Hangi Motosikleti Tercih Ettiniz Ve Neden ?
Reklamlar
-
2017 senesinin sonunda sıfır km Cbf150 satın aldım. Motor tecrübem ve bilgim sıfırdı. Bu forum sayfasında en problemsiz en az arıza yapma ihtimali olan kaza bela durumunda en az üzecek olan motoru sordum. Cbf150 yada ybr 125 i önerdiler. Bursa da yamaha bayisinde ybr kalmamıştı. Kocaeli honda bayisinde bursa daki fiyattan 1.000 tl ucuza cbf i bulunca aldım hemen. 10 gündür de tabanvay150 ile dolaşıyorum
Reklamlar
-
V Strom 650 2014. Bu motor 4 yıldır bende; öncesinde 2000 yılından itibaren hep sıra 4 600 ve 1000 ilk spor motosiklet sürdüm, 600 F, 600 RR, 929 RR, R1. Zaman zaman naked bike; Z750, Mt 09 gibi. V Strom la çok mutluyum; akdenıze iniyorum her sene, yurtdışı turlar da yapıyorum, 6 ülke gezdik dolaştık tık demedi.
Güzel yanları: Isınmıyor, bozulmuyor, hiç bir kronik sorunu yok, frenleri güzel, ağır değil, yönlendirmesi kolay, az yakıyor. Tasarımı güzel, biraz buzdolabına benziyor ama olsun Belki rengi beyaz diye öyle geliyor bana. Siyah ya da gri olsun isterdim, ama bu denk geldi. Satmaya kalksam kolay satılır. Seviyorum v stroumu, tam bana göre.
Bir de yeni R25 aldım geçen hafta; 2020, sıfır, mavi, en güzel rengi.) İçimdeki apaçiyi atamadım. Gençlik günlerime döneceğim bu 'yavru R6' ile, benim tabirim. Viraj yapacağım Karaburun ve Foça yollarında.
Herkesin hayalindeki motosiklete kavuşmasını dilerim.
-
Yamamha MT25
250 cc sınıfında çift silindirli vitesli olarak alınabilecek 2 motosiklet var zaten Türkiye'de MT-25 ve R25. Racing sevmediğim için MT25 almak zorunda kaldım.
Çift silindirli ve vitesli 2. bir alternatif ülkemize gelirse bakıp değerlendirebilirim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Cbr 250r sattıktan sonra hayalimde cbr 650r ya da ninja 650 vardı ama maalesef piyasa şişti ve bütçem r25 abs modeline yetti. Kendisiyle mutlu bir birlikteliğimiz var
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
100 cc yaptırdıktan sonra titreşimi ne durumda motorun?
Dedikleri kadar çok artmadı hatta rahatladı bile 85-90 yapınca vibratör gibi titriyor ama 70 ve altında titreşim pek yok
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
-
Bende 2014 model mondial superboy seçtim
o güç o tork beni kendisine bağladı, titreşim olarak oldukça yeterli lakin günümüzde titremeyen motorlara dahi çok yüksek ücret istiyorlar
seçmemin en büyük sebebi param yok
-
altai tank50 (110cc cub)
a)param buna yetti
b)kredi kartina taksit
c)arabadan sıkıldım
D)çinli cublar arasindaki en saglami
-
SYM Obit 125i
Şehir için de kullanmak için 2. motosiklet olarak aldigim Scooter di. Garajda birde Suzuki gsxs125 vardı. İkiside 125 cc ama tamamen birbirinden farklı di. Scooteri aldıktan sonra Suzuki ye neredeyse binmez oldum. Scooterin pratikliği beni cezbetti. Farklı ihtiyaçlar için Suzuki elden gidince scooter ile başbaşa kaldık. Sym nin iyi yanları; hafif, pratik ve şehir içinde çok kullanışlı. Kötü yanı gösterge ve aydınlatma daha iyi olabilir di.
-
2015 model KTM Superduke kullaniyorum. Daha once sahip oldugum 2011 Honda CB1000R'in basarisiz suspansiyonu ve ABS yoksunu olmasi sebebi ile dayanikliliktan taviz vererek Avrupali alternatiflere yonelmek durumunda kaldim, cunku o zamanlar MT10 yoktu. Aldiktan sonra bekledigim uzere sorun yasamama ragmen motosikletten cok memnun kaldim. En sevdigim yonu, birbirine ters ozellikler olan performans ve pratikligi cok basarili sekilde birlestirmesi. On cam olmamasina ragmen, selede gecen 10 saatten sonra hala iyi hissetmem mucize... Ayni vakti arabada gecirsem oram buram agrirdi kesin. Kucuk ve hafif. Goren 600cc saniyor. Sesi guzel.
-
Bajaj Pulsar NS200
1- Depo kapağı elinde kalmıyor
2- Ekonomik bir araç(parçası ucuz ve az yakıyor)
3- Tasarımı çok hoşuma gidiyor
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
-
2010 model XT660R kullanıyorum. Yaşım 39 ve 20 yılı aşkın süredir motosiklet üzerindeyim, bu dördüncü XT motorum.Farklı tarzda hacimde 4 silindir dahil pek çok model kullanmama ve imkanlarımda daha pahalı motosikletlere elvermesine rağmen dönüp dolaşıp tekrar XT ye dönüyorum.
Nedenlerimi şöyle sıralayım;
1- Tarzıma tam uyuyor. Sade ve yeterli. Kullanırken müthiş keyif alıyorum. Benim için XT yi seyretmek bile mutluluk verici.
2- Motor arıza yapmıyor yolda kalırmıyım düşüncesi bile yok.
3- Şehir içi ,uzun yol ,yol dışı... tüm kullanımlara geliyor. Topcase bile gerek görmeyen, eşya taşımayı sevmeyen biri olarak bana yetiyor.
4- Tek büyük silindirli motorun karakteristiğini (titreşim dahil) seviyorum ve yeterli gücü-torku her şartta sağlıyor.
5- Ağırlığı çok fazla değil.
6- Daha fazlasını istemiyorum.
Not: Afrika twin kadar hantal değil ve tenere 700 gibi tipsizde değil
Bir not daha: XT olmasa; 640 Adventure ,DRZ400 yada eski bir Klr 250 tercih ederdim.
-
tabi hayaller ve gerçekler var.hayallere ulaşmak imkansız değil ama gerek varmı bunu hala kendim tartışıyorum 'mt10' bahsediyorum
ben kısa mesafelerde gittiğimden mt09 yerine mt07 tercih ettim.bakım ve yakıt giderleri açıkcası gözüme çok gözüktü,korkuttu ilk büyük motorum kendisi.şimdiki kafam olsa yine mt09 almazdım çünkü düz mt10 alır işi bitirirdim 1 km gidip denize gidiyoruz eşimle şimdi mt10 ile bunu yapamazsın yapmaz istemezsin acırsın.o yüzden mantık ağır bastı açıkcası,kaldıki gayet mutluyum şehir içinde teröristlik yapabiliyorsun güzel oluyor mt10 ile bu kadar gaz açamazsın bu izin vermiyor onu düşünmek istemiyorum.ama sonraki kademede ne kadar saçmada olsa da insan hayellerinin peşinden gitmek zorunda kalıyor,hissediyor,istiyor görücez kader kısmet
gerçi şimdiki rüyalarıma giren görünce için gittiği tek motor ducati 937 oldu.fiyatıda bi uygun geliyor mt10 dan 50 60 bin daha ucuz, mi acaba dedirtiyor bana
-
Ben 2014 ducati streetfighter 848'i tercih ettim sebepleri ise şunlar:
-Bütçem düşüktü km si yüksek ya da feleğin çemberinden geçmekte olan bir mt-07 almak istememek
-Değerinin çok altında sahibinin paraya ihtiyacı olduğundan
-Yüksek güç, yol tutuş ve ducati kalitesi olduğundan
-Son olarak ölmeden önce iyi kötü ne denk gelirse bir ducati kullanmak istiyordum ahtım vardı.
-
Ybr 125 : Sağlamlık.
125 cc olduğuna bakma, bas marşa tereddütsüz ülkeyi gez.
Cygnus L: Yamahaya guvendigim icin aldim bi de biseyler tasimasi kolay oluyor.
-
Bajaj V15 kullanıyorum. Tercih nedenlerim;
+ çok konforlu sele
+ konforlu ön - arka süspansiyon
+ 18 inç ön jant
+ koruma demiri ve orta sehpa üstünde geliyor
+ Torklu motor (alt devirler çok iyi)
+ zincir muhafaza altında hiç kirlenmiyor
+ 100 km de 2.2-2.5 litre yakıyor, 18 litre yakıt alıyor, menzili varın siz hesaplayın (zincir bakımı yakıt dolumundan daha sık olan başka bir motor bilmiyorum)
+ sesi
+ servis
+ 5000 km de bir bakım aralığı
+ ABS
eksileri
- gösterge yok gibi bir şey
- farın tipi (gözüm de alıştı ama)
- 100 km/s sonrası titreşim
- Bajajsal sorunlar
-
yakit, yeterli miktar uzun yol, yük cekebilme, uygun parca, basit iscilik=pulsar 200 ns
-
2016 ns 200
Bu beygir gücüne sahip japon vs. alacak param yok
Yedek servisi ve parçaları ucuz.
Düzgün kullandıgınızda japon kalitesine yakın bir kullanım elde etmeniz mümkün.
-
yaşım 47
şehir içi kontrol kolaylığı
bir önceki motoruma göre 55-60 kg daha hafif olması
150-200 km mesafelere rahatlıkla gidip gelebilmesi
yakıt tükewtimi 3 lt/100km
daha önceden eski kasasını kullanıp memnun kalmış olmam
sebebiyle 2019 da nc750 integramı satıp xmax 250 aldım. fazlasıyla memnunum.
arada bir gelen değiştirme dürtüsü ile bir çok motora baksamda bundaki elde ettiklerimi karşılayabilen ve değiştirmeme değecek bir motor bulamadım.
unuttuğum bir şey daha ekleyeyim. zincirle uğraşmamak kadar güzel birşey yok bence
-
inazuma= en rahat başlangıç motoru
sv650= ortasiklet v twin naked keyfi
gsxs1000f= rahat supersport- touring karısımı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)