Bir acı haber de Marmaris'ten
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Allah rahmet eylesin, dikkatli olmak gerek
-
Bariyerlerin bıçak gibi ayakları kapalı olsaydı eminim ki bu gençler ölmezdi !
-
-
-
Çok üzücü.
Allah rahmet eylesin...
-
Galiba burası sakar virajları. Siz siz olun dikkat edin burada. Çok can aldı bu virajları. Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
-
dün akşam da bahsettim, 1000rr ile 21 yaşında bir genç bugünde mt09 ile 24 yaşında bir genç daha, dediğim gibi gençlik, hormonlar ve çok güçlü bir makina bir araya gelmemeli, artçı taşıyorsun hem de 17 yaşında bir genç, onu da düşünmen gerekir, bu iş bilinç işi, param var diye en güçlüsünü almak değil, en iyi kontrol edebileceğin aracı almak önemli, iki aileye de sabırlar..
-
Allah rahmet eylesin, cok uzucu bir olay, bu tarz motosikletler maalesef hata kaldirmiyor cok dikkatli olmak lazim.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Allah rahmet eylesin, cok uzucu bir olay, bu tarz motosikletler maalesef hata kaldirmiyor cok dikkatli olmak lazim.
Motosiklet suçluymuş gibi yazmışsınız, motor gayet başarılı, doğru düzgün bilince sahip biri bu motoru uzun yıllar kullanır, motorda benim motorumda olmayan çekiş kontrol sistemleri de var, her türlü ciddi olmayacak şeyleri tolere edecek teknolojisi ileri bir motor. Sorun kullananda, artçı almış onu koruması gerekirken virajı alamayacak hızla girmiş, refüj var biliyor katil refüj olduğunu, acaba hep agresif mi kullanıyordu, lastiklerinin değişim vakti gelmişti de pas mı geçmişti, yolu iyi okuyabiliyor muydu, hiç motosiklet eğitimi almış mıydı, altındaki motorun gücünün farkında mıydı bu gibi bir çok soru var bu olayda, bu bölge virajları olan bir yermiş, yani burada birçok motorcu riskli işler yapıyor, o yol bütün araçların kullanıldığı sıradan bir yol, virajda limit yapılacak yer pisttir. O parayı veriyorsan motora ve hakkını vermek istiyorsan, viraj ya da hız yapacağın yer için de bütçe ayıracaksın. Yoksa ölüm peşinde gezer, hadi kendisini geçtim arkadakini riske atacak şekilde kullandığı bence kesin bir olay, yani bilinçsizlik eğitimsizlik var bu olayda.
-
bu motor bana yetmiyor ya deyip yüksek cc alınca durum bu oluyor.
muğla'da gitmediğim, dönmediğim viraj kalmamıştır.
haberdeki o virajlardan da defalarca geçmişiliğim vardır. ordaki asfalt kalitesi de zımpara gibidir. kötü lastik de olsa iyi tutar bizzat deneyimledim. genel olarak muğlada bu tarz tehlikeli sayılabilecek virajlarda hep en iyi asfalt kullanılır. asfalt parlamaz yani.
Bilmemiz gereken şudur ki; eğer kullanmış olduğun motorun virajda tam hakimiyetini sağlayamıyorsan, virajda kolay yatırıp kaldıramıyorsam, tek yapabildiğin düzlükte gaz açıp uzamaksa, kusura bakmayın ama siz motora değil motor size hükmediyordur.
Doğal olarak bu motor bana yetmiyo ya deyip bir üst cc alınca kaçınılmaz sonununuzu kendi ellerinizle hazırlamış oluyorsunuz. 24 yaşında mt-09 gibi motosiklete hakim olacak tecrübeye sahip olunamayacağını düşünürsek bu arkadaş da kendi seçimlerinin kurbanı olmuş.
bundan önceki pulsar 200 ve şuandaki r25'im ile çok kez o yüksek cc denilen motorları virajlarda defalarca şaşırtmışlığım vardır. bunun sebebi benim iyi kullandığımdan değil o motorları kullanan arkadaşların düzlükte gaz açmak dışından motosiklet dinamiklerinden bi' haber olmalarından dolayıdır.
burada da benzer bir olay görüyoruz ne yazık ki.
Kullanmış olduğunuz sınıftaki motosiklette pişip pişmediğinizi, bir üst cc'ye geçip geçemeyeceğinizi merak ediyorsanız iyi asfaltlı virajlı bir yola gidin. En doğru cevabı orada bulabilirsiniz.
Aksi takdirde sonuç bu haber veya benzerleri olacaktır.
Lütfen ama lütfen kullandığınız motosikletteki lastiklerin sadece ortası aşınıyorsa bir üst cc'ye geçmeden önce iki defa düşünün.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
Allah rahmet eylesin.
Bariyerler hepimiz için her an bir ölüm tehlikesi.
Keşke motorcu kökeninden gelip milletvekili olan temsilcilerimiz, bu konuyu mecliste gündem haline getirip bir çözüm üretseler. Ama ne yazık ki biz konuştuğumuzla, giden canlar gittiğiyle, üzülenler üzüldüğüyle kalıyor.
Virajlarda dikkat edin, arkanızdan ağlayacak, kahrolacak insanları aklınızdan çıkartmayın arkadaşlar.
Hiçbir eğlence/adrenalin ya da vs. ailenizden daha kıymetli değildir bence.
-
O virajları bilirim hata kaldırmaz. Bir hatada bariyerlere giyotin gibi girersin.
Yakınlarına sabır dilerim gencecik çocuklara yazık olmuş.
-
-
Sırf virajlar için eğitim alınması gerekli. Tahminim ölen arkadaş erken gaz açınca motoru arkadan kaymış korkup gaz kapayıp refüje kitlenip çarpmış. Bunun sebebi motordan ya da lastikten kaynaklanmıyor. Evet lastik etkiliyor ancak lastik kötüyse ve ya lastiğe güvenip kumar oynamayacaksanız motoru az yatırırsınız viraja daha yavaş girersiniz. Eğer oldu ki hızlı girdiyseniz viraj çıkışına çenenizle bakarak(nereye kafayı çevirirseniz vücud oraya döner.) motoru biraz daha yatırıp gazı doğru açarak çıkmaya odaklanın. Virajda kontra vermeyi bilmeyen, gazı ve bakışını ayarlayamayan birisi 50'lik cub'la dahi ölebilir. Bir daha yaşanmaması dileğiyle.
-
Adam ölmüs millet analiz peşinde. Hala bide kontra montra saçmalıyorsunuz. Bu şekilde insanlarin ölmesine sebep olan ne tecrübesizlik ne kötü lastik ne yüksek beygir motordur. Sebep herkese iki tur attırıp göstermelik iki km sürdürüp ehliyet veren kişinin gelirine göre yeterince(3-4 maaşına yada 1-2 aylık cirosuna eşit) caydırıcı para cezası vermeyen ikinci ihlalde ehliyete el koymayan sistemdir. Polisler yan gelip yatıyor kameralar hala 20 yıllık sadece önden çeken kameralar. Al trafigi tehlikeye atanın ehliyetini koy zorublu psikolojik, teorik, pratik sınavları, gaz yerine frene mi bastı al direk ehliyeti, virajda düzde başkalarını taciz etti yolu mu okuyamıyo koy zorunlu heyet muayenesini mis gibi trafik olur. Motor için koy zorunlu pist eğitimini yap her şehre iki üc similasyon trafik zormu koskoca devlet için evet zor 128 diyim anlayın siz.
-
Evet analiz yapıyoruz ki insanların başına böyle bir olay gelince ne yapacaklarını bilsinler. Ehliyet sistemi eskiden daha kötüydü. Şimdi yeni düzenlemelerle biraz normal hale gelmiş. Yine de yetersiz olduğu için eğitim tavsiye ediyorum. Evet devleti soyguncular, kafalarına göre plansızca yol yaptıran badem buyıklılar yönetiyor olabilir. Ayrıca son zamanlarda başka yerde mi yaşıyorsunuz bilmiyorum ama cezalar hiç de azalmış değil. Orijinal egzozuyla ceza yiyenleri gördüm. Ve sistem berbatta olsa sisteme sallamakla hayatta kalamazsınız.Yollar bir sürü haklı cesetlerle dolu.
-
Akhneton adlı üyeden alıntı
Evet analiz yapıyoruz ki insanların başına böyle bir olay gelince ne yapacaklarını bilsinler. Ehliyet sistemi eskiden daha kötüydü. Şimdi yeni düzenlemelerle biraz normal hale gelmiş. Yine de yetersiz olduğu için eğitim tavsiye ediyorum. Evet devleti soyguncular, kafalarına göre plansızca yol yaptıran badem buyıklılar yönetiyor olabilir. Ayrıca son zamanlarda başka yerde mi yaşıyorsunuz bilmiyorum ama cezalar hiç de azalmış değil. Orijinal egzozuyla ceza yiyenleri gördüm. Ve sistem berbatta olsa sisteme sallamakla hayatta kalamazsınız.Yollar bir sürü haklı cesetlerle dolu.
Bi kere 8 çizip 2 km sürebiliyorsan yeterli sürücüsün ve aracı sürmeye hak kazanıyorsun. Eğitimi devlet verecek veya eğitimsiz ehliyet vermeyecek arkadaşım bunun lamı cimi yok. Bunu halk isteyecek, kamuoyu oluşturacak böyle olmazsa boşu boşuna analiz kasarsınız anca. İstediğin eğitimi al istersen rossinin marquezin yaveri ol getir götürünü yapan adam ol trafikteki kurallara noktası noktası uyan adam ol dümdüz yolda orta şeritte dümdüz 50-60ile giderken instagrama "efkarlı sıtori" atacam diye durduk yere yanlayan şahine güm diye girersin. Ceza var, haksız ceza da var tamam peki, ancak kaç tane 60 yaş üstü refleksler 0 psikopat katil teröre meyilli kişi güvenlik psikolojik veya refleks testinden geçip ehliyet almaya hak kazanıyor, ben diyim mi 0. Manyağın, körün, cahilin, yeteneksizin eline dolu tabancayı ver, sonra neden insanları öldürüyorsun de. Silahtan daha tehlikeli kullandığımız arabalar.
2-3 km lik yolda dubaya çarpmayan iyi kötü park edebilen birde sınav için ezberden sinyal veren herkes alıyor ehliyeti sonra neden gaz yerine frene bastı neden taramalı çıkarıp sıka sıka gitti. Ben mi veriyorum sanki ehliyeti de hatayı kendimde yada başkasımı veriyor ki başkasında arayacağım sistem bu kazaların ve ölümlerin suçlusu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)