Yeni apaçi şefinin motosikleti Suzuki Global youtube platformunda paylaşıldı
Tasarım olarak eskisine sadık kalmaları beni sevindirdi
Yeni Hayabusa: https://www.youtube.com/watch?v=zblu-Y652S0
Yeni apaçi şefinin motosikleti Suzuki Global youtube platformunda paylaşıldı
Tasarım olarak eskisine sadık kalmaları beni sevindirdi
Yeni Hayabusa: https://www.youtube.com/watch?v=zblu-Y652S0
Klasik tasarımın dışına çıkılmamiş seven gene sever sevmeyen için pek bişey değişmez
ben sevdim şahsen. çizgilerini korurken yenilenmiş. supra gibi apayrı bişey olmamış
bide eskisi gibi motor bloğuda daşşş gibiyse gene sevenleri bol bol alıp üzerinde değişiklik yaparak gücünü istedikleri kadar arttırırlar
Behey behey...
Analog göstergelere dikiz. Lap diye dikdörtgen bir TFT ekran yapıştırmamışlar...
E hoş gelmiş dinazor yeniden... Güç olarak mutlaka iyidir de kaç kilo acep?
Teknik Özellikler
Toplam Uzunluk 2.180 mm (85.8 inç)
Toplam genişlik 735 mm (28,9 inç)
Toplam yükseklik 1.165 mm (45.9 inç)
Dingil mesafesi 1.480 mm (58.3 inç)
Yerden yükseklik 125 mm (4,9 inç)
Koltuk yüksekliği 800 mm (31,5 inç)
Boş ağırlık 264 kg (582 lbs.)
Motor tipi Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, sıralı dört
Delik x strok 81,0 mm x 65,0 mm (3,189 inç x 2,559 inç)
Motor hacmi 1,340 cm³ (81,8 cu. İnç)
Sıkıştırma oranı 12.5: 1
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
Marş sistemi Elektrik
Yağlama sistemi Islak karter
İletim 6 vitesli sabit ağ
Ön süspansiyon Ters teleskopik, helezon yay, yağ sönümlemeli
Arka süspansiyon Bağlantı tipi, helezon yay, yağ sönümlemeli
Tırmık / iz 23 ° 00 '/ 90 mm (3,54 inç)
Ön frenler Brembo Stylema®, 4 pistonlu, çift diskli, ABS donanımlı
Arka fren Nissin, 1 pistonlu, tek diskli, ABS donanımlı
Ön lastik boyutu 120 / 70ZR17M / C (58W), iç lastiksiz
Arka lastik boyutu 190 / 50ZR17M / C (73W), iç lastiksiz
Ateşleme sistemi Elektronik ateşleme (transistörlü)
Yakıt deposu kapasitesi 20,0 L (5,3 US gal)
Güç ve torku belirtmemişler ama motor hakkında şöyle söylüyorlar (Efsanevi güç ve güvenilirlik
Hayabusa'nın efsanevi 1,340 cm³ sıvı soğutmalı sıralı dört motorunda uygulanan iyileştirmeler, genel performans arasında daha da iyi bir denge, ancak daha fazla verimlilik ve dayanıklılık sağlarken aynı zamanda Euro 5 emisyon standartlarını karşılar. 1999'da kategoriyi oluşturan Ultimate Sport Bike'ın gururlu mirasını miras alan Hayabusa, tipik olarak günlük sürüşte kullanılan motor hızlarında diğer tüm spor motosikletlerden daha fazla tork ve güç sağlamaya devam ediyor. Mühendislik gururunun ve cesaretinin sembolü olan bu motor, uzun vadede en iyi sürüş deneyimini sunmak için yapılmıştır.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Bir Kaç fotoğraf bırakıyorum
2021 Suzuki Hayabusa spec highlights
Engine 1340cc l/c DOHC inline-four
Power 187.74bhp @ 9700rpm
Torque 110.6lb.ft @ 7000rpm
Kerb mass 264kg
Seat height 800mm
Price £16,499
https://www.motorcyclenews.com/news/...zuki-hayabusa/
İnsan tasarıma sadık kalır da, anolog göstergeler nedir yahu? Hararet çubuğu felan var halen.. 20 yıl önceki teknoloji.. Koy bi tft,, dışarıdan bakınca stil aynı olsun da, teknolojisi ilerlesin bari.. Keyless fln koysaymış, nasıl 2021 bu şimdi dedirtecek cinsten olmuş bence. Diğer tarafları bildiğimiz hayabusa zaten.
Analog gosterge bence yakismis. Ortada kucuk te olsa bir TFT mevcut. Goldwing de hala analog gosterge. Gerci ortadaki TFT kisim cok daha buyuk.
Guc beklendigi gibi de tork etkileyiciymis. Agirlik da beklendigi gibi malesef...
hayaller turbo supercharger 300+hp 200-kg
gerçekler 99 model busa teknolojisi + bir dünya elektronık
Elektronik ne yenilikler var ona bakmak lazım. Görsellerde görüldüğü kadarıyla elektronik süspansiyon yok. Kadran şık bence, demodeyim galiba
bence üşengeçliklerinden 22-23 sene önce devrim yapıyosun,bugün hala yeni far tasarlamaya üşenip 2003 gsxr 1000 farını takıyosun
Bence gösergeler güzel olmuş.
Tv ekranı gibi sırf dijital ekranları beğenmiyorum ben.
Tasarım zaten öncekinin aynısı.
Bknz Süreyya hanım
Ben japonum. 20 senedir aynı makinadan para kazanıyorum neden bi 20 sene daha kazanmıyayım ki. öne bi tane brembo taktık ya işte daha ne istiyolar
Simdi cok dikkat cekmiyor ama o damla far ilk ciktiginda ekoldu... Hayabusa'nin en bariz karakteristik ozelligiydi. O noktada cok degisiklige gitmek istememeleri makul bence. Mustang'in arka 3'lu stop lambasi gibi:
Bir de artik Hayabusa, Vmax gibi ekol olan motosikletler; ciktiklari zamanda muadillerinden farklariyla efsane olmuslar. Bu zamanda Hayabusa farkli olarak ortaya ne koyabilir? Yeni Vmax ne koyabildi? Halbuki eskisinden cok daha inanilmaz bir motosiklet... 315 kiloluk cruiser'in hizlanmasi 2.5 saniye! Ona ragmen eskisi kadar etki olusturamadi.
Demek ki hala bir miktar ilgi var ki, o ilgiyle orantili miktarda yatirimla modernize etti Suzuki... Ama etraf 175+ beygir motosiklet kayniyorken, Kawasaki bile supercharged motorla ne yapacagindan tam olarak emin degilken, Suzukinin bu modele bir ton yatirim yapmasi cok da akillica olmazdi bence.
tip bence güzel tarihi gönderme zaten bu tipte başka motor yok bunu devam ettirmeleri hoşuma gitti.ki zaten öyle olmalıydı güzel olmuş.ekran analog bence oda güzel ortaya ekran çakmışlar güzel yani benzin ve hararet göstergesi komedi olmuş.suzuki çağ dışında motorlar üretmeye başladı açıkcası o yönden hiç sevemiyorum genel olarak.tabi bu olayı seven olduğu kadar sevmeyende var adamlar gelenekselci yapacak bir şey yok,ya sev ya nefret et.
Gelelim eksi bölümüne.264 kilo kuru ağırlık ailecek gülüyoruz 2021 yılında facia kesinlikle.hadi tamam mermi gibi olsun ağırlık bu şekilde hesaplanmış olsun dicem bu seferde beygir gücü olarak facia durumda.210hp ve üzeri beklerken 187hp hiç hoş olmamış.adam torku arttırmış lan bu sürat motoru hız motoru 150 torku nabıcaz kıs ondan hp ye yürüt azcık.satarmı deliler gibi satar neresinden bakarsan bak güzel motor ama efsane olma ihtimali 0
Crusier motor 300 kg bu fazla ağır kaçmış ama dediğiniz gibi 210 üstü hatta 225 beygir üstü olsa (1.340 cc motor olduğu için yüksek diyorum) çok daha iyi olurmuş tork değerini arttırmaları saçma geldi beygirin önemi çok yüksekken torka önem vermeleri garip olmuş crusier değilki bu tork önemli olsun ama çoğu kişiyi özelliklerle hayal kırıklığına uğrattı bence
187hp ile 210hp guc farkini kullanimda farkedebilene helal olsun. Ama dusuk devir tork avantajini farketmemek mumkun degil.
Sahsen hosuma gitti rakamlara oynamak yerine kullanilabilirlige yatirim yapmis olmalari.
Internette rakamlara bakip burun kiviran olacaktir illa ki ama motosikleti almayi ciddi ciddi dusunenlerin onem verecegi nokta bu bence.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)