Bana ulaşırsan yardımcı olurum dostum, Alacağın motosiklete yakınımdayda sen gelmeden gidip bakadabilirim yarın kısıtlamadan muafım
Zincirin bitmesi kullanıcının teker yaptığını değil zincir değişim zamanının geldiğini gösterir, hiçbir servis hatırı sayılır bi para almadan kompresyon testi yapmaz yapsa yapsa dyno test yapar bu size motosikletin ömrünü göstermez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:17 ----------
Motosiklet expertizindeki genel geçer baakcağın şeyler lastik, zincir-dişli, balata, ön arka amortisörlerin durumu, motor bloğunda terleme vs varmı..
Alacağın motosikletten daha önce kullandıysan sağlıklı çalışırken çıkardığı sesi tanırsın çalışma sesine bakmalısın. Mesela mt07, wr250r, duke390 gibi motosikletlerin nevişahsına münasır sesleri vardır çoğu kullanıcı bu motosiklette egzantirik sesi var deyip uzaklaşır. Benim wr250rım için de Yetkili servis egzantirik sesi var değişecek demişti oralı olmamıştım çünki ilk wr250rım değildi
20bin km oldu egzantirikle ilgili bi problemim yok..
Çalışma sesiyle ilgili de bi problem yoksa biner kullanırsın hoşuna giderse satınalırsın.
Servisler de bundan daha fazlasına bakmıyor, 200-400tl arası para alıyorlar.