Yeni Motor Geldi! Şimdiye kadar ki en güçlü makinam. Ducati ?
Reklamlar
-
motorun altında açık olan hortumdan geliyorsa motor fazlalığını atıyor
Reklamlar
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Fazla yağdan olabilirmi? Bu arada alet nalet duruyor fotoğrafta :DD tekrardan hayırlı olsun Allah nazarlardan sakındırsın.
Amin hocam sağolun daha güzelleri sizin olsun inşallah çok sağolun. Muhtemelen yağ konusu dediğiniz gibi bir durum.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
motorun altında açık olan hortumdan geliyorsa motor fazlalığını atıyor
Arkadaşlar sorunu buldum yarın öbür gün birisinin ihtiyacı olur diye yazıyorum. Debriyaj yağ contası sızdırıyormuş servis ücretsiz şekilde değiştirdi. Sorun düzeldi akma vs. yok.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sorunu buldum yarın öbür gün birisinin ihtiyacı olur diye yazıyorum. Debriyaj yağ contası sızdırıyormuş servis ücretsiz şekilde değiştirdi. Sorun düzeldi akma vs. yok.
geçmiş olsun aynı şekil geri bildiriminizi desmo bakımı vs de de bekliyoruz
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun aynı şekil geri bildiriminizi desmo bakımı vs de de bekliyoruz
7.ay yıllık bakım var bakalım ak-kara o zaman çıkacak meydana
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
Biraz geç gördüm gibi Hayırlı olsun. Taş gibi makine.
-
Bak 2020 model motorun contası sızdırmaya başlamış. İşte bunlar hep sinyal hocam. Sat motoru al hondayı. 7. ayda da desmo ön sevişmesi varmış zaten
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Bak 2020 model motorun contası sızdırmaya başlamış. İşte bunlar hep sinyal hocam. Sat motoru al hondayı. 7. ayda da desmo ön sevişmesi varmış zaten
Yok yahu. Bunlar göz kırpma bile değil. Bizimkiyle neler yaşadık. Daha ilk senemizde pistonunu elime aldım
Hayırlı olsun tekrar. Güle güle kullanın. Bunlar ufak tefek şeyler. Önemli olan ciddi mekanik sorun olmasın.
-
Teşekkürler, bence de sorun edilecek bir şey değildi. Sonuçta servis ücretsiz bir şekilde tamir etti. Bu arada hazır konu hortlamış iken bir kaç şeyden daha bahsetmek istiyorum.
Motosikletin gidişi duruşu ve virajı kesinlikle benim gibi bir sürücü için oldukça fazla iyi. Onun dışında konfor görece güzel bir rahatsızlık hissetmedim bu süreçte.
Bu güne kadar ki en büyük şikayetim titreşim ve doğası gereği rüzgar. Titreşim neredeyse tek silindir gibi bir çok devir de ve viteste var. Bu konu beni 50KM ve üstü yollarda rahatsız ediyor.
Deponun şekli ve oturma pozisyonu itibariyle diğer naked.lara göre fazla rüzgar aldığını düşünüyorum. İlgililere duyurulur.
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
Teşekkürler, bence de sorun edilecek bir şey değildi. Sonuçta servis ücretsiz bir şekilde tamir etti. Bu arada hazır konu hortlamış iken bir kaç şeyden daha bahsetmek istiyorum.
Motosikletin gidişi duruşu ve virajı kesinlikle benim gibi bir sürücü için oldukça fazla iyi. Onun dışında konfor görece güzel bir rahatsızlık hissetmedim bu süreçte.
Bu güne kadar ki en büyük şikayetim titreşim ve doğası gereği rüzgar. Titreşim neredeyse tek silindir gibi bir çok devir de ve viteste var. Bu konu beni 50KM ve üstü yollarda rahatsız ediyor.
Deponun şekli ve oturma pozisyonu itibariyle diğer naked.lara göre fazla rüzgar aldığını düşünüyorum. İlgililere duyurulur.
L-twin bloğa sahip titreşmesi gayet normal diye düşünüyorum titreşimin V2-4 bloklarda titreşimin olmadığını düşünüyorum.
-
Kazasız belasız , güle güle kullanın.
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
L-twin bloğa sahip titreşmesi gayet normal diye düşünüyorum titreşimin V2-4 bloklarda titreşimin olmadığını düşünüyorum.
Silindir düzeni nasıl olursa olsun , firmalar istediği motosikleti istedikleri kadar titreşimsiz yapabiliyorlar. Ki (Ducati'nin sanki farklı bir şey yapıyormuş gibi L2 olarak nitelediği) 90 derece açılı V2 nispeten dengeli bir motordur (primary balance olayı Yüzde yüzdür). Aynı silindir düzenine sahip Multistrada da rahatsız edici bir titreşim söz konusu değil. Eski VLX'im 54 derece açılı V2'ydi ve o da titreşimsizdi.
-
çok güzel motosiklet. Güle güle binersiniz inşallah. Ayrıca önemli olan o paraya başka ne alınacağı değil, sizin ne istediğiniz ve canınızın ne istediği önemli.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Silindir düzeni nasıl olursa olsun , firmalar istediği motosikleti istedikleri kadar titreşimsiz yapabiliyorlar. Ki (Ducati'nin sanki farklı bir şey yapıyormuş gibi L2 olarak nitelediği) 90 derece açılı V2 nispeten dengeli bir motordur (primary balance olayı Yüzde yüzdür). Aynı silindir düzenine sahip Multistrada da rahatsız edici bir titreşim söz konusu değil. Eski VLX'im 54 derece açılı V2'ydi ve o da titreşimsizdi.
Silindirlerin yerleştirilme şeklinden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum ben. arkada ki silindir yatık önde ki dik şekilde konumlandırıldığı için olabilir mi?
Diğer türlü bir firmanın karakteristik bir özellik olarak bir motora titreşim koyacağını pek sanmıyorum. Ya da ben çok nazlı bir sürücüyüm
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler