Dün şöyle bir video buldum acaip güzel duruyor 250cc enduro kullanan beyler bayanlar daha önce bu markayı kullanan var mı yada deneme fırsatı bulan
Ruslar falan baya incelemişler
Dün şöyle bir video buldum acaip güzel duruyor 250cc enduro kullanan beyler bayanlar daha önce bu markayı kullanan var mı yada deneme fırsatı bulan
Ruslar falan baya incelemişler
Videoyu izlemeye önyargılı başladım ama motorun özelliklerini beğendim. Enduro işlerinden anlamayan biri olarak bu tarz bir motor alacak olsam bu Kayo'yu düşünebilirdim. Umarım parça problemi olmaz.
izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum.çin ve kross motosiklet ortadan 2 ye bölünmemesi için hiç bir gerekçe olamaz.daha yeni yeni asfaltta sorunsuz anca ilerliyorlar vurdu kırdıya gelmez bunlar 2.el japon cross alıp devam ederdim şahsen.tipe aldanmayın günümüzde her şey şekil artık şekil sattırıyor baktırıyor.
Adam zaten videoda oradan buradan bol bol atlıyor, zıplıyor. Bana pek ortadan 2'ye bölünecekmiş gibi gelmedi.
çinin ucuz ve kalitesiz ürün yapma kabiliyeti var. bunu kaliteli ürün yapamaz olarak değerlendirmek yanlış olur. ucuza üretilen hazır ürünlerin üstüne aracılar kendi markasını yapıştırıp sattığında kalite sıkıntıları bariz oluyor. marka kimliği ile üretilen ürünler çok daha farklı. yani olaya çin endonezya tayvan değil de markalı mı yoksa distrübitörün ismi mi var üstünde diye bakmak lazım bence.
Distribütör saçma bir fiyat politikasıyla gelip KTM ve alt markalarıyla fiyat yarışına girmeye kalkışırsa bir tane bile satamaz. Hesapladığım kadarıyla vergilerle beraber 44 bin yapıyor.
Enduro klasmanında motor açlığı var. Başlangıç için çok kalitesiz bir motor alabiliyorsunuz. Biraz ilerleyip kendinizi geliştirdikten sonra special makineler 100 bin bandında. İkinci elde 50 Bine haşatı çıkmış ve ekmeği yenmiş KTM alana kadar bu motor alınabilir. 100 Binlik special makinelerin yapabildiğinin yarısını yapsa orta tecrübeli birisi için fazla fazla yeter.
Aynen kesinlikle katılıyorum bu yoruma. Çin kaliteli motosiklet yapma kabiliyeti de olan bir ülke artık. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Çin malı kalitesizdir genellemesi artık geçerli değil.
Bana göre rahat 50 bini geçer fiyatı. Ktm'ler 97 bin tl civarı, ucuz model olarak 50 bin ve biraz üstü bir fiyat olacaktır. Keşke bir tane alabilsek umarım testi açılır da arazide deneriz.
Bu bence enduro motor olamaz
Bu direk sadece cross
50 bin TL çok fazla, adı sanı duyulmadan ülkeden çeker gider bu fiyata çıkarsa
Bu motoru enduro market getirecek birde Süleyman Memnun başka isimle satmaya başladı. Bu tarz motorlarda en önemli şey parça bulabilmektir. Bugün avrupalı, japon enduro ve mx motorlar 90-100 bin tl ye satılıyor bu motor yarı fiyatına . Videoyu çeken arkadaşım iyi endurocudur testte zorladığına eminim. Enduro ve motokrosta japon dan şaşma sözünü doğru bulmuyorum. 6 tane spesial motorum oldu sıfır yada 2-3 yaşından büyük motor almadım. Motorlarım yeni olmasına rağmen onları diri ve bakımlı tutmak için iyi paralar harcadım. Onun için japon diye gidip 10-15 yaşında motorlara bulaşmayın diyorum. Arazide çıkıp yıllarca hoplayıp zıplayan bir motor Japon da olsa hertarafında boşluklar oluşur sahibini motorcu ustası yapar. Eğer parça sıkıntısı olmazsa videodaki motor herkesi mutlu eder.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=4GPlHAeJ84I
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
kros artık stadyum gibi parkurlarda rampa atlamaya verilen isim , enduro dağda , arazide yapılan sporlara deniyor. hard enduro, ektrem enduro gibi çeşitleri var
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
iki zamanlı ,dört zamanlı bütün spesial enduro yarış motosikletlerine plaka takılıyor ve yasal olarak trafiğe uyumlu üretiliyorlar. Ama bunları plakalı kimse kullanmaz , arazide far ,sinyal,ayna vs kırılır. kır gezisi için böyle bir motor almak mantıklı değil. Herkes çekme belgeli kullanıyor spesial enduroları. Yalnızca motokros motosikletlerde far sinyal vs olmadan üretilirler ve plaka takılamaz sadece mx parkurlarında kullanılırlar. mx ve spesial enduro görüntü olarak aynı olduklarından birbirine çok karıştırılır.
Evet mümkün ama 90-100 bin tl 250cc iki zamanlı spesial endurolar. Bunlarla hard enduro yapmak daha güzel o zamanda ayna ve sinyalle gezemezsiniz. Herkes alır plaka ruhsat çıkarır ve hemen çekme belgeliye çevirir. Üretici 90-100 saatte piston değişimi öneriyor , bizde 200-250 saatte falan değiştiriyoruz yaklaşık iki yıl gidiyor. Kimse bu süreyi asfaltta harcamak istemez. İki zamanlılar dere,çamur,kayalık gibi çok zor yerlerde iyidir, asfalt gibi akıcı yollarda dört zamanlılar daha keyiflidir. İlla asfaltta spesial enduro kullanmak istiyorsanız dört zamanlıdan daha çok keyif alırsınız. 450 cc dört zamanlıların pistonu 250 cc den daha çok gidiyor
Yukarıda biri AJP videosu paylaşmış, bunun PR7 diye adventure / dual sport bir modeli var, bayıldım:
https://ajpmotos.com/collections/adv...ducts/pr7-2021
Wikipedia'da yazdığına göre dolu ağırlığı 165kg ve 58bg güç üretiyor.
Portekiz malı.
kayo dahil diğerleri?2 zamanlı olmayan japonlarda bile sıkıntı, euro emisyonları yüzünden problem yaşanıyor.Yeni nesil enjeksiyonlu yada karbüratörlü yağ yakan araçlar nasıl euro 6 emisyon değerlerinde oluyorilginç.Honda crfx serisi uygun değilken , ispanyol honda montesa modellerine plaka çıkabiliyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)