MOTOMAX'ın MOTORCUYA DAVRANIŞI
Reklamlar
-
https://youtu.be/uLqEkfx4WCA
Öncelikle ilk konu açısım , yanlışlarımız varsa kusuruma bakmayın , bıraktığım video da zaten herşey acıkça anlatılmış , bende esnaflıktan gelme biri olarak , esnaflara dikkat ederim . Ve bu yapılan davranışların toplum tarafından farkedilip karşılınığının verilmesini de isterim , bir çok yoruma baktım ve bunun daha beteri şikayetleri gördüm. Sizlerle paylasıp fikirlerinizi duymak istedim , ve bilgilendirmek . Buyrun yorumlara .
Reklamlar
-
Burda indirim konularında onların hakkında çok yazıldı çizildi. Onların böyle olduğu biliniyordu..
-
özet: 3 kuruş indirim yapılmadı diye motomaxi eleştiren bir arkadaş. indirim yapılsaydı bu videoyu izlemeyecektik muhtemelen.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
özet: 3 kuruş indirim yapılmadı diye motomaxi eleştiren bir arkadaş. indirim yapılsaydı bu videoyu izlemeyecektik muhtemelen.
Hadi diyelim bu arkadaş indirim yapılmadı diye öyle konuştu , ki öyle biri değil , diğer yorum yapan ve şikayet dile getiren insanlar ?
-
EAK54 adlı üyeden alıntı
Hadi diyelim bu arkadaş indirim yapılmadı diye öyle konuştu , ki öyle biri değil , diğer yorum yapan ve şikayet dile getiren insanlar ?
sevgili kardeşim,
ben burda motomax'i savunmadım. açıkçası esnaflıklarını bende pek beğenmiyorum benim de aldığım montun korumalarını takarken mırın kırın yapan bir çalışan olmuştu, tersleşmiştik durduk yere. ben sadece 'özet' dedim. ben sadece videoyu kayıt eden arkadaşla ilgili 'acaba indirim yapılsaydı bu video, bu tuvalet mevzusu videoya çekilecek miydi?' diye düşünüyorum.
-
Bazı esnafların dükkanlarında yazar ''Memnun değilsen bana,memnunsan eşine dostuna söyle'' diye demek ki böyle bir mottoları yok.
-
Aslında indirim yapma olayında yapıp yapmaları kendilerine kalmış ve defolu malları bildiğim kadarıyla fabrikasına geri yolluyorlar dedikleri gibi(birçok mağaza). Fakat tutumları gerçekten yanlış. Lavabobu kullandırmıyosun üstüne dolaş diyosun adam market aramıyor lavabo arıyor. Devamında saçma sapan diyaloglar gerçekten ayıp. Zaten birçok kişiden motomaxın müşteri memnuniyetinin oldukça kötü olduğunu duymuştum. Bana göre bir mal alırken alınacak yer çok önemli. N11 hepsiburada gibi yerlerde müşteri haklarını koruma çok iyi olduğundan ben genelde gider dener onlinedan alırım. Zaten genel itibariyle onlinede çok daha ucuza her şeyi alabiliyorum. En basiti c4 zincir yağına 70tl verdim acil olduğundan. İnternette aynı ürün 60a da var. İnternete özel indirimlerle özellikle n11in indirimleriyle ekipmanlarımı mağazadan 300 400tl daha ucuza dizmiştim. Ne kimseyle yüz yüze uğraşma gereksinimi duyuyorum ne de burdan alıyorum ama sorun yaşar mıyım derdi var. Esnaf düzgün olsa esnaf kazansın derim ama esnaf da öpecek adam kovalıyor.
-
Benim Ankara motomaxtan alışveriş yapmışlığım var. Sonrasında kapandı orası ancak kask için yedek parça ihtiyacım oldu. İstanbul'dan benden 5 kuruş almadan ertesi gün parçayı yolladılar. Bildiğim kadarıyla şu an elemanda arıyorlar. Sanırım çok şikayet gitti. Esnaflık yapmışsınız garsonunuz illa birisine ters davranmıştır. Konuyu sahibine iletmeniz uygun olmuş.
