Daha ''tarzı olmayan'' bir mont ve kask bulamazdı sanırım.. Allah bilir onlar da en pahalılarıdır.. Bu motora binenin görülmemiş bir havası falan olmalı ama bizde tek yeter kriter para gibi.. Adamcağız için demiyorum; sadece bir genelleme..
Daha ''tarzı olmayan'' bir mont ve kask bulamazdı sanırım.. Allah bilir onlar da en pahalılarıdır.. Bu motora binenin görülmemiş bir havası falan olmalı ama bizde tek yeter kriter para gibi.. Adamcağız için demiyorum; sadece bir genelleme..
Videoyu sevdim, Gold sahibi aga da belli ki motorunu çok seviyor.
Videodaki arkadaşa niye taktınız gayet mütevazi biri , bazı GS ciler gibi en iyi motor bende havasında da değil , yalnız konu başlığı iddialı , izlenme sayısı için böyle başlıklarda lazım sıkıntı yok ;)
Sonuna kadar izledin sanıyorum "aga"
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Tanıdık olduğu için de değil, objektif olarak videodaki anlatıcı kişi için aynı şeyi düşünüyorum. Kasmadan, bildiği kadarıyla , sorular doğrultusunda anlatıyor.
Konu başlığına sadece marka ve model yazdım. Daha iddiasızı olamazdı herhalde
Tam tersine, öyle saçacak parası olmadığı için o mont ve kaskla kalmış herhalde. Parayı motora gömünce, diğerlerine para kalmamış olabilir.
Bindiği motorlara bakarsanız, damdan düşer gibi parayı bastırıp altına Goldwing çekmediğini görebilirsiniz. Al-sat yapıp üzerine hep biriktirebildiğini koyarak aldı motorunu.
Vstrom'dan bu yana tanıdığım için rahat söyleyebiliyorum.
Güzel video olmuş elinize sağlık.
Başlangıçtaki geçişler biraz daha hızlı olsa sanki daha güzel olabilir.
Videoda beni en çok rahatsız eden kısım arkadaşın ısrarla kuruş hesabı yapması
Arkadaş motorunu seviyor belli, ama konuşmayı da seviyor
Arada gereksiz detaylara bile girdi (kaldığı otelin ismi vs )
Sanırım normal hayatta da çok konuşan bir tip
Hava atma kısmına gelince o motosikleti tahminen 110-120k civarı almıştır.
2021 modeli 300k, o kadar övmesi fiyatından değil, motosikleti sevdiğinden diye düşünüyorum.
Harley'e uzun süre binerseniz, titreşimden dolayı cinsel tercihiniz değişiyormuş.
Haberiniz olsun.
Yok bilmiyordum, haberim yoktu...gibi şeyleri söylemeyin...
-Düzenleme ile ilgili yorumunuz için teşekkürler
-Kuruş hesabını ben de oldum olası sevmem. Ne araba ne de motor için, kuruş dediğin anda sistem kapanıyor bende
Benzinde kısa dönemde %5-10 fark oluşabiliyor. tüketimde %10 5.9 ile 6.5 litreye geliyor. O da bana göre açık bir fark.
-Otel detayı gereksizdi haklısınız Biraz onun konuşkanlığından, biraz da benim ısrarımdan oldu sanıyorum
Ama sohbetin uzaması kullanan kişi hakkında olumlu veya olumsuz bir fikir verebilir diye düşünüyorum. (ki size vermiş, konuşkanlığı konusunda )
-Aynen öyle, bir sor, bir anlatsın Rahatça söyleyebiliyorum, çünkü kendisi de farkında zaten
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Ben konusmaciya takilmadim hic, oyle benim motorum soyle boyle demiyor. Motopixel'deydi sanirim GSci bi abi vardi onu izleyin farki hissedin diyeyim
Kurus hesabi disinda dert yok bence.
Video konusunda nacizane kisisel onerilerim;
- Tripod kullanin,
- Motosikleti on plana cikaracaksaniz genis aci cekim yapin.
- Trafik olmayan, konusanin ve soru soranin cok fazla yer degistirmeyecegi, hareket etmeyecegi bir alanda cekim yapin.
Genel olarak, Goldwing olunca bir "züppe motoru" "kim bilir kaç para verdi?" algısı oluşuyor doğal olarak. Fiyatları da bir çoğumuzun ayırabileceği bütçenin üstünde tabii. Marka neticede bu motoru "lüks motosiklet" kategorisinde konumlandırıyor.
Öte yandan ikinci el fiyatları, çok da ulaşılamaz bir yerde değil. @tomass 'ın tespitleri doğru. Sahibi aldığında muhtemelen 110-120 bin bandındaydı. Ki bu fiyata yakın maksi-scooterlar var.
Yani uzun lafın kısası, pahalı olmasına rağmen, hayalini kuranlar için sıfırı kolay olmasa da ikinci eli çok ulaşılamaz değil.
- Tripod konusunda haklısınız. Ama doğru dürüst bir tripod bulma konusunda bir iki sıkıntı yaşadım. Ayrı hikaye olur.
- Geniş açı ile birlikte tripodu beraber yanıtlamış olayım. Çekimde ek olarak mikrofon (konuşmacı üzerinde) kullanılmadı. (Rode Video Micro) Bir yandan sesi de net alabilmek için tripod kullanılmadı ve mümkün mertebe konuşmacıya yakın kalmaya çalıştım.
-Daha üst düzey çalışmalar için belki bu tür detaylar önemli olabilir. Ama bu daha çok kendi aramızda hobi olarak yaptığımız bir çekim. Bunu bile organize etmesi zor olabiliyor bazen. (Anlatan kişiyi de, rahat konuşabilmesi için fazla germemek gerekiyor diye düşünüyorum)
Yorumlar için teşekkürler
Türkiye'de nasıl bilmiyorum ama burada Goldwing'ler ikinci el değerlerini koruyorlar, fiyatlar yüksek. Ducati öyle değil mesela. Motosiklet lüks olsa da sonuçta Honda, üstelik çok iyi dizayn edilip üretilmiş bir Honda. İkinci el dahi olsa çok risk almıyorsunuz. Öyle olunca fiyatlar her daim yüksek. Şimdi yenisi çıktığı için eski kasalar biraz düşebilir belki. Burada Goldwing'in tipik arka çantalı touring versiyonu, baz Mustang'ten $2000 daha pahalı.
Velhasıl Goldwing bayağı başarılı bir motosiklet. Rekabetin bu kadar şiddetli olduğu bir pazarda, çim biçme makinası da üreten Honda gibi tipik bir markanın, bir çok arabadan yüksek fiyata motosiklet satabilmesi hiç kolay değil...
Haşmet hocam goldwing pahalı değil Mustang ucuz
Buradaki herhangi bir markanın 1000cc ss’i bile oradaki Mustang’den pahalı.
Goldwing yuvarlak hesap 40k $
Honda Türkiye 2020 yılına kadar Avrupa’daki Ülkelerin çoğundan daha ucuza motosiklet satıyordu.
Şuan hala Avrupa’dan daha ucuza satılan modeller var , muhtemelen USA den de ucuzdur.
Otomobillerde akıl almaz vergi oranları olduğu için bizde çok pahalı.
Sinirsiz param olsa, garaja 10 tane motosiklet koysam bunu almam. Zevk meselesi gule gule binsin .
Bmw suruculeri konusunda on yargiyi goruyorum ve artiriyorum bmw otomobil suruculeri de genel olarak farklidir
Harley ve goldwingcilerin muzik dinlemesine uyuz oluyorum..
İyiki motorunuzda muzik sistemi var,sesi de aciyolar ki tum millet bunlari duysun..allahin amatorleri ya,aslinda uyuz olmaktan ziyade aciyorum bunlara.(muzik dinlemeyenlere lafim yok)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)