Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

EKSANTRİK GERGİ SORUNSALI

    REKLAM ALANI
  1. #1
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Merhaba, öncelikle motorum cf 250 benim motorda kronik bir sorun bunu biliyorum fakat, 3 ay önce değiştirdiğim eksantrik gergi yayı (eksantrik gergisi de deniliyor) bu kadar sık bozulan bir şey midir?
    veya sizin motorunuzda da bozuluyor mu?
    bu parçanın bozulmaması için ne yapmam gerekir?
    bu tarz motoru çok zorlamayın diyorlardı biraz zorluyorum açıkçası ama gazlayamadıktan sonra o motorun benim için anlamı nedir tartışılır.
    şimdiden yardımcı olanlara çok teşekkür ederim iyi forumlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    kesiciye sokma fazla hocam. zorlama makineyi.

  3. #3
    Barbarouses - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CFMoto 150NK 2019 > Yamaha MT-25 2016
    çözüm ile ilgili bir bilgim yok ancak ben size bir şey sormak istiyorum. Zorlamaktan kasıt nedir, yani devir kesiciye mi sokuyorsunuz motoru sürekli? bende 150 nk var ve genelde 8000 devir civarlarında kullanıyorum. Kalkışlarda da araçarın önüne geçebilmek için olabildiğince sert ve hızlı kalkıyorum. 6500 km yaptım şimdiye kadar ve mekanik bir problemle karşılaşmadım. Ancak bazen motoru zorluyor muyum acaba diye düşünüyorum.

  4. #4
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Kronik sorunlu denilen parçanın revize edilmişi yok mu?

  5. #5
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesiciye sokma fazla hocam. zorlama makineyi.
    hocam abartmıyorum 2 kere vitesteyken yani kalkışta kesiciye soktum 1 kere de boşta soktu bu zorlamak mı oluyor yani?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

    Alıntı Barbarouses adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çözüm ile ilgili bir bilgim yok ancak ben size bir şey sormak istiyorum. Zorlamaktan kasıt nedir, yani devir kesiciye mi sokuyorsunuz motoru sürekli? bende 150 nk var ve genelde 8000 devir civarlarında kullanıyorum. Kalkışlarda da araçarın önüne geçebilmek için olabildiğince sert ve hızlı kalkıyorum. 6500 km yaptım şimdiye kadar ve mekanik bir problemle karşılaşmadım. Ancak bazen motoru zorluyor muyum acaba diye düşünüyorum.
    kalkışlarda 8 bin devire kadar bende çıkıyorum ve buu motor soğukken asla yapmıyorum anlayabilmiş değilim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kronik sorunlu denilen parçanın revize edilmişi yok mu?
    valla ufak silindir gibi bir parça yenisini takıyorlar bu sefer gittiğimde sorucam neden oluyor bu diye allahtan garantiye alıyorlar
    Son Bir Viraj Daha

  6. #6
    HaktanCbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Kronikse çoğu zaman ses yapar o biraz da fabrikayla alakalı eski 600f fazerler vs en azından öyle. Ama genelde parçanın belirli bir ömrü var bence cf moto gibi motorlarda 20küsür binde bir değişim zaten şart servis limitini bilmiyorum ama tüm çinlilerde gerekli. Ayrıca motorun belirli bir maksimum tork devri vardır uzun ömürlü kullanım için o devrin genel olarak iki bin devir üstü ve altı motorun en canlı ve ekonomik olduğu devirlerdir. Devirli kullanimda motor aşınabilir, devirli kullanımdan ortaya çıkan ısı motorun aşınmasında en önemli etkendir.

  7. #7
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı HaktanCbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kronikse çoğu zaman ses yapar o biraz da fabrikayla alakalı eski 600f fazerler vs en azından öyle. Ama genelde parçanın belirli bir ömrü var bence cf moto gibi motorlarda 20küsür binde bir değişim zaten şart servis limitini bilmiyorum ama tüm çinlilerde gerekli. Ayrıca motorun belirli bir maksimum tork devri vardır uzun ömürlü kullanım için o devrin genel olarak iki bin devir üstü ve altı motorun en canlı ve ekonomik olduğu devirlerdir. Devirli kullanimda motor aşınabilir, devirli kullanımdan ortaya çıkan ısı motorun aşınmasında en önemli etkendir.
    19.800 km de değiştirdim şimdi 20.800 km deyim yine değiştiricem. ilkinde dedim sıkıntı yok ama ikincisinde bi terslik olduğunu anladım.
    Son Bir Viraj Daha

  8. #8

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı karacaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19.800 km de değiştirdim şimdi 20.800 km deyim yine değiştiricem. ilkinde dedim sıkıntı yok ama ikincisinde bi terslik olduğunu anladım.
    Bu ses nasıl bir ses ? Ve sana katılıyorum ne kadar zorlarsan zorla en az 50 bin km birşey olmaması lazım.

  9. #9
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı akgokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ses nasıl bir ses ? Ve sana katılıyorum ne kadar zorlarsan zorla en az 50 bin km birşey olmaması lazım.
    ses metallerin birbirine vurma sesi, ilk başıma geldiğinde krank sanmıştım öyle düşünün, videosu var telefonumda ancak atamadım.
    ve evet ybr 125 ve ns 200 kullanan arkadaşlarım var, onlar benden en az 10 kat daha zorluyor ben onların sorun yaşadığına daha şahit olmadım.
    Son Bir Viraj Daha

  10. #10

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    evet arkadaşlar, ben bu motor için ekranı pahalı, makinesi sorunlu, servis hizmeti yetersiz ve parça bulması sıkıntı dediğimde nefret kusanlar neden bu başlığa uğramıyorlar?

    dostum, şahsi önerim sat motoru kurtul. binlerce kilometre çevirebilecek kalitede değil makine. yolda giderken parçalarını döküyor. face grupları makine sorunları yüzünden kaynıyor.

  11. #11
    Barbarouses - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CFMoto 150NK 2019 > Yamaha MT-25 2016
    Alıntı karacaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ses metallerin birbirine vurma sesi, ilk başıma geldiğinde krank sanmıştım öyle düşünün, videosu var telefonumda ancak atamadım.
    ve evet ybr 125 ve ns 200 kullanan arkadaşlarım var, onlar benden en az 10 kat daha zorluyor ben onların sorun yaşadığına daha şahit olmadım.
    dostum senin egzantrik konusundaki şikayetlerini 250nk genel başlığında da okumuştum. Tüketici hakları kanununa göre 3 kez aynı şikayet ile onarım gören ürünlerin para iadesinin gerçekleştirilmesi zorunludur. Eğer işlemler yetkili servis tarafından servis kaydı açılarak gerçekleştirildiyse ve sorunun hala devam etmekteyse -ki ediyor- tüketici hakem heyetine başvurarak para iadesi isteyebilirsin. Yaşadığın sorun gerçekten çok can sıkıcı.

    Ancak ben senin yerinde olsam yapacağım iş para idesindense garantisi süren bir motorun bu arızayı yaratan asıl sorunun giderilerek yeni arızalara yol açmayacak hale getirilmesini sağlatmak olurdu. Çünkü para iadesi aldığında yerine alacağın motosiklet fiyatları çok yüksek olacaktır. Son bir yılda inanılmaz bir artış oldu.

  12. #12
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar, ben bu motor için ekranı pahalı, makinesi sorunlu, servis hizmeti yetersiz ve parça bulması sıkıntı dediğimde nefret kusanlar neden bu başlığa uğramıyorlar?

    dostum, şahsi önerim sat motoru kurtul. binlerce kilometre çevirebilecek kalitede değil makine. yolda giderken parçalarını döküyor. face grupları makine sorunları yüzünden kaynıyor.
    ilk aldığımda bloğu sorunsuz dendi, evet sorunsuz fakat ufak tefek çok fazla sorun çıkarıyor bunu satarsam max 200ns alabilirim oda sıfır olmaz kullandım ve kullanış olarak cf 200ns den daha iyi gidiyor daha konforlu daha teknolojik napsam bilemedim :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

    Alıntı Barbarouses adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum senin egzantrik konusundaki şikayetlerini 250nk genel başlığında da okumuştum. Tüketici hakları kanununa göre 3 kez aynı şikayet ile onarım gören ürünlerin para iadesinin gerçekleştirilmesi zorunludur. Eğer işlemler yetkili servis tarafından servis kaydı açılarak gerçekleştirildiyse ve sorunun hala devam etmekteyse -ki ediyor- tüketici hakem heyetine başvurarak para iadesi isteyebilirsin. Yaşadığın sorun gerçekten çok can sıkıcı.

    Ancak ben senin yerinde olsam yapacağım iş para idesindense garantisi süren bir motorun bu arızayı yaratan asıl sorunun giderilerek yeni arızalara yol açmayacak hale getirilmesini sağlatmak olurdu. Çünkü para iadesi aldığında yerine alacağın motosiklet fiyatları çok yüksek olacaktır. Son bir yılda inanılmaz bir artış oldu.
    bu sorunların hepsi garantiden karşılandı zaten ama devam ediyor motoru iade edebilir miyim ki? bu kadar km ye gelmiş bir motor sonuçta.
    Son Bir Viraj Daha

  13. #13
    Barbarouses - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CFMoto 150NK 2019 > Yamaha MT-25 2016
    Alıntı karacaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk aldığımda bloğu sorunsuz dendi, evet sorunsuz fakat ufak tefek çok fazla sorun çıkarıyor bunu satarsam max 200ns alabilirim oda sıfır olmaz kullandım ve kullanış olarak cf 200ns den daha iyi gidiyor daha konforlu daha teknolojik napsam bilemedim :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------



    bu sorunların hepsi garantiden karşılandı zaten ama devam ediyor motoru iade edebilir miyim ki? bu kadar km ye gelmiş bir motor sonuçta.
    garanti süresi devam eden ürünlerde belirli şartlarda tabi ki de edebilirsin. istersen tüketici hakları kanununu incele. Bu motorun garanti süresi 30 bin km veya 2 yıl diye biliyorum. 150 nk'da öyle. eğer 3. kez serviste aynı onarım işlemini gördüyse iade edebilirsin.
    Ancak yukarıda belirttiğim gibi, alacağın iade ücret seni idare edebilecek mi? daha düzgün bir serviste, sorunun kökten çözümü için bastırsan daha iyi olur.

  14. #14
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    egzantrik'te ufak bir boşluk olması ne yazık ki ömrünü tamamlamaya yakın anlamına geliyor.
    benim motorum 100,000 km'ye geldi. Ustaya götürdüm.
    şimdi subaplar revize görüyor, subap lastikleri değişiyor, pistonlar ve sekmanlar değişiyor. birde incik boncuk lastikleri değişiyor.
    Son olarak egzantrikte ufak bir boşluk olduğunu söyledi usta, şimdi olmasa bile 15-20k sonra sıkıntı çıkarmaya başlayacak dedi. Bende onuda yenisiyle değiştirelim dedim. Hepsi suzukiden orjinal parça ile değişecek. Yani 120.000 km' de anca değişiyor egzantrik.
    Bence değiştirdiğiniz zincirin kaliteli olmasına önem verin hocam, bazı servisler özellikle mondial gibi markaların servisleri orjinal parça yerine altarnatif parçaları takıp, kaliteyi düşürüyorlar ne yazık ki.
    dışarıdan bir marka takılacaksa d.i.d taktırmanızı tavsiye ederim.

    Ama ustamın özellikle altını çizerek söylediği şeyi tekrar söyleyeyim, eğer ki zincirde boşluk var ise zincir ömrünü tamalamış anlamına geldiğini belirtti.

  15. #15
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı Barbarouses adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    garanti süresi devam eden ürünlerde belirli şartlarda tabi ki de edebilirsin. istersen tüketici hakları kanununu incele. Bu motorun garanti süresi 30 bin km veya 2 yıl diye biliyorum. 150 nk'da öyle. eğer 3. kez serviste aynı onarım işlemini gördüyse iade edebilirsin.
    Ancak yukarıda belirttiğim gibi, alacağın iade ücret seni idare edebilecek mi? daha düzgün bir serviste, sorunun kökten çözümü için bastırsan daha iyi olur.
    istanbuldaysan bilirsin oktay motora götürüyorum o da çözemiyorsa kim çözer bilemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzantrik'te ufak bir boşluk olması ne yazık ki ömrünü tamamlamaya yakın anlamına geliyor.
    benim motorum 100,000 km'ye geldi. Ustaya götürdüm.
    şimdi subaplar revize görüyor, subap lastikleri değişiyor, pistonlar ve sekmanlar değişiyor. birde incik boncuk lastikleri değişiyor.
    Son olarak egzantrikte ufak bir boşluk olduğunu söyledi usta, şimdi olmasa bile 15-20k sonra sıkıntı çıkarmaya başlayacak dedi. Bende onuda yenisiyle değiştirelim dedim. Hepsi suzukiden orjinal parça ile değişecek. Yani 120.000 km' de anca değişiyor egzantrik.
    Bence değiştirdiğiniz zincirin kaliteli olmasına önem verin hocam, bazı servisler özellikle mondial gibi markaların servisleri orjinal parça yerine altarnatif parçaları takıp, kaliteyi düşürüyorlar ne yazık ki.
    dışarıdan bir marka takılacaksa d.i.d taktırmanızı tavsiye ederim.

    Ama ustamın özellikle altını çizerek söylediği şeyi tekrar söyleyeyim, eğer ki zincirde boşluk var ise zincir ömrünü tamalamış anlamına geldiğini belirtti.
    sipariş verdim değişim için giderken bu konuların hepsini konuşacağım, bilgiler için çok teşekkür ederim.
    Son Bir Viraj Daha

  16. #16
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    CF'nin en güzel yanı bu, Yamaha ve Honda gibi zaten tutuldukları için sağları solları ayrı oynamıyor. Sempatik gözükmek için geleni gideni sokuyorlar garantiye. Senin bozamayacağın bir parça bozulduysa tatava yapmadan değiştiriyor adamlar, grubuna üyeyim daha sıkıntı yaşayıp da garantiden değiştiremeyen olmadı. Ha dürüst olalım 35 gün parça bekleyeni de görmedim değil.

    Dendiği gibi 6 ay içerisinde 3 kere aynı sorunu yaşatan ürünü iade etme hakkın var. İşleyişi tam bilmiyorum ama aldığın ücret üzerinden iade edeceksin büyük ihtimal. Şimdi gitsen bu motosikleti iade etsen sıfır 150Nk ya da iyi durumda olmayan bir pulsar zor alırsın, gerek yok. Oktay usta için iyi diyorlar genelde, çözer bence sorununu. Çözemezse de bir şekilde gittiğin her servis kaydı için yazılı belge iste, selam versen yazılı olarak ver yani öyle diyeyim. Sözlü anlaşmaların, telefon konuşmalarının etkisi sıfır yazılı kanıtın yanında. Mahkemede işine yarar her kağıt parçası. Forumda Ktm spormoto davası diye aratırsan benzer bir dava görebilirsin.

    Her şeyi en kalitelisiyle değiştir bence, sıvılar olsun, zincir olsun, akü olsun biraz paraya kıy değiştir gitsin değişebilecek şeyleri. Alırken uyguna almanın bir iki masrafı olacak illa rahat etmek için. Ben alsam 10-20bin km sonra büyük ihtimal bütün contaları, o ringleri, sıvıları falan değişirdim bir sıkıntı yaratmaması adına. Bir de motor illaki titriyor, gevşeme ihtimali olan, riskli, mekanik parça taşıyan bütün vidaları söker Loctitelar kaç torkla sıkılması gerekiyorsa öyle sıkardım. Yoksa giderken debriyaj uçmuş, fren pedalını 500 metre geride düşürmüşüm denilebilir her titreyen motosiklette.

    Çin kötüleyenleri de anlayamıyorum, bu adamlara ne malzeme verirsen ve işçiye nasıl bir para verirsen o kalitede ürün üretiyorlar. Yarın Maybach, Rolls Royce fabrikasını çine taşısa, Avrupa'daki çalışana verdiği parayı, imkanı Çinli işçiye verse. Daha iyi ürün çıkmama ihtimali yok. O bayıldığınız Amerikalı iPhone'lar Çinde üretiliyor. Taktığınız kaskların %90'ı çinde üretiliyor. Giydiğiniz Gore-tex ürünlerin büyük çoğunluğu Çin'de üretiliyor. Burada kalite sandığımız satılan butik ürünlerin çoğu direkt olarak Aliexpress'den alınıp üzerine bir Türkçe etiket yapıştırılarak satılıyor. Bu adamlar yarın istese S1000RR üretirler BMW CEO'su gelse anlayamaz orijinal mi değil mi diye. Hava savunma sistemini birebir kopyalayıp üreten adamlar bunlar. Hep beraber izleyelim, 10-20 sene sonra Çin, Hindistan motosikletleri piyasayı çok rahat domine edecek.

    Sınıfında alınabilecek en iyi japon veya avrupalı olmayan motosiklet bence. Sadece yeni gelecek seride bir kaç iyileştirme yapmalı ve ucuz ekran opsiyonu eklemeli. 1-2Bin tl'lik bir ekran da üretmeli bu motosiklete uyumlu. Gidip de fiyatı 2 katı olan cb250r ile mt25le duke'le kıyaslamanın anlamı yok zaten. Ben kendime alacaktım son anda japon olsun diyerek kredi vs. bir şekilde şu anki motosikletimi aldım. O nakiti çıkartamasaydım seve seve alacağıma ve kullanacağıma da emindim. Servis arkasında durduğu sürece uzun süreler binilebilecek bir motosiklet bence, yeter ki iyi bir usta, servis ve yedek parça olsun. Bakın sorun çıkartmaz demiyorum, japonların yarı fiyatına aldığın motosiklet illa sorun çıkartır, mevzu çözülüp çözülememesi bu sorunun. Çevremde kullananlar da var, daha hiç yola parça döke döke gidenini görmedim. Eğer CF Türkiye pazarına biraz daha önem verir fiyat performans makineler getirmeye devam ederse çok hızlı yükselecektir. Bundan 3 5 sene önceye kadar Bajaj diye bir markada yoktu piyasada, forumda başlığı var açın bakın herkes Allah'ın hintlisini ne yapalım yazmış. Şimdi her köşe başında kızılay dağıtmış gibi bajaj var.
    BloodyBaron ve karacaa bunu beğendiler.

  17. #17
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CF'nin en güzel yanı bu, Yamaha ve Honda gibi zaten tutuldukları için sağları solları ayrı oynamıyor. Sempatik gözükmek için geleni gideni sokuyorlar garantiye. Senin bozamayacağın bir parça bozulduysa tatava yapmadan değiştiriyor adamlar, grubuna üyeyim daha sıkıntı yaşayıp da garantiden değiştiremeyen olmadı. Ha dürüst olalım 35 gün parça bekleyeni de görmedim değil.

