Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

VOLTA RM5 SCOOTER HK.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    başlangıç için alınırmı arkadaşlar çokmu büyük sıkıntıları var bütçe buna yetiyor bide rks wildcat 125 var ikisi arasında gidip gelmekteyim konuyu okudum baştan sona şikayetçi çok atla deve kadar büyük şeyler yoksa düşünüyorum almayı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182

    Üyelik
    20 Mart 2021
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - 2022 / Sym Maxsym 508
    Tabii ki satın aldığınız yere göre değişebilir, ben bugün farkettim ve kendim sıktım.
    Akünün - uçu sıkılı değildi, elinizden gelirse kontrol edince bence.
    Bu arada aşağıdaki resimde kırmızı ile işaretlediğim saat olarak tahmin ettiğim sayıcı çalışıyor mu?
    Bende çalışmıyor. Altındaki düğme ile ayarlıyorum ama öyle kalıyor. Kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
    Teşekkürler.


    https://photos.app.goo.gl/dgoCfFyTeqJJX3RX9

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

    Alıntı crazyboy93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başlangıç için alınırmı arkadaşlar çokmu büyük sıkıntıları var bütçe buna yetiyor bide rks wildcat 125 var ikisi arasında gidip gelmekteyim konuyu okudum baştan sona şikayetçi çok atla deve kadar büyük şeyler yoksa düşünüyorum almayı
    Bence alınmaz ama yinede siz bilirsiniz. Tedirgin oluyor insan. Tercih sizin tabii ki !...

  3. #183

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Bugün motoru komple soydum ve görüp ulaşabildiğim bütün soketleri kabloları izole etmeye çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur, kullandıkça görücez.

    Ledli elcik koruma ve elcik ısıtmalarımı taktım. Fotoğraf atmayı başarabilirsem atıcam buraya, elcik korumalar cama değiyodu, camı üstteki vidalara burç koyarak biraz dikleştirdim. Halen gidonu tam kırınca değiyo ama eskisi kadar değil. Aynalarımdaki sinyallerle beraber hem görüntüsü güzel hem fonksiyonel oldu.

    Şehiriçi yüksüz ve biraz sert kullanım sonucu son aldığım yakıt ortamalası 3.13 oldu son ikmalimde, normal kullanımda 2.8 2.9 arası yakıyo, sakin kullanımda ancak 2.5 2.6lar görülebilir ama o şekilde kullanınca da motorun bi anlamı kalmaz diye düşünüyorum fabrika verilerine yakın bi tüketimi var diye net olarak söyleyebilirim artık. Kuryelik yapmak için almayı düşünen arkadaşlar için yakıt ortalamanızın 2.8 2.9 olacağını söyleyebilirim bilginiz olsun.


    Top speed olarak hafif eğimli yolda 9bin devirde 120yi gördüm, daha fazla zorlamadım ve hiçbi zaman zorlamam heralde bu şekilde. Sadece meraktan ve bilgi amaçlı bu hıza çıktım.

    5bin ve 6500 devir haricinde rahatsız edici hiçbi titreşim kalmadı. Bu iki devir arasında da titremiyo, sadece bu iki devirde titreşim kaldı. 7bin deviri geçince gayet konforlu ve titreşimsiz seyahat edilebiliyo.

    Sonuç olarak halen verdiğim parayla aldığım faydayı kıyasladığımda gayet memnun olduğumu söyleyebilirim. İlk başlarda biraz uğraştırsa da artık sorunsuz bi şekilde kullanacağımı düşünüyorum. Eli anahtar tutmayan veya başlangıç motoru olarak düşünen kişilere kesinlikle önermiyorum onu belirteyim. Ha illa alacaksanız da alır almaz güvendiğiniz iş kalitesi yüksek bi ustaya komple söktürüp kabloları izole ettirin, civataları sıktırın, kendi aklınıza gelen kontrolleri yaptırın ve montajını baştan yaptırın, ondan sonra kullanmaya başlayın.

    Videoyu en kısa zamanda çekeceğim. Soracağınız farklı konular olursa da buraya yazabilirsiniz ara ara başlığı okumaya giriyorum. İyi günler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------









    Bu arada benim gibi arka tarafa ışıklı sinyalli kedi gözü gibi aksesuar bağlamayı düşünenler için açıkta sinyal kablosu bırakıp şasiye bağlamışlar, stopun kablolarını kesip biçmek zorunda kalmazsınız. İyi düşünülmüş bunu bayağı beğendim.

  4. #184
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru komple soydum ve görüp ulaşabildiğim bütün soketleri kabloları izole etmeye çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur, kullandıkça görücez.

    Ledli elcik koruma ve elcik ısıtmalarımı taktım. Fotoğraf atmayı başarabilirsem atıcam buraya, elcik korumalar cama değiyodu, camı üstteki vidalara burç koyarak biraz dikleştirdim. Halen gidonu tam kırınca değiyo ama eskisi kadar değil. Aynalarımdaki sinyallerle beraber hem görüntüsü güzel hem fonksiyonel oldu.

    Şehiriçi yüksüz ve biraz sert kullanım sonucu son aldığım yakıt ortamalası 3.13 oldu son ikmalimde, normal kullanımda 2.8 2.9 arası yakıyo, sakin kullanımda ancak 2.5 2.6lar görülebilir ama o şekilde kullanınca da motorun bi anlamı kalmaz diye düşünüyorum fabrika verilerine yakın bi tüketimi var diye net olarak söyleyebilirim artık. Kuryelik yapmak için almayı düşünen arkadaşlar için yakıt ortalamanızın 2.8 2.9 olacağını söyleyebilirim bilginiz olsun.


    Top speed olarak hafif eğimli yolda 9bin devirde 120yi gördüm, daha fazla zorlamadım ve hiçbi zaman zorlamam heralde bu şekilde. Sadece meraktan ve bilgi amaçlı bu hıza çıktım.

    5bin ve 6500 devir haricinde rahatsız edici hiçbi titreşim kalmadı. Bu iki devir arasında da titremiyo, sadece bu iki devirde titreşim kaldı. 7bin deviri geçince gayet konforlu ve titreşimsiz seyahat edilebiliyo.

    Sonuç olarak halen verdiğim parayla aldığım faydayı kıyasladığımda gayet memnun olduğumu söyleyebilirim. İlk başlarda biraz uğraştırsa da artık sorunsuz bi şekilde kullanacağımı düşünüyorum. Eli anahtar tutmayan veya başlangıç motoru olarak düşünen kişilere kesinlikle önermiyorum onu belirteyim. Ha illa alacaksanız da alır almaz güvendiğiniz iş kalitesi yüksek bi ustaya komple söktürüp kabloları izole ettirin, civataları sıktırın, kendi aklınıza gelen kontrolleri yaptırın ve montajını baştan yaptırın, ondan sonra kullanmaya başlayın.

    Videoyu en kısa zamanda çekeceğim. Soracağınız farklı konular olursa da buraya yazabilirsiniz ara ara başlığı okumaya giriyorum. İyi günler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    https://i.hizliresim.com/otP2VZ.jpg

    https://i.hizliresim.com/eeSamK.jpg

    https://i.hizliresim.com/Ivlpix.jpg


    https://i.hizliresim.com/kFUOuO.jpg
    Bu arada benim gibi arka tarafa ışıklı sinyalli kedi gözü gibi aksesuar bağlamayı düşünenler için açıkta sinyal kablosu bırakıp şasiye bağlamışlar, stopun kablolarını kesip biçmek zorunda kalmazsınız. İyi düşünülmüş bunu bayağı beğendim.
    Motor güzel gözüküyor.

    Ledli elcik korumalar Bn251'den kalan malzemeler mi hocam

  5. #185

    Üyelik
    20 Mayıs 2018
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5bin ve 6500 devir haricinde rahatsız edici hiçbi titreşim kalmadı. Bu iki devir arasında da titremiyo
    balans da yapılsa iyi olur

  6. #186

    Üyelik
    24 Şubat 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Volta Revolt RM5
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru komple soydum ve görüp ulaşabildiğim bütün soketleri kabloları izole etmeye çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur, kullandıkça görücez.

    Ledli elcik koruma ve elcik ısıtmalarımı taktım. Fotoğraf atmayı başarabilirsem atıcam buraya, elcik korumalar cama değiyodu, camı üstteki vidalara burç koyarak biraz dikleştirdim. Halen gidonu tam kırınca değiyo ama eskisi kadar değil. Aynalarımdaki sinyallerle beraber hem görüntüsü güzel hem fonksiyonel oldu.

    Şehiriçi yüksüz ve biraz sert kullanım sonucu son aldığım yakıt ortamalası 3.13 oldu son ikmalimde, normal kullanımda 2.8 2.9 arası yakıyo, sakin kullanımda ancak 2.5 2.6lar görülebilir ama o şekilde kullanınca da motorun bi anlamı kalmaz diye düşünüyorum fabrika verilerine yakın bi tüketimi var diye net olarak söyleyebilirim artık. Kuryelik yapmak için almayı düşünen arkadaşlar için yakıt ortalamanızın 2.8 2.9 olacağını söyleyebilirim bilginiz olsun.


    Top speed olarak hafif eğimli yolda 9bin devirde 120yi gördüm, daha fazla zorlamadım ve hiçbi zaman zorlamam heralde bu şekilde. Sadece meraktan ve bilgi amaçlı bu hıza çıktım.

    5bin ve 6500 devir haricinde rahatsız edici hiçbi titreşim kalmadı. Bu iki devir arasında da titremiyo, sadece bu iki devirde titreşim kaldı. 7bin deviri geçince gayet konforlu ve titreşimsiz seyahat edilebiliyo.

    Sonuç olarak halen verdiğim parayla aldığım faydayı kıyasladığımda gayet memnun olduğumu söyleyebilirim. İlk başlarda biraz uğraştırsa da artık sorunsuz bi şekilde kullanacağımı düşünüyorum. Eli anahtar tutmayan veya başlangıç motoru olarak düşünen kişilere kesinlikle önermiyorum onu belirteyim. Ha illa alacaksanız da alır almaz güvendiğiniz iş kalitesi yüksek bi ustaya komple söktürüp kabloları izole ettirin, civataları sıktırın, kendi aklınıza gelen kontrolleri yaptırın ve montajını baştan yaptırın, ondan sonra kullanmaya başlayın.

    Videoyu en kısa zamanda çekeceğim. Soracağınız farklı konular olursa da buraya yazabilirsiniz ara ara başlığı okumaya giriyorum. İyi günler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    https://i.hizliresim.com/otP2VZ.jpg

    https://i.hizliresim.com/eeSamK.jpg

    https://i.hizliresim.com/Ivlpix.jpg


    https://i.hizliresim.com/kFUOuO.jpg
    Bu arada benim gibi arka tarafa ışıklı sinyalli kedi gözü gibi aksesuar bağlamayı düşünenler için açıkta sinyal kablosu bırakıp şasiye bağlamışlar, stopun kablolarını kesip biçmek zorunda kalmazsınız. İyi düşünülmüş bunu bayağı beğendim.
    Elinize sağlık, gerçekten çok güzel gözüküyor.
    Ürünlerin de bilgisini verseniz ne güzel olur, hatta belki bir link

  7. #187

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor güzel gözüküyor.

    Ledli elcik korumalar Bn251'den kalan malzemeler mi hocam
    Yok daha sonra motorum yokken almıştım evde duruyodu bn251dekinden farklı bunlar


    Alıntı Altuğ Aktaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık, gerçekten çok güzel gözüküyor.
    Ürünlerin de bilgisini verseniz ne güzel olur, hatta belki bir link
    Elcik ısıtmalar oxford touring, diğer malzemeler aliexpress 🙂 atayım linklerini.

    TRY 212.95 | Motosiklet aksesuarları uyarı işaretleri LED araba ışıkları dekorasyon şekli vücut yansıtıcı kart motokros dekorasyon ücretsiz kargo
    https://a.aliexpress.com/_vrRcKR
    Ledli kedi gözleri


    [/COLOR]TRY 202.60 21%OFF | Evrensel motosiklet el muhafızları LED sinyal lambası koruyucular için Suzuki BURGMAN 400 GS1000 GS500E GS550M Katana
    https://a.aliexpress.com/_vryS5V
    Elcik korumalar.

    Aynaları bulamadım valla tedavülden kalkmış heralde. Kör nokta aynaları da aynı şekilde.


    Alıntı ',' adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balans da yapılsa iyi olur
    Balans derken tam olarak neyden bahsediyosunuz? Lastiklerin balansı iyi gibi çünkü.

  8. #188
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Arkadaşlar motorun ilk bakım km si geldi ve bakım yapıldı serviste. Motorun genel durumu itibariyle değerlendirmeye alırsak motor bildiğimiz çinli. Hemde safkan. Titreşim sorunu için Varyatör kısmını açtım,480 km deki motorun bagalar düzleşmeye başlamış. Çok normal nedenmi, Varyatör kayış tarafı motor bloğunda da olduğu gibi gy6 nın birebir aynısı. Gy6 nın ne olduğunu bilmeyenler için yazıyorum, Türkiye ye 2005 te gelen mondial hs 150 grubu scooterlerin aynısı. Elimde 150 cc scooterlerin debriyaj ve Varyatör kısmı çok vardı. Onların sağlam olanlarından taktım denedim birebir oldu. Sıfır titreşim şimdi. Motor bloğuda neredeyse aynı. Üst kapak içi biraz değişik. Başta montaj hatalarından bahsetmiştim. Sorunlar yolda bırakmaya ve keyif kaçırmaya tüm hızıyla devam ediyor. İşin içinde olduğum için sorun etmiyorum ama anlamayan kesim ne yapacak. Size şok olacağınız bir sorunu yazayım. Hepinizin ön amortisör ler yağ kaçırmaya başlayacak yakında. İnanmayan sol ön amortisörü söküp baksın üst kısmına. Platindeki bağlantı vidasını takamayınca amortisör ü taşlamışlar. İncelen yerde kasiste basınç altında delinip yağ atmaya başlıyor. Belki haberiniz de vardır. Daha çok yazasım varda neyse.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

    Birde bir noktaya daha değinmek istiyorum afınıza sığınarak. Şu youtubede motoru 10 km kullanıp tanıtım videosu çeken arkadaşlara bir iki çift lafım var. Her lafında " yerli" ve " volta mühendislerine teşekkür ederiz" gibi söylemlerle gözünüzü seveyim kandırmaya çalışmayın milleti. N max tasarımına benzerliği olan bir motoru tümüyle nmax ile kıyaslamak nasıl bir bilmişliktir halen anlamış değilim. Bu motorun ilk videosunu çeken elemana yazıp vermişler eline kağıdı al oku bunları demişler. Zerre motorun m sinden anlamıyor bana göre. Lastiği Anlas yapıp Bando kayış kullanıp ngk buji takmakla mı kaliteli oluyor yada yerli oluyor acaba. Mondial yıllardır şaseyi ve birçok aksamı kendi fabrikasında yapıp üretiyor. Türk sanayisinde parça yapan firmaları dolu. Patent almak farklı yerli olmak farklı. İnşallah zamanla motorun tüm parçalarını burada üretirler ve ekmeğini Türk sanayisi yer. Ozaman tamam oldu bu iş derim, ama şuan montaj sanayi si orası. Aynı otomotiv sanayisinde olduğu gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

    Günümüz motor piyasası fiyatlarına bakarsak bu fiyatta kalırsa ve gelecek partiyi daha dikkatli toplarlarsa alınır bir motor. Lakin sorunlu montaj devam ederse işleri zor. 128 top speed eğimli yolda. 3.1 yakıt tüketimi. Titreşim sorunu olan ön varyatör kızaklarını değiştirsin.
    atalayalper, levend84, zamzung ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #189

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    @search16

    Üst mesneti(platini)takarken amortisor taşlamak nasil bir yöntemdir??

    Amortisor taşlamak yerine,mesnet delik çaplarini frezede almak ve amrt.borusuna aliştirmak daha basit.

    Büyuk ihtimal,mesnet ile amortisor dikmelerinin delik çaplari uyumsuz,ve ilerde bu kasıntı gidon boğazini bile bozabilir.

  10. #190
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Kesinlikle ileriki zamanlarda furş takımını dahi bozacak.

  11. #191

    Üyelik
    03 Nisan 2021
    Üstadım bu motorla şehirlerarası yol yapmak o zaman saatli bomba ,hele orasını burasını açıp sizin gibi iş bilmeyenler için tam risk

  12. #192

    Üyelik
    20 Mart 2021
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - 2022 / Sym Maxsym 508
    Ön sayfalarda benim direksiyon sertliğinden dolayı, ön taraf komple sökülmüştü. Belki sorun bundan kaynklıydı.

  13. #193
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Şaka gibi yeminle. Gaz kelebeği yerinden çıktı giderken. Ses değişti çekiş düştü ve stooopp. Boğaz kelepçesi hiç sıkılmamış.

  14. #194

    Üyelik
    20 Mart 2021
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - 2022 / Sym Maxsym 508
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka gibi yeminle. Gaz kelebeği yerinden çıktı giderken. Ses değişti çekiş düştü ve stooopp. Boğaz kelepçesi hiç sıkılmamış.
    Allah hepimize sabır versin.
    Ramazan mübarek gün, kör şeytanlarından bulsunlar... :-(
    Yazılım atmak için 10 günlüğüne ECU(beyni) fabrikaya yollayacak servis.
    Bende bunu kabul etmiyorum !...
    Bügün aldığım yeri aradım, beyindeki sorun için.
    Satarken mangalda kül bırakmayan İzmir teknik sorumlusu Mesut Bey arasın diye bekliyorum !...
    Geri dönmeyecekler ama bir umut bekliyorum işte :-(

  15. #195
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    10 gün neymiş yahu Kalifornia Silikon Vadisi'ne mi gönderiyorlar ? bari başka bir ecu yedeklesinler gelene kadar..
    hsoydam bunu beğendi.

  16. #196
    poer.145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    650F
    Almaya cok niyetlendim ancak almaktan vazgeçtim eli anahtar tutmayan ikinci üretimi bekleyecek ve aradaki olusacak fiyat farki odemeyi kabullenmis olacak
    hsoydam bunu beğendi.

  17. #197

    Üyelik
    20 Mart 2021
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - 2022 / Sym Maxsym 508
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 gün neymiş yahu Kalifornia Silikon Vadisi'ne mi gönderiyorlar ? bari başka bir ecu yedeklesinler gelene kadar..
    Sormaz mıyım hiç hocam, koskoca fabrikada elinizde hiç mi yedek ECU'u yok, onu gönderin bunu yollayalım demez miyim hiç !...
    Hatta beklentim, sorarken kendimce dua ettim, "Allahım yanıltsınlar beni, verin servis adı, hemen yolluyoruz ECU'u" desinler diye içimden geçirdim.
    Ama sonra Volt firmasıyla görüştüğümü anladım tabii ki (!)...
    Karşınızda 20-22 yaşında genç bir arkadaş, "yok maalesef yedek ECU" deyip telefonu süratınıza kapatıyor. !...
    Ben özene bezene öyle yada böyle bir motor almışım, sökük bir şekilde, bir atölye de 10 gün bii kenarda duracak.
    Buna hangi vicdan sahibi hangi aklı başında insan olur der ki !...
    Neyse, inşallah satın alacak arkadaşlar bu forumu okuyorlardır, bii yararımız oluyordur.
    Biz son sahibi olduk nasılsa bu motorun... Belki biri dua eder bize...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka gibi yeminle. Gaz kelebeği yerinden çıktı giderken. Ses değişti çekiş düştü ve stooopp. Boğaz kelepçesi hiç sıkılmamış.
    Bu arada meraktan, bilmediğimden soruyorum, bu motor enjektörlü değil mi?
    Ejektörlü motorda da gaz kelebeği oluyor mu?

  18. #198
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hsoydam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sormaz mıyım hiç hocam, koskoca fabrikada elinizde hiç mi yedek ECU'u yok, onu gönderin bunu yollayalım demez miyim hiç !...
    Hatta beklentim, sorarken kendimce dua ettim, "Allahım yanıltsınlar beni, verin servis adı, hemen yolluyoruz ECU'u" desinler diye içimden geçirdim.
    Ama sonra Volt firmasıyla görüştüğümü anladım tabii ki (!)...
    Karşınızda 20-22 yaşında genç bir arkadaş, "yok maalesef yedek ECU" deyip telefonu süratınıza kapatıyor. !...
    Ben özene bezene öyle yada böyle bir motor almışım, sökük bir şekilde, bir atölye de 10 gün bii kenarda duracak.
    Buna hangi vicdan sahibi hangi aklı başında insan olur der ki !...
    Neyse, inşallah satın alacak arkadaşlar bu forumu okuyorlardır, bii yararımız oluyordur.
    Biz son sahibi olduk nasılsa bu motorun... Belki biri dua eder bize...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------



    Bu arada meraktan, bilmediğimden soruyorum, bu motor enjektörlü değil mi?
    Ejektörlü motorda da gaz kelebeği oluyor mu?
    Yerinden çıkan gaz kelebeği değildir , kelebeğinde içinde çalıştığı silindire hava giriş manifoltu gevşemiş olmalı , soruna cevap ise enjeksiyonlu veya karbüratörlü tüm benzin motorlarında kelebek vardır , dizellerde yok..

  19. #199

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet baktılar servise giden gelen yok 12 den 6bine çektiler yağ değişimini.
    Ben Nc700 de yağ değişiminden 10bin km geçtikten sonra Türkiye Turundaydım ve Gaziantep'te Honda servisine uğradım.
    Yağı kontrol ettirdim ve servis yağın gayet iyi durumda ve bozulmadığını söyledi. Değiştirmeye gerek yok dedi.
    Yani tecrübe ile sabittirki, Honda nc serisi 12 bin km den daha kısa sürede servise gittiklerinde boşa para ödüyorlar.

    Her neyse bu başlık altında yazılan mesajları değerlendirmek isterim.
    Daha öncede belirtitiğim gibi 17bin tl veriyorsunuz ve daha ilk bir kaç km de rulmanları dağılan var.
    Kaliperlerin ters takılmasından tutun, ölümcül montaj hataları kabul edilemez.

    Motoru yaptık oldu deyip yeteri kadar test etmeyi satın alan son kullanıcıya bırakmışlar.
    Bu hem etik değil hem de hayati bir risk taşıyor.

    Bu motoru alacağınıza gidip sym jet 14 alabilirsiniz.
    6 aydır hunharca kullanıyorum en ufak bir hata ile karşılaşmadım.
    Jet 14 125cc ve 11hp bu motorda 169cc ama 11hp
    an azından dünyaca kabul görmüş bir motora içiniz rahat olarak binersiniz.
    aynısını kuralkan'da yaptı. pulsar ve dominar'a hindistan'da tam sentetik yağ ile 10.000km yağ değişimi öneriliyor.
    motor türkiye'ye geliyor 5000'de bir yağ değiştir diyor.
    çok bilmiş bazı arkadaşlar da 2000km'de bir motul 7100 koyuyormuş. yersen.

  20. #200
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerinden çıkan gaz kelebeği değildir , kelebeğinde içinde çalıştığı silindire hava giriş manifoltu gevşemiş olmalı , soruna cevap ise enjeksiyonlu veya karbüratörlü tüm benzin motorlarında kelebek vardır , dizellerde yok..
    Üzerinde enjeksiyon bulunan dirsek şeklinde olan ve motor bloğuna iki saplama ile takılan parça manifolt, gaz telinin olduğu yani karbüratör e benzeyen parçada gaz kelebeği dir. Bende çıkan parça gaz kelebeği.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

    Bu motorun daha güzelini arora getiriyor. Yakında görücüye çıkıyor. Çok daha sağlam ve yakışıklı.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)