Cruiser motorları ben de severim. Fakat küçük cc türkiyede almak çok mantıksız. Sl200 alsan motor 125lik scooterdan daha daha az çekiyor ve kullanıcılarının yorumlarına göre 80den sonrası zulüm(hadi 90 diyelim). Motorun titreşimden sürekli parçaları vidaları düşüyor ve bunu tüm kullanıcıları kabul eder ki bayisi dahi bana öyle demişti(başka motorlara baktığımdan almayacağımı da bildiğinden rahatça konuştuk o zaman). Bütçen galiba 20k civarı bu fiyatlara naked bir motor alıp bütçe 50k üstü olduğu vakit alabileceğin güzel modeller var(klasik motor seviyorum şahsen ben böyle yapacağım). Şu an alabileceğin modelleri yazıyorum umarım fikrin değişir. Bajaj pulsar 200ns(bu fiyatlarda en çok satılan ve bilinen motor), cf moto 250nk(pulsar kadar uzun zamandır satılmasa da pulsardan daha iyi fakat istanbul izmir gibi yerlerde değilsen tavsiye etmem servisten dolayı), benelli tnt25(2016 model alabilirsin güçlü ve güzel bir motor), benelli bn251(parça kalitesi iyi olsa da birkaç kronik sorunu var genelde ilk sahibi bu sorunları garanti sayesinde halleder). Daha detaylı araştırmak tabii senin işin . Şimdiden hayırlı olsun.
mct250 bmw modelinden "esinlenme" dir. o yüzden tasarım güzel gelirdi
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
İşte aradığım tam olarak böyle bir şey
https://www.kisa.link/OxWi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Ben pek atlamalı kaçmalı biri olmadığım için ve motor sevdam chopper ile başladığı için herhalde bu modelden vazgeçmeyeceğim. Yine de bilgileri not aldım en son olarak karşılaştırma yapıp ona göre bir yol izleyeceğim.
Listedeki hiçbir motoru alma.
Belki sl200 alabilirsin o da cok güçsüz bir motor.
Bulabiliyorsan enjeksiyonlu rks cruiser bul. bence düşük bütçe için en uygun cruiser motor o
Kuba superlight 200 çok iyi diyorlar başlangıç içinde uygun, fiyat vs de fena değil ama çinli gerçi çinlilerin parçası ucuz ustası bol iyi bakılırsa yolda bırakmaz ancak zorlamaya gelmez
Chopper/Cruiser deyince benim aklıma eli anahtar tutan eski toprak bir aganın eski model ama anısı olan motorunun sürekli orasıyla burasıyla oynaması geliyor. Şayet chopper/cruiser sevsem hiçbir teknolojinin uğramadığı, karbüratörlü, basit, bol kromlu bir motor alır, sürekli atölyede orasını değiştirir, burasını modifiye ederdim. Sefasını da süremezdim.
Bir yıl beklememe gerek yok 24 yaşıma bu yıl Nisan ayında giriyorum A sınıfı için öneriler nelerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Bütçeye göre hareket etme mecburiyetindeyim. Bende isterdim Kawasaki Er6F sürücüsü olmak
Ben motosiklet için en fazla 200 300 cc ile başlamayı mantıklı buluyorum. Kendim de mt 25 ile başladım aslında tam olarak, öncekiler çok geçici kısa süreli motosikletlerdi.
Ama bu aletlerin 1000'likleri bile bir mt-25 kadar gidemiyor zaten çoğu modelde. Bu yüzden bir chopper, bobber vs. alacak olsam en kötü 600cc düşünürdüm zaten. A ehliyeti beklemeniz mantıklı olur dedikleri gibi. Ama tork da başka bir güç hissi, insana sürerken ben bununla tır çekerim düşüncesi katıyor ona da dikkat etmek lazım.
Bu konuyu açtıktan sonra bir çok tecrübeli insan yazdı. Çok çok teşekkür ediyorum fakat mesajlara cevap vermeme rağmen gönderilen mesajlarda attığım mesajları göremiyorum. Umarım arkadaşlara mesajlar ulaşmıştır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)