Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CBR 250 R Street Fighter

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    CBR 250R Street Fighter Bölüm 6 Final

    u bölümde Jantları tekrar boyuyorum, renk olarak Bronz tercih ediyor ve aynı renk ile motosiklete ince bir şerit uyguluyorum. Yan koruma takozları ve sele üzerine gerçek deriden bir kaplama uygulayıp muayeneye sokuyor, ardından plaka basımını da yapıyorum. Son işlemler tam bir gün sürüyor ve bir gün içerisinde bitiyor. Neyse ki muayeneden hafif kusurlu olarak bir kerede geçmeyi başarıyorum, far ayarı haricinde bir hata bulunamaması ve bir kerede geçmesi beni oldukça sevindirdi. Bu motosiklet de artık trafikte seğredebilecek. Yaklaşık 93500 km' de Honda CBR250R yeni bir kimlik ile trafiğe yeniden kazandırıldı. İzlediğiniz ve takip ettiğiniz için teşekkürler. İleride yeni projelerde görüşmek üzere.

    https://www.youtube.com/watch?v=jB3Ws_xgUQQ" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Bir de son halinin fotoğrafını yükleyeyim, videoyu seğretmek istemeyen arkadaşlar için fikir verecektir. Sigortadan ağır hasar kayıtlı ve çekme belgeli olarak alındığını da hatırlatmak isterim



    Malesef ki bu mesajda tüm çabama rağmen videoyu oynatmayı başaramadım. Bu nedenle link ekliyorum. İzlemek isteyen arkadaşlar videoya buradan ulaşabilirler.
    tommygun ve karayel90 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Cbr.cılar kızmasın ama orijinalinden güzel olmuş
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR 250R Street Fighter Bölüm 6 Final

    u bölümde Jantları tekrar boyuyorum, renk olarak Bronz tercih ediyor ve aynı renk ile motosiklete ince bir şerit uyguluyorum. Yan koruma takozları ve sele üzerine gerçek deriden bir kaplama uygulayıp muayeneye sokuyor, ardından plaka basımını da yapıyorum. Son işlemler tam bir gün sürüyor ve bir gün içerisinde bitiyor. Neyse ki muayeneden hafif kusurlu olarak bir kerede geçmeyi başarıyorum, far ayarı haricinde bir hata bulunamaması ve bir kerede geçmesi beni oldukça sevindirdi. Bu motosiklet de artık trafikte seğredebilecek. Yaklaşık 93500 km' de Honda CBR250R yeni bir kimlik ile trafiğe yeniden kazandırıldı. İzlediğiniz ve takip ettiğiniz için teşekkürler. İleride yeni projelerde görüşmek üzere.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=jB3Ws_xgUQQ[/url]

    Bir de son halinin fotoğrafını yükleyeyim, videoyu seğretmek istemeyen arkadaşlar için fikir verecektir. Sigortadan ağır hasar kayıtlı ve çekme belgeli olarak alındığını da hatırlatmak isterim

    https://www.linkpicture.com/q/20210416_162126.jpg

    Malesef ki bu mesajda tüm çabama rağmen videoyu oynatmayı başaramadım. Bu nedenle link ekliyorum. İzlemek isteyen arkadaşlar videoya buradan ulaşabilirler.
    Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Toplam tutar kaç tl tuttu? Motosikleti aldığınız fiyatı dahil ederseniz sevinirim (bir sakıncası yoksa).
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  4. #44
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Abi ellerine sağlık bu proje gerçekten çok güzel oldu, şöyle söyleyeyim az kaldı pert kayıtlı cbr bakacağım elimde alet edevat ve kafamda teknik bilgi olsa.

    Sadece egzozu daha ince, siyah bir egzozla değişirse, aynalar da biraz daha yuvarlak olursa veya aşağı bakan gidon aynası kullanılırsa çok farklı bir seviyeye gelecektir bence.

    Honda'nın genel olarak ürettiği bütün egzozlar iğrenç, bu kadar tasarımcı bir arada oturup ya hu biz ne yaptık, bu nedir demiyorlar mı acaba hiç.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  5. #45
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr.cılar kızmasın ama orijinalinden güzel olmuş
    Beğeniniz için çok teşekkürler

    Daha bitmedi aslında. Esas amacım bir taraftan kullanmaya devam etmek olduğu için çok uzatmak istemedim. Şimdi esas iki iş var. Biri arka seleyle ilgili, büyük ihtimalle bir kapak veya çanta ile kambur oluşturucam.

    İkincisi ise egzozu tamamen ortadan kaybetmek olacak. Nasıl yapacağımı kısmet olursa ayrıntılı video ile göstericem. Hem hoş ama bartısız bir sesi olmasını hem de tamamen ortadan kaybolmasını sağlıycam. Kısacası, proje yaşamaya devam ediyor

    Bu arada fırsat bulabilirsem Innovation projesi için de zaman ayırmak istiyorum. Hatta bir de CBF150 Cafe Racer videosu ile finalini yapmayı. Zamanla, bakalım...
    tommygun bunu beğendi.
    ...

  6. #46

    Üyelik
    05 Şubat 2021
    Sakal ve egzos haric cok guzel olmus,on sinyaller ve aynalara da bir operasyon lazim, eline saglik. Alt sakal olmadan nasildi ? Bana daha iyi durur gibi geldi.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  7. #47
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Toplam tutar kaç tl tuttu? Motosikleti aldığınız fiyatı dahil ederseniz sevinirim (bir sakıncası yoksa).
    Motosiklet: 9000TL
    Alım masrafı: 280TL
    Zincir: 320TL (fiyatına kanmayın, çok kaliteli bir zincir temin edildi)
    Triger gergisi: 175TL
    Triger zinciri: 205TL
    Boyalar: ~350 TL
    Far: 140 TL
    Sinyaller ön: 27 TL
    Sinyaller arka: 87 TL
    Sele üstü deri kaplama (kendim yaptım, sadece malzemeleri): Deri=78 TL + Kuş Gözleri=4TL + Mumlu yassı ip=4,5TL
    Lastikler: Pirelli Diablo Rosso II (supap değişimleri+işçilik+balans): 2070 TL
    Kullanılan paslanmaz çelik civata+pul+somunlar: ~250TL
    Diğer sarf malzemeleri (fren hidrolikleri+amortisör hidroliği+çelik sac+kaynak elektrodu+balata spreyi+kesme taşları+japon ve epoksi yapıştırıcılar+eldivenler+sıvı conta+makaron+elektrik bandı+erkek-dişi soketler v.s. yaklaşık olarak): 250 TL
    Hava filtresi: 92TL
    Yağ filtresi: 63TL
    Motor yağı (Motul 7100 10W-40): (Elimde mevcuttu)
    Yağ filtre contası: 30TL
    Takım conta: 154 TL
    Tapa pulu: (Elimde mevcuttu)
    Devirdaim kapak contası: 7 TL
    Gidon topuzları: (Elimde mevcuttu)
    Buji:174 TL
    Gidonlar: 230x2=460 TL
    Elcikler: 38+27=65TL
    Ön fren balatası (EBC Full Sinterli):210TL
    Arka fren balatası: 210 TL
    Arka fren diski: 140TL
    Artçı peg lastikleri(X2): 30TL
    Alt ve Üst furş bilye takımı: 270 + 340 = 610
    Çatal üzeri zincir kaydırıcı: 30TL
    Orjinal debriyaj balata sacı(x4): 129TL
    EBC debriyaj balata set: 510TL
    Egzoz sargı elyaf şerit: 150TL
    Çelik kelepçe: 23TL
    Ayna seti: 68 TL
    Yan ayak yay seti: (tam hatırlamıyorum ancak sanırım) 70TL
    Vites pedal lastiği: 21TL
    Sol peg: 61TL
    Arka kaplin lastik takımı: 68 TL
    Spor manet takım: 149 TL
    Buji: 195 TL
    Muayene: 300TL (öncesinden 1ay gecikmesi varmış)
    Trafik sigortası: 400TL
    Son ruhsat: 280 TL
    Plaka basımı: 30TL

    Toplam maliyet: 17.876 TL (fazlası vardır, eksiği yoktur)

    Hatırladıklarım ve not aldıklarım bunlar. Görüldüğü üzere işçilik için lastikler haricinde bir ücret ödememiş olsam da çok da ucuza bitmediğini söyleyebilirim. Herşeye rağmen bir CBR250R için piyasa fiyatına göre çok iyi ve yeni kondisyonuna yakın durumda, eşsiz bir motosiklet olduğunu da unutmamak gerek
    Erenkc91 ve karayel90 bunu beğendiler.

  8. #48
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Elinize sağlık hocam, " istek üzerine şerit çektim " kısmını duyunca ayrı bir sevindim, motoru kendi motorum gibi benimsedim desem yeridir

    Şeridi ortadan ya da benzin kapağının sağından solundan 2 çizgi şeklinde çekilmesi ( Örnek ; https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...20400102/detay ) belki daha simetrik olurdu ancak bu da orijinal olmuş, illa alışıldık şeyler olacak diye bir şey yok ..

    Emeğinize sağlık tekrar ..
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  9. #49
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı konfucyus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakal ve egzos haric cok guzel olmus,on sinyaller ve aynalara da bir operasyon lazim, eline saglik. Alt sakal olmadan nasildi ? Bana daha iyi durur gibi geldi.
    Sakal kalacak, egzoz için proje hazır bekliyor. Ön sinyalleri değiştirmeyi düşünmüyorum ancak aynalar için değişiklik gerekecek gibi. Biraz kullanılsın, gerekenler yapılacak Yorumunuz için ayrıca teşekkürler.



    Videoyu eklemeyi başardım
    konfucyus bunu beğendi.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Güzel olmuş, elinize sağlık.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  11. #51
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Ben de kendi yazdığım mesajda motosikleti tam ortalayacan bir kalın iki ince üç parçalı altın rengi, rose gold bir şerit hayal etmiştim ama böyle de gayet güzel olmuş. Biraz asimetrik duruyor, sinir bozuyor ama gayet tatlı. Bronz, bakır rengi de mat siyahla gayet güzel uymuş bence.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet: 9000TL
    Alım masrafı: 280TL
    Zincir: 320TL (fiyatına kanmayın, çok kaliteli bir zincir temin edildi)
    Triger gergisi: 175TL
    Triger zinciri: 205TL
    Boyalar: ~350 TL
    Far: 140 TL
    Sinyaller ön: 27 TL
    Sinyaller arka: 87 TL
    Sele üstü deri kaplama (kendim yaptım, sadece malzemeleri): Deri=78 TL + Kuş Gözleri=4TL + Mumlu yassı ip=4,5TL
    Lastikler: Pirelli Diablo Rosso II (supap değişimleri+işçilik+balans): 2070 TL
    Kullanılan paslanmaz çelik civata+pul+somunlar: ~250TL
    Diğer sarf malzemeleri (fren hidrolikleri+amortisör hidroliği+çelik sac+kaynak elektrodu+balata spreyi+kesme taşları+japon ve epoksi yapıştırıcılar+eldivenler+sıvı conta+makaron+elektrik bandı+erkek-dişi soketler v.s. yaklaşık olarak): 250 TL
    Hava filtresi: 92TL
    Yağ filtresi: 63TL
    Motor yağı (Motul 7100 10W-40): (Elimde mevcuttu)
    Yağ filtre contası: 30TL
    Takım conta: 154 TL
    Tapa pulu: (Elimde mevcuttu)
    Devirdaim kapak contası: 7 TL
    Gidon topuzları: (Elimde mevcuttu)
    Buji:174 TL
    Gidonlar: 230x2=460 TL
    Elcikler: 38+27=65TL
    Ön fren balatası (EBC Full Sinterli):210TL
    Arka fren balatası: 210 TL
    Arka fren diski: 140TL
    Artçı peg lastikleri(X2): 30TL
    Alt ve Üst furş bilye takımı: 270 + 340 = 610
    Çatal üzeri zincir kaydırıcı: 30TL
    Orjinal debriyaj balata sacı(x4): 129TL
    EBC debriyaj balata set: 510TL
    Egzoz sargı elyaf şerit: 150TL
    Çelik kelepçe: 23TL
    Ayna seti: 68 TL
    Yan ayak yay seti: (tam hatırlamıyorum ancak sanırım) 70TL
    Vites pedal lastiği: 21TL
    Sol peg: 61TL
    Arka kaplin lastik takımı: 68 TL
    Spor manet takım: 149 TL
    Buji: 195 TL
    Muayene: 300TL (öncesinden 1ay gecikmesi varmış)
    Trafik sigortası: 400TL
    Son ruhsat: 280 TL
    Plaka basımı: 30TL

    Toplam maliyet: 17.876 TL (fazlası vardır, eksiği yoktur)

    Hatırladıklarım ve not aldıklarım bunlar. Görüldüğü üzere işçilik için lastikler haricinde bir ücret ödememiş olsam da çok da ucuza bitmediğini söyleyebilirim. Herşeye rağmen bir CBR250R için piyasa fiyatına göre çok iyi ve yeni kondisyonuna yakın durumda, eşsiz bir motosiklet olduğunu da unutmamak gerek
    Üreticiliğinize hayran kaldım, benim için bu kadar uzun yazdığınız için size ayrıyetten minnetarım. 18 bin türk lirasına bu kadar iyi iş çıkarmak çok başarılı bir olay bundan dolayıda sizi tebrik ediyorum. Şuan bu yaptığınız motosikketin muadilleri nereden baksak 22.5-25 bin civsrı olucaktır diye tahmin ediyorum. Sizin projelerinizi gördükçe bu işe kalkışasım gelmiyor değil .
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  13. #53
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Jantlar şimdi olmuş
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  14. #54
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Cbf 250' ye çok benzemiş. Elinize sağlık.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  15. #55

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Muhtesem bir is cikmis ortaya. Motosiklete bayildim, elinize saglik hocam.

    Bu arada maliyetlerin ne kadar yuksek oldugunu gorduk. Daha harcanan emek ve iscilik var bir de.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  16. #56
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Öncelikle izleyen ve üşenmeden yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür ederim. Malumunuz bu tip projeler asla durmadan devam edilebilir işler.

    CBR 250R SF Bölüm7 Arka Koruma Takozu İmalatı

    Bu bölümde motosikletin arka ayaklıklarını iptal ettiğimde oluşan görsel ve güvenlik problemini koruma takozu ekleyerek aşmak istiyorum, lakin koruma takozlarının fiyatı(25.04.2021 itibari ile çifti 125-450 TL arası) aşırı yüksek ve kalitesi yetersiz gördüğümden kendim yapma kararı alıyorum.

    Metresini 150 TL' ye temin ettiğim 50mm çap 100cm uzunluktaki siyah Delrin malzemeden yaklaşık 20 TL' lik kısmını, biraz da işçilik ve paslanmaz civata kullanarak yuvaya uyacak tasarımda ve yüksek kaliteli koruma takozlarını imal ederek montajını yapıyorum.

    Henüz sağ tarafın, yani egzoz tarafının takozunu takmadım. Asıl proje egzozda olacağından, ancak egzoz ile ilgili proje tamamlandığında sağ tarafın takozunu takma kararı aldım. O zamana kadar sağ ayaklığı da sökmeyerek egzoz konusunda kendi kendimi provoke etmeyi planlıyorum

    İmkanlar dahilinde sizlere de bu tip ürünleri kendinizin yapabileceğini bilmenizi isterim. Bir torna yoksa da sadece matkap ile benzer bir çalışma yapılabilir veya bir tornacıda uygun fiyata şekil verilebilir.


    İzlediğiniz ve takip ettiğiniz için şimdiden teşekkürler. Sonraki projede görüşmek üzere.
    Erenkc91 bunu beğendi.

  17. #57
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ellerine sağlık bu proje gerçekten çok güzel oldu, şöyle söyleyeyim az kaldı pert kayıtlı cbr bakacağım elimde alet edevat ve kafamda teknik bilgi olsa.

    Sadece egzozu daha ince, siyah bir egzozla değişirse, aynalar da biraz daha yuvarlak olursa veya aşağı bakan gidon aynası kullanılırsa çok farklı bir seviyeye gelecektir bence.

    Honda'nın genel olarak ürettiği bütün egzozlar iğrenç, bu kadar tasarımcı bir arada oturup ya hu biz ne yaptık, bu nedir demiyorlar mı acaba hiç.
    İstediğiniz oldu gibi

    Bu bölümde proje tam istediğim şekilde son halini alıyor.Orjinal egzozu söküyor ve yerine aldığım bir başka orjinal egzoz borusunu modifiye edip, 2mm sac ile imal ettiğim kazanın içerisine yerleştiriyor, geçiş kanallarını ve basınç odalarını konumlayıp kazanı kaynakla kapatıyor, ısıya dayanıklı boya ile boyadıktan sonra yerine takıyorum.Daha öncesinde, yine kendim yaptığım sol arka koruma takozunu yerine monte etmiştim.

    Artık sağ artçı pegini de iptal ederek sağ koruma takozunu da yerine sabitleyip arka kısmı iyice ortaya çıkartıyorum.Artık motosikletin arkasında veya yanında herhangi bir egzoz görünmüyor. Egzoz tamamen ön göğüse ve motor altına entegre edilmiş durumda. Sesi de biraz yükseldi, neyse ki rahatsız edici boyutlarda değil.

    Sokağa çıkma yasaklarının da etkisi ile proje tam olarak 9 saat içinde tamamlanmıştır. Bu nedenle detaylı video malesef çok mümkün olamadı. Böyle bir çalışmayı da video çekmeden tamamlamak istemediğimden, olduğu kadar diyelim... :

    İşlemler sonrasında Honda CBR 250R SF projesi tam anlamı ile istediğim son halini almış oldu. İzleyen ve takip eden herkese teşekkürler.

    CBR 250R Street Fighter Bölüm 8 Egzoz Yapımı

    natijax, tommygun ve YasinC bunu beğendiler.
    ...

  18. #58
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Bu egzozu kesinlikle seri üretime geçirin ve soba borusu olan orijinal egzozdan milleti kurtarın

  19. #59
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Z merhaba.
    Bu çalışmayıda keyifle takip etmiştim.

    Soru : Sipariş üzerine mod yapabiliyor muyuz

    Örneğin benim inazumanın farını yuvarlak hale çevirebilir miyiz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

    Şöyle bişeyler gibi...


  20. #60
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Çevirebiliriz, ancak iş düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır.

    Konu sadece far ayağı değil, kafa demiri ve üzerinde bulunan diğer donanımlar(yakıt kesme müşiri, sinyal rölesi, kablo demeti, gösterge bağlantı ayağı imalatı ve diğerleri) için de konumlama ve yuva ayarlanması gerektiği.

    Kullanmak istediğiniz far da önemli. Farı temin ettiniz mi? Ne tip bir far istiyorsunuz? Tekli/ikili veya çoklu led mi klasik far mı tercih edersiniz? Beğendiğiniz farın içinde kullanılan ampul S2 veya S4 tipi olabilir ki bu ampullerin aydınlatmaları çok yetersiz kalıyor, bu nedenle en azından H4 veya H4 Led' e çevirmek gerekiyor ki bu da yaklaşık +150 TL daha masraf demek.

    Kaba hesapla:
    Far
    Far bağlantı ayakları
    Far H4 led ampulü
    Birkaç inox civata+somun+pul
    Gösterge ve diğerleri için kafa demiri tasarımı ve imalatı
    Boyanacak parçalar için astar+boya+vernik
    Temel elektrik işleri için sarf malzemeleri

    İhtiyacımız olan şeyler. Ve işin doğru yapılabilmesi için en az 2 günlük çalışma gerekebilir.

    Siz malzemeleri alırsanız ben boş zamanımda yardımcı olurum. Ama sabırlı olmanız gerekecek. Basit bir 5mm çelik çubuk temini dahi bir güne, altı üstü civata dediğimiz parçalar 80-100TL' ye mal olabiliyor. Ve sonuç istediğiniz gibi olmazsa tam anlamı ile sil baştan da yapılması gerekebilir. Bunlar hem zaman hem masraf demek.

    İşin bir diğer kötü(!) tarafı da acaba bunula kalacak mısınız? Kafa yapısı değiştiğinde neye benzeyeceğini şimdiden görebiliyorum. Sonrasında durmak istemeyip sele ve egzozda da değişikliğe gidecekmişsiniz gibi geliyor bana
    ufoz bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler