Eski kasa cbr125'den yeni kasa cbr 125'e geçmek
Reklamlar
-
Aranıza yaklaşık 8 ay önce 2009 model karbüratörlü cbr 125 ile katıldım. Bu güne kadar beni hiç yolda bırakmadı bende bakımlarını eksik etmedim. Birkaç kaza yaptım grenajlar zarar gördü tamir ettim yüksek devirde kafa grenajından zırıltı gelmesi dışında motorumda hiçbir sıkıntı çekmedim şimdiye kadar o çıkan seside hem eski olmasına hemde kaza vs yapmama bağlıyorum aralara bant koyuyorm azalsın diye ama vizörü kapatınca duymuyorum zaten. Yani genel manada motorumdan memnunum.
Fakat yeni kasayı sürdüğümde motorun geniş olması çok hoşuma gitti benimki çok ince kalıyor dışardan şekil duruyor ama üstünde süren için kötü bir görüntü var.
Yaşadığım şehirde daha 2012 model 45 binde bir cbr125 var satan kişi tanıdık sayılır motor daha önce kaza yapmıştı önden vurmuştu Bu arkadaşda motorcuda çalışıyordu motoru aldı sıfır grenaj sıfır ön düzen vs vs Yani motoru sıfır topladı diyebiliriz. Fiyatı da makul tutuyor Yani motorumu satıp üste 2/3 felan hatta daha az koyup alabiliyorum sizlerin düşüncesi nedir sizce alınmaya değer mi yoksa a2 ehliyete kadar altımdaki ile devam mı edeyim?
Reklamlar
-
İsterseniz alabilirsiniz. Ancak motor bloğunun aynı olduğunu söyleyeyim. 125 cc kategorisinde aprillia'nın 2 zamanlı 30 küsur beygirlik bir motoru vardı. Ancak o da a1 ehliyete uymuyor. Bence biraz sabredin. İlla ki elinizdeki parayı harcamak istiyorsanız kendinize fc.moto'dan güzel bir ekipman toplayın. A2 ehliyete gelinceye kadar motoru düşürüp kaldırdığınızda daha az üzülürsünüz.
-
Sen ön arka lastiği ayrı ayrı çıkma bulup ucuza kacan eleman degil misin? Yeni kasaya gecmek icin hic ucuza kacmıyorsun bakıyorum da
-
ahahahah sen onu nasıl yakaladın ya :D Arkaya sıfır anlas aldım. İşsizdim o sıra ondan dolayı ucuza kaçmaya çalışıyordum.
-
İkisini de aktif süren biri olarak eskisi seriliğini, gaz tepkisini, hafifliğini ve farlarını aratır.
Ama yeni kasa sele konforu, enjeksiyonlu olması, 3lt büyük depo, daha az yakıt tüketimi, depo kavraması daha iyi olduğu için daha iyidir. Parça mevzusu da var ayrıca.
ama yeni kasa 2de tekere gelmiyor :Ddddd
-
hoşgeldin reis. Serilik konusu düşündürüyor beni. Yeni kasa cbr ile yarıştığımızda çok gerimde kalıyor sürücü değişşekte sonuç değişmiyor. Yandan bakılınca özellikle benimki siyah olduğu için yeni kasadan daha da güzel duruyor tabi üstüne oturunca inceliği rahatsız eder.ç
-
Kesinlikle geçilir. Ben eski kasa CBR 125 hiç beğenmiyorum. YBR'den farkı yok gözümde. Karenaj giydirilmiş commuter gibi gözüküyor.
İlla motor değiştirecek olsam Duke 125 bakardım ben olsam. MT-125, R125 ikilisinden sonra 125cc sınıfında binilecek tek motor bence. Duke 125 ile ciddi ciddi viraja girersin. İyi lastikle dar virajlı yollarda 250ccleri kovalar. Ters amortisörler ve 125cc sınıfında iyi frenleriyle güzel bir motor.
-
ktm yi bende çok beğeniyorum gözümde çok ayrı yerde fakat erzurum gibi doğu şehirlerinde maalesef servisi ustası parçası hiçbiri yok. Ama size katılıyorum gidiş olarak yeni kasadan hızlı bile gitse duruşu altında duruşu vs çok küçük eski kasanın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler