Motosiklet: 9000TL
Alım masrafı: 280TL
Zincir: 320TL (fiyatına kanmayın, çok kaliteli bir zincir temin edildi)
Triger gergisi: 175TL
Triger zinciri: 205TL
Boyalar: ~350 TL
Far: 140 TL
Sinyaller ön: 27 TL
Sinyaller arka: 87 TL
Sele üstü deri kaplama (kendim yaptım, sadece malzemeleri): Deri=78 TL + Kuş Gözleri=4TL + Mumlu yassı ip=4,5TL
Lastikler: Pirelli Diablo Rosso II (supap değişimleri+işçilik+balans): 2070 TL
Kullanılan paslanmaz çelik civata+pul+somunlar: ~250TL
Diğer sarf malzemeleri (fren hidrolikleri+amortisör hidroliği+çelik sac+kaynak elektrodu+balata spreyi+kesme taşları+japon ve epoksi yapıştırıcılar+eldivenler+sıvı conta+makaron+elektrik bandı+erkek-dişi soketler v.s. yaklaşık olarak): 250 TL
Hava filtresi: 92TL
Yağ filtresi: 63TL
Motor yağı (Motul 7100 10W-40): (Elimde mevcuttu)
Yağ filtre contası: 30TL
Takım conta: 154 TL
Tapa pulu: (Elimde mevcuttu)
Devirdaim kapak contası: 7 TL
Gidon topuzları: (Elimde mevcuttu)
Buji:174 TL
Gidonlar: 230x2=460 TL
Elcikler: 38+27=65TL
Ön fren balatası (EBC Full Sinterli):210TL
Arka fren balatası: 210 TL
Arka fren diski: 140TL
Artçı peg lastikleri(X2): 30TL
Alt ve Üst furş bilye takımı: 270 + 340 = 610
Çatal üzeri zincir kaydırıcı: 30TL
Orjinal debriyaj balata sacı(x4): 129TL
EBC debriyaj balata set: 510TL
Egzoz sargı elyaf şerit: 150TL
Çelik kelepçe: 23TL
Ayna seti: 68 TL
Yan ayak yay seti: (tam hatırlamıyorum ancak sanırım) 70TL
Vites pedal lastiği: 21TL
Sol peg: 61TL
Arka kaplin lastik takımı: 68 TL
Spor manet takım: 149 TL
Buji: 195 TL
Muayene: 300TL (öncesinden 1ay gecikmesi varmış)
Trafik sigortası: 400TL
Son ruhsat: 280 TL
Plaka basımı: 30TL
Toplam maliyet: 17.876 TL (fazlası vardır, eksiği yoktur)
Hatırladıklarım ve not aldıklarım bunlar. Görüldüğü üzere işçilik için lastikler haricinde bir ücret ödememiş olsam da çok da ucuza bitmediğini söyleyebilirim. Herşeye rağmen bir CBR250R için piyasa fiyatına göre çok iyi ve yeni kondisyonuna yakın durumda, eşsiz bir motosiklet olduğunu da unutmamak gerek