Benelli veya bir başkası??
-
Selamlar ben 16 yaşında A1 ehliyete sahip tecrübesiz sayılacak bir kardeşinizim. Bundan önce 500 km kadar kuba rx9 50 kullandım (rx9 hakkında sorusu olan varsa severek cevaplarım) motorumu talihsiz bir zamanda sattım ki fiyatlar bı anda uçtu. Şimdi Max 13-15k ya ( daha da düşebilirim) motosiklet bakıyorum. Aklımda bu fiyatlara uyan bir kaç motor var şimdi sıralayacagim;
Benelli bn 125
Honda CBR 125 2010-2008
Cf moto 150 nk
Mondial drift l cbs
Tabiki bende bir MT 125 , cb125r isterim ama bütçe malum. Benelli hakkında pek bilgi yok kalite mıdır blok kaç bin km gider kroniği var mı bilmem, CBR kaliteli olduğuna eminim ama onlar da eskidi maalesef, 150nk A1 e uygun değil hep bir polis korkusu ile gezmeye değer mi bilmiyorum. Mondial ise başlı başına şüphe kaynağı . Bu motorlar dışında önerisi olan var mı veyahut bu motorlar arasında siz olsanız ne alırdınız CBR 125 12-13 k iken benelli 15 k eder mi bunları merak ediyorum son olarak lütfen YBR al demeyin ilk acemiliği rx9 ile attım hatta şu anda arada bir abimin CBR 250 sini kullanıyorum. Görüş ve önerilerinizi beklerim
Reklamlar
-
2008 - 2010 model CBR 125'e on para verilmez. Benim tercihim BN125 olur. İlan linkleri varsa ver, oradan bakalım.
-
benelli ile nk başı çeker bu listede
-
Seko adlı üyeden alıntı
2008 - 2010 model CBR 125'e on para verilmez. Benim tercihim BN125 olur. İlan linkleri varsa ver, oradan bakalım.
Trabzon da tek bir tane var zaten 15k fiyatı var
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
mavzer-i adlı üyeden alıntı
benelli ile nk başı çeker bu listede
Hocam nk A1 e uymuyor sanırım canımı sıkıyor benelli de fazla incelemesi falan olmayan bir motor parça sıkıntısı yaşar mıyım bilmiyorum
-
Ben bi ara bennelli tr grubuna üye olmuştum orada sana yardımcı olurlar bn125 bi ara 9 bin falandı sıfırı 13 bindi ama malum piyasa onu 15 lere çıkardı bloktan yana bek sıkıntı çıkmaz genelde elektriğinden şikayetçi oluyorlar bazı modellerinin en çok şikayet duyduğum bn251 ve tnt25 (tnt250 ile karıştırma o bambaşka bi motosiklet) sana tavsiyem benenlli grubuna katılmanı tavsiye edicem facebook üzerinden üye ol oradan tüm sorunlarını cevaplarlar ve grubu iyi incele ne var ne yok hangi motorlar sıkıntılı gruptan araştırmanı tavsiye ederim
-
seçenekler sadece bunlar ise oyum cf'ye.
drift çok çirkin yenisi.
-
Şekil şemal olarak seçeneklerden en iyisi 150 nk. Ancak yaşının ufak olduğunu, dolayısıyla çalışmıyor ve para kazanamıyor olduğunu varsayarsak 150 nk riskli olur. Parça fiyatları çok yüksek olduğundan olası bir kazada bütçe sarsılır. Ayrıca 13-15 bin lira civarında absli model bulman biraz zor.
Benim tavsiyem düşük maliyeti sebebiyle 150 drift.
Benelli konusunda maalesef bilgim yok.
-
Ben olsam bir ybr alırım temizinden, rahat rahat dağ tepe yol kullanır 18'e kadar da para biriktirir mt-25, cb250r, ya da biraz daha eski model 500'lük 600'lük motosikletlere bakarım. Saydıklarının hepsi sıkıntı çıkartacak motosikletler bence. Ben olsam 150NK alırdım ama ona da ehliyetin yetmiyor bir kaza durumunda donuna kadar alırlar. YBR'nin şekli uymuyor diyorsan YBR cafe racer yaz google'a. Basit bir şekilde koltuk ve farı değiştirsen bile şekli çok değişiyor. 16 yaşındasın, muhtemelen öğrencisin gidip de çinlere para vereceğine ya bir bajaj boxer falan al ya da ybr, cb125 gibi klasik bir makine al gitsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Bir de Trabzon'da yaşıyorum diyorsun. Ben İstanbul'da 250NK almaya korktum. Trabzonda olsam düşünmem bile. Orada rahat rahat parça bulacağın markalar ya japonlar ya da mondial vs. Bilinmeyen markalara hiç bulaşma bir vidayı iki hafta beklemek zorunda kalma ondan sonra. Lütfen Ybr al demeyin demişsin ama o fiyata daha mantıklı bir motosiklet yok. Pulsar ns125 var, bajaj boxer var.
-
Barbarouses adlı üyeden alıntı
Şekil şemal olarak seçeneklerden en iyisi 150 nk. Ancak yaşının ufak olduğunu, dolayısıyla çalışmıyor ve para kazanamıyor olduğunu varsayarsak 150 nk riskli olur. Parça fiyatları çok yüksek olduğundan olası bir kazada bütçe sarsılır. Ayrıca 13-15 bin lira civarında absli model bulman biraz zor.
Benim tavsiyem düşük maliyeti sebebiyle 150 drift.
Benelli konusunda maalesef bilgim yok.
150 dirft te A1 uymuyor ve hoşuma da gitmiyor açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Ben olsam bir ybr alırım temizinden, rahat rahat dağ tepe yol kullanır 18'e kadar da para biriktirir mt-25, cb250r, ya da biraz daha eski model 500'lük 600'lük motosikletlere bakarım. Saydıklarının hepsi sıkıntı çıkartacak motosikletler bence. Ben olsam 150NK alırdım ama ona da ehliyetin yetmiyor bir kaza durumunda donuna kadar alırlar. YBR'nin şekli uymuyor diyorsan YBR cafe racer yaz google'a. Basit bir şekilde koltuk ve farı değiştirsen bile şekli çok değişiyor. 16 yaşındasın, muhtemelen öğrencisin gidip de çinlere para vereceğine ya bir bajaj boxer falan al ya da ybr, cb125 gibi klasik bir makine al gitsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Bir de Trabzon'da yaşıyorum diyorsun. Ben İstanbul'da 250NK almaya korktum. Trabzonda olsam düşünmem bile. Orada rahat rahat parça bulacağın markalar ya japonlar ya da mondial vs. Bilinmeyen markalara hiç bulaşma bir vidayı iki hafta beklemek zorunda kalma ondan sonra. Lütfen Ybr al demeyin demişsin ama o fiyata daha mantıklı bir motosiklet yok. Pulsar ns125 var, bajaj boxer var.
evet lütfen YBR demeyin dedim çünkü YBR istemiyorun madem eski makine alacağım CBR alırım zaten sormam bile buraya
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
ulkerhan adlı üyeden alıntı
seçenekler sadece bunlar ise oyum cf'ye.
drift çok çirkin yenisi.
Cf a1 e uymuyor cezası da malum. 150 CC ile ceza yiyeceğime 200 Luk falan alırım diyorum ama cf de güzel makina rengi tasarımı çok hoş. A1 e uygun gösterselerdi ne olurdu sanki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Ben bi ara bennelli tr grubuna üye olmuştum orada sana yardımcı olurlar bn125 bi ara 9 bin falandı sıfırı 13 bindi ama malum piyasa onu 15 lere çıkardı bloktan yana bek sıkıntı çıkmaz genelde elektriğinden şikayetçi oluyorlar bazı modellerinin en çok şikayet duyduğum bn251 ve tnt25 (tnt250 ile karıştırma o bambaşka bi motosiklet) sana tavsiyem benenlli grubuna katılmanı tavsiye edicem facebook üzerinden üye ol oradan tüm sorunlarını cevaplarlar ve grubu iyi incele ne var ne yok hangi motorlar sıkıntılı gruptan araştırmanı tavsiye ederim
Teşekkürler hocam ben bir benelli Türkiye gurubuna bakayım
-
Yürütemeyeceğin motoru alma. Tek tavsiyem bu.
-
muhammetapy adlı üyeden alıntı
150 dirft te A1 uymuyor ve hoşuma da gitmiyor açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
evet lütfen YBR demeyin dedim çünkü YBR istemiyorun madem eski makine alacağım CBR alırım zaten sormam bile buraya
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Cf a1 e uymuyor cezası da malum. 150 CC ile ceza yiyeceğime 200 Luk falan alırım diyorum ama cf de güzel makina rengi tasarımı çok hoş. A1 e uygun gösterselerdi ne olurdu sanki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Teşekkürler hocam ben bir benelli Türkiye gurubuna bakayım
Bu arada Benelli dediğimiz marka zamanında Ducatiye tasarım satmış bir firmadır
-
Bn 125 kağıt üzerinde fena durmuyor, şekli şemali de güzel. Kısa mesafe git gel için 2. bir motor alacak olsam ben de düşünürdüm.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bn 125 kağıt üzerinde fena durmuyor, şekli şemali de güzel. Kısa mesafe git gel için 2. bir motor alacak olsam ben de düşünürdüm.
Yani aslında mt-125 e dünya para vermektense bn125 almak daha mantıklı aynı fiyatlardan bahsediyorsak ikisindede abs yok absli mtler en az 28k dan başlıyor sürdüm gayet güzel motosiklet ama bi 125cc 28k etmez ama buna kıyasla bn125 alınabilir dez avantaj dersek su soğutma yok onun yerine yağ soğutma bulunmakta ama neticeye gelirsek 125cc de beygire falan bakmak önemli değil çoğu aynı gidiyor eğer 125 cc güzel bi motor düşünseydim bn125 görüşümde olurdu benimde
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Yani aslında mt-125 e dünya para vermektense bn125 almak daha mantıklı aynı fiyatlardan bahsediyorsak ikisindede abs yok absli mtler en az 28k dan başlıyor sürdüm gayet güzel motosiklet ama bi 125cc 28k etmez ama buna kıyasla bn125 alınabilir dez avantaj dersek su soğutma yok onun yerine yağ soğutma bulunmakta ama neticeye gelirsek 125cc de beygire falan bakmak önemli değil çoğu aynı gidiyor eğer 125 cc güzel bi motor düşünseydim bn125 görüşümde olurdu benimde
28K'ya Ninja buluyoruz, Er6 buluyoruz biz, 125 cc motora verilmez bence o para. Su soğutma da kafaya takılmasın, hava soğutmalı tek silindir karbüratörlü Rks Titanic ile dağ tepe, sıkışık trafik, uzun yol deli gibi gezdim de hiçbir sorun çıkarmadı.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
28K'ya Ninja buluyoruz, Er6 buluyoruz biz, 125 cc motora verilmez bence o para. Su soğutma da kafaya takılmasın, hava soğutmalı tek silindir karbüratörlü Rks Titanic ile dağ tepe, sıkışık trafik, uzun yol deli gibi gezdim de hiçbir sorun çıkarmadı.
Abi zaten haklısın verilmez o para alt tarafı 125 cc fıtı fıtı motor işte pekte bişe beklemek doğru olmaz en fazlada 15 bin olması llazım ama onun ihtamali uzayda yok eğer şuan mt 125 gelse 40000 civarı olur ama 40000 ona verene kadar r25 alınır veya kawasaki ninja 300 alınır yada bulunursa cbr 500 alınabilir ama ne olucak bilemiyorum ama sonuç g.o.r.a filminde durmadan bir cisim yaklaşıyor efendim diyen oyuncu gibi gelen zamlar bize cisim olarak yaklaşıyor işin kötü yanı komutan gibi sallamamak elimizde değil ikinci el uçuyor kimileri var 0 dan fazla fiyat yazıyor anlamış değişim neden birbirimizi kazıklamak istiyoruz anlamış değilim
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Abi zaten haklısın verilmez o para alt tarafı 125 cc fıtı fıtı motor işte pekte bişe beklemek doğru olmaz en fazlada 15 bin olması llazım ama onun ihtamali uzayda yok
eğer şuan mt 125 gelse 40000 civarı olur ama 40000 ona verene kadar r25 alınır veya kawasaki ninja 300 alınır yada bulunursa cbr 500 alınabilir ama ne olucak bilemiyorum ama sonuç g.o.r.a filminde durmadan bir cisim yaklaşıyor efendim diyen oyuncu gibi gelen zamlar bize cisim olarak yaklaşıyor işin kötü yanı komutan gibi sallamamak elimizde değil ikinci el uçuyor kimileri var 0 dan fazla fiyat yazıyor anlamış değişim neden birbirimizi kazıklamak istiyoruz anlamış değilim
Geçenlerde FB.da üye olduğum motosiklet gruplarından birinde genç bir kardeşim Mt125 kullanmakta olduğunu, satmak istediğini, bayinin 37,5 teklif ettiğini, kendisinin 40.000 TL istediğini söyledi. Satarsam ne alayım diye de sordu. Ben de o motora 40.000 TL veren birini bulduğunda işi gücü bırakıp hemen notere koşmasını, bir sonraki motorunun ne olacağını düşünmemesini, hemen satıp kurtulmasını tavsiye ettim.
-
Kaçırdığın nokta cbr125, yzfr125, gibi motorlara süper spor motora bindiğini sanan kekolar binip motosikletin canını alıyorlar. Mt125'e binen arkadaşların çoğu da kendini stunt kralı sandığı için tekerden inmiyor. Kalıbımı basarım 6 yaşında 80binde cbf. 3 yaşında 40binde cbr'dan çok çok daha sağlamdır. Daha redline'dan inmeyi başarabilen bir cbr125 kullanıcısı görmedim. Altlarında ducati v4 falan var sanıyor çoğu arkadaş. Sırf bu yüzden ikinci el racing (öyle gözüken ) motor almayı asla düşünmüyorum. Sport touring'lerin, enduroların vs. kullanıcı kitlesi çok daha güvenilir geliyor gözüme. En kötü naked alırım yani. Dediğim gibi kendime alacak olsam en kötü disover veya ns125 alırdım. En büyük sorun Trabzon'da olman. İstanbullu CF kullanıcıları bile illallah etti şu dönemde. Kendime alacağım için bütün gruplara girmiştim okudukça vazgeçtim.
-
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Yürütemeyeceğin motoru alma. Tek tavsiyem bu.
Yürütememekten kastın ne anlamadım herhangi bir arızasını burda kendimiz giderecek imkanınız ve bilgimiz var (CBR 250 krank kitledi biz topladık) konu buysa motor eski olsun daha iyi sökerken Korkmazsin
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Geçenlerde FB.da üye olduğum motosiklet gruplarından birinde genç bir kardeşim Mt125 kullanmakta olduğunu, satmak istediğini, bayinin 37,5 teklif ettiğini, kendisinin 40.000 TL istediğini söyledi. Satarsam ne alayım diye de sordu. Ben de o motora 40.000 TL veren birini bulduğunda işi gücü bırakıp hemen notere koşmasını, bir sonraki motorunun ne olacağını düşünmemesini, hemen satıp kurtulmasını tavsiye ettim.
Çok doğru demişsiniz benim arkadaşta mt125 var (r25 için) takas dedi bayiye 25 30a saydı bayiler, eğer ciddi bir şekilde bayi o parayı veriyorsa anında imzayı atsınlar
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Kaçırdığın nokta cbr125, yzfr125, gibi motorlara süper spor motora bindiğini sanan kekolar binip motosikletin canını alıyorlar. Mt125'e binen arkadaşların çoğu da kendini stunt kralı sandığı için tekerden inmiyor. Kalıbımı basarım 6 yaşında 80binde cbf. 3 yaşında 40binde cbr'dan çok çok daha sağlamdır. Daha redline'dan inmeyi başarabilen bir cbr125 kullanıcısı görmedim. Altlarında ducati v4 falan var sanıyor çoğu arkadaş. Sırf bu yüzden ikinci el racing (öyle gözüken
) motor almayı asla düşünmüyorum. Sport touring'lerin, enduroların vs. kullanıcı kitlesi çok daha güvenilir geliyor gözüme. En kötü naked alırım yani. Dediğim gibi kendime alacak olsam en kötü disover veya ns125 alırdım. En büyük sorun Trabzon'da olman. İstanbullu CF kullanıcıları bile illallah etti şu dönemde. Kendime alacağım için bütün gruplara girmiştim okudukça vazgeçtim.
valla o konuda haklısın Super sport görünümlü ufak makinelerin canını alıyorlar valla ama YBR CB falan da kanım ısınmıyor be. Ne demişti şef seviyorsan en güzel motor o dur bende seveceğim şeylere bakıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Yani aslında mt-125 e dünya para vermektense bn125 almak daha mantıklı aynı fiyatlardan bahsediyorsak ikisindede abs yok absli mtler en az 28k dan başlıyor sürdüm gayet güzel motosiklet ama bi 125cc 28k etmez ama buna kıyasla bn125 alınabilir dez avantaj dersek su soğutma yok onun yerine yağ soğutma bulunmakta ama neticeye gelirsek 125cc de beygire falan bakmak önemli değil çoğu aynı gidiyor eğer 125 cc güzel bi motor düşünseydim bn125 görüşümde olurdu benimde
gidiş falan önemli değil en kralı 140 yapıyor ibreye bakmamak lazım tabii benim için önemli olan kalitesi düğmelern kontrollerin vites geçişlerinin falan genel kalite anlamışsınızdır zaten bu konuda bn 125 i görüp incelemiş birisi çok yardımcı olurdu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Bn 125 kağıt üzerinde fena durmuyor, şekli şemali de güzel. Kısa mesafe git gel için 2. bir motor alacak olsam ben de düşünürdüm.
Motoru hiç canlı gördünüz inceleme fırsatı buldunuz mu acaba malzeme kalitesine bir puan verseniz bu ne olurdu ?
İkinci olarak 16 yaşındayım gidecek pek yerim yok senede max5-6k km yaparım yani uzun yola çıkmam muhtemelen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)