Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hayabusa Tanıtıldı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Yeni apaçi şefinin motosikleti Suzuki Global youtube platformunda paylaşıldı
    Tasarım olarak eskisine sadık kalmaları beni sevindirdi
    Yeni Hayabusa: https://www.youtube.com/watch?v=zblu-Y652S0


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Ağustos 2020
    Klasik tasarımın dışına çıkılmamiş seven gene sever sevmeyen için pek bişey değişmez

  3. #3
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    ben sevdim şahsen. çizgilerini korurken yenilenmiş. supra gibi apayrı bişey olmamış
    bide eskisi gibi motor bloğuda daşşş gibiyse gene sevenleri bol bol alıp üzerinde değişiklik yaparak gücünü istedikleri kadar arttırırlar

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Behey behey...

    Analog göstergelere dikiz. Lap diye dikdörtgen bir TFT ekran yapıştırmamışlar...

    E hoş gelmiş dinazor yeniden... Güç olarak mutlaka iyidir de kaç kilo acep?

  5. #5

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Behey behey...

    Analog göstergelere dikiz. Lap diye dikdörtgen bir TFT ekran yapıştırmamışlar...

    E hoş gelmiş dinazor yeniden... Güç olarak mutlaka iyidir de kaç kilo acep?

    Teknik Özellikler
    Toplam Uzunluk 2.180 mm (85.8 inç)
    Toplam genişlik 735 mm (28,9 inç)
    Toplam yükseklik 1.165 mm (45.9 inç)
    Dingil mesafesi 1.480 mm (58.3 inç)
    Yerden yükseklik 125 mm (4,9 inç)
    Koltuk yüksekliği 800 mm (31,5 inç)
    Boş ağırlık 264 kg (582 lbs.)
    Motor tipi Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, sıralı dört
    Delik x strok 81,0 mm x 65,0 mm (3,189 inç x 2,559 inç)
    Motor hacmi 1,340 cm³ (81,8 cu. İnç)
    Sıkıştırma oranı 12.5: 1
    Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
    Marş sistemi Elektrik
    Yağlama sistemi Islak karter
    İletim 6 vitesli sabit ağ
    Ön süspansiyon Ters teleskopik, helezon yay, yağ sönümlemeli
    Arka süspansiyon Bağlantı tipi, helezon yay, yağ sönümlemeli
    Tırmık / iz 23 ° 00 '/ 90 mm (3,54 inç)
    Ön frenler Brembo Stylema®, 4 pistonlu, çift diskli, ABS donanımlı
    Arka fren Nissin, 1 pistonlu, tek diskli, ABS donanımlı
    Ön lastik boyutu 120 / 70ZR17M / C (58W), iç lastiksiz
    Arka lastik boyutu 190 / 50ZR17M / C (73W), iç lastiksiz
    Ateşleme sistemi Elektronik ateşleme (transistörlü)
    Yakıt deposu kapasitesi 20,0 L (5,3 US gal)

    Güç ve torku belirtmemişler ama motor hakkında şöyle söylüyorlar (Efsanevi güç ve güvenilirlik
    Hayabusa'nın efsanevi 1,340 cm³ sıvı soğutmalı sıralı dört motorunda uygulanan iyileştirmeler, genel performans arasında daha da iyi bir denge, ancak daha fazla verimlilik ve dayanıklılık sağlarken aynı zamanda Euro 5 emisyon standartlarını karşılar. 1999'da kategoriyi oluşturan Ultimate Sport Bike'ın gururlu mirasını miras alan Hayabusa, tipik olarak günlük sürüşte kullanılan motor hızlarında diğer tüm spor motosikletlerden daha fazla tork ve güç sağlamaya devam ediyor. Mühendislik gururunun ve cesaretinin sembolü olan bu motor, uzun vadede en iyi sürüş deneyimini sunmak için yapılmıştır.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    Bir Kaç fotoğraf bırakıyorum

  6. #6
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400
    2021 Suzuki Hayabusa spec highlights
    Engine 1340cc l/c DOHC inline-four
    Power 187.74bhp @ 9700rpm
    Torque 110.6lb.ft @ 7000rpm
    Kerb mass 264kg
    Seat height 800mm
    Price £16,499

    https://www.motorcyclenews.com/news/...zuki-hayabusa/

  7. #7
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    İnsan tasarıma sadık kalır da, anolog göstergeler nedir yahu? Hararet çubuğu felan var halen.. 20 yıl önceki teknoloji.. Koy bi tft,, dışarıdan bakınca stil aynı olsun da, teknolojisi ilerlesin bari.. Keyless fln koysaymış, nasıl 2021 bu şimdi dedirtecek cinsten olmuş bence. Diğer tarafları bildiğimiz hayabusa zaten.
    Green Arrow bunu beğendi.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Analog gosterge bence yakismis. Ortada kucuk te olsa bir TFT mevcut. Goldwing de hala analog gosterge. Gerci ortadaki TFT kisim cok daha buyuk.

    Guc beklendigi gibi de tork etkileyiciymis. Agirlik da beklendigi gibi malesef...

  9. #9
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    hayaller turbo supercharger 300+hp 200-kg
    gerçekler 99 model busa teknolojisi + bir dünya elektronık

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayaller turbo supercharger 300+hp 200-kg
    gerçekler 99 model busa teknolojisi + bir dünya elektronık
    Muhtemelen Euro 5 olayi imkansizlastirmistir...

    Kawasaki bile 300hp H2R'i trafige hazir hale getirince 200hp yapmak zorunda kaldigina gore...

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Elektronik ne yenilikler var ona bakmak lazım. Görsellerde görüldüğü kadarıyla elektronik süspansiyon yok. Kadran şık bence, demodeyim galiba

  12. #12
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    bence üşengeçliklerinden 22-23 sene önce devrim yapıyosun,bugün hala yeni far tasarlamaya üşenip 2003 gsxr 1000 farını takıyosun

  13. #13
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Bence gösergeler güzel olmuş.
    Tv ekranı gibi sırf dijital ekranları beğenmiyorum ben.
    Tasarım zaten öncekinin aynısı.
    Bknz Süreyya hanım
    hasmet bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Ben japonum. 20 senedir aynı makinadan para kazanıyorum neden bi 20 sene daha kazanmıyayım ki. öne bi tane brembo taktık ya işte daha ne istiyolar

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence üşengeçliklerinden 22-23 sene önce devrim yapıyosun,bugün hala yeni far tasarlamaya üşenip 2003 gsxr 1000 farını takıyosun
    Simdi cok dikkat cekmiyor ama o damla far ilk ciktiginda ekoldu... Hayabusa'nin en bariz karakteristik ozelligiydi. O noktada cok degisiklige gitmek istememeleri makul bence. Mustang'in arka 3'lu stop lambasi gibi:



    Bir de artik Hayabusa, Vmax gibi ekol olan motosikletler; ciktiklari zamanda muadillerinden farklariyla efsane olmuslar. Bu zamanda Hayabusa farkli olarak ortaya ne koyabilir? Yeni Vmax ne koyabildi? Halbuki eskisinden cok daha inanilmaz bir motosiklet... 315 kiloluk cruiser'in hizlanmasi 2.5 saniye! Ona ragmen eskisi kadar etki olusturamadi.

    Demek ki hala bir miktar ilgi var ki, o ilgiyle orantili miktarda yatirimla modernize etti Suzuki... Ama etraf 175+ beygir motosiklet kayniyorken, Kawasaki bile supercharged motorla ne yapacagindan tam olarak emin degilken, Suzukinin bu modele bir ton yatirim yapmasi cok da akillica olmazdi bence.

  16. #16

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Analog gosterge bence yakismis. Ortada kucuk te olsa bir TFT mevcut. Goldwing de hala analog gosterge. Gerci ortadaki TFT kisim cok daha buyuk.

    Guc beklendigi gibi de tork etkileyiciymis. Agirlik da beklendigi gibi malesef...
    264kg ye 149nm çok da etkleyici değil. Elin bebe avrupalısı 209g ye 141nm yapmış.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    264kg ye 149nm çok da etkleyici değil. Elin bebe avrupalısı 209g ye 141nm yapmış.
    Asil etkileyici olan salt tork miktarindan ziyade, o maksimum torku 7000 devirde vermesi, ozellikle de 186 bg guc goz onune alindiginda. Gucten cok taviz vermeden torku dusuk devirlere cekebilmis olmalari hosuma gitti.
    mrt20 bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    tip bence güzel tarihi gönderme zaten bu tipte başka motor yok bunu devam ettirmeleri hoşuma gitti.ki zaten öyle olmalıydı güzel olmuş.ekran analog bence oda güzel ortaya ekran çakmışlar güzel yani benzin ve hararet göstergesi komedi olmuş.suzuki çağ dışında motorlar üretmeye başladı açıkcası o yönden hiç sevemiyorum genel olarak.tabi bu olayı seven olduğu kadar sevmeyende var adamlar gelenekselci yapacak bir şey yok,ya sev ya nefret et.
    Gelelim eksi bölümüne.264 kilo kuru ağırlık ailecek gülüyoruz 2021 yılında facia kesinlikle.hadi tamam mermi gibi olsun ağırlık bu şekilde hesaplanmış olsun dicem bu seferde beygir gücü olarak facia durumda.210hp ve üzeri beklerken 187hp hiç hoş olmamış.adam torku arttırmış lan bu sürat motoru hız motoru 150 torku nabıcaz kıs ondan hp ye yürüt azcık.satarmı deliler gibi satar neresinden bakarsan bak güzel motor ama efsane olma ihtimali 0

  19. #19

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tip bence güzel tarihi gönderme zaten bu tipte başka motor yok bunu devam ettirmeleri hoşuma gitti.ki zaten öyle olmalıydı güzel olmuş.ekran analog bence oda güzel ortaya ekran çakmışlar güzel yani benzin ve hararet göstergesi komedi olmuş.suzuki çağ dışında motorlar üretmeye başladı açıkcası o yönden hiç sevemiyorum genel olarak.tabi bu olayı seven olduğu kadar sevmeyende var adamlar gelenekselci yapacak bir şey yok,ya sev ya nefret et.
    Gelelim eksi bölümüne.264 kilo kuru ağırlık ailecek gülüyoruz 2021 yılında facia kesinlikle.hadi tamam mermi gibi olsun ağırlık bu şekilde hesaplanmış olsun dicem bu seferde beygir gücü olarak facia durumda.210hp ve üzeri beklerken 187hp hiç hoş olmamış.adam torku arttırmış lan bu sürat motoru hız motoru 150 torku nabıcaz kıs ondan hp ye yürüt azcık.satarmı deliler gibi satar neresinden bakarsan bak güzel motor ama efsane olma ihtimali 0
    Crusier motor 300 kg bu fazla ağır kaçmış ama dediğiniz gibi 210 üstü hatta 225 beygir üstü olsa (1.340 cc motor olduğu için yüksek diyorum) çok daha iyi olurmuş tork değerini arttırmaları saçma geldi beygirin önemi çok yüksekken torka önem vermeleri garip olmuş crusier değilki bu tork önemli olsun ama çoğu kişiyi özelliklerle hayal kırıklığına uğrattı bence

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    187hp ile 210hp guc farkini kullanimda farkedebilene helal olsun. Ama dusuk devir tork avantajini farketmemek mumkun degil.

    Sahsen hosuma gitti rakamlara oynamak yerine kullanilabilirlige yatirim yapmis olmalari.

    Internette rakamlara bakip burun kiviran olacaktir illa ki ama motosikleti almayi ciddi ciddi dusunenlerin onem verecegi nokta bu bence.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)