Hyosung olmadığı kesin.
En iyi motosiklet sahip olduğum motosiklet ve şuan benim için en iyi makine R25 Abs
Ceyranlı bir tane motosiklet var. İvmelenmeden bağırsakları boşaltıyormuş. Yakıtta bedava içten yanmalılara göre. Param olsa da alsam.
Hipster motorlari uzerine uzmanlasmis ingiliz markasi degildir.
Wv in hala elinden cikaramadigi kirmizi motorlariyla unlu italyan markasi da degil.
Basarisiz ve demode urunleriyle batmamak icin cirpinan abd li marka da olamaz.
Benzersiz boya ve plastik kalitesiyle gonlumuzde taht kurmus Kawasaki olabilir mi ?
Komik olmayin arkadaslar,hepinizin bildigi gibi alemin krali Honda dir.Bu konunun tartisilmasi bile komik olur , gulerler adama.
Bmw ikinci sirayi alir,
hilkat garibesi motorlariyla unlu Ktm ye de bronz madalya gider.
Salih burada olsaydı ABS'li iksMeks diyecekti. Küstürdünüz adamı.
Japonlar içerisinde en kalitelisi tartışmasız Kawasaki'dir. Avrupa markalarında ise benim için öncelik Triumph gelir. Ama sahip olduğum marka Yamaha
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
neye göre en iyi?
en çok satan mı?
en çok ciro yapan mı?
en ucuz yedek parça mı?
en az bozulan mı?
en hızlısı mı?
en çok yarış kazanan mı?
Neye göre iyi
saglamlıgı, f/p , yedek parçası, servisi, sürüşü, bakım maliyeti vs. hepsi için farklı olabilir bu fikir.
zaten gepsinin iyi oldugu bir marka da yok.
Ben Yamahaya yakınım. Belki en iyisi değil ama benim için yeri ayrı.
En iyi motosiklet nedir?
Nadir bulunan mı, en hızlı mı, en dayanıklı mı, en teknolojik mi, en az arıza çıkaran mı, en konforlu mu, sahiplerinin en iyi marka oluğunu düşündükleri mi yoksa satın aldıktan sonra servisine ve parçasına en kolay ulaşılabilen mi? Belki bu maddelerin hepsinin yanıtı farklı olabilir. Onun için önce iyiyi tanımlamak gerek. Kimi en hızlıyı kimi sen yaygın servisi olanı kimi en teknolojiği der. Mesela;
Japonların iki tanesi servis yedek parça yaygın, kalite tatminkar, performans vasat, diğerleri zaten ortalıklarda yok; avrupalı üç harflilerin ikisi de teknolojik, biri daha performanslı ama servis ve parça sorunlu, diğerinin servisi yaygın ama kullanıcı profili genelde sorunlu; italyanlar teknolojik, performanslı fakat dayanıklı değil, servis yedek parça desen hiç yok, ingiliz performanslı, kalitesi güzel, servis yok, yedek parça uğraşırsan olabiliyor, hintlerin birinin servis yedek parça bol ve ucuz ama motorlar sorunlu, diğerleri muamma, ABD liler zaten konu dışı.
Ha bir de motosikleti çeyrek altın olarak gören, binip gezmekten çok satarsam kar ederimciler var.
Şimdi hangisi?
bu sorunun tek bir doğru cevabı olmaz kişiden kişiye değişir ama bence genel toplama bakınca Honda bu işte en başarılı ekip olabilir. Şahsi fikrim de yıllardır bütün modellerine imrenerek baktığım Ducati tercihim olurdu.
Eh eh eh, guzell guzell.. tam istedigim cevaplar bunlar.
Tel masali Nc deyip assagilamisin,Vfr dayak yiyor Tracer den demisin..
Bunlari kabul etsek bile ki komik bana gore, Honda icin problem degil.
Dunyanin en iyi otomobil ureticisinin Bugatti oldugunu anca bir ergen soyleyebilir.
Keza 400 km/h hiza cikiyor abiii diye Koenigsegg i de dunyanin en iyi otomobil ureticisi kabul edemeyiz.
Kriterlerimiz neler olmali peki;
Sorunsuzluk,
Oncu olmasi,
Farkli segmentlerde genis bir urun yelpazesi sunmasi(mesela sadece chopper ureten adami kaale almak amatorluktur)
Fiyat/Performans olarak rakiplerinin onunde olmasi(bu konu cok onemli,bugatti yi en iyi otomobil ureticisi olarak goren ergenlere lafim yok)
Vee son olarak ureticinin mevcut teknolojik birikimini ve potansiyelini gosteren, rekabetin en ust seviyede oldugu yarislar,motorsporlari.
Öooooghh Japonya nin tofasi dediginiz uretici en ust duzey yarislarda kiciniza tekmeyi basiyorsa o adamlara saygi duyacaksiniz..
Estafurullah aşağılamadım, NC lerin gerçekten de balkon demirinden maşası var ve evet Tracer, VFR ye göre daha başarılı bir model.
Bugatti, Koneigsegg ve 400 km/h nereden çıktı onu hiç anlamadım.
Kriter denilen şey özneldir, benim için bir markanın sorunsuz, öncü olması ve geniş bir ürün yelpazesi sunması bir anlam ifade etmeyebilir.
Honda'nın Türkiye'de F/P olarak başarılı olduğu yadsınamaz bir gerçek zaten aksini iddia eden olmadı ki üçüncü Honda'mı kullanıyorum
Veee son olarak ben ne Honda'ya Japonya'nın Tofaş'ı dedim ne de motor sporlarında Honda'ya rakip bir firmanın sahibi değilim. Dolayısıyla kimse de kıçıma tekmeyi basmadı şükür güzel kardeşim.
Honda'ya saygı demişken, önce insanlara saygı lütfen.
Geri vites yaptigimi falan dusunme lutfen fakat "honda icin problem degil" dedikten sonra sana cevabim bitmisti aslinda.
Ondan sonrakiler konuyla ilgili olarak soylemek istedigim seylerdi..
Yanlis anlasilmaya musait olmus biraz haklisin,ozur.[COLOR="Silver"]
Ama hazir sana cevap vermisken devam edeyim.
Honda turkiye icin f/p olarak basarili diyosun,peki dunyada durum farkli mi ?
Bir de bu f/p dedigimiz seyden daha onemli bir konu var mi ?
Olay zaten bu.Eski 1000rr 200 kmh hiza ducati v4r den 1 sn ye daha yavas cikiyor diye Ducati daha iyi bir uretici olmiyor.
Haaa benzer fiyata veya kabul edilebilir bir fiyata bunu sagliyorsa hakkini vermek lazim tabi.
Ama is sinirsiz para harcayarak en iyi motoru yapmaksa o iste yarislarda belli oluyor.
enduro da ktm tokatlarken,pistelerde de ducati dovuyoruz..
Formula 1 de de haksiz rekabet icinde oldugumuz mercedes le kafa kafaya mucadele veriyoruz..
Simdi tum bunlari gormeyip de en iyi motosiklet ureticisi Agusta mii diyelim ?
Umarim hepiniz ikna olmusunuzdur
Wsbk ya bakarsak ducati ve kawasaki çekişiyor gpye bakarsak son yarışta
Yanlış hatırlamıyorsam 5.likten bile geriye düşmüştü.
Bana sadece 1 sınıf lazım oda crusier. Benim HD dememin sebebi en iyi crusierlerin ve kişiselleştirmeler onda sahip olması ayrıyetten crusier sınıfına uyan benim nazarımda birtek HD kaldı İndian daha çok hyper naked benzemeye başlamış diavel ve vmax e hiç girmiyorum onlar benim gözümde ne kadar crusier geçsede bence birer hyper nakedler. Sorunsuzluğa gelicek olursak HD bu konuda başarılı bir firma 1910-1920 den kalma motorlar hala çalışabiliyorsa bu konuda başarılıdır demek hadi diyelim ozamanın üretiminin kalitesi ile şimdinin bir olmasın diyelim çoğu bu gruplar ülkeler ile seyahat eden gruplar HD seçmezdi sorunlu olsa seçmezler sonuçta yolda kalmayı kimse istemez öncü olmasına gelince insanlar chopper tarzı veya harley tarzı motorlar diye bahsedilir.
Fiyat performansa gelirsem eğer bi glide, fat boy veya iron serisi bunlar ile karşılaştırabilceğim crusier göremiyorum (0 model olarak bahsediyorum) ve yarış konusuna gelicek olursak komik olucak adamlar bagger ile yarışıyor eğer sokaklara gelicek olursak kalkışlarda yarış motorlarının işi biraz zor.
HD’de işin en iyi yanı fabrikasyon motosikleti kişiselleştirme veya güçlendirme yapılabiliyor (stage1,2,3,4 olarak) ve böyle kişiselleştirmede malesef hiç bir markada göremedim yurt dışında yaşıyor olsaydım HD hayalimde değil garajımda kendisi olup fobu masada olurdu ama şuan aklımda regal raptor var nasip olursa yaza doğru bi rr sahibi olmayı düşünmüyor değilim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)