Kerem34_ adlı üyeden alıntı
CF'nin en güzel yanı bu, Yamaha ve Honda gibi zaten tutuldukları için sağları solları ayrı oynamıyor. Sempatik gözükmek için geleni gideni sokuyorlar garantiye. Senin bozamayacağın bir parça bozulduysa tatava yapmadan değiştiriyor adamlar, grubuna üyeyim daha sıkıntı yaşayıp da garantiden değiştiremeyen olmadı. Ha dürüst olalım 35 gün parça bekleyeni de görmedim değil.
Dendiği gibi 6 ay içerisinde 3 kere aynı sorunu yaşatan ürünü iade etme hakkın var. İşleyişi tam bilmiyorum ama aldığın ücret üzerinden iade edeceksin büyük ihtimal. Şimdi gitsen bu motosikleti iade etsen sıfır 150Nk ya da iyi durumda olmayan bir pulsar zor alırsın, gerek yok. Oktay usta için iyi diyorlar genelde, çözer bence sorununu. Çözemezse de bir şekilde gittiğin her servis kaydı için yazılı belge iste, selam versen yazılı olarak ver yani öyle diyeyim. Sözlü anlaşmaların, telefon konuşmalarının etkisi sıfır yazılı kanıtın yanında. Mahkemede işine yarar her kağıt parçası. Forumda Ktm spormoto davası diye aratırsan benzer bir dava görebilirsin.
Her şeyi en kalitelisiyle değiştir bence, sıvılar olsun, zincir olsun, akü olsun biraz paraya kıy değiştir gitsin değişebilecek şeyleri. Alırken uyguna almanın bir iki masrafı olacak illa rahat etmek için. Ben alsam 10-20bin km sonra büyük ihtimal bütün contaları, o ringleri, sıvıları falan değişirdim bir sıkıntı yaratmaması adına. Bir de motor illaki titriyor, gevşeme ihtimali olan, riskli, mekanik parça taşıyan bütün vidaları söker Loctitelar kaç torkla sıkılması gerekiyorsa öyle sıkardım. Yoksa giderken debriyaj uçmuş, fren pedalını 500 metre geride düşürmüşüm denilebilir her titreyen motosiklette.
Çin kötüleyenleri de anlayamıyorum, bu adamlara ne malzeme verirsen ve işçiye nasıl bir para verirsen o kalitede ürün üretiyorlar. Yarın Maybach, Rolls Royce fabrikasını çine taşısa, Avrupa'daki çalışana verdiği parayı, imkanı Çinli işçiye verse. Daha iyi ürün çıkmama ihtimali yok. O bayıldığınız Amerikalı iPhone'lar Çinde üretiliyor. Taktığınız kaskların %90'ı çinde üretiliyor. Giydiğiniz Gore-tex ürünlerin büyük çoğunluğu Çin'de üretiliyor. Burada kalite sandığımız satılan butik ürünlerin çoğu direkt olarak Aliexpress'den alınıp üzerine bir Türkçe etiket yapıştırılarak satılıyor. Bu adamlar yarın istese S1000RR üretirler BMW CEO'su gelse anlayamaz orijinal mi değil mi diye. Hava savunma sistemini birebir kopyalayıp üreten adamlar bunlar. Hep beraber izleyelim, 10-20 sene sonra Çin, Hindistan motosikletleri piyasayı çok rahat domine edecek.
Sınıfında alınabilecek en iyi japon veya avrupalı olmayan motosiklet bence. Sadece yeni gelecek seride bir kaç iyileştirme yapmalı ve ucuz ekran opsiyonu eklemeli. 1-2Bin tl'lik bir ekran da üretmeli bu motosiklete uyumlu. Gidip de fiyatı 2 katı olan cb250r ile mt25le duke'le kıyaslamanın anlamı yok zaten. Ben kendime alacaktım son anda japon olsun diyerek kredi vs. bir şekilde şu anki motosikletimi aldım. O nakiti çıkartamasaydım seve seve alacağıma ve kullanacağıma da emindim. Servis arkasında durduğu sürece uzun süreler binilebilecek bir motosiklet bence, yeter ki iyi bir usta, servis ve yedek parça olsun. Bakın sorun çıkartmaz demiyorum, japonların yarı fiyatına aldığın motosiklet illa sorun çıkartır, mevzu çözülüp çözülememesi bu sorunun. Çevremde kullananlar da var, daha hiç yola parça döke döke gidenini görmedim. Eğer CF Türkiye pazarına biraz daha önem verir fiyat performans makineler getirmeye devam ederse çok hızlı yükselecektir. Bundan 3 5 sene önceye kadar Bajaj diye bir markada yoktu piyasada, forumda başlığı var açın bakın herkes Allah'ın hintlisini ne yapalım yazmış. Şimdi her köşe başında kızılay dağıtmış gibi bajaj var.