Yüksek KM' li R25 Almanın (50 bin km civarında) riskleri
Reklamlar
-
Merhaba. Motosiklet olarak YZF R25 düşünüyorum. Eski kasa (Öncelik Mavi) , hasar kayıtsız ve mümkün olan en düşük km'li R25'i favorilerime koyup fiyat/performans açısından uygun olanı alacağım. (30 bin TL civarında bütçe ayırılacak ve Öncelik Denizli veya Ege bölgesinde bu bütçeye uygun R25'iniz varsa özel mesajdan beklerim) veya Instagram : kadir.tuna
Eski kasa.2015 model. Bol extralı , egzoslu , winglet , spor cam ve motor kondüsyonu 9/10 civarında olan bir R25 var yakın bölgemde. Kriterler açısından 1070 TL hasar kaydı ve 48 bin km civarında olması bir tık olumsuz bir durum ayrıca şimdiye kadar hiç motoru yapılmamış. Eğer alır isem motosikleti en az 12 bin km kullanıp R25'in 60 bin km civarına geleceğini varsayarak ;
1 - 60 bin km'de(Temiz bir R25 olmak koşuluyla) R25'in motor isteme durumu yüzde kaçtır ? yaklaşık kaç km'ye kadar gider rektefiye veya motor istemeden ?
2 - Bu R25'i satarken de 60 bin km'de olacağını varsayarsak piyasada rahat gidip gitmeme durumunu inceliyorum.
Özellikle R25 hakkında bilgi sahibi olanlar ve yüksek km'lerce kullanmış olanlardan yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler
Reklamlar
-
KinqEmpires4 adlı üyeden alıntı
Merhaba. Motosiklet olarak YZF R25 düşünüyorum. Eski kasa (Öncelik Mavi) , hasar kayıtsız ve mümkün olan en düşük km'li R25'i favorilerime koyup fiyat/performans açısından uygun olanı alacağım. (30 bin TL civarında bütçe ayırılacak ve Öncelik Denizli veya Ege bölgesinde bu bütçeye uygun R25'iniz varsa özel mesajdan beklerim) veya Instagram : kadir.tuna
Eski kasa.2015 model. Bol extralı , egzoslu , winglet , spor cam ve motor kondüsyonu 9/10 civarında olan bir R25 var yakın bölgemde. Kriterler açısından 1070 TL hasar kaydı ve 48 bin km civarında olması bir tık olumsuz bir durum ayrıca şimdiye kadar hiç motoru yapılmamış. Eğer alır isem motosikleti en az 12 bin km kullanıp R25'in 60 bin km civarına geleceğini varsayarak ;
1 - 60 bin km'de(Temiz bir R25 olmak koşuluyla) R25'in motor isteme durumu yüzde kaçtır ? yaklaşık kaç km'ye kadar gider rektefiye veya motor istemeden ?
2 - Bu R25'i satarken de 60 bin km'de olacağını varsayarsak piyasada rahat gidip gitmeme durumunu inceliyorum.
Özellikle R25 hakkında bilgi sahibi olanlar ve yüksek km'lerce kullanmış olanlardan yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler
Genel kullanıcı kitlesi kullandıysa motosikleti büyük ihtimal canı alınmıştır (tek teker kesici vb.) büyük ihtimalde motor isteyecektir. Motor yağına katkı katılıp sorunsuz gibi gösterebilir bunada dikkat etmek gerekir. Satılmıyacak motor yoktur hakettiği fiyat ise akşama bile satış verebilirsiniz.
-
30k civarı bütçen varsa 50klarda almana gerek yok ki. Şu an sadece açtım baktım ve absiz 2016 model 20 30k kmlerde 30 33l tlye var örnek aşağı atıyorum. Hasar kayfıyla alakalı detaylı bir bilgi alırsın satıcıdan eğer motor bloğunda ve şasisinde değil de sadece grenaj vesaire ise büyük sorun olmaz diye düşünüyorum. Ekspertiz de yaptırırsın. Şahsen yüksek km r25 yerine 2 3k grenaj vs hasarlı almak daha iyi geliyor bana. Motorun yerine de bence takılma en kötü gider alır gelirsin havalar da güzel.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10962307/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11235591/detay
Daha birçok kazasız veya az kazalı 30 34k arasında 20km ve altında var. Acil yazan ve fiyatı düşükler genelde dedikleri gibi para ihtiyacından motoru satma derdinde olanalr oluyor. İkinci linkteki açıkcası denildiği gibiyse fiyat olarak da çok iyi duruyor.
-
ben olsam bu kadar yuksek devir ceviren motosiklete 50 bin de ise, 75 binde gozu ile bakardim.
komple motor masrafini, cok iyi usta isciligini motosiklet fiyatinin uzerine ekler, ayni model dusuk km r25 ten 3-4 bin ucuza denk geliyorsa alirdim.
yani alamazdim
-
Egzozlu ve katlanır plakalı 50 bin kmdeki r25in motor kondisyonu 9/10 olmaz diye düşünüyorum. Ben o paralara o kmde r25 alacağıma 30k civarlarında çantalı normal plakalı egzozsuz mt25 alırım.
-
İlk sahibinden almaya dikkat et.Çok el değiştirdi bu R25'ler.Güzel motordur ara sıra özlüyorum.
-
Kişisel Tercih R25 daha çok genç işi geliyor daha çok seviyorum.
@ALİCEM 2.motorda 6000 TL hasar kaydı var arayıp görüştüm. 30 bin TL ye falan düşük km olursa Ege Bölgesi civarı olursa daha uygun olur. Artvin dediğin 1450-1500 km ötede git gel masraf zaten 600-700 TL 'den aşağı değil.(Gidiş-Geliş Otobüs bileti , Otobüs'e motosikleti bindirme parası.)
10-15 bin km motosikleti kullanacağımı varsayarsak temiz 30-35 bin km maksimum kullanılmış olması öncelik.R25'le Çok uzun kmler kullananı görmedim
-
net alınmaz.r25 apaçi motoru insan gibi kullanana denk gelme ihtimalin 0.sesi güzel diye herkes 2. viteste 60 70 yaptırıyo bağırtıyor.zaten yüksek devir çeviriyor bakımını aksatsan motor ömründen yemesi çokta zor değil.motor evet sağlam güzel ama kimler kimler nası kullandı bunu bilemezsin.motordan çok kaç el değiştirmiş ve kullanıcı profili nası ona bakıcaksın.r25 değilde mt25 alırsan daha insan kullanıcılara denk gelirsin daha temiz bulman çok daha olası.
-
50 Bindeki R25'in dibini sıyırmışlardır. 5-6 Bin lira kadar tamir masrafını karşılamayı göze alabiliyorsan alınabilir. Krank vs masrafı çıkarsa 10 bini bulur. Silindir, piston, sekmanlar ve yataklar 5-6 tutar tahmini.
-
50 bin km. de R25 haa, ben asla almazdım, hiç bir durumda. R25 almak çok riskli; kullanıcı kitlesi belli. Genç, kanı kaynayan çocuklar, ciğerini sökerler motorun red line yapa yapa. R25 kimden alınır, bir tek benden alınır, o da satarsam Yaşım 37, son 4 yıldır v strom 650 kullanıyorum, uzun yol yapıyorum. Heves ettim yarış motoruna, emekli apaçiyim yaklaşık 15 yıl 600 ve 1000 sıra 4 sürdüm hep. Motor benden alınır; niye, çok iyi bakarım çünkü; bakımını zamanından önce yaptırırım, öyle yıkama, pasta cila, motora fayans seramik kartonpiyer kaplama falan şeyleri ile işim olmaz, motorum çoğu zaman kirlidir benim, ama zinciri bakımlıdır mesela.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
net alınmaz.r25 apaçi motoru insan gibi kullanana denk gelme ihtimalin 0.sesi güzel diye herkes 2. viteste 60 70 yaptırıyo bağırtıyor.zaten yüksek devir çeviriyor bakımını aksatsan motor ömründen yemesi çokta zor değil.motor evet sağlam güzel ama kimler kimler nası kullandı bunu bilemezsin.motordan çok kaç el değiştirmiş ve kullanıcı profili nası ona bakıcaksın.r25 değilde mt25 alırsan daha insan kullanıcılara denk gelirsin daha temiz bulman çok daha olası.
Genelleme yapmanız çok yanlış. Ben gayet bilinçli ve temiz kullanıyorum, bakımlarını serviste yaptırıyorum.
-
Her ne kadar temiz kullanılsa da motorun bir ömürü var kiminde biraz yüksek kmlerde kiminde düşük. CBR250r için 40-45 bin km'de krank kıranıda var , 30 binde hatta 20-25 bin km'de bile kıran var. R25 için de yaklaşık böyle bir km'den bahseden görmedim. R25 sayfalarında örnekleri görmüş insanlar varsa motor yaptırılma km'lerinden bahsederlerse R25'in durumu kafamızda oluşsun.
-
R25'in bloğunun dayanıklı olduğunu düşünüyorum.Gençlerin elinde iyi bile dayanıyor.Bakımları zamanında yapıldıysa 40 50 binden çekinmezdim.
-
60 bin kilometreye geldiğinde ortalama bir r25 motor isteyecektir diye tahmin ediyorum, tabi bunu etkileyen bir çok şey var ben ortalama bakımlı ve düzgün kullanılmış bir motor gibi düşündüm.
-
Bende 37 yaşındayım. Ilk motorum xmax 250 2. Motorum r25 red line ile işim olmaz. Teker desen denemem bile. 11 bin devri 2 defa geçtim o da 13 bine kadar. Motorum 1 kez redline gördü oda küçük bir çocuk gaz verebilirmiyim dedi o yaptı. Canımdan can gitti sende söyle bir sıkıntı var uzaktaki motorlara bakıyorsun anladığım kadarıyla. Hal böyle olunca ya motoru sağlam bir ekspere sokacaksın ya da ustanı alıp motoru almaya birlikte gideceksin. Motor içine sindiyse gerisini de Allah'a bırakacaksın. Racinglerde grenaj hasarı kaçınılmaz oluyor malesef baktığın motorlarda grenaj hasarı varsa sadece korkma. Iyi bir eksper ile birlikte kullanıcı profiline bak sana çok şey söyler.
-
Niye alınmaz R25 deliyordu hani?
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Genelleme yapmanız çok yanlış. Ben gayet bilinçli ve temiz kullanıyorum, bakımlarını serviste yaptırıyorum.
ne alakası var ? bende sattım r25 0 km de aldım alıp alabiliceğiniz en temiz r25i polis bir arkadaşa sattım.adamın şansı varmış beni buldu benden aldı.gözüm gibi baktım sadece r25 için değil tüm motorlarıma gözüm gibi bakıyorum.yüzde 90ı hor kullanılmış motorlardan oluşur r25 grubu.yeni kasalar 50 bin tl ödenerek alındığı için yeni kasada böyle bir problem olamıyor çok pahalı çünkü.r25i piyasa yapan,merak eden,instagramda çok takipcisi meraklısı olduğu için alan,tipi sesi güzel diye alan,top speed meraklısı,motor sürmeyi yeni öğrenen kısacası motoru sürmeye alan yok bu işlere kullanıyorlar.ben 2.el motor hiç almadım ama 0 gibi motor istediğim için r25e bulaşmam 2. elde.
-
R25 in ikinci elini almak intihar olur motoru alan kekoların kasın kullandığını biliyoruz onun yerine git başka bir motor al kekoların ve tekerci zübbelerin eline düşmemiş olanlardan.
-
Içinden geçilen r25 ler var mıdır evet vardır. Ama temizi de vardır. Arkadaşa git önüne gelen motoru al demiyoruz zaten baksın baktırsın inceletsin. Içine siniyorsa alsın R25 çok iyi ve güzel bir motor. Eksisi ise bence sadece frenleri daha iyi olabilirdi. Ayrıca MT 07 cilerde iyi yanlar iyi teker yapar. Patlayanları da çok 2. El mt 07 almayalım mı şimdi?
-
r25 her ne kadar güzel bir motor olmuş olsa da genel yaş kitlesi 18-30 arası.
En çok gençlik kanının vermiş olduğu heves ile, teker/aragazı/kesici gibi zorlamalara maruz kalmaları, sürekli kazalar yapıp genellikle ustalar tarafından toplanan da bir motordur.
ayrıca ülkemizde ne yazık ki motor diriliği değil de km takıntılığı da olması söz konusu, 20 bin'i geçen motorlara bir anda 80.el gözüyle bakılıyor.
Ben şahsen 50 bin km'de r25 almazdım, alacak olsaydım eğer ilk sahibinden ve sahibini mutlaka tanıdığım, motoru nasıl sürdüğünü bildiğim birisi olurdu.
kendi bilgilerimi bu şekilde aktarabilirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler