Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 10 seneden fazla bir süredir bir çok LS2 marka kask kullandım ve hala kullanmaktayım. Motosikleti genelde artçılı kullandığım için hem kendime hem de artçıma aynı marka aynı model kask alıyorum.
En son yine kendime 2 adet LS2 marka kaskımı Eminönün'de kurumsal olduğunu düşündüğüm ve diğer motor aksesuarlarını da aynı yerden temin ettiğim burda ismini paylaşmayı doğru bulmadığım firmadan alışveriş yaptım.
Henüz 1 sene olmamış olmasına ve kaskımı düşürme ya da herhangi bir darbe almamasına rağmen trafikte seyir halinde vizörümü açıp kaparken kaskın yan kapağı kırıldı. Kontrol ettiğimde parçanın inanılmaz ince bir malzemeden yapıldığını farkettim. Modeli ls2 Rapid, kaskın son versiyonlarında bu yan kapak setinin kırılmalardan dolayı daha kalın bir malzemeden yapıldığına da şahit oldum.
Biraz uzattım farkındayım asıl sorunum firmaya gidip yan kapak kırılmasından dolayı garantiden değiştirmek istediğimi söylediğimde kaskın hareketli kısımlarının garantiye girmediği, kaskın boyasında ya da köpüğünde sorun olursa garantiye girdiği dolayısıyla yan kapağın ücretini ödeyerek değişim yapmam gerektiği söylendi.
Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu kullanıcı hatası olmayan durumla ilgili 80 TL gibi bir rakam olmasına rağmen sürekli alışveriş yaptığım bir firmadan bu şekilde geri dönüş almak üzdü. Aynı firmadan bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum konuyla ilgili yorumlarınızı merak ediyorum elimde fiş mevcut fakat giyim olarak kesilmiş. Hakem heyetine gitsem konuyla ilgili bir dönüş alır mıyım sizce?