevilen bir müşteri olurdum herhalde.
    Dogrudur hocam bahsettiginiz kisimlardaki yag kacaklari cok problem olmuyor ama silindirin ustundeki yag kacagi biraz problem cunku sogutma suyuyla yagin karisma ihtimali var

  16. #36
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    alıcı satıcı işine girmeden kolaydan zora yazayım
    1 yağ kapasitesi normal mi fazla yağ durumu kontrolü
    2 yağ standart yağ mı ince kalın mı? kontrolü normali 10.40
    3 civataların saplamaların sıkılması kontrol edilmesi
    4 ilk 3 te sorun yoksa conta değişimi bajaj larda contalarda sızdırmalar oluyor benim 125 discovery motorum dada vardı garantiden değiştiği halde gene de sızdırmaya devam etmişti 1.2 mm yamukluk olsa bile conta fayda etmiyor bazı arkadaşlarında dediği gibi torna dan geçmesi lazım

    düzgün bir usta halleder başka sorun yoksa ,az pazarlık yap, pulsar lardan anlayan bir tamirciye git
    motor 8000 km de ama motor kısmı çizik içinde, belki de daha önce müdahale ettiler ama olmadı, tahminim, km kontrolü yaptır, kaç modeldi bu arada
    senin başına gelecek en kötü şey silindir kapak contası sıkıntısı olabilir, kaldı ki yağa su karışmış mı ,kontrolünü yaparsın veya yaptırırsın
    motor biraz vurun tulu çalışıyor gibi me geldi, yakından görmeden çekişine bakmadan bir şey diyemem
    birde fan açıyor mu az çalıştır yada 1.2 kısa tur at bekle kontrolünü yap açmazsa hararet ışığını yakar o zaman motoru durdur servise git
    kısaca zordan kolaya uğraş fazlada takma almışsın bir kere ama satıcıya samimi bir şekilde başka sorunları varmı sor neticede 2 teker 2. el alırken daha da dikkat etmek lazım

  17. #37
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı xterkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alıcı satıcı işine girmeden kolaydan zora yazayım
    1 yağ kapasitesi normal mi fazla yağ durumu kontrolü
    2 yağ standart yağ mı ince kalın mı? kontrolü normali 10.40
    3 civataların saplamaların sıkılması kontrol edilmesi
    4 ilk 3 te sorun yoksa conta değişimi bajaj larda contalarda sızdırmalar oluyor benim 125 discovery motorum dada vardı garantiden değiştiği halde gene de sızdırmaya devam etmişti 1.2 mm yamukluk olsa bile conta fayda etmiyor bazı arkadaşlarında dediği gibi torna dan geçmesi lazım

    düzgün bir usta halleder başka sorun yoksa ,az pazarlık yap, pulsar lardan anlayan bir tamirciye git
    motor 8000 km de ama motor kısmı çizik içinde, belki de daha önce müdahale ettiler ama olmadı, tahminim, km kontrolü yaptır, kaç modeldi bu arada
    senin başına gelecek en kötü şey silindir kapak contası sıkıntısı olabilir, kaldı ki yağa su karışmış mı ,kontrolünü yaparsın veya yaptırırsın
    motor biraz vurun tulu çalışıyor gibi me geldi, yakından görmeden çekişine bakmadan bir şey diyemem
    birde fan açıyor mu az çalıştır yada 1.2 kısa tur at bekle kontrolünü yap açmazsa hararet ışığını yakar o zaman motoru durdur servise git
    kısaca zordan kolaya uğraş fazlada takma almışsın bir kere ama satıcıya samimi bir şekilde başka sorunları varmı sor neticede 2 teker 2. el alırken daha da dikkat etmek lazım
    Aciklaman icin tesekkurler oncelikle, henuz fazla kullanamadim fan'a da dikkat etmedim dahalik yarin bi bos vaktim var o arada biraz kurcaliyacam biraz tur atarim fan aciyomu bakicam bir de rsdyatore bakarim su da yag var mi diye veya yaga su karismis mi falan diye. Bu arada 2016 model

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    Bu arada cizik diye gorunenler eski atletimi yirtip bez yapmistim acayip tuy birakti ustunde onun parcalari ama ufak cizikleri de var

  18. #38
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Burada seni öpmek isteyen usta görünüyor. Bu arada ayarlaya bilirsen çevreden vs doblo gibi bir araca atıp götürmen tabi sağlıklı olur. Onun dışında düşük devirde zorlamadan gidersen bir şey olacağını sanmıyorum.

  19. #39
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada seni öpmek isteyen usta görünüyor. Bu arada ayarlaya bilirsen çevreden vs doblo gibi bir araca atıp götürmen tabi sağlıklı olur. Onun dışında düşük devirde zorlamadan gidersen bir şey olacağını sanmıyorum.
    Valla bulabilirsek araba onla gotururum tabi ama kimseyi de mesgul etmek istemiyorum ustayla henuz telefonda konusmadim arabaya koyup getirmen iyi olur dedi ama bi daha telefonla konusup dedigin gibi dusuk hizlarda kontrol edip gelsem sikinti olurmu diye soracam. Opme konusunda yapacak bise yok el mahkum olunca opturecez mecbur. Akilsiz basin cezasi iste

  20. #40
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Peki merak ettim.
    Ustanın biri kapak civatalarini sıkıp sorunu giderse...
    Bir daha da ordan sorun olmasa...
    O aldığınız 700 lirayı adama geri yollayıp helallik istermisiniz?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)