Sıfır Tenere 700 vs 2. El Africa Twin
Reklamlar
-
Yıllar boyu çeşitli tarzlarda motosiklet kullandım ve en sonunda en kullanışlı türün adventure olduğuna karar verdim ama Tenere 700'ün türü nedir o konuda kararsızım.
Gönlüm Tenere'den yana. Motor gücü beygir vs olaylarına takılmıyorum önem verdiğim motosikletin ruhunu yansıtabilmesi, fren ve amortisör olarak iyi olması. Motosiklet işi Gönül işi derler o yüzden Tenere almak istiyorum. Bu ay ve geçen ay fiyat listelerine zam yapılmadı.
Sizce fiyatlar sabit kalır mı veya düşer mi? Döviz uzun süredir düşüşte.
Reklamlar
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Yıllar boyu çeşitli tarzlarda motosiklet kullandım ve en sonunda en kullanışlı türün adventure olduğuna karar verdim ama Tenere 700'ün türü nedir o konuda kararsızım.
Gönlüm Tenere'den yana. Motor gücü beygir vs olaylarına takılmıyorum önem verdiğim motosikletin ruhunu yansıtabilmesi, fren ve amortisör olarak iyi olması. Motosiklet işi Gönül işi derler o yüzden Tenere almak istiyorum. Bu ay ve geçen ay fiyat listelerine zam yapılmadı.
Sizce fiyatlar sabit kalır mı veya düşer mi? Döviz uzun süredir düşüşte.
yıllar boyu motosiklet denemek yerine bana sorsaydın ben söylerdim zaten. boşa zaman harcamışsın :D
ben senin yerinde olsam africa tercih ederim. uzun yolda gezmeye vs için africa daha cazip
tenere yanında biraz haylaz kalır. arazide yaramazlık yapmak için daha uygun tnr700
-
Africa twin kullanmadığım için belki yazdıklarım yanıltıcı olabilir, tenere 700 test ettim ve tracer 700 kullanıcısı olduğum için cp2 bloğunu çok iyi biliyorum, Africa harika bir motor ancak ben olsam Tenere'den yana tercihimi kullanırım çünkü Africa ağır bir motor arazide gerçekten bu ağırlık sıkıntı çıkaracaktır, tabi iyi bir arazi kullanıcısı ekstrem durumlar olmadıkça Afrikanın teknolojisi ile rahat rahat arazi yapar ama Tenere farklı neredeyse standart kullanıcıların çoğu rahatça ağır olan araziler hariç bu motorla girebilir ve üstüne de deneyim kazandıkça bu hafiflikteki motorla daha ustalaşabilir.
Africa ile uzun yol çok rahat olabilir Tenere bu konuda kötü değil ama Africa'ya oranla daha rahatsız olacaktır. Yalnız Tenere'nin asfalt performansı da çok iyi , çok keyif vermişti. İki motorda pişman etmez ama bana göre şehir içinde kullanacaksanız da kesinlikle tenere daha rahat ettirecektir. Tenere'de maalesef elektronik yok denecek kadar az, bu dezavantaj, paranız yetiyorsa da 2020 Africa derim çünkü gerçekten üst seviye olmuş. Tenere ile cebinizde para da kalır ona aksesuar yatırımı da yapabilirsiniz. Bir de fiyat, bakım maaliyetleri, parça fiyatları açısından Tenere avantajlı.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bütçeniz varsa Triumph Tiger 1200 Desert Edition'a bakın derim. Ortalığı bulandırayım azıcık
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Yıllar boyu çeşitli tarzlarda motosiklet kullandım ve en sonunda en kullanışlı türün adventure olduğuna karar verdim ama Tenere 700'ün türü nedir o konuda kararsızım.
Gönlüm Tenere'den yana. Motor gücü beygir vs olaylarına takılmıyorum önem verdiğim motosikletin ruhunu yansıtabilmesi, fren ve amortisör olarak iyi olması. Motosiklet işi Gönül işi derler o yüzden Tenere almak istiyorum. Bu ay ve geçen ay fiyat listelerine zam yapılmadı.
Sizce fiyatlar sabit kalır mı veya düşer mi? Döviz uzun süredir düşüşte.
yıllar boyu motosiklet denemek yerine bana sorsaydın ben söylerdim zaten. boşa zaman harcamışsın :D
ben senin yerinde olsam africa tercih ederim. uzun yolda gezmeye vs için africa daha cazip
tenere yanında biraz haylaz kalır. arazide yaramazlık yapmak için daha uygun tnr700
-
Bu ikizler değil, bu ikizler, Africa- Twinnn Honda'dan.
-
2 motorda farklı sizin beklentiniz önemli.ben atlarım zıplarım araziye giricem ayakta sürücem patikalar kayalar çamurlar vs diyorsanız şehir içi sürücem diyorsanız açık ara tenere.yok ben ufak patikalara bozuk yollara girerim uzun yol yaparım derseniz afrika twin mantıklı duruyor.bu arada 0km motor benim için 1. plandadır her zaman.2. elde 3000 5000km olucaksa ama tabiki olur 20bin kmdeki motorla şimdi 0km kıyaslamak olmaz.afrika alırsanızda yeni kasasını kovalayın derim
-
Genelde insanlar iki motor arasindyim ama gonlum sundan yana dediklerinde aslinda arada kalma olmadigini anliyoruz.
İnsan bu durumda destek bekliyor,"ben de olsam tenere 700 alirdim" denilmesi cok hosuna gidecek itiraf et
Tenere 700 guzel de İki motorun sifiri arasinda 15 bin tl fark var..iste bu isi bozuyor.
Tenere700 100.000tl ye satilsa hah iste o zaman hic sorun olmazdi benim icin,ama bu haliyle her turlu sarti zorlar At alirdim
Bu arada tenere700 alacaksin muhtemelen ama yine de soyleyim,2018,2019 Africa Adv yi kullanma sansin varsa bir dene...bana guven,denemeden tenere alma derim.
-
Aklıma arkadaşım soktu Africayı normalde Tenere düşünüyordum o fiyata değmez dedi
-
ahanda 1 yıl önce ki ben
daha önce çeşitli orta sınıf adv tarzı motorlar kullandım tiger 800 f 800 gs afrika twin 4 yıl 660 kullandım sıfır t700 yi alacakken gidip afrika aldım neden mi
motosiklete bindiğim zaman sadece yayla ya çıkıp gelmiyorum yıllık izinlerde 15 gün 20 gün uzun yolculuklar yapıyorum evet ilk günler sıkıntı değil ama ilerleyen günlerde rüzgar ve sele konfor u keşke dedirttiyor
afrika uzun yolda daha konforlu her açıdan
evet kampa da gidiyorum uzun yollara da gidiyorum her yolda kullanabilecek motorlar ben afrika tercih ettim 2.el full aksesuarlı (sıfır tenere alırsan aksesuar da ciddi maliyet) yakıt 5 6 lt arası çoğu sarf malzemesi hemen hemen aynı para vergisi aynı
fakat afrika daha heybetli egzoz sesi harika
bence km abartmamak kaydı ile 2016 2017 bile alına bilir ben 33000 km de aldım hiçbir derdi tasası yok
sana da afrika tavsiye ederim çok çok araziye girip atlayıp zıplamam dersen
-
aralarinda guc ve agirlik farki var, asfalt kullaniminda daha rahat selesi ve gucu ile africa twin daha iyi bir secenek olur, toprak ve bozuk yollara, hafif araziye girilecek arada toprakta duser kalkarim derseniz suspansiyonlari, yatirdiginizda grenajlarinin yere temas etmeyecek sekilde tasarimi ile tenere daha avantajli, iki modelin tarzlari tamamen ayni degil.
-
İki motor da şahane ikisinin de piyasası var alıcısı var. Ben sürmediğim için hangisi, o konuda yorum yapmak istemiyorum. Bence test ederseniz illa ki birindeki küçük ufak bir şeyinden antipati duyar diğer motora sarılırsınız Sonra da kafa rahat olur.
-
Tenere700 olmadı, yapamadı Yamaha.
Yakında büyük bir güncelleme almak zorunda, yoksa işi zor. Ama Yamahanın böyle güncellemeler yapma alışkanlığı yok.
Traction kontrol yok, modlar yetersiz.
Mecburi olmasa ABS bile koymayacak.
Önceki motorum da Tenere660 idi.
Africa twin ile yıllardır çok uzun yollar yaptım.
Dakar'a gittim.
Çok ideal bir yol motoru.
Yaylaya vs çıkmak için ise Klx veya Crf almanızı tavsiye ederim. Tenere700 ile de olmaz o iş.
-
Kirmizi bir africa twin ne de guzel olur.))
-
-
F54 adlı üyeden alıntı
Bu kış gününde çok iyi gezmişsiniz vallahi. fotoğraflara baktıkça dağ tepe vurmak istedim. Africanın ağırlığı bu tip engebeli arazide kontrolü zorlaştırma açısından sıkıntı çıkarıyor mu?
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Bu kış gününde çok iyi gezmişsiniz vallahi
. fotoğraflara baktıkça dağ tepe vurmak istedim. Africanın ağırlığı bu tip engebeli arazide kontrolü zorlaştırma açısından sıkıntı çıkarıyor mu?
ağırlık olarak düşmediğin sürece sıkıntı yaşamassın motosiklet yürüyorsa dengede kalıyor hiçbir sıkıntı olmuyor kamp malzemesi vs pek sıkıntı olmuyor yaklaşık 10 yıldır böyle dağ tepe gezerim motosiklet ne olursa olsun
bu şartlarda ağırlıktan çok lasik faktörü vardır sadece 1 yerde takılıp gidemedik kar a saplandık onun dışında çekiş kontrol kapalı bi şekilde her türlü yol şartında devamke
tavsiye ederim soğukta daha keyifli oluyor kamp ateş sıcak çay
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
İkisi arasında tercihim ikinci el Africa'dan yana olurdu. (Tenere'yi aldıktan sonra, bir sonraki geçebileceğin motoru, önceden almış olursun)
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
-Black- adlı üyeden alıntı
İkisi arasında tercihim ikinci el Africa'dan yana olurdu. (Tenere'yi aldıktan sonra, bir sonraki geçebileceğin motoru, önceden almış olursun)
Bugün 2020 model Africa görme şansım oldu ve görür görmez benim motorum bu dedim. Bayilerde test motoru olsa direk gidip test edeceğim ve aklımdaki soru işaretlerini cevaplayacağım ama hiçbir yerde test motoru bulamadım. En boş modelin bile elektronik açıdan dolu oluşu, uzun yolda rahatlık avantaj ve hp-tork avantajı yüzünden şimdilik AT düşünüyorum. T700 Gözüme fiyatını hakkeden bir motosiklet değilmiş gibi gözükmeye başladı.
-
triumph tiger 900 rally edition bir bakmanızı tavsiye ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)