Bajajın ilk serileri kronik arızalı oluyor. Gene düzeliyorlar yeni modellerde.
Bajajın ilk serileri kronik arızalı oluyor. Gene düzeliyorlar yeni modellerde.
Taşkın motor ne yapmaya çalışmış acaba daha basit ve anlaşılır bir video çekseymiş keşke elinde belli ki bu iş için düzgün ekipman yok sessiz film gibi olmuş. Kendi adıma pek bir şey anlamasam da yine de elinize sağlık. Bu yorumu da belki daha sonraki videoları için kendilerini geliştirmek isterler diye yazdım.
mart bitiyor hala ön sipariş diyor ilanlarda. yaşanan bu döviz ve borsa krizi sonrası fiyatları da artmaz umarım.
Kesin dövizin daha da artması için bekletiyolardır. 29.990la giriş yapıp ilginin fazla olduğunu görünce birkaç saat içerisinde 32ye fiyatı çekenden ben bunu beklerim.
motor daha gelemeden zam yiyor. iyice venezuelaya benzeyecez yakında. zaten artık 600 lük motorlar ufukta kayboldu, ortalama bir insanın alacağı seviyelerin çok üstüne çıktı. ama 250 lik hint malı motorun bile ulaşılamaz olması artık rezalet iyice. 33500 az para değil.
sahibinden.de dün bakmıştım daha hep ön sipariş yazıyordu ilginç. neyse konu o da değil. 1 hafta bile olsa hemen zam gelmiş yine de.
Sağa çekme sorunu var diyor.
Video sahibinin arkadaşındaki de stop ediyormuş.
Bir sorunu yıllardır çözemediler. Vallahi yazık.
Dakika 13:00 da çok net belli oluyor, çocuk kendini sola yatırmasa sağa yatacak neredeyse.
Videoyu yayınlayan arkadaşın sorununu servis çözmüş, oda videoyu kaldırmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
Şöyle bi eldivenimi düzelteyim desen, bi bakmışsın sağ şerittesin, böyle mühendislik mi olur...
33.500TL'ye al(ama)dığımız motorların durumu ortada...
Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------
Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam
Farkında mısınız 1000RR 190 kilo. 250CC lik motor 180 kilo.
Hakkını yemeyelim 1000rr-r boş ağırlığı 201kg
https://honda.com.tr/motosiklet/mode...r-fireblade-sp
2017 1000RR Boş Ağırlık 196 kg
https://yakit.cc/cbr-1000-rr-yakit-t...96%20kilogram!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)