Hocam ne kadar tuttu acaba toplam maliyet?Yurtdışı parçalar özellikle?Benimde bi hevesim varda kur düşündürüyor
Hocam ne kadar tuttu acaba toplam maliyet?Yurtdışı parçalar özellikle?Benimde bi hevesim varda kur düşündürüyor
Buradaki amacım yaklaşık 6 ay süren tedarik ve yapım aşamasını size aktarmak oldu, ticari bi beklentim yok çok şükür ilk konuda da sadece yedek parçacı olduğumu belirttim fazla derine girmeden. Kural z kullanıcısına sadece fazla para ödememesi için naçizane tavsiyede bulundum. Paylaşımımı değerli bulduğunuz içinde ayrıca çok teşekkür ederim.
İlk resmini de yarın sizin için ekleyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
Yaklaşık olarak 15000 TL gibi bir masrafı oldu. Bazı parçaları artık yok yurt dışından gelen parçaları da yedek de aldım. Hatta aküsünden bulunmuyor diye 5 adet belçikadaki depodan tedarik ettik.
www.kalyoncumotor.com
o yıllarda gelenler orjinal japondu.. 15 yıl sonra değişmeyen plakasından tanıyıp üstelik alabilmeniz almanız büyük şans.. o yıllarda aynı renk bende de vardı şimdi görünce anılarım depreşti
elinize sağlık...
95 yılında ilk gelen modeller brezilyadan ithal edildi. Daha sonra kartal jawa fabrikasında 1996 dan itibaren Türkiye de üretildi. Üstelik şimdiki motorlar gibi parça yurt dışından gelip Türkiye de montajlanmıyordu. Birçok parçası yerli idi. Kontak, sele, far stop sinyal, tesisat, silindir, krank,egzoz, grenaj aksamı ve daha birçok parçası Yerli üretimdi. Motoru plakasından tanıdım tahmin doğru evet.
www.kalyoncumotor.com
Sıfır gibi olmuş elinize sağlık.Bu motorda en sevdiğim şeylerden birisi de tam kapalı zincir muhafazası şimdiki commuterlerin çoğunda yok.Hazır bulmuşken bende bir soru sorayım, tambur fren balatası için ötmeyen bir marka öneriniz var mı? Spacy türü hondanın küçük scooter'ları için.
bende es seri brezilya dan geliyor diye duymuştum o yıllarda.. japonya dan gelmeside efsanedir belki, sağlamlığından dolayı ama taş gibi motordu..
ES 2004 ten 2006 ya kadar geldi Brezilya’dan iki farklı modelde halende üretiliyor orda Titan ana Türkiye’de bu efsane artık tarih oldu.
www.kalyoncumotor.com
Çok güzel olmuş. Bendede 97 model sıfır aldığım kırmızı titan motosikleti hala kullanmaktayım. Motoruna anahtar deymedi. Ölümsüz bir motor.
Gerçekten çok güzel, sizin de bunca zaman geçmesine rağmen motor için uğraşıp böyle güzel bir şey yapmanız takdir topluyordur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)