Yok hocam öyle yanlış anlaşıldıysam özür dilerim. Sahibi olduğun motor en iyi motordur. Gerisi boş. Tekrardan hayırlı olsun. Allah kaza bela vermedin güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Teşekkür ederim hocam , Motoru 2 gün önce teslim aldım , şuanlık rodaj dönemi olduğundan pek uzun yol yapamıyorum ama km gelince ilk iş uzun yol yapmak istiyorum merak ediyorum
Motoru ilk gün çizdiler bu durum canımı sıkıyor ve çizik bariz belli . arka kuyruk kısmının yana doğru açılan parçaya tank pad aradım ama komple set olarak var parça olarak satılmıyor buda beni üzdü nasıl bir çözüm bulabilirim
33.500 ₺
Yani 150cc scooter bir yere kadar idare eder fakat bence maxi scooter alınacaksa 250cc den aşağı bence alınmamalı 150cc'nin 0-60 hızlanmaları gayet yeterli ama 100 km hıza ıkınarak çıkıyorlar otoyollarda köprülerde viyadüklerde güven vermiyorlar çok stabil değiller maalesef bana.
geçen sene aynı ikilimede kalmıştım. arkadasım nmax kullanıcısıydı. onun motoruyla istanbul içi bir çok kez gezdik bindik. bende motor almayı planladıgımda ikisinin arasında çok kaldım ve gittim sıfır pcx125 aldım. arkadasım ile birlikte çok kıyaslama ve inceleme yaptık. motorlarımızı değiştirerek çok kullandık. 5.000 km kullandım ve 2 günde sattım. bu kadar çabuk satılabileceğini hiç düşünmezdim. hissedilebilir en belirgin farkı kesinlikle konfor ve frenleme. benim sürüş karakteristliğime en uygun olan fikrimce nmax. şimdi bir daha alıyor olsam kesinlikle nmax i tercih ederim.
NASIL BAKARSAN OYLE GORURSUN...
Nmax daha teknolojik. Pcx daha konforlu. İkisinde performansi hemen hemen ayni. Eski kasa olsa nmax daha performansliydi. Yeni kasa pcx ile durum esitlenmis gibi. Nmaxin yeni kasasi biraz daha konforlu. Bluetooth gibi artilari da var. Kendi acimdan konusayim 38 bin tl parayi hala arkada kampana olan bir motosiklete vermezdim. Nmax sadece fren ve guvenlik acisindan bile basli basina bir tercih sebebi benim icin. Tercihim nmax olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
Bence yanlis dusunce. Varyatorle ufak tefek oynamalarla bu dezantaj ortadan kalkiyor. Tdr varyator kullandim totalde 2 nmaximde 30bin km. İlk nmaxim o kadar dolu degildi ama ikincisinin 0/100 hizlanmasi 11 saniyeydi. Totalde duz yoldq rahat 135/140 bandinda yokus asagi oldu mu 152/145 bandinda zorlanmadan gidiyordum. 20 bin km ilk nmaximde kullandim ne kayisim koptu ne motor omrum kisaldi ne bisey oldu. Tek artisi dusuk yakit tuketimi ve ciddi derecede hissedilebilir performans farki. Xmax falan ruzgardan gidemezken ben nmax ile ruzgari delip geciyordum. Ne bir savurma ne birsey.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)