    Dendiği gibi 6 ay içerisinde 3 kere aynı sorunu yaşatan ürünü iade etme hakkın var. İşleyişi tam bilmiyorum ama aldığın ücret üzerinden iade edeceksin büyük ihtimal. Şimdi gitsen bu motosikleti iade etsen sıfır 150Nk ya da iyi durumda olmayan bir pulsar zor alırsın, gerek yok. Oktay usta için iyi diyorlar genelde, çözer bence sorununu. Çözemezse de bir şekilde gittiğin her servis kaydı için yazılı belge iste, selam versen yazılı olarak ver yani öyle diyeyim. Sözlü anlaşmaların, telefon konuşmalarının etkisi sıfır yazılı kanıtın yanında. Mahkemede işine yarar her kağıt parçası. Forumda Ktm spormoto davası diye aratırsan benzer bir dava görebilirsin.

    Her şeyi en kalitelisiyle değiştir bence, sıvılar olsun, zincir olsun, akü olsun biraz paraya kıy değiştir gitsin değişebilecek şeyleri. Alırken uyguna almanın bir iki masrafı olacak illa rahat etmek için. Ben alsam 10-20bin km sonra büyük ihtimal bütün contaları, o ringleri, sıvıları falan değişirdim bir sıkıntı yaratmaması adına. Bir de motor illaki titriyor, gevşeme ihtimali olan, riskli, mekanik parça taşıyan bütün vidaları söker Loctitelar kaç torkla sıkılması gerekiyorsa öyle sıkardım. Yoksa giderken debriyaj uçmuş, fren pedalını 500 metre geride düşürmüşüm denilebilir her titreyen motosiklette.

    Çin kötüleyenleri de anlayamıyorum, bu adamlara ne malzeme verirsen ve işçiye nasıl bir para verirsen o kalitede ürün üretiyorlar. Yarın Maybach, Rolls Royce fabrikasını çine taşısa, Avrupa'daki çalışana verdiği parayı, imkanı Çinli işçiye verse. Daha iyi ürün çıkmama ihtimali yok. O bayıldığınız Amerikalı iPhone'lar Çinde üretiliyor. Taktığınız kaskların %90'ı çinde üretiliyor. Giydiğiniz Gore-tex ürünlerin büyük çoğunluğu Çin'de üretiliyor. Burada kalite sandığımız satılan butik ürünlerin çoğu direkt olarak Aliexpress'den alınıp üzerine bir Türkçe etiket yapıştırılarak satılıyor. Bu adamlar yarın istese S1000RR üretirler BMW CEO'su gelse anlayamaz orijinal mi değil mi diye. Hava savunma sistemini birebir kopyalayıp üreten adamlar bunlar. Hep beraber izleyelim, 10-20 sene sonra Çin, Hindistan motosikletleri piyasayı çok rahat domine edecek.

    Sınıfında alınabilecek en iyi japon veya avrupalı olmayan motosiklet bence. Sadece yeni gelecek seride bir kaç iyileştirme yapmalı ve ucuz ekran opsiyonu eklemeli. 1-2Bin tl'lik bir ekran da üretmeli bu motosiklete uyumlu. Gidip de fiyatı 2 katı olan cb250r ile mt25le duke'le kıyaslamanın anlamı yok zaten. Ben kendime alacaktım son anda japon olsun diyerek kredi vs. bir şekilde şu anki motosikletimi aldım. O nakiti çıkartamasaydım seve seve alacağıma ve kullanacağıma da emindim. Servis arkasında durduğu sürece uzun süreler binilebilecek bir motosiklet bence, yeter ki iyi bir usta, servis ve yedek parça olsun. Bakın sorun çıkartmaz demiyorum, japonların yarı fiyatına aldığın motosiklet illa sorun çıkartır, mevzu çözülüp çözülememesi bu sorunun. Çevremde kullananlar da var, daha hiç yola parça döke döke gidenini görmedim. Eğer CF Türkiye pazarına biraz daha önem verir fiyat performans makineler getirmeye devam ederse çok hızlı yükselecektir. Bundan 3 5 sene önceye kadar Bajaj diye bir markada yoktu piyasada, forumda başlığı var açın bakın herkes Allah'ın hintlisini ne yapalım yazmış. Şimdi her köşe başında kızılay dağıtmış gibi bajaj var.
    İçimden gelenleri yazmışsınız resmen. Katılıyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)