Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın.
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın.
Bu nasıl bir yorummuş hayret doğrusu..
Yan sehpada uzun süre bekleyen boxer motorda ortaya çıkabilecek muhtemel tek problem, ilk marşta; diğerine göre havada kalan bloğun daha az yağ ile çalışıp, diğer bloğa göre daha çabuk yıpranabileceği ihtimalidir.. Bu güne kadar da yan sehpada motoru çalıştırdık, blok kitledi, veya kol çıkardı gibi bir durum hiç duymadım.
Senin bahsettiğin motosikletin durumu ise hiç normal değil.. %50 yağ yakması, o motosikletin nereden baksan 300 bin km'yi bile aşmış olma ihtimalini getirdi benim aklıma.
Benim motorum 2017 model,
8000 km'de yağ değiştim (Normal'i 10 binde bir) çıkan yağda eksilme %0 idi. 2 zamanlı motor bile %50 yağ yakmazken bilemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------
Bu arada, diğer mesajları şimdi gördüm, motosikleti almışsın. Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
GS moto İbrahim abi var, güngören'de.. Kendisi sadece GS / Adv bakıyor. Bu konuda uzman, doğruyu yanlışı sana söyleyecektir, fakat 2 litre yağ yakması bana hiç normal gelmiyor, ya kaçırıyor bir yerlerden, ya da başka bir sorun olduğu net.
senin yerinde olsam,sadece kendim bindiğim motoru satıp 110binde motosiklet almam.ayrıca sanırım 100-110bin lira para vereceksiniz o paraya deli dehşet motosikletler var
Teşekkürler Levent , herhangi bir yerinden yağ kaçağı yok 300 km yol yaptım , motor çok bakımlı , debriyajı 100.000 de değişmiş , şaft körüklerine kadar yenilenmiş , sanırım 7 aydır yattığı için akü zayıflamış oysa bana marş motoru demişlerdi , galerideki elemanın forumlarda okuduklarının etkisiyle genel GS sorunlarından bahsettiğini düşünüyorum , bu kadar yağ eksilten motorun azda olsa duman atması gerekir ama ben birşey gözlemlemedim , pazartesi yağını değiştirip takibe alacağım , yan ayak mevzusunu birkaç forumda okudum , banada ilginç geldi ama sol silindir yan ayakta biraz aşağı bakıyor doğru olabilir , belki yeni modellerde sorun olmuyordur..
Hayırlı olsun..
Bmw başka bir dünya..
Abs si ve denge milleri olsun, hızlanma ve yavaşlama, amortisör ve elcik ısıtmaları vs vs çok farklı hislerle kullanıyor insan..
Motosiklet kullanırken tatmin oluyorsun resmen..
Taa ki, saçma sapan bir arıza yüzünden borusan-usta arasında git-gel yapmaya başlayana dek..
Sonra onlar tatmin oluyor...
Sıra tam sana gelecekken başa dönüyor
Taksitle karı almak gibi!
https://youtu.be/bo1q125dsoE
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
V-strom gibi sıkıntısız bir motor varken, elden çıkarıp sıkıntılı bir motora geçmeye değer mi?
Başa çıkamadığınız bir problem çıkarsa, v-strom boşa gitmiş gibi olur, onun sayıldığı kadar parayı da Gs'i düzeltmeye harcarsınız.
Ben yapmazdım. Yapmıyorum da zaten.
(Değişmiş bu arada galiba, hayırlısı olsun)
Ne demisler atla,avrat yiğidin bahtına. Keyifle surecegin bir makine olur insallah. Kazasiz belasiz, vstromla arasindaki temel dinamik farklarini anlatirsan bir ara memnun olurum .
1200 gs endurocuların pireştiz motoru,
lazımdıysa hayırlı olsun,
değildiyse geçmiş olsun...
Belli ki istiyordunuz, basiniza gelebilecekleri dusunerek bilincli karar vermis gorunuyorsunuz, gerisi bence hikaye...
Insallah olmaz ama sorun cikartsa da dunyanin sonu degil, cok buyuk surpriz de degil... Evet, sorunsuzluk olarak bir Japon degil, ama zevk olarak da bir Japon degil (*). Hayirli olsun... Gule gule kullanin.
(*) Genelliyorum... Cok zevkli Japon motosikletler tabii ki mevcut.
Teşekkür ederim arkadaşlar , bugün de baya dolaştım toplam 600 km yaptım , marş motorunda sıkıntı yok 7 aydır yatan motorun aküsü yol yapınca toparladı , yağ seviyesi ise kontrol altında tutuyorum pek bir azalma yok gibi , bu arada GS ci lerin imajını da düzeltiyorum her gördüğüm 2 tekere selam veriyom alıyorum ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
1000 lik Vstrom ile mukayese daha uygun olurdu ama GS in henüz 2000 devirde başlayan nefis torku en büyük farklardan biri , 6. vitesde 2000 devirde bile biraz sıkınca cevap veriyor..
diğer fark ise frenler , benim için yeterliydi ama Vstrom'un frenlerini pekde iyi yorumlamazlar , Vstrom frenini yeterli bulan adama GS verince nasıl hisseder anlamışsındır
Vstrom'un ise konfor yönünden artıları var , özellikle alt devirlerde çok daha titreşimsiz ve daha sessiz çalışıyor , durduğu yerde sağa sola kaçınca daha az bir güçle düzeltiliyor , ikisinde de tur camı var Vstrom daha az rüzgar alıyordu ,
Doğal olarak 650 cc 1200 cc den daha az tüketiyor.
Benim Vstrom da 3,5 ila max 5,5 arasında kullanıma göre tüketimim vardı , GS le ilk 600 km boyunca min 4,7 max 5,1 gördüm ama 120 km /s pek geçmedim , tapagaz tempolu bir sürüşte 7 lt yi görür diye tahmin ediyorum.
Vstrom un en büyük avantajı ise sağlam yani güvenilir olması , hiçbir yerde hiçbir zaman burayada geldik ama bozulsa ne yaparız falan diye aklımın ucundan geçmedi.
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Gs hangi model yılını aldınız ve yaptırdıysanız kasko nekadar tuttu?
HANİ BİRKAÇ RESİM ATIVERDE ORTALIK ŞENLENSİN
iyi güzel almışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
buda takasa verdiğimiz Vstrom
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------
[QUOTE=levend84;4618326]......2013 itibariyle gs lerde şaft konumu sağ dan sola geçmiş (neden böyle ciddi bir değişikliğe gidilmiş teknik cevap bulamadım) sonuçta çıkış mili ve debriyaj motor ilişkisinde detaylı yapısal değişiklik var...../QUOTE]
Motorun su soğutma ve yağlı debriyaja geçişi ile yönü de değişmiş .
Yazdığın gibi volant ve debriyaj şanzıman ile motorun arasında değil ön tarafa alınmış , bu da demek oluyor ki yeni motor eskisine göre ters montajlanmış.
Hareketli parçaların değişen atalet yönünü dengelemek için şaftıda sol tarafa almış olmalılar..
Levend hocam yeni motoru unuttum teknik merakımdan iki gündür bunu düşünüyorum , sorma böyle şeyler
Ilerisi icin guzel bilgilendirme, bir sonraki motorda nc 750 veya vstrom 650 dusunuyorum seneye olursa. Gule gule bin.
Hocam günlük tutun, diğer motosikletlerle selamı sabahı ne zaman keseceğiniz, GS'in insan ruhuna ne kadar sürede etki ettiği gibi bilgileri bilimin ışığı altında inceleyelim artık
Şakası bir yana tekrardan hayırlı olsun, çok güzel duruyor belli ki dolu bir motosiklet. Umarım beraber güzel km'ler yaparsınız.
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. İçinizde ukte kalmadı en azından.
Farklı segment ve klasmanlarda büyük küçük bir çok motosiklet aldım, kullandım, degiştirdim. Aldıklarım için hiç pişman olmadım, ince eleyip sık dokuyup almadıklarım için çok keşke dediğim olmuştur.
Geçen gün ömürdendir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)