Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Sizce Fiyatı Ne olur?

Katılımcı sayısı
109. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 30-33.000 TL arası

    55 50.46%
  • 33-36.000 TL arası

    23 21.10%
  • 36-39.000 TL arası

    31 28.44%
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Dominar 250 Geliyor!

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    Zamanında Suzuki İnazuma sayfasında İnamuza 250 cc bir motosiklete göre ağır dedim diye linç yemiştim.Aradan geçen 5 yılda 180 kg gibi ağırlığın 250 cc bir motosiklet için fazla olduğu konusunda insanların hemfikir olabildiğini görmek sevindirdi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    22 Ekim 2020
    Şehir
    SAKARYA/ADAPAZARI
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Bu motora baktım biraz , türkiyede çeşitlenme güzel bişey keşke daha cok model marka cc olsa . Ama bu motor tutmucak gibime geliyor. Herkes 33bin tahmin etmiş ben 38 diyr tahmin ediyorum. Baya eksileri var motorun . Ama daha gelmeden yermeğe gerek yok . Gelsin çoğalsın

  3. #43
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Hindistan da ineğe tapmazlar yani inek onlar için tanrı değildir sadece saygı gösterirler..
    Mr.wind, espresso, hacılop ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #44

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    36K dan aşağı olacağını sanmam ben. ve hakket 180 Kilo ne.

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Hintli motorlar neden ağır merak ediyorum.

    Benim hintli gariban boş ağırlığı 147kg; yakıt+yağ+arka çanta(boş), dolu ağırlığı=160kg

  6. #46
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hintli motorlar neden ağır merak ediyorum.

    Benim hintli gariban boş ağırlığı 147kg; yakıt+yağ+arka çanta(boş), dolu ağırlığı=160kg
    Kalıplı motorlar 180 kg ı buluyor demekki , ya motoru kırpıp hafifletecek o zamanda kurye motoru kıvamında bir görüntü olacaktır , yada dayanımı yüksek ama hafif malzeme kullanacak bu seferde maliyet artacaktır..

  7. #47

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Açıkcası 35k bu olursa satılacağını hiç düşünmüyorum. 2020 model 0 dominar zaten 42k 35 veren 42de verir. Pulsarla aynı seviyede motor alacağına 400cc motor alır.
    hacılop bunu beğendi.

  8. #48
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hah 250cc ye yine bir renk geldi.bakalım fiyat ne olucak ama 30 binden çok olucak gibi geliyor bana.birde 250cc de 180 kilo boş ağırlık sıkıntı.
    Benim F800ST 187 kg. kuru ağırlık.

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkcası 35k bu olursa satılacağını hiç düşünmüyorum. 2020 model 0 dominar zaten 42k 35 veren 42de verir. Pulsarla aynı seviyede motor alacağına 400cc motor alır.
    Üh hocam 35 veren 42 nasıl verir ya 7bin Tl az mı ?

  10. #50

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üh hocam 35 veren 42 nasıl verir ya 7bin Tl az mı ?
    Şimdi bu iki motor da a2 ile kullanılabilen motorlar ve eğer alan kişinin ilk motoru değilse bir oturur düşünür. 400cc mi daha uzun vadeli olur 250cc mi? Aralarında da 15bg gibi bir fark olduğunu da hesaba katar, sonuç olarak az daha dişi sıkıp 2. El bir 400ug veya sıfırını alabilir. Motorun pulsarla arasında hız ve ivme olarak çok minimal farklar olacağı da aşikar. Durum buyken bütçeyi zorlamaktan veya 2. Ele yönelmekten daha mantıklısı yok. Zaten 200cc civarı alacaksam gider pulsar alırım neden gidip de 35k verip böyle ağır ve neredeyse pulsardan farksız bir motor alayım ki?

  11. #51
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim F800ST 187 kg. kuru ağırlık.
    Mersin'den bir arkadaş ilan girmiş füme renkli 2008 St, 33.000 km , 47.500 TL
    ero__ bunu beğendi.

  12. #52
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj motor blokları, KTM motor bloklarından genelde 3-4 beygir aşağıda oluyor.

    Duke200 26beygir-Ns200 23
    Duke250 30beygir-domi250 27
    Duke390 43beygir-domi400 40
    Epeyce de ağır oluyorlar

    Duke 200 26 beygir, 130 kg -> Pulsar Ns200 23 beygir, 158 kg -> Fark :28 kg
    Duke 250 30 beygir, 139 kg -> DonuMor 250 27 beygir, 180 kg -> Fark :41 kg
    Duke 390 43 beygir, 149 kg -> DonuMor 400 40 beygir, 182 kg -> Fark :33 kg

  13. #53
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Osm@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Epeyce de ağır oluyorlar

    Duke 200 26 beygir, 130 kg -> Pulsar Ns200 23 beygir, 158 kg -> Fark :28 kg
    Duke 250 30 beygir, 139 kg -> DonuMor 250 27 beygir, 180 kg -> Fark :41 kg
    Duke 390 43 beygir, 149 kg -> DonuMor 400 40 beygir, 182 kg -> Fark :33 kg
    Bu farkın sebebi ne acaba, şasisi filan mı ağır, blok mu, grenaj mı, hepsi mi?

  14. #54

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    motorun kendisi şasisi ağır belliki.400cc 250cc hatta motor koymasınlar 140 kilo geliyor demekki.yürümesine yürür tabide bunu alan 90 100 kiloluk biri performansından hiçte memnun kalmaz.bu motora diyet şart dominar çok beğendiğim bir motor 250blok takıp direk sürmüşler piyasa hiç uğraşmamışlar belliki.180 boş depoyu fulledik 192 olsa 90 kiloda üst baş kask mont adam desek 280 kilo eder ciddi ağır benim mt07 bundan hafif ama 3 katı motor var üzerinde entersan hakikaten.yada yanlış yazılmış 180 kilo ıslak ağırlık ise o zaman tamam dicem olabilir.

  15. #55
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Ön 100, arka 130 lastik ölçüsü görüntüyü bir hayli bozacaktır, bir bakan 2.baktığında bence üzülecektir.

    Ön 110 arka 140 olsa, kalıplı bir duruşu var, en azından bu karizmayı taşırdı ama böyle ... bisiklete karenaj geçirilmiş gibi ..

  16. #56
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    KTM'nin motorları cücük kadar.

  17. #57

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    bajaj bayisi ile konuşmuştum 1 ay kadar önce bu modelden bahsetmişti ve fiyatınıda ns den çok pahalı olmaz diye yorumlamıştı. 35 bandına çıkmaz bence evet arada 7 bin var ama 400 lüğü öldürmezler. Ayrıca sizden kıymetli yorumlarınızı almak isterim, daha çok su akar bu piyasanın altından ama nisan'da nasipse pulsar ns 200 almayı planlıyorum. şuan güncel fiyatı 25500 tl sizce buna yönelmem doğru olur mu? Fiyat farkı bence en az 5 bin tl olacaktır. 5 bin tl farka değer mi? ekipmanım mevcut ama yenilemeyi istiyorum o farkı onunla kapatmak mantıklı geliyor ama kg si hariç motor güzel gibi duruyor.

  18. #58
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj bayisi ile konuşmuştum 1 ay kadar önce bu modelden bahsetmişti ve fiyatınıda ns den çok pahalı olmaz diye yorumlamıştı. 35 bandına çıkmaz bence evet arada 7 bin var ama 400 lüğü öldürmezler. Ayrıca sizden kıymetli yorumlarınızı almak isterim, daha çok su akar bu piyasanın altından ama nisan'da nasipse pulsar ns 200 almayı planlıyorum. şuan güncel fiyatı 25500 tl sizce buna yönelmem doğru olur mu? Fiyat farkı bence en az 5 bin tl olacaktır. 5 bin tl farka değer mi? ekipmanım mevcut ama yenilemeyi istiyorum o farkı onunla kapatmak mantıklı geliyor ama kg si hariç motor güzel gibi duruyor.
    Fiyatı 30-33 arası olur diye düşünüyorum.

    Ns200 ile arasındaki asıl fark bence tork,

    Ns200 18.3nm torku 8000 devirde veriyor- domi 23.5nm torku 6500 devirde veriyor, yani dominin alt devirleri çok daha dolu ve 5nm tork az değil (küçük cc lerde hissedilir fark oluyor)

    Artçı v.s olmayacak genelde tek kişi ve şehir içi ağırlıklı seyahat edecekseniz Ns 200 de işinizi fazlasıyla görür.(dominar şehir içinde ağır kalabilir 180kg)

    Ama yok yeri gelir artçı alırım, uzun yolda yaparım derseniz dominar dedim.

    Ns200 100km hızla giderken 7000 devir çevirirken, Domi250 100km hızla 6000 devir çeviriyor.

    Yani yüksek devirlere çıkmadan 110-120km hızlarla dominar ile daha rahat seyahat edersiniz.

    Ekrem Ata yarın açıklama yapacak belki fiyatını da söyler.

  19. #59

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Eğer 30-35 arası bütçeniz varsa 2.el ktm duke 250 veya cb250 en doğru karar olur. İkisi de bu iki seçenekten çok çok daha iyi.

  20. #60

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatı 30-33 arası olur diye düşünüyorum.

    Ns200 ile arasındaki asıl fark bence tork,

    Ns200 18.3nm torku 8000 devirde veriyor- domi 23.5nm torku 6500 devirde veriyor, yani dominin alt devirleri çok daha dolu ve 5nm tork az değil (küçük cc lerde hissedilir fark oluyor)

    Artçı v.s olmayacak genelde tek kişi ve şehir içi ağırlıklı seyahat edecekseniz Ns 200 de işinizi fazlasıyla görür.(dominar şehir içinde ağır kalabilir 180kg)

    Ama yok yeri gelir artçı alırım, uzun yolda yaparım derseniz dominar dedim.

    Ns200 100km hızla giderken 7000 devir çevirirken, Domi250 100km hızla 6000 devir çeviriyor.

    Yani yüksek devirlere çıkmadan 110-120km hızlarla dominar ile daha rahat seyahat edersiniz.

    Ekrem Ata yarın açıklama yapacak belki fiyatını da söyler.
    teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Evet yarın daha netleşecek sanırım bişeyler ona göre bi karar vericem artık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer 30-35 arası bütçeniz varsa 2.el ktm duke 250 veya cb250 en doğru karar olur. İkisi de bu iki seçenekten çok çok daha iyi.
    tercihim sıfır almak. Çünlü ilk motorumuzu arkadaşımla alıp ortak ödemiştik onu motor sahibi yaptık. Şimdi ise bana alıcaz o yüzden ödeme seçenekleri vs. sıfıra itiyor bizi


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler