Bu Üç Harfli Beni Üzermi ?
Reklamlar
-
Arkadaşlar motorumu Bursa da bir galerideki 2012 model 1200 GS le takas ediyorum , motorda kronik marş motoru arızası ve hafif yağ eksiltme varmış.
Satıcı çift eksantrikli modellerde 5000 km de 1,5 ila 2 lt eksiltme normal diyor , bu forumda BMW kullanan tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum , zaten yağ kapasitesi 4 lt , %50 eksiltme bana pek normal gelmedi !
Marş motoru ise 300 lira civarına sadece kömürleri değiştirilerek götürür dendi.
Motorun diğer üniteleri sapasağlam , Abs ve Esa çalışıyor , arıza ikazı yok , kazası boyası kozmetiği tertemiz trameri yok , lastik akü vs yepyeni , kilometresi 107.000
Sizce galerideki bir BMW ile ilk sahibi olduğum yine kazasız tertemiz benden başka kimsenin kullanmadığı 2013 Suzuki Vstrom takas edilirmi ?
Yarın Bursa ya gidiyorum ama kararsızım , benim motora 55.000 verdiler üste 65.000 vereceğim , piyasayı takip edenler fiyatı da yorumlarsa memnun olurum.
Reklamlar
-
bende yağ eksiltmesi çok fazla. 3 harfli face sayfasına girip orada sorsan daha doğru yanıtlar alırsın
-
Selam bence ilk sahibi olduğunuz yine kazasız tertemiz sizden başka kimsenin kullanmadığı 2013 Suzuki VStrom'unuz ile kalmanız daha uygun gibi. Tabi bu benim şahsi fikrim.
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
bende yağ eksiltmesi çok fazla. 3 harfli face sayfasına girip orada sorsan daha doğru yanıtlar alırsın
Bir grupta yazdım Bu BMW ler orta ayakta bırakılmalıymış , yan ayakta bırakırsan boksör silindire yağ birikir 10.000 km de yenisi bile eksiltir dediler , ne ilginç motormuş yahu..
yabancı forumlarda da bakımları aksatılmadıysa 100.000 km bu motor için hiçbirşey yazılıyor ki motor gerçekten düzgün kullanılmış.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bir grupta yazdım Bu BMW ler orta ayakta bırakılmalıymış , yan ayakta bırakırsan boksör silindire yağ birikir 10.000 km de yenisi bile eksiltir dediler , ne ilginç motormuş yahu..
yabancı forumlarda da bakımları aksatılmadıysa 100.000 km bu motor için hiçbirşey yazılıyor ki motor gerçekten düzgün kullanılmış.
3 harfilin iyisine denk gelmessen fena çarpar adamı. ben bilemedim genede. yan ayaklıkta dururken öyle bişey yapması mantık dışı geldi bana.
-
msandikci adlı üyeden alıntı
Selam bence ilk sahibi olduğunuz yine kazasız tertemiz sizden başka kimsenin kullanmadığı 2013 Suzuki VStrom'unuz ile kalmanız daha uygun gibi. Tabi bu benim şahsi fikrim.
Selamlar , inan bende senin gibi düşünüyorum ama büyük cc kaşıntısı başladı birkere binmeden geçmeyecek , Yamaha Super Tenere yi çok beğeniyorum , aynı fiyata 2016 model 25.000 km de Tenere var lakin GS gibi tutulmuyor ve imajı pek yok , imajı geçtimde Tenere'ye verdiğimiz 120.000 iki sene sonra yalan olacak :(
1200 cc de GS harici hepsi aşırı zarar ettiriyor , 2012 tertemiz Honda VFR 1200 ü 68.000 ne veriyorlar , ciddi değer kaybetmiş makina.
-
Hiç sahibi olmadım ama çok fazla araştırdım 3 yıldır.
Bir kaç kez alma arafesinden geçtim
2010-2012 ler kuruların en iyisidir
Kuru GS ler tasarım geregi ilk 50-80 bin km de yağ eksiltir rodajı bitmez ama ondan sonra keser yinede bir miktar eksiltir ama sizin söylediğiniz rakamlar fazla geldi ,düşük km deseydiniz normal derdim bu km lerde yag eksiltmeler çok azalması lazım (bu konuyu teknik olarak bir türlü anlamadım ama kullanıcıları genelde böyle diyor) yada artık eskiltmeyi kanıksadılar .
Benim bir arkadaşta vardı uzun yola çıktı mı yanında yağ bidonu ile dolaşıyordu litrelik .
Fiyat olarak ise motoru dışarı satabilirseniz daha uygun alma imkanınız var 55+65 den ,
Ama benim tavsiyem 2008-2010 kasa arası ESA lısını almanız olur fiyat performans olarak orası daha uygun
2010-2012 kasa gereginden fazla fiyatlar şişik
-
Yurt dışı forumlara baktım. Genelde ilk başta yakıyormuş, zamanla azalıyormuş. Yazılanlara göre hiç yağ yakmayan da var, sizinki kadar yakan da... Ama sizinki ortalamadan biraz yüksek sanki... Sızıntı olmamasından emin olmaya çalışırdım herhalde.
Kullandığım Honda'larin hiç biri yağ eksiltmedi. KTM de çok az eksiltti, 5000km de 200ml anca... Gerçi hepsi su soğutmalıydı.
-
Eksilen yağa ne oluyor arkadaşlar? Sızıntı yapıp akıyor mu?
-
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Eksilen yağa ne oluyor arkadaşlar? Sızıntı yapıp akıyor mu?
yanma odası ile birlikte yanıyor
yani ben öyle biliyorum.
-
Ben olsam net almam. Bi segment alta inerim, marka degistiririm. 110 bin verip arkada yag sisesiyle dolasamam. Africa twin ya da dl650 0 niye dusunmuyorsun ?
-
Hiç Gs 1200 kullanmadım, umarım motorunuzun üzerine 65.000 TL verip sürekli yağ seviyesini kontrol etmenizi gerektirecek kadar keyiflidir.
-
Alacağınız motora totom bile değmedi. Ancak BMW sahibi genel müdürüm oldu onu dahi üzdü 1-2 sefer. Sanırım malum yetkili servis biraz acımasız. Bir kez bindim onda da servo fren vardı. Eğer bunda da varsa kesinlikle almayın derim. Ayrıca o paraya ktm 1290gt var tercihim o olurdu
-
Kocaeli İl Temsilcisi
110 bin tl verip dert çekeceğime, gidip 110 bin tl'ye Tracer 900 alırdım ben olsam. Hem model yeni olur hem de km düşük olurdu. Sport touring istemiyorsanız da yerine Triumph Tiger 800 XRX alınabilir.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
fikirler renkler zevkler değişir ama bana göre NETT 0km sahibi olduğum motoru verip 100 bin bilmem kaç km de olan sadece 2012 olmasından dolayı ve gs olmasından dolayı değer eden bir motorla takasa hayatta girmezdim.evet satılıp gs1200 her türlü alınır ama bu bahsettiğiniz motor çok ama çok şüpheli bana öyle geldi yada.aklınızda bulunsun hiç bir bağım yok sadece tanıyorum ama antalyada can motor diye bir dükkan mağaza var ordan takip edin derim.aklım almıyor bu kadar çok gs serisinin döndüğü bir yer.eski,yeni,0 km illaki size göre bir gs çıkartırsınız ordan.kendiside öyle sadece al sat yapan biri değil motor sağlam tekin değilse o işlere girmiyor o yönden bir güven duyuyorum ve duyuyor tüm çevre.tüm türkiyeye nakliye de yapıyor bmw alacak birinin takip etmesi geren bir satıcı
-
Hayatında şu sıralar hiç heyecan yok sanırım yap bi çılgınlık sanayide ustalarla göte parmak ol.
-
Mersin İl Temsilcisi
hocam uzun uzadıya yazamıcam ama sakın ha sakın almayın.
ben de benzer sorunlusunu aldım, üstüne para verip kurtuldum.
-
Ben olsam almazdım.
Tamam GS’ler güzel aletler.
Çok dengeli , ağırlık merkezi aşağıda kullanımı çok kolay
Amma velakin 2012 model 100k km de GS almak şanssız iseniz can sıkıcı olabilir.
Ben olsam Africa Twin alırdım.
Neredeyse sıfır AT parasına 10 yaşında GS.
Çok mantıklı değil.
Bir de bu motora 50k km binseniz kime, nasıl, kaç paraya, ne kadar sürede satacaksınız?
Onu da hesap etmenizde fayda var.
Bu arada galericinin Allah bir dediğine bile şüphe ile yaklaşmak lazım.
Ha motor işi gönül işi, Ben illa GS’e bineceğim diyorsanız alınır.
Arkadaşta 2013 var, arada birkaç kez kullandım , çok eğlenceli alet
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Hiç sahibi olmadım ama çok fazla araştırdım 3 yıldır.
Bir kaç kez alma arafesinden geçtim
2010-2012 ler kuruların en iyisidir
Kuru GS ler tasarım geregi ilk 50-80 bin km de yağ eksiltir rodajı bitmez ama ondan sonra keser yinede bir miktar eksiltir ama sizin söylediğiniz rakamlar fazla geldi ,düşük km deseydiniz normal derdim bu km lerde yag eksiltmeler çok azalması lazım (bu konuyu teknik olarak bir türlü anlamadım ama kullanıcıları genelde böyle diyor) yada artık eskiltmeyi kanıksadılar .
Benim bir arkadaşta vardı uzun yola çıktı mı yanında yağ bidonu ile dolaşıyordu litrelik .
Fiyat olarak ise motoru dışarı satabilirseniz daha uygun alma imkanınız var 55+65 den ,
Ama benim tavsiyem 2008-2010 kasa arası ESA lısını almanız olur fiyat performans olarak orası daha uygun
2010-2012 kasa gereginden fazla fiyatlar şişik
2010 ila 2012 arası üretilen son kuru GS ler çift eksantrikli ve daha güçlü , önceki modelden çok daha az yaktığı bilgisine ulaştım , sanırım bu sebeple talep görüyor vede fiyatı farklı , birde eski modelleri pek tavsiye etmediler sensör arızaları hemen hemen hepsinde yaşanıyor , Abs beyni bile arızalanabiliyormuş , ilandaki bazı motorlarında Abs si iptal yazılmış..
motoru satışa çıkarsam en fazla 60.000 e giderdi herhalde , 5000 tl lik fark takasta bana makul göründü , alacağım motorun kozmetiği çok güzel fiyatı da 2012 kazasız tramersiz bir GS için uygun gibi bakalım hayırlısı , teşekkürler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Yurt dışı forumlara baktım. Genelde ilk başta yakıyormuş, zamanla azalıyormuş. Yazılanlara göre hiç yağ yakmayan da var, sizinki kadar yakan da... Ama sizinki ortalamadan biraz yüksek sanki... Sızıntı olmamasından emin olmaya çalışırdım herhalde.
Kullandığım Honda'larin hiç biri yağ eksiltmedi. KTM de çok az eksiltti, 5000km de 200ml anca... Gerçi hepsi su soğutmalıydı.
Yerli BMW forumlarında da GS in yağ eksiltmesi normal görülüyor , herhalde boksör silindir dizaynı olsa gerek , bende uzun süre iki tane Suzuki , bir tane Yamaha ve 65.000 km dir Piaggio kullanıyorum , kayda değer yağ eksilttiklerini hatırlamıyorum ,
Bu motorun 2012 ye kadar üretilenleri hava soğutmalı deniyor ama esasen yağ ile soğutuluyormuş , silindir kapaklarına su yerine karterdeki yağ dolaştırılıyor , aşırı eksiltmenin sebebi bu da olabilir mi ?
-
Hocam motoru bilmiyorum ama piyasasına baktığımda 100-120k arasına genelde 2010 aksesuarları modeller veya akseauarsız birkaç 2011-2012 modeller var. Açıkcası bu motor bol aksesuarlı 120k ve galeri çıkışlıysa o motorda bir sıkıntı arardım. Çünkü aksesuarlı olanlar gerçekten çok daha pahalı. Yerinizde olsam elimdekini satar galeriden değil de sahibinden alırdım. Örnek aşağıdaki linkteki gibi bir şry alırdım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...55683407/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...09092964/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)