150.000 TL'ye kadar motosiklet önerisi.
Reklamlar
-
Nc750s dct yada nc750x dctotomatiktir sehirici sehirdisi olabilir. Nc750s dct 2. Eli pek yok
Yada mt07 abs olabilir.
2. Eli dert degil dersen agir satilir bu model 2. Eli de dusunulebilir temizleri sari sitede var suzuki sv 650 benim favorim .
yag gibi akiyor makina. Bide debriyaji salmaya basliyinca hafiften gazi kendi veriyor stop etmiyor makina. Vites göstergesi var agirlik iyi gidon dar aralara da girer.
Reklamlar
-
Ducati multi almayın bence uzun yolda rahatlığı hissedilen kocaman bir motor. Monster serisinden de uzak durmanızi oneririm, güzel motolar ama rahatsız, konforsuz ve şahsi fikrim olarak korlas dışında başka servise motorumu emanet etmek istemem ancak benden 500km uzakta git gel zor olabilir. Güzel düşük km de bir cbr650f , kawasaki 650 yada tracer 700 sizin için çok daha uygun olabilir, şehir içi 600 cc spor tur motorları çok çok daha iyi bagaj istersenizde bu üç motora da üçlü çantalar çok yakışıyor.
-
Hocam bütçeniz oldukça iyi ama bu denli bir bütçeye gerek var mı? Anladığım kadarıyla yakın şehirlere tura ve genel itibariyle de şehir içi kullanıma uygun bir motosiklet arayışındasınız. Böyle bir kullanım için yüksek cc bir motor hem fazla maliyetli hem de can sıkıcı olacağını düşünüyorum. (bunu orta cc motorlara kıyasla söylüyorum). Yüksek cc bir adv alsanız hem yükseklik hem de ağırlık olarak trafikte sizi daha çok yoracak. Bana göre orta cc motor almanız en doğrusu olur. Naked olarak mt07-sv650-cb650(4 silindir bir motor istiyorsanız) daha uygun olacaktır. Tracer 700-versys 650-vstrom 650 modelleri de eğer touring istiyorsanız olabilir. Naked motosikletlerin 2018 model veya üstünü bütçenizin yarı fiyatına alabilirsiniz.
-
HaktanCbr adlı üyeden alıntı
Ducati multi almayın bence uzun yolda rahatlığı hissedilen kocaman bir motor. Monster serisinden de uzak durmanızi oneririm, güzel motolar ama rahatsız, konforsuz ve şahsi fikrim olarak korlas dışında başka servise motorumu emanet etmek istemem ancak benden 500km uzakta git gel zor olabilir. Güzel düşük km de bir cbr650f , kawasaki 650 yada tracer 700 sizin için çok daha uygun olabilir, şehir içi 600 cc spor tur motorları çok çok daha iyi bagaj istersenizde bu üç motora da üçlü çantalar çok yakışıyor.
Versys 650'yi çok beğeniyorum ama Kawasaki'nin de Ankara ile hiç bir alakası kalmadı.Yanlış bilmiyorsam sanayide bir motosiklet dükkanına emanet ettiler koca firmanın servis işlerini.İstanbul'da yaşasam kesin Multi 950 alırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Hocam bütçeniz oldukça iyi ama bu denli bir bütçeye gerek var mı? Anladığım kadarıyla yakın şehirlere tura ve genel itibariyle de şehir içi kullanıma uygun bir motosiklet arayışındasınız. Böyle bir kullanım için yüksek cc bir motor hem fazla maliyetli hem de can sıkıcı olacağını düşünüyorum. (bunu orta cc motorlara kıyasla söylüyorum). Yüksek cc bir adv alsanız hem yükseklik hem de ağırlık olarak trafikte sizi daha çok yoracak. Bana göre orta cc motor almanız en doğrusu olur. Naked olarak mt07-sv650-cb650(4 silindir bir motor istiyorsanız) daha uygun olacaktır. Tracer 700-versys 650-vstrom 650 modelleri de eğer touring istiyorsanız olabilir. Naked motosikletlerin 2018 model veya üstünü bütçenizin yarı fiyatına alabilirsiniz.
Söylediğiniz aslında çok mantıklı ama insan 40 yaşından sonra biraz daha konfor-kalite-teknoloji arıyor.GS'çileri artık anlıyorum ben de
-
Valla 150bin tl güzel rakam. Şehir içi ise kıvrak hafif bişey ama uzun yola da giden birşey olmalı. Ben olsam tracer 700-900, triumph tiger 800-900, bmw f900xr seçeneklerinden birini alırdım. Uzun yola da çıkarım araziye de derseniz 170-180bin tl arası triumph tiger 1200 0km teşvikli motorlar var dopdolu motor üzerine katıp almayı düşünürdüm.
-
AT şehir içi için saçmalık bence. Multi kıvrak olmasına rağmen o bile büyük. Şahsen şehir içi için hiç bir ADV'yi tercih etmezdim. Çünkü derdine değmez vereceği zevk. Şehir içi motosikleti biraz ele gelmeli, kıvrak olmalı. Öküz gibi olmamalı.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
AT şehir içi için saçmalık bence. Multi kıvrak olmasına rağmen o bile büyük. Şahsen şehir içi için hiç bir ADV'yi tercih etmezdim. Çünkü derdine değmez vereceği zevk. Şehir içi motosikleti biraz ele gelmeli, kıvrak olmalı. Öküz gibi olmamalı.
Üstad sizi anlıyorum dediğiniz doğru ancak yukarıda da bir arkadaş bahsetmişti, ADV'lerin avantajı topcaselerin üzerlerinde hiç sırıtmaması hatta gayet yakışması.Evli- 3 çocuklu insana topcase şart her an bi ihtiyaç için market kasap vs aranabilirsiniz
Naked motorları ben de beğeniyorum ama adı üstünde naked; en ufak aksesuar hemen sırıtıyor.Hele topcase falan yakışan naked görmedim ben.
-
O zaman dct şanzımanlı 0 km bir nc 750 en makul çözüm olacak gibi.
-
O BÜTÇE YE SİZİ her türlü yol şartlarında memnun edecek tek makina honda X ADV kullanın ve görün şehir içi ve uzun yolda ki konforunu
mekanik nc 750 diğer bütün donanım afrika twin hatta anartarsız çalıştırma bile var afrika twinde olmayan amortisör ü gidon u fren i tel jantı gerçekten mükemmel bi motosiklet
-
Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı
Üstad sizi anlıyorum dediğiniz doğru ancak yukarıda da bir arkadaş bahsetmişti, ADV'lerin avantajı topcaselerin üzerlerinde hiç sırıtmaması hatta gayet yakışması.Evli- 3 çocuklu insana topcase şart her an bi ihtiyaç için market kasap vs aranabilirsiniz
Naked motorları ben de beğeniyorum ama adı üstünde naked; en ufak aksesuar hemen sırıtıyor.Hele topcase falan yakışan naked görmedim ben.
Topcase bir cok naked'ta acaip siritiyor. Dengeli de degil. Soru: Top case ne kadar onemli?
Top case siritmayacak diye kocaman bir motosiklet alip, sonra kisa mesafe icin kullanmaktan vazgecip "simdi aygir gibi bunla bogusmak istemiyorum" demek var cunku. Naked'in guzelligi neredeyse skuter boyutunda olmasi. Bacagi uzerine atip yola cikmak kolay. ADV'ler kocaman ve agir. Uzun yolda rahat ama sehir icinde ugrasmaya degmez.
Bence motosikletleri yan yana gorup bir bakin, tercihleriniz o zaman netlesir...
Bende yan cantalar yok ama ustteki cantadan var. Zaten bu model icin uretilmis ve hic siritmiyor. Kucuk gorunuyor ama koruklu. Icine full face kaski aliyor. Icine 5 ekmek cok rahat sigiyor. Ufak bir market alisverisini sigdirmisligim da var
Ama cok fazla iki kisi kullanmayi dusunuyorsaniz hic tavsiye etmem naked. Hem sehir ici, hem top case, hem de yolcu soz konusuysa, motosikletten ziyade skuter'a yonelirdim. Her halukarda daha pratik araclar; ve sizin istekleriniz de pratiklik yonunde sanki.
-
120 bin liralık makina nasıl memur işi oluyor.Ben olsam Tracer 900 alırım 2018-2020 arası olanlardan.Şehir içindede kullanıyorum rahat.Uzunyoldada güzel
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
Mt 10 da yan çanta gayet güzel duruyor. Tek kullanıyorsanız, her zaman üzerinde durması da sorun olmaz. Şehir içinde de gayet keyifli. Şehir dışına çıkarken sadece bir cam değiştirmeniz yeterli. Ki sadece 4 vida. Bende birde depo üstü çanta var. Şehir içinde o yeterli oluyor.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
AT şehir içi için saçmalık bence. Multi kıvrak olmasına rağmen o bile büyük. Şahsen şehir içi için hiç bir ADV'yi tercih etmezdim. Çünkü derdine değmez vereceği zevk. Şehir içi motosikleti biraz ele gelmeli, kıvrak olmalı. Öküz gibi olmamalı.
Oh bee yillardir bekledigim an geldi.Simdi Hasmet modumu aciyorum.
Sen hic At a bindin mi he ?? Dokundun mu hic at a ? Video izlemekle olmuyor bu is hasmet,bak ben 90k at ustundeyim o yuzden beni iyi dinle uzerine dahi oturmadigin makina hakkinda atip tutma.
Bir kere turkiye de sehir dedigimiz yerde bile tarla gibi yollar.At in ince yapisi avantaj,agirlik merkezi gercekten dusuk,sehir icinde de kullanabilecegiz, 1000 cc ve uzeri diger makinalardan daha avantajli.
Bilmedigin,uzerine dahi oturmadigin motorlar hakkinda konusma,yorumu ustasina birak ..(buraya tipki senin yaptigin gibi goz kirpan smiley de koydum ama cikmiyor)
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Oh bee yillardir bekledigim an geldi.Simdi Hasmet modumu aciyorum.
Sen hic At a bindin mi he ?? Dokundun mu hic at a ? Video izlemekle olmuyor bu is hasmet,bak ben 90k at ustundeyim o yuzden beni iyi dinle uzerine dahi oturmadigin makina hakkinda atip tutma.
Bir kere turkiye de sehir dedigimiz yerde bile tarla gibi yollar.At in ince yapisi avantaj,agirlik merkezi gercekten dusuk,sehir icinde de kullanabilecegiz, 1000 cc ve uzeri diger makinalardan daha avantajli.
Bilmedigin,uzerine dahi oturmadigin motorlar hakkinda konusma,yorumu ustasina birak ..(buraya tipki senin yaptigin gibi goz kirpan smiley de koydum ama cikmiyor)
At gerçekten ince yapılı, istanbul trafiğinde az da olsa denk geliyorum.
Geçen Edirnekapıda bir guruba denk geldim, 5-10 kişi AT kullanıcısı çete gibilerdi
Commuter gibi kıvrak, aralardan v.s geçerken sanki 250cc hafif bir motor gibi gözüküyordu.
-
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Oh bee yillardir bekledigim an geldi.Simdi Hasmet modumu aciyorum.
Sen hic At a bindin mi he ?? Dokundun mu hic at a ? Video izlemekle olmuyor bu is hasmet,bak ben 90k at ustundeyim o yuzden beni iyi dinle uzerine dahi oturmadigin makina hakkinda atip tutma.
Bir kere turkiye de sehir dedigimiz yerde bile tarla gibi yollar.At in ince yapisi avantaj,agirlik merkezi gercekten dusuk,sehir icinde de kullanabilecegiz, 1000 cc ve uzeri diger makinalardan daha avantajli.
Bilmedigin,uzerine dahi oturmadigin motorlar hakkinda konusma,yorumu ustasina birak ..(buraya tipki senin yaptigin gibi goz kirpan smiley de koydum ama cikmiyor)
Yine mi cok acittim? Pardon... Herkesi kendin gibi mi zannettin Hirbo, hayatinda gormedigi motosiklet hakkinda ahkam kesecek? Denemesem niye yazayim? Multi'yi de denedim.
"AT'nin ince yapisi" mi? Goldwing'e gore, GS'e gore herhalde... AT, cogu 1000cc naked'in yaninda kamyon gibi motosiklet... Hadi Google'dan motosiklet boyutlarini, agirliklarini falan arat simdi... Gereksiz fanboy seni.
-
BMW G310GS.
Hem Adventure tarzda, hem 175 kg ıslak ağırlığıyla şehir içinde kullanmaya diğer motorlara göre daha uygun.
Bir arkadaşımda var ve memnun.
F800GS önerecektim, fakat 220kg ağırlıkla şehir içinde sıkıntı.
Bir arkadaşımda vardı. Şehir içindeki ağırlık problemi nedeniyle satıp Vespa aldı.
-
Aynı durum bende de var. 390 adv’yi satıp Honda X Adv almayı planlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Bu arada ben de 40 yaşındayım ve Ankara’dayım. Bir çok vitesli motor ve scooter kullandım. Scooter vitesli motor hissiyatını vermiyor doğru ancak vitesli motorlara göre pek çok avantajı da var malumunuz.
Yine de scooter olmaz derseniz ktm 890, triumph tiger 900/850 gibi modelleri değerlendirebilirsiniz.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Yine mi cok acittim? Pardon...
Herkesi kendin gibi mi zannettin Hirbo, hayatinda gormedigi motosiklet hakkinda ahkam kesecek?
Denemesem niye yazayim? Multi'yi de denedim.
"AT'nin ince yapisi" mi?
Goldwing'e gore, GS'e gore herhalde... AT, cogu 1000cc naked'in yaninda kamyon gibi motosiklet... Hadi Google'dan motosiklet boyutlarini, agirliklarini falan arat simdi... Gereksiz fanboy seni.
Olm sen beni mi taklit ediyon,burda tokatlayan da acitan da benim amator.
At heybetlidir fakat adv motora gore incedir demek istedim.Multi 950 den bile ince bir motor.
Bu arada asil yazmamin nedenini sen biliyosun,at a hic binmesen,ustune oturmasanda motorun heybetli oldugu biliniyor degil mi ?
Bazi konularda yorum yapmak icin o motorla yatip kalkmaya gerek olmuyor.
Seninle olan naked tartismasi da buna benziyordu.
honda nin cb1000 i ile ktm super duke u bir tutup elestiremezsin demistim,ne tarzi benziyor,ne de fiyati dedim.
Tabi sen cb1000 kullandin ya bize laf soylemek dusmez cok haklisin
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
honda nin cb1000 i ile ktm super duke u bir tutup elestiremezsin demistim,ne tarzi benziyor,ne de fiyati dedim.
Superduke ile bir tutan kim? Mümkün mü öyle bir şey?
2007-2013 kasa CB1000R kötü bir motosiklet. Nokta.
Sen de kalkıp internet incelemeleriyle bana ahkam kesmeye kalktın...
Ulan benim gözüm yok mu? Sıfır CB1000R'a bi ton para bayılıp almadan önce on kez okudum o incelemeleri. Beyefendi Honda fetişini tatmin etmek için alelacele Google'dan aratıp bulduğuyla ahkam kesiyor... Kime? Parasını verip, motosikleti alıp, bir seneden fazla kullanan adama... Neymiş, yanlış düşünüyormuşum motosiklet hakkında... Motosiklet Türkiye'ye gelmemiş, adam motosikleti gözüyle bir kere görmemiş bile. Gerçek misin olm sen?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)