Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Ducati Multistrada V4 vs Ktm 1290 Super Adventure S

    REKLAM ALANI
  1. #21
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Isınma olayı anlatılmaz yaşanır. Bir defa şortla sürüp trafiğe girdim akşam yanık kremi sürmek zorunda kaldım öyle söyleyeyim . Motora bir şey olmuyor hararet falan yapmıyor ama sele alttan, egzoz aşağıdan, fan önden ısıtıp belden aşağıyı tabiri caizse pişiriyor.
    Yuh, bu çok kötüymüş yahu. Demek ki tamamen pist için düşünülmüş alet.

    Şimdiye kadar kullandığım hiç bir 900cc+ naked motosikletle, trafikte defalarca kullanmama rağmen bu derecede bir sorun yaşamadım...

    Belki de şanslıydım. 900cc Hornet'in egzosları sele altındaydı, ama çok başarılı ısı kalkanı uygulamışlar, sürüş sonrası elinizle dokunabiliyordunuz. CB1000R'da egzos komple motorun altındaydı. Superduke'ta ise bir çok V2'de olduğu gibi egzoslar yana değil, aşağıya yönlendirilmiş (en son kasa da öyle değil malesef, muhtemelen Euro 5 yüzünden.)

    4 silindirlerin blok geniş olduğu için diz ve bacak bölgesini ısıtabiliyor. V2'ler genelde ince. Ama onların da motorun arka silindir başı ile sele arasınaki mesafeye dikkat etmeleri gerekiyor. Superduke bu açıdan da başarılı. Ama eski kasa adventure'lar sorunlu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Hornet 900 sıralı 4 silindir olmasına rağmen öyle pişik oldum denecek kadar ısı vermiyordu. Tabi trafikte durunca bir ısı hissediyorsun ama o kadar sadece.

  3. #23

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuh, bu çok kötüymüş yahu. Demek ki tamamen pist için düşünülmüş alet.

    Şimdiye kadar kullandığım hiç bir 900cc+ naked motosikletle, trafikte defalarca kullanmama rağmen bu derecede bir sorun yaşamadım...

    Belki de şanslıydım. 900cc Hornet'in egzosları sele altındaydı, ama çok başarılı ısı kalkanı uygulamışlar, sürüş sonrası elinizle dokunabiliyordunuz. CB1000R'da egzos komple motorun altındaydı. Superduke'ta ise bir çok V2'de olduğu gibi egzoslar yana değil, aşağıya yönlendirilmiş (en son kasa da öyle değil malesef, muhtemelen Euro 5 yüzünden.)

    4 silindirlerin blok geniş olduğu için diz ve bacak bölgesini ısıtabiliyor. V2'ler genelde ince. Ama onların da motorun arka silindir başı ile sele arasınaki mesafeye dikkat etmeleri gerekiyor. Superduke bu açıdan da başarılı. Ama eski kasa adventure'lar sorunlu.
    Peki ne yapmak gerekiyor Ducati’den bahsetmiyorum herhangi bir yarış motosikletinden bahsedicek olursak izlenimlerime göre yarış motorları (600cc üstü) şehir içinde hepsi ısınıyor ve sanırsam yakıyor ama yarış tulumu veya motosiklet pantolonu giyerek durumun çözülceğini düşünüyorum şahsen şehir için 75 beygir üstü makine kullanmak hem makineye hemde insana eziyet olucağını düşünüyorum. Belki sınıfında verdiği en yüksek ve iyi performans verdiğinden dolayıda ısınma olabilceğin düşünüyorum güçlü makine kullananlar yine daha iyi bileceği iş.

  4. #24
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Şehir içinde o deri tulum giyen zaten tulumdan dolayı yanıyordur. Sıcakla ilgili problemi olacağını sanmıyorum tulum giyenin. Motosiklet pantolonları da sıcaktan korumuyor aksine daha çok terletiyor.

  5. #25
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki ne yapmak gerekiyor Ducati’den bahsetmiyorum herhangi bir yarış motosikletinden bahsedicek olursak izlenimlerime göre yarış motorları (600cc üstü) şehir içinde hepsi ısınıyor ve sanırsam yakıyor ama yarış tulumu veya motosiklet pantolonu giyerek durumun çözülceğini düşünüyorum şahsen şehir için 75 beygir üstü makine kullanmak hem makineye hemde insana eziyet olucağını düşünüyorum. Belki sınıfında verdiği en yüksek ve iyi performans verdiğinden dolayıda ısınma olabilceğin düşünüyorum güçlü makine kullananlar yine daha iyi bileceği iş.
    Ne yapmak gerekiyor? Amacına uygun motosiklet kullanmak gerekiyor. Bir SS pistte rahatsız etmez, motosiklet hareket ettiği, etrafında hava akımı sürece. Motosiklet durduğu yerde beklemek için dizayn edilmediyse çözüm yok.

    Yüksek hacim ya da güçte motosikletin şehir içi kullanım için eziyet olacağı fikrine katılmıyorum, çünkü 15 senedir kullandığım motosikletlerin biri hariç hepsi 900cc ve 110 beygir üstüydü. Hiç biriyle trafikte rahatsızlık çekmiş değilim şimdiye kadar. Aralarında ısı yönünden en rahatı da şimdiki, 1300cc ve 180 beygir olmasına rağmen.

  6. #26

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yapmak gerekiyor? Amacına uygun motosiklet kullanmak gerekiyor. Bir SS pistte rahatsız etmez, motosiklet hareket ettiği, etrafında hava akımı sürece. Motosiklet durduğu yerde beklemek için dizayn edilmediyse çözüm yok.

    Yüksek hacim ya da güçte motosikletin şehir içi kullanım için eziyet olacağı fikrine katılmıyorum, çünkü 15 senedir kullandığım motosikletlerin biri hariç hepsi 900cc ve 110 beygir üstüydü. Hiç biriyle trafikte rahatsızlık çekmiş değilim şimdiye kadar. Aralarında ısı yönünden en rahatı da şimdiki, 1300cc ve 180 beygir olmasına rağmen.
    Haklısın abi yüksek hacimli motorlara binmediğim için ve tecrübem olmadığı için dediğim mantık üzerinden yürüdüm ama doğru değilmiş tecrübe lazımmış.

  7. #27

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati titriyor diyorlardı bu ne kadar doğru? Birde arıza gibi durumlarla hiç karşılaştınızmı veya söylemler duydunuzmu?
    Titreşimden yana hiç rahatsız olmadım arıza bir defa yaşadım egzoz bilmem ne valfi bozuldu check engine lambasının yaktı garantiden değiştirdiler başka bir arıza yaşamadım. Burada motosiklet kültürü pek yok genelde römorka piste getirip orada binip yine römorkla geri götürüyorlar yüksek kilometreli panigale çok nadir ama pistte en çok görülen 2-3 markadan biri, öyle kötü bir arıza namı yok ama servisi, parçası, aksesuarı vs pahalı

  8. #28

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşimden yana hiç rahatsız olmadım arıza bir defa yaşadım egzoz bilmem ne valfi bozuldu check engine lambasının yaktı garantiden değiştirdiler başka bir arıza yaşamadım. Burada motosiklet kültürü pek yok genelde römorka piste getirip orada binip yine römorkla geri götürüyorlar yüksek kilometreli panigale çok nadir ama pistte en çok görülen 2-3 markadan biri, öyle kötü bir arıza namı yok ama servisi, parçası, aksesuarı vs pahalı
    Sanırsam yurt dışıdasınız bana oradaki fiyatlar birim olarak çok ucuz geliyor 20bin birime Ducati almak çok güzel birşey nedense Ducatilere karşı bir hoşnutluğum var, ya sınıfındaki en iyi üretmeleri veya rahmetli AEA Ducatiye olan zafı olsa gerek yurt dışında çol düşük birimlere Panigale V4 almak beni çok hoşnut eder parçalarıda ucuz gelir şahsen Türkiye’de aynı birime düşük hacimli çin motorları alıyoruz ve parça fiyatları (birin olarak) Ducatiye hemen hemen yakındır diye düşünüyorum. Başka Ducati modellerim sürdüyseniz size zahmet olmazsa okumak isterim :D

  9. #29
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati titriyor diyorlardı bu ne kadar doğru? Birde arıza gibi durumlarla hiç karşılaştınızmı veya söylemler duydunuzmu?
    Benim motor çok düşük devirde sürersen haldır huldur öne arkaya sallıyor :D

  10. #30

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor çok düşük devirde sürersen haldır huldur öne arkaya sallıyor :D
    Yenilerde çözdüklerini düşünüyorum birde L twin olduğundan olsa gerek ama sesi aşırı güzel aletlerin böyle hatata hatata çalışıyorlar beni benden alıyorlar çok güzel makine sahipsiniz güzel günlerde kullanın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika için konuşacak olursam, motosikletler çok daha hesaplı, özellikle ikinci elde, abuk subuk vergiler olmadığı ve alım gücü yüksek olduğu için; ancak iş gücü ucuz değil. Ducati tipi motosikletleri sadece almak değil, kullanmak pahalı daha çok. İkinci el değer kaybı da fazla.
    Sanırsam desmo bakımlarından olsa gerek birde oraya göre parçaların pahalı gelmesi diye düşünüyorum.
    Birde abi gözünüzü seveyim kavga etmeyin yahu benim canım sıkılıyor ufacık nedenler kavga etmeye gerek yok kırmayalım birbirimizi haklı olsanda konuşmamak bazen en faydalısı oluyor lütfen birbirimizi kırmaylım birbirimizi üzmeyelim şu kısa hayatta kırmaya değmez.
    hasmet bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırsam yurt dışıdasınız bana oradaki fiyatlar birim olarak çok ucuz geliyor 20bin birime Ducati almak çok güzel birşey nedense Ducatilere karşı bir hoşnutluğum var, ya sınıfındaki en iyi üretmeleri veya rahmetli AEA Ducatiye olan zafı olsa gerek yurt dışında çol düşük birimlere Panigale V4 almak beni çok hoşnut eder parçalarıda ucuz gelir şahsen Türkiye’de aynı birime düşük hacimli çin motorları alıyoruz ve parça fiyatları (birin olarak) Ducatiye hemen hemen yakındır diye düşünüyorum. Başka Ducati modellerim sürdüyseniz size zahmet olmazsa okumak isterim :D
    evet yurtdışındayım son 2.5-3 senedir. Birim fiyat hesabı doğru bir hesap değil malesef satın alma gücü olarak bakılması gerekli yoksa 1 lira 14 Japon Yeni ama Japonlar eminim bizi kıskanmıyordur Yani Türkiye'de çin motoruna binen burada ducati'ye biner ya da golf'e binen burada porscheye biner gibi hesap çok pratikte pek geçerli olmuyor. Türkiye'ye göre satın alma fiyatı kesinlikle daha ucuz ama o konuda haklısınız yani birim fiyattan değil TL hesaplasanızda genelde daha uygun oluyor.

    Başka Ducati modeli kullanmadım, Scrambler test etmiştim eskiden ama sevmemiştim tek onu hatırlıyorum Şu an motosikletim yok uzun bir süre almayı da düşünmüyorum hatta belki hiç almam. Alırsamda ya harley alırım ya da enduro sınıfından bir şeyler denerim diye düşünüyorum.

  12. #32

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet yurtdışındayım son 2.5-3 senedir. Birim fiyat hesabı doğru bir hesap değil malesef satın alma gücü olarak bakılması gerekli yoksa 1 lira 14 Japon Yeni ama Japonlar eminim bizi kıskanmıyordur Yani Türkiye'de çin motoruna binen burada ducati'ye biner ya da golf'e binen burada porscheye biner gibi hesap çok pratikte pek geçerli olmuyor. Türkiye'ye göre satın alma fiyatı kesinlikle daha ucuz ama o konuda haklısınız yani birim fiyattan değil TL hesaplasanızda genelde daha uygun oluyor.

    Başka Ducati modeli kullanmadım, Scrambler test etmiştim eskiden ama sevmemiştim tek onu hatırlıyorum Şu an motosikletim yok uzun bir süre almayı da düşünmüyorum hatta belki hiç almam. Alırsamda ya harley alırım ya da enduro sınıfından bir şeyler denerim diye düşünüyorum.
    Vaktinizi bana ayırdığınız için minnettarım, demekki birim olarak yanılıyormuşum.

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vaktinizi bana ayırdığınız için minnettarım, demekki birim olarak yanılıyormuşum.
    Yalniz degilsin merak etme.

    Forumun yarisi birim para teror orgutu uyesi.

    Haktancbr bu orgutun elebaslarindan mesela hsgsfshgs


    Not:yarisi derken lafin gelisi gercek oran 3/4 vardir ;)

  14. #34
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalniz degilsin merak etme.

    Forumun yarisi birim para teror orgutu uyesi.

    Haktancbr bu orgutun elebaslarindan mesela hsgsfshgs


    Not:yarisi derkem lafin gelisi 3/4 u diyelim ;)
    Birim para birim para demeyelim de, asgari ücret ve yaşam masraflarından karşılaştıralım. Almanya'da kör topal olsan 2000 euro net cebine kalıyor Türkiyede çalıştığın şartlarda çalışırsan. Şehir merkezine azıcık uzak 4 kişilik ailenin rahat yaşayacağı evler faturaları dahil 1000 euro ya var ya yok. Gidip de bana Berlin merkezdeki 30m2 3000 euro kira istenen daireleri atmasın kimse buradayken Beylerbeyi'nde yalıda yaşamıyorsa. Sabahları işe giderken de yarım saat yol gidersiniz, ben burada okula gitmeye her sabah 4 vesait değiştirerek 1.5 saat yol gidiyorum, ağlamaya gerek yok. Karı koca çalışan eve en kötü 3500 4000 euro para giriyor. Aylık market alışverişin kuş sütü alsan 500 600 euro'yu geçiremezsin. Karı koca çalışıp da aylık 1000 euro kenara atamayan Türkiye şartlarında 3 gün yaşayamaz, kafasına sıkar bunalımdan. Bu arada bankalar türkiyedeki gibi değil, 12 ay kredi çekince %20 fark çıkmıyor, millet ev araba alırken 4 5 10 20 yılda uygun vadeyle alabiliyor paraları enflasyona yenik düşmediği için. Benim 18 ay asgari ücretle yemeden içmeden çalışmam lazım şu an bindiğim motosikleti alabilmek için. Bir Alman veya Amerikalı maksimum 4 5 ayda bu motosikleti isteyip de alamıyorsa benim gözümde embesil bir gerizekalıdan başka bir şey değildir. Kendi götünü silmekte zorlanacak zekaya sahiptir tuvalete girdikten sonra.

    İşletmesi de buraya göre işçilik ücretleri hariç çok ucuz, benzin zaten bedava, yedek parça ucuz bizim 5 günlük maaşımızla aldığımız grenajı adamlar bir günlük maaşıyla alıyor. Klasik bir yalan olarak ''Sigortalar pahalı'' kuzen her yıl en fazla 300 400 euro sigorta, vergi anca veriyordur altındaki E kasa mersosuna. La ben burada 250'lik motosiklete 300 lira vergi veriyorum zaten yıllık.

