Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Sizce mükemmel bir kontrol değil mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    murattatoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2018
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilla RSV4 Factory
    egeoztn bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Mayıs 2018
    canın mı çekti



  3. #3
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Müthiş cidden. Paylaştıınız için teşekkür ederim.

    Düşük hız hakimiyeti en zorlandığım bir konudur.

    Ben de bir şey paylaşayım:

    Bu da açıklama kısmındaki yazı:
    "Yürüme hızının üzerinde elbetteki hepimiz motosiklet kullanabiliriz. Bu videonun hazırlanmasındaki temel amaç, yürüme hızının altındaki süratlerde de motosikletimize hakim olmakla beraber motosikletimizi ne şekilde yönlendirmemiz gerektiğini öğrenmektir.

    İyi seyirler.. "

  4. #4
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Bu nasıl bir asfalt, bu nasıl bir lastiktir? Aynısını bizim ülkenin asfaltında yapsa, 100 kez düşmüştü.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Gymkhana aslında muazzam bir faaliyet, keşke ülkemizde de popüler olsa.

  6. #6

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    sadece bu yüzden honda 2-3-4 sırayla gidicem. orada az çok bir kontrol sağlayabilirsem motor üstünde. motobaba gibi bir şey hedefim. o kontrolü sağlamak faydalı olacaktır motor üstünde bence çok önemli. ileride koni sipariş edip denemeyi de düşünüyorum böyle şeyleri dar dönüşleri vs ancak işte koni ile boş bir yol falan olsa güzel bir yer.

    hatta yeri gelmişken 2021 için olsun güzel bir mekan var mı boş?(istanbul) konileri koyup dar dönüş vs çalışacağım. eskiden konular var da çoğu değişmiştir.

    faydalarına gelirsek daha dün gördüğümden bahsedeyim. yav altımda ybr var ben bunu yapamam adamın altında hayvan gibi motor var dün öyle bir kullanıp öyle bir manevralar yaptı ki büyük motorla anlatamam. motor hakimiyetinde bu seviyelerde olmak lazım bence ve bir gün olucam. net

    edit: bakışa iyi bakın. şu bakışı zaten çözdük mü yarısını hallederiz daha kontrayı adam akıllı reflex haline getiremedim. bakış hatırladıkça yapıyorum. ki o da ne kadar iyi ki sanki. eğitim şart.

  7. #7

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Birkaç yerde hafif bıraksa da, o nasıl bir yol tutuş? Bir de ıslak zemin..

  8. #8

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç yerde hafif bıraksa da, o nasıl bir yol tutuş? Bir de ıslak zemin..
    ıslak zeminde tutuş bence gayet iyi ben yağmurda kaza yapmadan önce insanlar çok abartıyor sanıyordum ıslak zemini. normal zeminden farkı yok falan ama meğer ıslak zeminde mevzu hızlanmak veya manevra değilmiş durmakmış. durmak kısmında tutuş iyi değil. güç arka tekerdeyken gayet de tutuş iyi. neyse kısaca durmakmış mesele.
    duramadım
    (ani frende 2 tekerde kitlendi ve motor kaydı tüm düz ve yayaya pat diye çarptım)

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Sonra diyorlar ki scooterların viraj kabiliyeti iyi değil falan filan

    Jeansque ve birbilent bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    12 Temmuz 2018
    Bence ip var yoksa scooter ile o sekil yatamaz

  11. #11

    Üyelik
    24 Ocak 2021
    Şehir
    Kocaeli
    Gerçekten harika

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Cok da abartilacak bir durum degil acikcasi. Cunku:

    Dusuk hizda, vucut agirligini viraj disina vererek motoru yatirma, lastiklerin (ve yolun) cekisini zorlayan bir manevra degil.

    Orta ve yuksek hizda, vucut agirligini viraj icine vererek motoru yatirma, asil lastiklerin cekisini ciddi zorlayan durum bu.

    O yuzden motoru ciddi yatirmasina ragmen kaymadi yavas donuslerde. Ancak hizini biraz arttirdigi 0:29'da arka teker kaydi, motor cok yatik olmamasina ragmen.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)