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Aslında indirim yapma olayında yapıp yapmaları kendilerine kalmış ve defolu malları bildiğim kadarıyla fabrikasına geri yolluyorlar dedikleri gibi(birçok mağaza). Fakat tutumları gerçekten yanlış. Lavabobu kullandırmıyosun üstüne dolaş diyosun adam market aramıyor lavabo arıyor. Devamında saçma sapan diyaloglar gerçekten ayıp. Zaten birçok kişiden motomaxın müşteri memnuniyetinin oldukça kötü olduğunu duymuştum. Bana göre bir mal alırken alınacak yer çok önemli. N11 hepsiburada gibi yerlerde müşteri haklarını koruma çok iyi olduğundan ben genelde gider dener onlinedan alırım. Zaten genel itibariyle onlinede çok daha ucuza her şeyi alabiliyorum. En basiti c4 zincir yağına 70tl verdim acil olduğundan. İnternette aynı ürün 60a da var. İnternete özel indirimlerle özellikle n11in indirimleriyle ekipmanlarımı mağazadan 300 400tl daha ucuza dizmiştim. Ne kimseyle yüz yüze uğraşma gereksinimi duyuyorum ne de burdab alıyorum ama sorun yaşar mıyım derdi var. Esnaf düzgün olsa esnaf kazansın derim ama esnaf da öpecek adam kovalıyor.
mont alacaktim begendim n11 de 700 tl. baktim magazasi sirinevlerde, o tarafa yolum dusunce magazaya girdim denedim urunu. adam 800 lira fiyat cekti. bide diyor nakitte 750 olur ahah;)
hic konusunu bile etmedim, kupondu zartti zurttu cok 650 ye falan geldi. magazada deneyip, internetten almak gercekten cok mantikli.
-
Arkadaşa bi yandan katılıyorum bi yandan katılmıyorum. Motomaxı ben de sevmem. Fiyatları pahalıdır ve sürekli reklam yapıyorlar. Reklam bir süre sonra ters tepiyor insanda. Ve dediği gibi en büyük reklam bir müşterinin diğer müşterilerine oradan memnun kaldığını söylemesiyle olur. Ki motomaxla ilgili ben de bir çok şikayet duydum.
Öncelikle dükkanlar 2 kısıma ayrılıyor. Bi eski tip yani pazarlık payı olan fiyatları değişken olan, senin aldığım ürünlerin fiyatı yüksekse daha çok ilgilenen vs. Bir de yeni tip yani fiyatları net olan, herkese aynı şekilde davranılan yer.
Mesela bi bime gidip ya ben bu kadar mal aldım bunu düz hesap 100 yapsak olur mu diyor musunuz? Veya aldığınız son ürün tarihi geçikse üründ indirim yapar mısınız mı diyorsunuz? Ben indirim konusuna katılmıyorum. bedeni yoktur almazsın olur biter. he dersin bu ürün defolu fiyatta indirim olur mu diye olmaz derlerse pantolonu başka yerden alırsın.
Şimdi burda üslüp da önemli. Dediği gibi kendisine kaba davranıldıysa, indirim konusunda oradakinlerden biri ya ne alaka indirim mi olur dediyse yaptığında haklı. Girdiğin dükkanda ilgi alaka görmeyince benim de oraya bir daha gidesim gelmiyor.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
sevgili kardeşim,
ben burda motomax'i savunmadım. açıkçası esnaflıklarını bende pek beğenmiyorum benim de aldığım montun korumalarını takarken mırın kırın yapan bir çalışan olmuştu, tersleşmiştik durduk yere. ben sadece 'özet' dedim. ben sadece videoyu kayıt eden arkadaşla ilgili 'acaba indirim yapılsaydı bu video, bu tuvalet mevzusu videoya çekilecek miydi?' diye düşünüyorum.
Estafurullah , amacım tartışma felan değil dediklerinizin bazı kısımlarına hakta veriyorum , sadece yorumları merak ettim , gerçekten iyi esnaflar var , böyleleri de var konuyla alakasız ama evin yakındaki nalbur yerine 5 km yol gidiyorum adamın hoş geldini gülelesi konuşma uslubu bile farklı ,öyle işte bi forumun düşüncelerine bakim dedim
-
İndirim yapmamaları zaten başlı başına komik bir durum, o üründe defo olmasa da senin bir iskonto payı bıraktığını hepimiz biliyoruz. İnditex grup falan değilsiniz yani, 3 5 markanın distribütörüsünüz sadece. Bir ürün üretip, bir değer yaratıp benim fiyatım bu demiyorsunuz. İşiniz 5'den alıp 10'a satmak. Defosuz da olsa iyi alışveriş yapacak adama 9'dan verirsin zaten o malı Bir de adamın aldığı üründe defo çıkıyor, iadesi ile uğraştırıyorsun adamı, marka adınıza yazık. Bu kadar kurumsal bir firma değiller yani. Ha bu kadar kurumsalsın madem bir kalite kontrolcü tut kendine paraya kıy da, defolu mal satma. Ben internetten o pantalonu alsam, 5 gün gelmesini bekleyeceğim, defoyu fark etmezsem keriz gibi giyeceğim fark edince kullanıcı hatası diyecekler başıma kalacak. Fark edip geri göndersem iki hafta paramın geri yatmasını bekleyeceğim. Daha geçen seneye kadar koca koca motosiklet firmaları indirim yapıyordu motosiklet satarken, komik olmayalım.
Şimdi ne alaka ne alaka diyecek arkadaşlar için açıklayayım. Kendileri Scorpion'un Türkiye distribütörü. Fabrikadan yurt dışı satış fiyatından en az %20 %30 aşağıya alıyorlar vergisiz şekilde. 4800 liraya sattıkları kask yurt dışında herhangi bir online motosiklet mağazasında 2500-2800 lira. Bu adamlar demek ki bu kaskı en fazla 2000-2200 liraya alıyorlar. 2500 liraya benim alabileceğim mal 4500 liraya satılıyorsa burası mağaza masrafı eleman masrafı vs. diyerek açıklanamaz. Yurt dışındaki adamlar da mağaza döndürüyor yani, hayır işi yapmıyorlar.
Benim kendileriyle kötü bir deneyimim yok bu arada, memnuniyetim bile var; scorpion denemek istedim, kafam rahat etse alacaktım 5 10 dakika durdu kafamda, baktım uymuyor teşekkür edip çıktım. 2 kere gittim ikisinde de alışveriş yapmadım.
Cidden artık kurye arkadaşlardan tavsiye alıyorum, kurye adamla güzel ilgilenmeyen yerin kapısından da bir daha girmeyeceğim şahsen, girsem de para kazandırmayacağım. Böyle firmaların burnu havadadır çünkü, yarın bir gün garantide de can sıkarlar, yedek parça tedariğinde de. Ben şekil şukul giyinip r6 ile gidince AGV Pista Gp denemek istiyorum dediğimdeki tavırla, mondial 50cc scoterla gittiğim Ls2 denemek, Mt denemek istiyorum dediğim zamanki tavır aynı olmayacaksa yemişim öyle alışverişi de elemanı da. Elemanı da anlamıyorum o kask adamın kafasında 5 dakika dursa müdür depoda falakaya mı yatırıyor sizi? Bir mezura ile ölçü alsanız, öneride bulunsanız, kaskın oturup oturmadığı hakkında bilgi verseniz yapışmaz elinize. Ayda 50 tane pistagp de satsan aynı maaşı alacaksın, 3 tane ls2 de satsan aynı maaş, çoğu prim usülü çalışmıyor çünkü.
Geçen bir yere gittim, ki gitmek için de az buz değil neredeyse 50 dakika yolumu uzattım. Gitmeden önce adamı telefonla aradım, müdürü veya sahibiydi sanırım firmanın, buyurun gelin deneyin dedi ürünü,telefonda 2 3 dakika sohbet ettik kapattım telefonu. Mağazaya gittim tek eleman var içeride, surat beş karış hadi şu kötü günlerde kimseden süper pozitif olmasını da beklemiyorum zaten. Ürünü söylüyorum, cevap beyefendi mağaza politikamız gereği denemek yok, Alacaksanız depodan getireyim deneyin. Ulan ben neredeyse 2 aylık maaşım kadar olan 2 kiloluk plastiği denemeden alır mıyım? Akıl var mantık var. Çıktım müdürünü aradım, olayı anlattım adam lütfen dönün ben arıyorum kendisini dedi ben gerek yok teşekkür ederim diyip devam ettim yoluma.
Garsonluk da yaptım, kuryelik de yaptım, satış danışmanlığı da yaptım. Müşteri karşısında direnmenin anlamı yok. Bir gün sipariş geldi, Adama 3 tane dondurma götürdüm, elimle teslim ettim. Sayılarla da aram iyidir, iktisat okuyorum. Birden üçe kadar iyi sayarım yani. 5 dakika sonra firmanın müşteri hizmetleri beni aradı iki tane dondurma götürmüşsünüz diye. E müşteri şerefsiz, firma benim babamın değil, elimde kanıt da yok. Ne diye yorayım kendimi? Emin miymiş bir daha sorun tekrar götüreyim dedim 1 dondurma daha götürdüm. Daha da iyi hikaye, babamın yanında yardım ediyorum, 4 kişiyiz 3'ü kel, ben siyah kısa saçlıyım. Tabaktan sarımtrak uzun saç çıkıyor. Müşteri sarı saçlı. Ben bunu yiyemem değiştirir misiniz diyor. E müşteri gerizekalı, dükkan benim, laf anlatsam anlayacak zeka yok karşımda. Gidip değiştiriyorum özet olarak.
Buradan bu sektörde çalışan arkadaşlara sesleniyorum, müşterilerle ilgilendiniz diye müdürleriniz sizi depoda ıslak hortumla dövmüyorsa biraz ilgilenin lütfen. Gittiğim 7 8 firmanın 3 tanesini tenzih ediyorum. Ben gerek yok dememe rağmen zorla ürün denettirdi, fikir falan verdi adamlar ilk defa böyle bir alışveriş yaptığımı duyunca bilgilenmem açısından. Ben iki gün yoğun okuma yaparak, video izleyerek, anlamadıklarımı foruma sorarak tüm bilgileri zaten öğrenmiştim öğrenmem gereken ama doğru ve güzel şekilde anlattıklarını duyunca dinleyesim geldi.
Bak çok uzun yazı oldu yine. Bir solukta yazdım ama içim dolmuş.
-
motomania buraya da müdahale etsin
-
adamların şartları sana uyarsa alışveriş yaparsın uymuyorsa yapmazsın birader nedir bu ya? öyle bir tavır var ki, utanmasa dükanın tapusunu isteyecek üç kuruş alışveriş yaptığı için. o kadar kocaelinden geldim bilmem ne.. bana mı sordun gelirken? sen uzaktan geldin diye adam niye satış politikasını değiştirmek zorunda? adam tuvalet hizmeti sunmak zorunda mı? eminim tuvalet hizmeti sunsa sonra diyecekler ki, insan bi çay ısmarlar, çay gelse diyecek ki, o kadar yoldan gelmişiz esnaf dediğin bi yemek ısmarlar. adım gibi eminim. bunun adı kapris yapmaktır. başka bişey değil..
-
Buraki adlı üyeden alıntı
adamların şartları sana uyarsa alışveriş yaparsın uymuyorsa yapmazsın birader nedir bu ya? öyle bir tavır var ki, utanmasa dükanın tapusunu isteyecek üç kuruş alışveriş yaptığı için. o kadar kocaelinden geldim bilmem ne.. bana mı sordun gelirken? sen uzaktan geldin diye adam niye satış politikasını değiştirmek zorunda? adam tuvalet hizmeti sunmak zorunda mı? eminim tuvalet hizmeti sunsa sonra diyecekler ki, insan bi çay ısmarlar, çay gelse diyecek ki, o kadar yoldan gelmişiz esnaf dediğin bi yemek ısmarlar. adım gibi eminim. bunun adı kapris yapmaktır. başka bişey değil..
Videoyu çeken kişi orada çay ikram meselesini örneklendirmiş. Olayların şartların müşteriye uyup uymamasıyla. Alakası yok olaylar tamamiyle düzgün esnaflığı bilmeyen, müşteriyi memnun etmekten çok satayım parasını alayım benim esnaflığım bu kadardır kafasında olan bir mağaza olmaları. Hadi bu örnek bir olsun internette ve forumda birçok motomaxin sorunlarını dile getiren insanlar gördük. Reklama para basacağına çalışanını ve müşteriyi memnun etmeye çalışsın. Burada kötüyse kötü iyiyse iyi denir. Gördüğün gibi kimse yorumlarda motomax harika demedi.
-
başlığı açan arkadaş ürün ya da fiyattan ziyade 'uslüp' ile ilgili sitem etmiş. 'kampanyalı fiyattan indirim yapamıyoruz maalesef iade alalım hemen memnun olmayacaksanız' cevabı yerine 'olur mu öyle şey?! zaten indirimli almışsın daha ne istiyon?' gibi bir üslup ile karşılaşmış mutsuzluğunu youtube'a ve buraya taşımış. İçine de atabilirdi, tercih meselesi. Firma sahibi ya da çalışanı gelip buraya yorum yazmayacağı için şimdilik firma ufak bir linç yer, 2 hafta sonra motopiksel'e ücretsiz buff verip karşılığında saçma sapan bir video çektirir, olay unutulur.
-
Buraki adlı üyeden alıntı
adamların şartları sana uyarsa alışveriş yaparsın uymuyorsa yapmazsın birader nedir bu ya? öyle bir tavır var ki, utanmasa dükanın tapusunu isteyecek üç kuruş alışveriş yaptığı için. o kadar kocaelinden geldim bilmem ne.. bana mı sordun gelirken? sen uzaktan geldin diye adam niye satış politikasını değiştirmek zorunda? adam tuvalet hizmeti sunmak zorunda mı? eminim tuvalet hizmeti sunsa sonra diyecekler ki, insan bi çay ısmarlar, çay gelse diyecek ki, o kadar yoldan gelmişiz esnaf dediğin bi yemek ısmarlar. adım gibi eminim. bunun adı kapris yapmaktır. başka bişey değil..
Bu orta yaş motorcu tayfanın bi kısmı böyle çok takıntılılar ya. Başka dükkan mı yok. Hasanpaşa'ya gitmişsin hazır, beğenmiyosan yan dükkana git :D
-
https://youtu.be/-Dc6fgGMS4o
Bu arkadaş videosunu kaldırmış , aramışlar fikrini değiştirmiş , ben utandım böyle bir başlık açtıgıma herkesten özür diliyorum , sandım ki motorcu dayanışması olur , motosiklete hitap eden satıcılar tavırlarını değiştirir , çokta dürüst oldugunu düşündüğüm biriydi artık düşünmüyorum. Güncellemek istedim sadece.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
ryangt adlı üyeden alıntı
başlığı açan arkadaş ürün ya da fiyattan ziyade 'uslüp' ile ilgili sitem etmiş. 'kampanyalı fiyattan indirim yapamıyoruz maalesef iade alalım hemen memnun olmayacaksanız' cevabı yerine 'olur mu öyle şey?! zaten indirimli almışsın daha ne istiyon?' gibi bir üslup ile karşılaşmış mutsuzluğunu youtube'a ve buraya taşımış. İçine de atabilirdi, tercih meselesi. Firma sahibi ya da çalışanı gelip buraya yorum yazmayacağı için şimdilik firma ufak bir linç yer, 2 hafta sonra motopiksel'e ücretsiz buff verip karşılığında saçma sapan bir video çektirir, olay unutulur.
Öncelikle video sahibi ben değilim ,Kesinlikle katılıyorum dediklerinize ben indirime ürüne vs değil tamamen müşteriye olan uslüp ve davranış için paylaşmıştım , yoksa üründe fiyatta orayı bağlar ama davranış uslup bizleri bağlar , BUFF A GEREK KALMAMIŞ ARAMIŞLAR ADAMI KALDIRMIŞ BİR DE VİDEO ÇEKMİŞ İŞTE gayet nokta atışı yapmıssınız , özür dilerim herkesten o arkadaş adına böyle başlık açtıgım için
-
Üslup konusundaki eleştirilere katılıyorum çevremdeki herkes aynı düşünüyor.'' Bana bir x beden Sena kask bir de x beden Klim mont getirir misiniz kasada bekleyeceğim'' temalı bir tutum sergilemek yerine ''Kolay gelsin, şey, ben yazlık montlara falan bakacaktım uygun olanlar var mı ne tarafta acaba?'' diye bir cümle kuruyorsanız eğer üzgünüm. Yanlış mağazadasınız (:
-
Bu Youtuber tayfasını sallamamak, başlarına bir dert geldi mi "ohh iyi olmuş, beter ol" demek lazım. Madem videonu yayından kaldıracaksın ne diye milleti galeyana getiriyorsun? Demek ki amacı o mağaza ile ilgili bilgilendirmeden ziyade şantaj mantığıyla kazanç elde etmek. Geçen sene benzer haltı Mts takip cihazları konusunda Ankaralı bir çocuk yemişti. Tüm motosiklet grupları galeyana geldi, ardından videoyu yayından kaldırıp sırra kadem bastı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler