Anket: Sizce Fiyatı Ne olur?
- Katılımcı sayısı
- 109. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
30-33.000 TL arası
-
33-36.000 TL arası
-
36-39.000 TL arası
Bajaj Dominar 250 Geliyor!
Reklamlar
-
18 Şubat 2021, 10:58
#121
Yamaha FZ 25 / FZS 25 güzelmiş. Tam İstanbul İzmir vb. gibi büyük şehir commuter'ı...
Reklamlar
-
18 Şubat 2021, 12:08
#122
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bu motor Bajaj Dominar 250'den ucuz. Yamaha gurur meselesi yapar getirmez. 2021 FZS 25 adıyla güncellenmiş. Biraz çirkin olmuş. Ama üzerindeki tek silindir. Yağ soğutmalı YBR250 motoru tam anlamıyla cüzdan dostu. Denenmiş sınanmış eski ama sorunsuz bir blok. Dominar 250 ile aynı fiyata satılsa bile balıklama atlanır.
Yeni versiyonda mercek far tasarımı görüntüyü bozmuş. Genel görünüm güzel değilim. Fakat sorun çıkarmam, iyi çalışırım şeklinde.
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_ind...-3-quarter.jpg
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_ind...hite-shade.jpg
Bir önceki versiyonda far daha güzeldi,hatta biraz daha büyük bir cam takmak için çok idealdi. Çok daha eski versiyonlardan bildiğim kadarı ile tek farkı, dijital gösterge ve arkaya da eklenen disk fren. Tam bizim harcımız aslında, aşırı teknoloji yok, ve taş gibi bir blok, ama nafile, biz Brezilyalı ve Hintli arkadaşları kıskanmaya devam edeceğiz.
-
18 Şubat 2021, 12:42
#123
Cyan adlı üyeden alıntı
Yamaha FZ 25 / FZS 25 güzelmiş. Tam İstanbul İzmir vb. gibi büyük şehir commuter'ı...
Geri aldım, Suzuki çok çok daha güzelmiş
-
20 Şubat 2021, 18:36
#124
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Herkes aynı şeyi söylemiş ama bende söylemeden edemeyeceğim. 250cc de 180 kilo nedir abi? Dominar 400 ile arasında 3-5 kilo oynuyor. 400cc motor yerine 250cc blok koyulmuş hali. İlla ki belli bir satış adetine ulaşır ama fiyasko bence.
fiyat farkını ve 250 cc klasmanında artık sayılı motor olduğunu düşünürsek bence oldukça ideal bir motor.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum.
Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin.
En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
-
20 Şubat 2021, 20:37
#125
Lansman fiyatı normalde daha yüksek olmuyor mu? İlk açıklanan fiyatlardan sonra genelde fiyat biraz daha aşağıya düşmüyor mu ? Aydınlatırsanız sevinirim.
-
20 Şubat 2021, 20:42
#126
bobora adlı üyeden alıntı
Lansman fiyatı normalde daha yüksek olmuyor mu? İlk açıklanan fiyatlardan sonra genelde fiyat biraz daha aşağıya düşmüyor mu ? Aydınlatırsanız sevinirim.
Lansman fiyatı yani tanıtım fiyatı daha ucuz olur. Fakat Kuralkan'ın nasıl bir fiyat politikası izleyeceğini öngörmek biraz zor.
-
21 Şubat 2021, 12:01
#127
45 bin TL'lik MT-25'in yanında bedava kalmış. Kritik nokta titreşim mevzusu ama Hint motorlarında titreşim olmazsa olmaz.
-
22 Şubat 2021, 11:08
#128
Yok mu ön sipariş veren istanbul'dan?
-
22 Şubat 2021, 13:42
#129
atalayalper adlı üyeden alıntı
Yok mu ön sipariş veren istanbul'dan?
En son 2 kişi sipariş vermişti ama nerden bilmiyorum zaten Mart ayı itibari ile bayilerde olacaktır.
-
22 Şubat 2021, 14:24
#130
Neredeyse bütün hintli kullanıcı yorumlarını okudum tabii adamlar bu tür makinalara tanrı gözüyle baktıkları ve 100cc commuter tipi motorlara alışkın oldukları için bunlara binince roket gibi gittiğini falan iddia ediyorlar en çok buna şaşırdım inanılmaz gidiyor, roket gibi, muhteşem hızlanma gibi yüzlerce yorum var ki biraz abartı geldi bana hatta biraz değil fazlasıyla abartı geldi.
Ortak iki adet şikayetten bahsedilmiş hep;
1) Motorun ağırlığı (180 kg)
2) 1, 2 ve 3. viteslerdeki aşırı titreşim.
-
22 Şubat 2021, 20:12
#131
-
Nk250 ile arasında 4 bin liralık bir fark var. Sizce alınır mı? Bayiilere geldiği zaman bakıp,karar vermek istiyorum.
-
Acaba lansmandan sonra fiyatı ne olur, onu merak ediyorum ben.
-
Fiyat şu dönem için fena değil. Sudan ucuz olmasa da kötünün iyisi yani. 2,5 litrelik kola 10 tl olunca insan 32 bin liraya dominarı da kabullenebiliyor. Daha önce de yazdım hindistan'daki forumları epey karıştırdım motorda kronik bir sorun yok, şikayet unsuru iki konu var; birincisi boş ağırlığının yüksek olması ikincisi ise 1-2-3.viteslerdeki titreşim. Fakat yine de bu donanım ve tasarım için güzel motor yapmış adamlar. Motor bloğu zaten kendisini kanıtlamış bir blok.
Cf moto ile bence kıyas kabul etmez. Bu motor ile daha rahat bir şekilde uzun yol yapılır. Aradaki farka neler geliyor;
* Artçı koltuğu daha büyük,
* Çift kanallı Abs ve Bybre kaliperler var,
* Kaydırmalı debriyaj var,
* Çift bujili ateşleme sistemi kesinlikle daha az yakar ve daha iyi gider.
-
Değerli arkadaşlar…
15 mart 2021 tarihinden itibaren sevkİyatlarımız başlıyor.
Hayırlı olmasını diliyoruz…
https://www.ekuralkan.com
-
atalayalper adlı üyeden alıntı
Fiyat şu dönem için fena değil. Sudan ucuz olmasa da kötünün iyisi yani. 2,5 litrelik kola 10 tl olunca insan 32 bin liraya dominarı da kabullenebiliyor. Daha önce de yazdım hindistan'daki forumları epey karıştırdım motorda kronik bir sorun yok, şikayet unsuru iki konu var; birincisi boş ağırlığının yüksek olması ikincisi ise 1-2-3.viteslerdeki titreşim. Fakat yine de bu donanım ve tasarım için güzel motor yapmış adamlar. Motor bloğu zaten kendisini kanıtlamış bir blok.
Cf moto ile bence kıyas kabul etmez. Bu motor ile daha rahat bir şekilde uzun yol yapılır. Aradaki farka neler geliyor;
* Artçı koltuğu daha büyük,
* Çift kanallı Abs ve Bybre kaliperler var,
* Kaydırmalı debriyaj var,
* Çift bujili ateşleme sistemi kesinlikle daha az yakar ve daha iyi gider.
* daha uygun yedek parça maliyetleri,
* daha yaygın servis ağını da ihmal etmeyelim
-
Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam
-
-
Yağ filtresi kauçuğu kırılıyor, bu yüzden yağ sızıyor...
-
vandamme adlı üyeden alıntı
Sızma değil bu resmen işeme :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler