Çıkartmasalar da olurmuş. Temcit pilavı olayına dönmüş. Motor tarafında da ciddi bir yenilik yok. En azından hybrid bir sistem yada ekstra besleme koysalardı teknolojik bir fark yaratmış olurlardı.
Çıkartmasalar da olurmuş. Temcit pilavı olayına dönmüş. Motor tarafında da ciddi bir yenilik yok. En azından hybrid bir sistem yada ekstra besleme koysalardı teknolojik bir fark yaratmış olurlardı.
o gücü hissetmek zaten mümkün değil tork zaten deli gibi bastırır.ama yanınıza r1 s1000rr falan gelince işte o güç eksikliği ortaya çıkıcaktır.hatta hyper naked grubu bile belli bir hızda bu motoru bence terletir güc ağırlık oranından dolayı.bunlar hem daha hafif hem daha güçlü tokat delisi yaparlar.bide 187hp dedik bu motor gücü arka tekerde yola ne kadarını aktarabiliyor bide o var.kayıp oranını bilmiyoruz tutup 170 hp civarında çıkarsa o zaman gerçekten güçsüz bir motor kalıcak.bence suzuki çok yanlış yaptı ya ağırlıktan golü atıcaktı şöyle 220 kilo falan yada güçten milleti şaşırtıcaktı 210hp civarları ama en beklenmeyeni verdi o da tork.bu motoru alan tork aramıyorki sürat hız istiyor aerodinami ile yürümek ister.ss motorlar gibi ufak değil daha kallavi bir motor bence o gücü görüntüsüyle yansıtmalıydı.1350cc de 200hp ve üzeri çıkartmak çokta zor olmasa gerek.gerçi o kadar konuşuyoruz ama gerçek hayatta yanlış hatırlamıyorsam 1 tane rakibi var oda zzr1400.pek ilgi görmeyen bir lig ağırsiklet ss ama konforlu hızlı motorlar.tabi boşa tartışıyoruz kağıt üzerindeki veriler bunlar gerçekte belki büyük süprizleri var ama yine söylerim bu sefer efsane olamadı
Motosiklet gibi motosiklet olmuş, ben çok beğendim.
Arka tekerde 170hp'den çok yukarıda olması mümkün değil zaten, çünkü 170 beygir bile yüzde ondan az kayba tekabül ediyor.
Motosikletin hitap ettiği kesimin düşük devir torku yerine daha da fazla güç istediği fikrine katılmıyorum. Çünkü bu pist motosikleti değil. Motosikleti alanlar 300+ süratlerden ziyade makul hızlarda vakit harcayacaklar. O durumda da asıl eksikliğini hissedecekleri şey tork olacak, daha da fazla güç değil.
Ki zaten güç mahrumu da değil motosiklet. Arka tekere 150+hp gönderebilen hiç bir motosiklet güç fakiri değildir. O noktada gücü yola aktarabilmek daha büyük sorun haline geliyor...
Ama düşük devir torku her halükarda kendini hissettiren önemli bir özellik, özellikle de bu ağırlıkta bir motosiklet için...
R1 ya da S1000R ile yan yana gelme türü yaklaşımları biraz çocukça buluyorum açıkçası. Farklı tür motosikletler, farklı tür avantajları dezavantajları mevcut... Kırmızı ışıkta gaz veren olduğunda ben de gaz veriyorum. Işık yeşil yanınca Allah ne verdiyse abanıp gürültüyle uçup gidiyorlar. Ben de kıs kıs gülerek yavaşça kalkıyorum. Acaip kıl oluyorlar. Hayabusa alacak insan n'aptığını biliyordur. Olur da bilmiyorsa da çok yakında öğrenecektir
pist motoru demedim ki zaten 300 kilo ve o boyla neresine piste çıkıcak ? h2 bile piste zar zor çıkıyor sadece kendini oyalıyor kafa tutamıyor.r1 1000rr falan kıyaslamam hızlanma,son hız bakımından,ataklık bakımından ve sadece görüntü bakımından olabilir.o klasın motoru hali hazırda gsx1000rr var zaten.zzr1400 videolarında gerçekten 1000lik ss motorlarla birlikte yürüdğüne baya bi şahit oldum.onlar kadar iyi hızlanıp onlar kadar son sürate sahip oluyor ama kat ve kat konforlu ve uzun yolculuklara günlük kullanıma da gelebiliyor.eksiği yok baya bir fazlası var pist dışında onada zaten kimse çıkmıyor.ama hayabusanın espirisi,aerodinamisi ve gücü idi.o yıllardaki güç verisi zaten müthiş,zaten 180hp gören ss motor yoktu.ama hayabusanın hem torku hem gücü hemde aero dinamisi vardı.ayrıca 230 220 kilolarda geziyordu ağırlıkları sslerin.ama şimdi tork dışında hiç bir avantajının kaldığını görüyoruz.o yıllarda yolda hayabusa gören 1000lik çoğu ss sürücüleri geçebiliceğini düşümüyordu,zaten geçemezdi
sonuç olarak tek bir cevap kalıyor suzuki o yıllarda kendini aşmış ss motor performansında bir motor çıkartmıştı.bunu ama bilerek ama bilmeyerek yaptı ve sonuçta da efsane oldu.bu efsanesini devam ettirmesini bekledim ama suzuki fantezi değil gerçekçi davrandı kalplere değil akla oynadı.kullanılabilirlik
187 hp, 150 nm. Elektronik olarak 300 km'de hızı sabitlenmiş. Euro 5 motorlu. Motorun yatma açısını da hesaba katan "cornering ABS", yokuş kalkış desteği, çekiş kontrolü, üç kademeli motor freni kontrolü, kalkış kontrolü, hız sabitleyici, aktif hız limitleyici ve çift yönlü quick shifter eklemişler. Satış fiyatı ise 16.499 pound (160 bin TL) olarak açıklanmış. Nisan ayında Türkiye'ye sınırlı stok ile 299 Bin Tl ile satışa çıkacakmış.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Fiyat anormal değil. Elektronik destekler ve özellikler gayet iyi. Araç takip özellikli cruise control bile koymuşlar... Öndeki araç yavaşlarsa motosiklet te otomatik olarak yavaşlıyor, hızlanınca motosiklet te hızlanıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)