    Oradaki ustalar da buradaki gibi ezilmeye alışkın olmadığı, sanayide dayak yiye yiye yetişmediği, kendi kıymetini bildiği için bir parça işçiliğe domalmakta bir sıkıntı yok benim gözümde. O adam nasıl el emeğinden fazla para kazanıyorsa ben de gitsem duvar ustalığı yapsam ben de fazla para kazanacağım buradakine göre, al gülüm ver gülüm olacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

    Bir de ek yapayım, herkesi buradaki gibi ülkenin %45'i asgari ücretle çalışıyor gibi değerlendirmeyin. Kuzey Avrupa ülkelerinde asgari ücret ile çalışan oranı bir elin parmağını geçmez. Sadece çok vasıfsız, yoldan geçen adamın yapacağı işe verirler o ücreti. Orada herkesin mersoya, maserstiye, porsche'ye binmemesinin sebebi adamlarda arabanın bir statü göstergesi olmaması, adam için ww golf de aynı yere gidiyor BMW 5.20 de bir de şehir içinde öyle hayvan gibi sedanları zorluk olarak görüyor adamlar. Rolls royce, maybach veya bentley harici egzotik olmayan bir araba ile gezdiğinizde kimsenin suları akmıyor buradaki gibi. Orada arabaya ilgili gençler buradaki gibi gidip de tofaş alıp basıp abart egzoz takmıyorlar. İki sene çalışıp 5 motor 400 500 beygir makinelere biniyorlar. Fark ettiyseniz yurt dışında lüks arabaların hepsi doğudan göçen arplar, türkler veya doğu avrupalı göçmenlerde. Bunlara binerek üzerlerindeki aşağılık psikolojisini yenmeye, kendilerini elit göstermeye çalışıyorlar. Gerçekten motor sporları seven, o arabaların hakkını veren %10 yok aralarında.
    Erenkc91 ve espresso bunu beğendiler.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birim para birim para demeyelim de, asgari ücret ve yaşam masraflarından karşılaştıralım.
    Karsilastirmayalim.Zaten hepimiz biliyoruz durumu.Onlar batili,bizler ortadoguluyuz.

    Ama bu demek degildir ki birim para ifadesi dogru.Hayir,yanlis.Alim gucu,refah,x maas la alabiliyor denebilir.

    Birim para denemez.Soyleyen de amatordur,cok net.

    O degil de, ben hic kendimi brad pitt le kiyaslamadim.

    Adam ne hatunlar goturuyor diye hic kiskanmadim,uzulmedim.

    Cok sacma olur yani,adam brad pitt ben ise hirbonen im.

    Sizlerde gozunuzu sevem arttik batili gelismis uygar toplumlarla kendinizi kiyaslamayin.

    Adamlar tabiki 2 3 maasla istedigini alacak,adamlar senin benim gibi vasat alti mi ?

    Davul bile dengi dengine..iran,malezya,hindistan,eski sovyet ulkeleriyle falan kiyaslayabilirsiniz kendimizi.

    Not: "100 km 40 kurus yakiyor" diyerek kurus hesabi yapanlarin tumu gozlemlerime gore birim para teror orgutu uyesi.

  16. #36
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Valla fiziksel olarak Brad Pitt'den çok bir eksiğim yok hatta fazlam var, onun kadar yakışıklı ve yetenekli de olsam kendisine mail yazar hatunların 3 4 tanesini bana göndermesini rica ederdim.

    Aynı şekilde Avrupa'daki yaşıtlarımdan çok daha fazla kendimi geliştirmeye uğraştığım için (üstelik bu ekonomik şartlar altında) yüce reis affetsin aynı arabalara, motorlara binebilmeyi de istiyorum içten içe.

    Bu arada kmde kuruş yakıyor cinsinden yazanlara ben de söverim, ulan ülkede benzinin sabit fiyat kaldığı üst üste 3 gün mü var, ne yapayım açıp o günün benzin fiyatlarıyla içler dışlar mı yapayım?
    espresso bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eren bunlar nasil laflar boyle.Zeki Muren gibi konusmayalim lutfen.Minnetarim falan..olmuyor.

    Burasi motosikler.net,burasi yigidin harman oldugu bir site.Seviyeyi dusurmeyelim.

    Tesekkurler dersin en fazla.Yakismiyor
    Olsun bana vakit ayırmaları benim için çok değerli en ufak sorumu yakınlarım bile takmazken buradaki insanların bana cevap vermesi beni mutlu ediyor. Dediklerimin seviye düşürdüğünü sannetmiyorum ne kavga çıkarttım nede saygısızlık ettim ettiysemde af eyleyin. Burasının yiğidin harman olduğu yer olarakta görmüyorum şahsen burada birbirimizin sorunlarını sıkıntılarını çözmeye çalışıyoruz diye düşünüyorum arada ufak tefek sıkıntılar çıkabilir bunlarda normaldir her insanın görüşü farklıdır çatışma olabilir. Benim görüşüm böyle. Birbirimize iyi davranmak zor olmamalı saçma konulara tartışarak hiçbir yere varamayız benim düşüncem böyle olduğu için böyle konuşmayı tercih ediyorum bana vakit ayırana teşekkürü az görüyorum.
    tommygun bunu beğendi.

  18. #38

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Bu arada kmde kuruş yakıyor cinsinden yazanlara ben de söverim, ulan ülkede benzinin sabit fiyat kaldığı üst üste 3 gün mü var, ne yapayım açıp o günün benzin fiyatlarıyla içler dışlar mı yapayım?
    Bugün itibarıyla iki ay sabitlendi fiyatlar. Tavan fiyat uygulaması başladı, düşer ama artmaz. (Ben de uyuzum kuruş hesabı yapanlara...)

  19. #39
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Buyuk hacimli motorlar şehir icinde ille isinir. Hacim geregi cok isi uretiyor. Bunu hizli giderken ruzgarla cabuk uzaklastiriyor. Sehir ici haliyle fan yeterince uzaklastiramadigi icin sicaklik size geliyor. Bence bu hacimdeki motor kullanacaksaniz en onemlisi yasadiginiz yerdeki servisin varligi. Bu motorlari her servis yapamıyor, diyagnostik olmayinca olmuyor. Ben daha yeni motor gonderdim spormotoya. Emin olun transfer ucretiyle 250 cc motora 2 bakım yaptirirsiniz. V4 kullanmadim kagit ustunde cok iyi gorunuyor ama istanbulda degilseniz sorun. Bu arada 1290 in torku (2017-2020) gercekten de iyi. Deli gibi cekiyor. Viraj super. Eski 1290 in sorunlarini cozmeye calisilmis epeyce henuz kullanmadigim icin bir sey diyemiyorum. Bir de siz o fiyata bir de travel pack ücretini ekleyin. Cogu ozellik acik gelmiyor. Ktmde de sorun cozebilecek servisler belli. Ducatide zaten bir tane sanirim.

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar kafam cok karisik..

    Mevcut motorumdan cok memnunum fakat bu sene motoru degistirmek istiyorum artik.

    Ktm 1290 adv 2021 de guncellendi.Hilkat garibesi motorlariyla meshur Ktm bu sefer sanki biraz daha eli yuzu duzgun bir is ortaya koymus..Yani bu cirkinliklere gozum alismis da olabilir tabi o da bir ihtimal.

    Motor bu,

    https://www.spormoto.com/ktm-turkiye...t-1024x683.jpg

    Fiyat 212.000 tl


    Diger tarafta multistrada v4 var.Foto koymuyorum zaten biliyosunuz.Onun fiyati da 221.000 tl

    Yalan yok,gonlum ktm de.Korlas ve Ducati tuylerimi diken diken ediyor ama desmo olmayisi, 1199 cc olusu(benim icin onemli) ve daha yakisikli olmasi acaba dedirtiyor..

    Ktm kagit ustunde cok daha ustun bana gore,farkli dusunen var mi merak ettim..
    Tam uc ay once 212.000 tl olan ktm 1290s bugun 263.700 tl olmus !

    Africa yi caktirmadan satip ktm 1290 alip, basta kolormatikli ibibik olmak uzere kiskanananlar catlayacakti..olmadi :( Bu ulke nereye gidiyor ya.. africa gibi bir motor bile elimde kaldi,simdi ben ktm 1290 nasil alacam ? Bu ulkede yasanmaz.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)