Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Japon motosikletlerin fiyat avantajının kaybolması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Eskiden iyi fiyata çok motor almak deyimi Japon motosikletleri için kullanılırdı. F/P olurdu. Farkettiniz mi bilmiyorum ama ülkemizde en çok satılan Honda ve Yamaha motosikletlerin yüksek cc'deki fiyat avantajı kayboldu. Bu durum sadece Türkiye'de mi böyle bilmiyorum. Egzotik sayılan Avrupa malı motorlarla fiyat olarak artık yarışıyorlar. Sırf ikinci el piyasası ve yaygın servis ağı var diye kötü motorlar almaya başladık. Kötüden kastım motor bloğu ve parça kalitesi olarak sıkıntısız olsalarda bir motosikleti motosiklet yapan yegane parçalar süspansiyon ve frenleri. Japon motosikletlerde Avrupa mallarına göre iyi fren ve iyi süspansiyon göremiyoruz. Gördüğümüz zamanda fiyatı çok saçma bir yerde, Avrupalı rakiplerinden bile pahalı oluyor. Hatta radial master silindir kullanımına bile yeni yeni başladılar. Bu radial master silindirin olayı da fren hissini iyileştirmesi. Avrupalı üreticiler bu konuda Japon'dan 3-4 gömlek üstün. Showa, Öhlins ve KYB marka üst seviye süspansiyonlar, Brembo M50, M4.32 kaliperler, çelik fren hortumları vs. En basitinden 1000cc yarış motosikletleri hariç hiçbir Japon motosikletinde çelik fren hortumu görmedim. Hatta Honda'nın 1000RRRRRRRR modelinde bile kauçuk fren hortumu var sanırım. Baya gülünç yani.

    Özellikle 90-150 bin lira aralığındaki motosikletlerde bu durum daha da belirgin. Korlas teşviki falan derken Ducati ve Triumph'lar iyi fiyatlara alınabiliyor. Yamaha'nın Fiyatlar 2020 model olmasına rağmen ateş pahası zaten. 2021 Modeller Gelince Triumph ve Ducati'yi geçip KTM ile fiyat olarak kafa kafaya gidecek. Durumlar ne olur bilmiyorum ama 140 bin liraya naked makine alacak olsam artık Japon almam. Muhtemelen Japonla son haşır neşir oluşum. Bu konuda içim doluydu dökeyim dedim.
    MotoWrestler bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Şahsen ben 120-150 bin tl bandında sıfır naked motosiklet aramak isteyen biri olsaydım Yamaha Mt-09 değilde Ducati Monster 937 alırdım. Korlas teşviği ile Yamaha'dan daha ucuza geliyor (Mt-09 2020 model Monster 937 2021 model). Aynı paraya daha kalitelisi daha donanımlısı varken neden daha az donanımlısını alayımki. Bencede japon motosikletlerinin avantajı kayboldu eskisi gibi modellerinide getirmiyorlar artık 250cc den düşük motosikletleri yok modelleride çok kısıtlı mesela Honda Cbr250rr'ı euro normlarına uyarlayıp Türkiye'ye getirseydiler kesinlikle hedefim o olurdu. Umarım pandemiden dolayı model kısıtlılığı vardır veya Japonlar yavaş yavaş ellerini Türkiye piyasasından çekiyor.
    Ozan arıcı bunu beğendi.

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Kur vs. derken fiyatlar arttı.

    Hintli 24 beygir motor 27 bin tl, yılda size bakımı 500 tl e patlıyor Arıza yapsa 1000 tl e motorun yarısını yeniliyorsun.

    Japon 24 beygir motor 50 bin tl, yılda size bakımı 1500 tl e patlıyor. Arıza yapsa 5 bin tl e 2 parçasını alıyorsun.

    Japon daha az arıza yapıyor ancak artık bircok marka kalite olarak japonlarla benzer parçaları kullanıyor. Japonlar Disk fren taktım diye eski modele 5 bin tl zam yapıp piyayasa sokuyor.

    Ha sağlam mı sağlam. Ancak çinlide japonda şehir içi binerken yolda kalma ihtimalim var diye gidip japon illetine bulaşmam.
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Uzak doğu malları zaten %20 fazla vergi ile gümrüğe giriyor. Avrupalılar bu anlamda avantajlı.
    maktama ve espresso bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen ben 120-150 bin tl bandında sıfır naked motosiklet aramak isteyen biri olsaydım Yamaha Mt-09 değilde Ducati Monster 937 alırdım. Korlas teşviği ile Yamaha'dan daha ucuza geliyor (Mt-09 2020 model Monster 937 2021 model). Aynı paraya daha kalitelisi daha donanımlısı varken neden daha az donanımlısını alayımki. Bencede japon motosikletlerinin avantajı kayboldu eskisi gibi modellerinide getirmiyorlar artık 250cc den düşük motosikletleri yok modelleride çok kısıtlı mesela Honda Cbr250rr'ı euro normlarına uyarlayıp Türkiye'ye getirseydiler kesinlikle hedefim o olurdu. Umarım pandemiden dolayı model kısıtlılığı vardır veya Japonlar yavaş yavaş ellerini Türkiye piyasasından çekiyor.
    Bende tam olarak bunu diyordum. Kötü motor alıyoruz kelimesi çok yanlış oldu. Japon motosikletler kötü değil kesinlikle. Donanımsızzz. 2018 MT-09 Kullanıcısıyım. Şu an 2020 Liste fiyatı 125 bin. 2021 Modeli 135'den aşağı olmayacak. Model güncelleme amaçlı yeni kasasını alsam aynı fiyata Çok iyi süspansiyon ve frene sahip Street Triple RS var. Yada Monster 937. Üçü de aynı aynı fiyat. İyi süspansiyon için MT-09 SP modelini alsam bu sefer düz versiyonun üstüne 15 bin koymam gerekiyor. Fiyatı muhtemelen 150 küsur olacak. Neden aynı paraya daha donanımsız bir motosiklet alayım? Veya aynı donanımı daha ucuza sunan motoru almayayım? Japon motosikletleri Avrupalı rakiplerine göre daha donanımsız olmasına rağmen daha pahalıya almaya başladık. Bende bu duruma kendi kendime dur diyorum.😊
    espresso, Erenkc91 ve bdrhngvnc bunu beğendiler.

  6. #6
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Yakında devlet uyanır ve o gruba da zam yapar. İnsanlar neye yönelip/yönlendirilip fiyatı makul olanı almaya başlıyorsa hemen ona da zam geliyor hatırlatırım. Diğer bir değişle, fiyatını avantajlı bulduysan al, sonra zor alırsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende tam olarak bunu diyordum. Kötü motor alıyoruz kelimesi çok yanlış oldu. Japon motosikletler kötü değil kesinlikle. Donanımsızzz. 2018 MT-09 Kullanıcısıyım. Şu an 2020 Liste fiyatı 125 bin. 2021 Modeli 135'den aşağı olmayacak. Model güncelleme amaçlı yeni kasasını alsam aynı fiyata Çok iyi süspansiyon ve frene sahip Street Triple RS var. Yada Monster 937. Üçü de aynı aynı fiyat. İyi süspansiyon için MT-09 SP modelini alsam bu sefer düz versiyonun üstüne 15 bin koymam gerekiyor. Fiyatı muhtemelen 150 küsur olacak. Neden aynı paraya daha donanımsız bir motosiklet alayım? Veya aynı donanımı daha ucuza sunan motoru almayayım? Japon motosikletleri Avrupalı rakiplerine göre daha donanımsız olmasına rağmen daha pahalıya almaya başladık. Bende bu duruma kendi kendime dur diyorum.��
    Sorun üreticide değil, bizim saçma sapan adaletsiz vergi sistemimizde.
    Ozan arıcı ve espresso bunu beğendiler.
    ...

  7. #7
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    Mevcutta dahi batı mallarına konulan aşırı vergiden rahatsız. Geçtiğimiz günlerde buna dönük haberler de çıktı. "Ben de senden aldığım mala (domates herhalde) vergi koyarım" şeklinde örtülü bir tehdit var AB tarafında. ABD ile 2 yıl önce benzer bir kriz yaşandı. Trump çelik almadı bizden vergi koydu. Bizimkiler ağladı viskideki ötvyi arttırdı hatırlarsınız.

    Bizdeki devletin herhangi politikası yada ahlakı olmadığı için japonlardan %20 fazla vergi alıyor. Çünkü orada böyle bir tehdit yok. Onlara mal ihrac etmediğimiz için umrumuzda değil. Avrupa ve Rusya'ya domates, ortadoğuya inşaat dışında sattığımız birşey yok zaten.

