RKS den yeni küçük CC Enduro motosiklet RX3İ EVO ya rakip..?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar İnstagram da gezerken RKS nin yeni bir paylaşımını gördüm RKS TRV 242 Euro5 teknolojisi 18 HP motor gücü ve BOSCH ABS fren sistemi mevcut diyor şu anda fazla bir teknik bilgi ve detay açıklanmış değil Mayıs ayı itibari ile Türkiye'de olacağı yazıyor fiyat konusunda da RKS şu anda açıklama yapmıyor. Küçük CC Enduro motosiklet kategorisinde alternatif bir seçenek daha geliyor umarım fiyat konusunda bizi üzmezler tabi ki kalitesi nasıl nedir onu da bayilere gelince görücez.
Reklamlar
-
Şekli güzel. Ön amortisörler biraz ince kalmış. Ayrıca bu güzelim egzoz da euro 5 normlarının bize hediyesi
-
gene bi çin çöpü daha. 18hp nedir ya? 150cc mi bu?
18hp'den anca ecza deposu motoru olur.
-
Yıl olmuş 2021 adamlar hala 250 cc'den 18 hp çıkarmayı marifet sayıyorlar. Yan çantalara "Gs Adv" yazacağına az biraz gücü kuvveti arttır.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Yıl olmuş 2021 adamlar hala 250 cc'den 18 hp çıkarmayı marifet sayıyorlar. Yan çantalara "Gs Adv" yazacağına az biraz gücü kuvveti arttır.
Bence 18 beygir yeterli
-
AdM1n adlı üyeden alıntı
Bence 18 beygir yeterli
Motor seyahate gideceği zaman yüklenince o güç yetmez bence. En azından bi 20-25 beygir olmalıydı.
-
En az 150-160 kg olur yetmez ona o hp
-
RKS gibi markaların asıl büyük problemi model devamlılığı yok. 2016 da çıkan Titanic 150S modeli 3 yılda sona erdi. Adam 20 yıllık Honda Titan motosikleti orijinal parçalarıyla yeniden toplayabilirken sen 3 yıllık motora parça bulamayacaksın.
Deneyimsiz kişilerin satın alacağı markalar bunlar. Motor mükemmel olsa alınmaz.
-
Ben Mondi'nin RX3İ EVO sunu 6 senedir ağız tadıyla kullanıyorum. Sıfır aldım , şu an 29 bin km yi solladım. 25 hp ve 22 nm. Su soğutma. Üzerinize afiyet , kantara çıktığımda + 120 kilo bana el sallıyor. Niyetim 40 binli km lere geldiğimde EVO yu ya satmak , ya da 300 cc kit ile
en azından bir 20 bin daha kullanmak. TRV 242, sanıyorum Mondi ye karşılık biz de bir şeyler yapalım , düşüncesinden hareketle yapılmış bir iş.
İyide ,yukarıdaki satırlarda 18 hp olduğunu arkadaşlarımız paylaşmıştı. Mondi evo dan bir diğer eksi yönü yağ soğutma. Sıvı soğutma arayan başka kapıya müracaat edecek. Diğer taraftan bir olumlu yönü euro 5 olarak gelmesi. Beni ne kadar taşır emin değilim . Motosikletimi bugün
satmış olsam , Trv 242 yerine, Hero Xpulse düşünürüm.
-
-
rx3 evo 4 subap 25hp civarı.Bu model 18kw değil 18hp ise muhtemelen 2 subaplı.gerçekten maliyet için 18hp'lik motor ile gelirse yazık ederler.rx ve muadillerine rakip olamaz
-
Arkadaş şu kasanın güzelliğine bak birde bloğun boktanlığına bak. Yazık ediyorlar ya. En az 24 25 beygir olmalıydı.
-
bu rks hiç bir şeyin muadili olamıyorki.tipler mükemmel ötesi kaç tane motor buldum uygun fiyatlı gerçekten o tipte motor yok ama bi girip bakıyoruz şikayetten geçilmiyor.bunun fiyatıda net 25bin tl olur kimse tercih etmez.
-
18 hp konusu abartılmış. Ben 18 hp skuterle şehirler arası sıkıntısız seyahat ediyorum.
Bu motor 40 hp olsa ne olacak? İki yıl sonra model kalkacak. Hiç bir parçası bulunmayacak. Asıl sorun bu. Kullan at fotoğraf makinası gibi bunlar.
Aslında Çin malı motorlar Japon motordan bile daha pahalıya geliyor. Çok ucuz olanlar hariç.
-
18HP mi ? o motor yerinden kalkıyor mu acaba ? yada 80 e zor mu çıkıyor yoksa.
-
Motorun gerçek adı Dayang Timo DY200-6
189cc tek silindir
12kw/8000devir
15.8Nm/6000devir
13 litre tank
Efi
-
Motoru ben de gördüm. Gayet güzel görünüyor, ancak yukarıda da bir arkadaşımın belirttiği gibi bir model bul Türkiye'ye getir 1 sene sat sonra adam 2-3 seneden sonra parça arasın dursun. Bu kesinlikle olmamalı. Ben bir Rx3i evo kullanıcısı olarak belirli aralıklarla motosikletin parçalarını kontrol ederim. Kaza bela olur, motor kitler, vs. parça bu lazım olacak illaki. Hatta Türkiye'de Çinli motosiklet dağıtıcısı olarak Mondial, parça stoğu olarak en büyük depoya ve kapasiteye sahip. O bile bir çok modelinde parça sıkıntısı yaşıyorken diğer firmaların böyle modellerine maalesef ki hiç iyi gözle bakamıyorum.
Otomobillerle neredeyse hiç ilgim olmamasına rağmen en basit sanayiye bile gitsen parça bulması motosikletlere göre o kadar kolay ve tedarik zinciri o kadar büyükki beni hayran bırakıyor gerçekten. Ama maalesef motosikletlerde öyle değil. Honda ve Yamaha gibi Japonların orijinal parçaları olmuş karaborsa, çoğu birebir kopya ama sahte, orijinali ise servislerde el yakıyor, dışarı dağıtımı yok, Çinlilerin parçaları ise çok fazla üretilmiş( bloktan eksantrik ya da üstten eksantrik CG, 125-150-200 cc scooterlar gibi) modelleri birbirine uydurmaktan başka yapabildiğimiz bir şey de yok açıkçası.
-
SYM nin de benzer bir motoru var.
SYM Sym NH-T 200 single-cylinder, liquid-cooled, 4-stroke, OHC, 4-valve, 183 ccm engine. Bore x Stroke Ø63.5 x 57.8 mm. Max power 13.5 kW at 8,500 rpm. Max torque 15.7 Nm at 7,500 rpm. EFI fuel system. Electrical starter. Transmission is chain (6-speed). Front suspension is telescopic fork. Rear suspension is Unit Swing Arm. Front brake is disc Ø288 mm + ABS. Rear brake is disc Ø222 mm + ABS. Front tire 100/90-19. Rear tire 130/80-17. Overall length 2,068 mm. Overall width 860 mm. Overall height 1,195 mm. Wheelbase 1,405 mm. Fuel tank 11 l.
-
Bu RaKKaSe'nin endurosu Vinnır'ı yok muydu ya? (Rakkase=dansöz)
Hani 2018 de "Winner 200 ile performans ve tasarım açısından doyum noktasına ulaşırsınız. Benzersiz tasarımı ve güçlü far aydınlatmasıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Winner 200 ile hep bir adım önde olursunuz." diyorlardı.
N'oldu on adım geride mi kaldık? On tane 'vinnır' satamadık mı yoksa?
-
Türkiye geliş Mayıs ayının ikinci haftası, tahmini: 37.000 TL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)