canın mı çekti
Müthiş cidden. Paylaştıınız için teşekkür ederim.
Düşük hız hakimiyeti en zorlandığım bir konudur.
Ben de bir şey paylaşayım:
Bu da açıklama kısmındaki yazı:
"Yürüme hızının üzerinde elbetteki hepimiz motosiklet kullanabiliriz. Bu videonun hazırlanmasındaki temel amaç, yürüme hızının altındaki süratlerde de motosikletimize hakim olmakla beraber motosikletimizi ne şekilde yönlendirmemiz gerektiğini öğrenmektir.
İyi seyirler.. "
Bu nasıl bir asfalt, bu nasıl bir lastiktir? Aynısını bizim ülkenin asfaltında yapsa, 100 kez düşmüştü.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Gymkhana aslında muazzam bir faaliyet, keşke ülkemizde de popüler olsa.
sadece bu yüzden honda 2-3-4 sırayla gidicem. orada az çok bir kontrol sağlayabilirsem motor üstünde. motobaba gibi bir şey hedefim. o kontrolü sağlamak faydalı olacaktır motor üstünde bence çok önemli. ileride koni sipariş edip denemeyi de düşünüyorum böyle şeyleri dar dönüşleri vs ancak işte koni ile boş bir yol falan olsa güzel bir yer.
hatta yeri gelmişken 2021 için olsun güzel bir mekan var mı boş?(istanbul) konileri koyup dar dönüş vs çalışacağım. eskiden konular var da çoğu değişmiştir.
faydalarına gelirsek daha dün gördüğümden bahsedeyim. yav altımda ybr var ben bunu yapamam adamın altında hayvan gibi motor var dün öyle bir kullanıp öyle bir manevralar yaptı ki büyük motorla anlatamam. motor hakimiyetinde bu seviyelerde olmak lazım bence ve bir gün olucam. net
edit: bakışa iyi bakın. şu bakışı zaten çözdük mü yarısını hallederiz daha kontrayı adam akıllı reflex haline getiremedim. bakış hatırladıkça yapıyorum. ki o da ne kadar iyi ki sanki. eğitim şart.
Birkaç yerde hafif bıraksa da, o nasıl bir yol tutuş? Bir de ıslak zemin..
ıslak zeminde tutuş bence gayet iyi ben yağmurda kaza yapmadan önce insanlar çok abartıyor sanıyordum ıslak zemini. normal zeminden farkı yok falan ama meğer ıslak zeminde mevzu hızlanmak veya manevra değilmiş durmakmış. durmak kısmında tutuş iyi değil. güç arka tekerdeyken gayet de tutuş iyi. neyse kısaca durmakmış mesele.
duramadım
(ani frende 2 tekerde kitlendi ve motor kaydı tüm düz ve yayaya pat diye çarptım)
Sonra diyorlar ki scooterların viraj kabiliyeti iyi değil falan filan
Bence ip var yoksa scooter ile o sekil yatamaz
Gerçekten harika
Cok da abartilacak bir durum degil acikcasi. Cunku:
Dusuk hizda, vucut agirligini viraj disina vererek motoru yatirma, lastiklerin (ve yolun) cekisini zorlayan bir manevra degil.
Orta ve yuksek hizda, vucut agirligini viraj icine vererek motoru yatirma, asil lastiklerin cekisini ciddi zorlayan durum bu.
O yuzden motoru ciddi yatirmasina ragmen kaymadi yavas donuslerde. Ancak hizini biraz arttirdigi 0:29'da arka teker kaydi, motor cok yatik olmamasina ragmen.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)