    Türkiye de piyasanın altında motosiklet veren firmaları bu şekilde cezalandırıyor işte. 150.000 liralık japon aldığınızda 30.000 lirasını devlete devlet japon malına daha fazla vergi geçirebildiği için ödüyorsunuz.
    Ozan arıcı bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Demek ki sorun Japonda değilmiş. Zaten fiyat listelerindeki anormal KDV ve ÖTV'den şüpheleniyordum. Canım hükümetim sağolsun Avrupai makinelerin tadına bakacağız.

  9. #9
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı BAIIHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizdeki devletin herhangi politikası yada ahlakı olmadığı için japonlardan %20 fazla vergi alıyor. Çünkü orada böyle bir tehdit yok. Onlara mal ihrac etmediğimiz için umrumuzda değil. Avrupa ve Rusya'ya domates, ortadoğuya inşaat dışında sattığımız birşey yok zaten.

    Türkiye de piyasanın altında motosiklet veren firmaları bu şekilde cezalandırıyor işte. 150.000 liralık japon aldığınızda 30.000 lirasını devlete devlet japon malına daha fazla vergi geçirebildiği için ödüyorsunuz.
    Piyasanin altinda motosiklet satan firmalari cezalandirmak degil amac. Parayi ic piyasada cevirmeye calismak. Sonucta yaptiginiz ihracat belli, sizin de dediginiz gibi domates, patates. Katma degerli urun ihrac edemediginizde ne yaparsiniz, ekonomiyi hareketli gostermek icin vergiyi icerden dolayli olarak toplar hazineye irat kaydedersiniz.

    Avrupa'ya gosterilen vergi avantajini da motosiklet firmalarindan dolayi oldugundan degil de, Avrupa Birligi'nin ekonomi icin yaptirimlarindan korktugunuz icin uygularsiniz.

    Kisisel gorusleri bu sekilde.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    japonların motorları kötü değil aldığımız motorlarda kötü değil.Tamam amörtisör ve fren aksamı çok iyi değil ama geri kalan herşeyi güzel,bugün olsa yine alırım 103.000 olmuş sıfırı yeni kasa nc750x dct nin.
    Ozan arıcı bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    12 Ocak 2021
    japon işini sağlam yapar ,uzun süre denenmemiş yeniliğe geçmez. Avrupa malları ile kıyaslayamazsınız. sözününde eridir harikiri yapar. 20 sene sonra parçasını bulursunuz. Avrupa işine gelmedimi üretimi durdurur, yumuşak süspansiyon ekler ama patlar ,yani albenisi ile satmayı başarır, çizimleri iyi adamların yenilikçiler. japon gelenekçi
    espresso ve Ozan arıcı bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    euro ve yüzde 20 ek ötv oranı ile sanırım aradaki fark bu kadar net kapandı.çünkü gerçekten aralarında uçurum vardı bakamazdın ducatiye triumph bmw vs ye.mt07 40 bin tl derlerken ducati 797 modeli 65 bin tl falandı.euro ve ötv ile artık japon malına açıkcası göz göre göre para vermem.hükümet bilmedende olsa avrupa motosikletini iç pazarda güçlendirdi tanıttı piyasasını oluşturdu.yaşadığınız şehirde servis imkanı var ise hiç düşünmeyin artık avrupalı motorlara binme zamanı geldi.bende açıkcası mt07 den sonra trimph street triple 765 yada ducati 937 düşünüyorum.1 tane aklımda japon motoru var oda tracer9 fiyat olarak cazip olursa bu seçenek var benim için tüm japon markaları arasında.
    örneğin bir kaç kıyaslama yaptım baktım.
    yamaha mt10sp '2020 model' 212.000 TL vs Bmw s1000r '2021 model yeni kasa' 230.000 tl Triumhp speed triple 1200cc yeni kasa 209.000tl
    honda cb650r 103.000tl yamaha mt07 92.500 tl vs triumhp trident 85.000 tl Ducati scrembler icon dark '2021 model' 97.000tl
    bmw s1000rr 295.000tl '2021' vs yamaha r1 265.000tl '2020 model' honda cbr1000rrr 345.000tl
    yamaha mt09 'eski kasa 2020 ' 125.000tl vs ducati 937 130.000tl Triumhp streettriple r 119.000tl '2020' Ducati 821 2020 model 109.000tl
    bu fiyatları görünce baya japonlar ağlıyor artık fiyat performans olarak.bence özel fiyatlandırılma vs yapılmalı işleri çok zor artık hatta bu gidişle imkansıza doğru gidiyor.suzuki ve kawasakinin sonu gibi honda ve yamahada bunu yaşayabilir.
    espresso, Erenkc91 ve Ozan arıcı bunu beğendiler.

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    3 tane motor aldım, 3'ü de piyasada popüler olmayan markalardı. Rks,Sym ve eski model Kawasaki. Milletin hele Kawasaki'den ödü koptuğu için acaip ucuza denk getirdim. Gönlümden geçen ileride bir Avrupalı almak ama fiyat avantajından ötürü Avrupalılara talep artarsa 2. el fiyatları da artacak, kendi adıma konuşayım bu da benim işime gelmez.
    Ozan arıcı ve Ezio41 bunu beğendiler.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Şubat 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Ülker.halley davidson
    Kawasaki sürmek ayrıcalıktır bir

  15. #15

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    euro ve yüzde 20 ek ötv oranı ile sanırım aradaki fark bu kadar net kapandı.çünkü gerçekten aralarında uçurum vardı bakamazdın ducatiye triumph bmw vs ye.mt07 40 bin tl derlerken ducati 797 modeli 65 bin tl falandı.euro ve ötv ile artık japon malına açıkcası göz göre göre para vermem.hükümet bilmedende olsa avrupa motosikletini iç pazarda güçlendirdi tanıttı piyasasını oluşturdu.yaşadığınız şehirde servis imkanı var ise hiç düşünmeyin artık avrupalı motorlara binme zamanı geldi.bende açıkcası mt07 den sonra trimph street triple 765 yada ducati 937 düşünüyorum.1 tane aklımda japon motoru var oda tracer9 fiyat olarak cazip olursa bu seçenek var benim için tüm japon markaları arasında.
    örneğin bir kaç kıyaslama yaptım baktım.
    yamaha mt10sp '2020 model' 212.000 TL vs Bmw s1000r '2021 model yeni kasa' 230.000 tl Triumhp speed triple 1200cc yeni kasa 209.000tl
    honda cb650r 103.000tl yamaha mt07 92.500 tl vs triumhp trident 85.000 tl Ducati scrembler icon dark '2021 model' 97.000tl
    bmw s1000rr 295.000tl '2021' vs yamaha r1 265.000tl '2020 model' honda cbr1000rrr 345.000tl
    yamaha mt09 'eski kasa 2020 ' 125.000tl vs ducati 937 130.000tl Triumhp streettriple r 119.000tl '2020' Ducati 821 2020 model 109.000tl
    bu fiyatları görünce baya japonlar ağlıyor artık fiyat performans olarak.bence özel fiyatlandırılma vs yapılmalı işleri çok zor artık hatta bu gidişle imkansıza doğru gidiyor.suzuki ve kawasakinin sonu gibi honda ve yamahada bunu yaşayabilir.
    Eskiden Ducati Triumph falan dediğin zaman fiyat uçurumundan dolayı yanına yaklaşılmazdı. İnternetten Fiyat listesini açar, küçük dilimizi yutup geri kapatırdık.
    Ducati fiyatına Japon rakibini alır üstüne motorun 5 yıllık benzin mtv bakım masrafları cebinde kalırdı. Şu an öyle değil. Bu konuda çok üzülüyorum. Bu vergi muhabbeti baya canımı sıktı.
    İlanlara baktığım zaman motosikletlerin tamamı İstanbul civarlarında. Ducati ve Triumph İstanbulda yaşıyor olsam gerçekten mantıklı motorlar. Tek sıkıntı 850 km uzakta olmam. İkinci el olarak almak istesem yakınlarımda motor yok. Çoğu dediğim gibi İstanbulda. Bana en yakın servisi de 400km uzaklıkta sanırım. İçimi döktüm rahatladım ama tükürdüğümü yalayarak yine de gidip seve seve Japon alıp bineceğiz gibi duruyor. TR Şartlarında Yamaha ve Honda'dan devam sanırım.

  16. #16

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Avrupali motosikletler cidden albenili,şekil,dizayn,özellik herşey yerinde ama bir modelinde uzman ustasini bulmak cidden mesele..

    Japon motorlari en azindan ariza vs.durumunda bir sekilde çozuluyor,parça konusunda da seçenekler çok..

    Avrupali modeller piyasada daha da çoğalsa bu sorunlarda çozulur bunun için bu şekilde min 5 yil geçmesi lazim.

    Isin diğer tarafi,avrupa da bile kullanicilarin geneli japon markalari tercih ediyor.

    örnek,hollanda ve belçika da suzuki ciddi populer bir marka..
    blueway2 ve Ozan arıcı bunu beğendiler.

  17. #17
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Yalnız Japon motosikletleri bildiğim kadarı ile bir bizim ülkemizde uygundu, Avrupa'da zaten fiyatlar benzer hatta pahalı

    Mesela Cb650R ya da Mt07, Trident 666'dan daha ucuz değil, benzer ya da daha pahalı ama ucuz değil ( 8.000 $ civarı )

    Cbr650R'da keza kendi sınıfı race style modeller ile ( 10 000 $ ) .. benzer fiyatlarda ..

    Asıl soru ; fren,malzeme kalitesi v.s. hep Avrupa modellerine göre daha kötü kabul edilirken, Avrupa'da neden " fiyat avantajı olmamasına rağmen " çok sattığıdır .. vardır elbet alanın bir bildiği ..
    atalayalper, Ozan arıcı ve blueway2 bunu beğendiler.

  18. #18
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Şeytanın motoru Trident 666 Bir fazla 6 nelere kadir işte. Takılıyorum haa aman ciddiye almayın.

  19. #19

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl soru ; fren,malzeme kalitesi v.s. hep Avrupa modellerine göre daha kötü kabul edilirken, Avrupa'da neden " fiyat avantajı olmamasına rağmen " çok sattığıdır .. vardır elbet alanın bir bildiği ..
    Bunu biraz da tosunun dolandırdığı kişilerin röportajında bu kadar insan yanılıyor olamaza benzettim. Japon motosikletleri güvenilirliği ve sorunsuzluğuyla ön plana çıkıyor. Avrupa malında da bu yok işte. Çoğu ülkede insanlar bu güvenilirlik ve sorunsuzluk olayına takık durumda. Ülkemizde de örnekleri çok. Hatta bu konuda bende biraz takığım diyebilirim.


    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupali motosikletler cidden albenili,şekil,dizayn,özellik herşey yerinde ama bir modelinde uzman ustasini bulmak cidden mesele..

    Japon motorlari en azindan ariza vs.durumunda bir sekilde çozuluyor,parça konusunda da seçenekler çok..

    Avrupali modeller piyasada daha da çoğalsa bu sorunlarda çozulur bunun için bu şekilde min 5 yil geçmesi lazim.

    Isin diğer tarafi,avrupa da bile kullanicilarin geneli japon markalari tercih ediyor.

    örnek,hollanda ve belçika da suzuki ciddi populer bir marka..
    Ustasını geçtim, parça seçeneği de yok. Parçasını bir şekilde bulabilsen ustalık kısmı halledilir.
    Facebook gruplarında ebay'den parça arayanları vs. görünce gözüm korkmuştu zaten. Sarf malzemelerini bile bulmak kolay değil.
    Bence de bu motosikletlerin yaygınlaşıp yoğun bir kullanıcı kitlesine ulaşması gerekli ve bunun olması için minimum 5 seneye ihtiyacı var.
    levend84 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu biraz da tosunun dolandırdığı kişilerin röportajında bu kadar insan yanılıyor olamaza benzettim. Japon motosikletleri güvenilirliği ve sorunsuzluğuyla ön plana çıkıyor. Avrupa malında da bu yok işte. Çoğu ülkede insanlar bu güvenilirlik ve sorunsuzluk olayına takık durumda. Ülkemizde de örnekleri çok. Hatta bu konuda bende biraz takığım diyebilirim.




    Ustasını geçtim, parça seçeneği de yok. Parçasını bir şekilde bulabilsen ustalık kısmı halledilir.
    Facebook gruplarında ebay'den parça arayanları vs. görünce gözüm korkmuştu zaten. Sarf malzemelerini bile bulmak kolay değil.
    Bence de bu motosikletlerin yaygınlaşıp yoğun bir kullanıcı kitlesine ulaşması gerekli ve bunun olması için minimum 5 seneye ihtiyacı var.
    Belki ufak conta için aylarca motosikleti serviste yatırma ihtimali var. Ducati'yi ne kadar çok sevsemde Türkiye'de binilcek motosiklet değil hatta Avrupa motosikletlerinin çoğu içinde aynı şeyi söylüyorum ufak conta için tüm zevkimiz yerle bir olabilir, ben bir sonraki motosikletim olarak Dominar 400 düşünmeye başlamadım değil araştırdığım kadarı ile parça bulmama gibi sorunu yok ve fiyat konusunda çok cazip geliyor. Eğer yurdışında yaşıyor olsaydım kesinlikle gözüm kapalı Avrupa motosikletlerine yönelirdim ama kısmet böyleymiş elimdekinin kıymetini bilmem gerek .


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)