Hangi Motosikleti Tercih Ettiniz Ve Neden ?
Reklamlar
-
Benim NC'yi çaldırdığımda kaskodan gelen paraya anlamlı bir ekleme yapmadan NC veya daha iyi bir motosiklet alamıyordum; 1 senelik bebek babası olarak da o parayı harcamak istemedim. Kaskodan gelen ödemenin bir kısmını hanıma verip kalanıyla da o sırada karşıma çıkan 2. el CB500F'i aldım. Çok da iyi etmişim; şehir içinde NC'den daha kıvrak ve hafif, daha az yakıt harcıyor, mantıklı / kurallara uygun süratlerde performansı hemen hemen aynı. Tank gibi de sağlam. 100.000'i görürüm bununla.
Reklamlar
-
daha önce nc 700/750 kullandım bi ara tenere aldım 4 yıl kullandım çok hırpaladım ezdim atladım zıpladım ve sattım gidip nc aldım pek tat vermedi gücü yetmedi kütük gibi amortisör e 6 ay dayandım sattım afrika aldım bununla mutluyum kolay kolay satmam
ama 2016 da bayilerde sıfır km tenere varken gidip almadığım için çok pişmanım öyle birşey yapsaydım cebimde param da vardı kıymetini sattıktan sonra anladım katır gibi bozulmak nedir bilmeyen bi motosiklet titreşim olmasına rağmen 1 günde 1215 km yol yaptım
bu gün sıfır km si olsa afrika yı satar alırım
-
F54 adlı üyeden alıntı
daha önce nc 700/750 kullandım bi ara tenere aldım 4 yıl kullandım çok hırpaladım ezdim atladım zıpladım ve sattım gidip nc aldım pek tat vermedi gücü yetmedi kütük gibi amortisör e 6 ay dayandım sattım afrika aldım bununla mutluyum kolay kolay satmam
ama 2016 da bayilerde sıfır km tenere varken gidip almadığım için çok pişmanım öyle birşey yapsaydım cebimde param da vardı kıymetini sattıktan sonra anladım katır gibi bozulmak nedir bilmeyen bi motosiklet titreşim olmasına rağmen 1 günde 1215 km yol yaptım
bu gün sıfır km si olsa afrika yı satar alırım
O zaman sana su ilani birakiyorum,bu iyiligimi de unutmazsin sanirim ;)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...27036237/detay
-
BORU YETMEDI, BOYUM YETMEDİ
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
bu kadar da para etmez tmm seviyoruz ama gözümüzde de at gözlüğü yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
bütcem sınırlarında hem az yakan hemde ön arka abs modeli bulunan tvs rtr 200 en çok sevdiğim özelliği frenlemesi çok iyi ivmelenmesi tatminkar mutluyuz kendisiyle
-
Fiyat/performans olarak hem ön hem arka abs si ile cf250nk ivmelenmesi de güzel şık ve donanımlı yüzümüz gülüyor.
-
F54 adlı üyeden alıntı
bu kadar da para etmez tmm seviyoruz ama gözümüzde de at gözlüğü yok
Hahaga.Meraktan soruyorum,aksesuarsiz olarak dusunursek bu motoru kaca birakirlarsa alirsin. 90 bin e biraksalar ?
Tenere660 ikinci eli cok pahali geliyor bana,insanlar ciddi ciddi bu paralari veriyolar mi emin olamiyorum.
-
- 2012 TVS Apache RTR 150 = İlk motosikletimdi. Bozulmaz etmez, iyi dayanmıştı bana, bir iki de düşmüştüm kendisiyle. Malzeme kalitesi YBR den falan gerideydi ama severdim keratayı hiç yolda falan bırakmadı.
- 2010 Hyosung GT 250 = Çok kalıplı motordu. Malzeme kalitesi yine Japonlardan geride. Beyni gidip gelirdi arada ama iyi gidiyordu. 600RR kadar rahatsız motordur bu arada nerdeyse.
- 2012 Suzuki İnazuma = Abartmış olmayayım ama bindiğim en kaliteli motosiklet olabilir. Ağırdı, pek gitmiyordu ama hızla işi olmayan adam için harika seçim. R 25 li arkadaşlarla geziye çıkınca sattım gitti. Artık Büyük bir şey alma vakti.
- 2006 CBR 600F = İlk büyük motosikletim. Gözüm gibi bakardım. Tip olarak demode olsa da çok güzel motosikletti tadı hala damağımda.
- 2016 CB 500F = Ayarlı ön süspansiyon işi çok hoşuma gitmişti. Gayet yeterli de bir gücü vardı. İnazuma'dan sonra mantıklı motosiklet aslında ama iki kişi binilmiyor. Az da yakıyordu.
- 2006 CBF 600 = Artçılı kullanım için almıştım. Karbüratörlüydü. GT 250 ile birlikte en hoşlaşmadığım motosikletti sanırım. Pişman ettirdi. Virajı falan da güven vermiyordu.
- 2014 MT 09 = Karbüratörlü CBF den sonra ilaç gibi gelmişti. Basmayınca yakmıyordu basınca da ayı gibi gidiyordu ama bisiklet gibiydi. Boy da uzun olunca yüksek hızlarda uçurtma gibi oldum üzerinde. Şehir içi desen ısınır şehir dışı desen rüzgarla savaşıyorsun. Sattık nitekim.
- 2014 CBR 600RR = Apaçiliğin son demleri. Güzel güzel gazladık kendisiyle. CBR 600F den çok da bir farkı yok bana kalırsa. 600F daha iyiydi diyebilirim hatta çünkü kasası daha iriydi. Sonuçta ikisinde de bir abs dahi yok. İstanbul'a taşınınca sattım. Şehir içi işkence.
Bakalım ufukta cruiser gözüküyor gibi.
-
chopper crusier ( Yamaha Midnightstar xvs 950a )
ses, görüntü , tarz
-
Son motorum Rx3 Evo idi. Paramın yettiği, enduro (aslında touring, en yeni alet oydu. Görüntüsü ve sesi de hoştu. Gereğinden fazla yakmaya başladığını düşündüğüm ve sürekli acaba nereden problem verecek diye düşündüğüm için sattım. Ben büyük bir problem yaşamadım lakin etraftan çok görüyordum, can sıkıcı problem yaşayanları.
Güç olsun, görüntü olsun sevdiğim başka motorlarımda oldu, lakin hangisini en çok özlüyorsun derseniz, kesinlikle 2004 Ybr'em derim. Abi kafa müthiş rahattı ondayken. Yakıtı koklar, yolda koymaz, bir çok kısmına tamirciye gerek duymadan müdahale edilebilirdi.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Hahaga.Meraktan soruyorum,aksesuarsiz olarak dusunursek bu motoru kaca birakirlarsa alirsin. 90 bin e biraksalar ?
Tenere660 ikinci eli cok pahali geliyor bana,insanlar ciddi ciddi bu paralari veriyolar mi emin olamiyorum.
benim arkadaş aldı 2014 50000 kmde abs li full aksesuar yan da plastik çanta 52000 ye motor temiz hiç araziye girmemiş
yani çıplak 0 km 70 eder fazlası zarar
sen piyasaya bakma onların istediği paraya afrika alırsın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Tarihini yenilemişler ama bu ilan yıllardır duruyor.
2 Yıl önce Tenere 660 kovalarken görmüştüm bu ilanı. Geçen sene baktığımda da gördüm. 2 Yıl önce baktığımda çantalı, aksesuar dolu ve kmsi düşük 660 taş çatlasın 40 liraydı. Bunu da 60 liradan koymuşlardı. Asıl piyasası 28-35 aralığıydı. 4 Yıldır bayide bekleyen motorun ön arka hidrolik sıvıları, motor yağı ve lastiklerinin değişmesi gerekiyor. Bir de Tenere 700 parası yazmışlar. Tamam eşsiz filan ama 90 bin üzeri verilmez. 90 Bine de kimse almaz açıkçası. O paralara denildiği gibi temiz Africa Twin kovalanır.
-
tarzı olduğu için peugeot django..
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
2016 makina 5 yıldır yatıyor, nasıl bir 0 km anlaşılır gibi değil, hadi süper tenere olsa anlarım bu fiyatı ama mantıklı hiçbir yanı yok.
-
Honda CBF150 yürütme bakım maliyetleri az,rahat konforlu uzun yola gidebilen,kaza yaptığında insanın cebini üzmeyen bir motor olduğu için seçtim.
-
sınıfının en hafifi ve en güçlüsü olması sebebiyle ve uzun yola da yatkın olmasından dolayı Tracer 700 tercih ettim.
-
2014 cbf150 aldım tam 12 ay önce , çünkü paramın yettiği en az maliyetle sürülücek motor buydu . Sadece motoru alınca bitmiyor çünkü bakımdı laatikti zincirdi siglrtaydı vergiydi vs hepsi , en uygun cbfte . 1 senedir kuruş masrafım olmadı rutin bakım hariç bu yüzden bol bol yol yaptım gücümün yettiği bu olmasaydı , mt25 , crf250l , 500r gibi motorları isterdim. Ama Günün sonunda endurocuyum. Racingci değilimdir.
-
Henüz motorum yok ama Bajaj discovery 125 st tercih etmeyi düşünüyorum; Bütce olarak bana daha yakın rakibi YBR ye göre daha az yakıyor ve bajaj daha bir hoşuma gidiyor,NS150 almayı düşünüyordum fakat sitedeki abilerime danıştığımda ehliyetinin yetmediği motoru kullanma dediler sözlerini dinleyip discoveryle başlayacağım inşallah
-
2020'de Aprilia Caponord 1200tp aldım, uzun zaman araştırdım. Türkiyede çok bilinmeyen muazzam bir motor. Tabi bilinmemesi nedeniyle uygun fiyata aldım. Elektronik amortisör, hız sabitleme, çekiş kontrol falan gibi özellikleri cezbetti. Muadilleri diyecem ama üretim kalitesi ve verdiği hissiyat ile emin olun muadili olmayan bir motor almışım. Sürdükçe aşık oluyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)