2021 KTM Fiyat Listesi Açıklandı
-
F54 adlı üyeden alıntı
bende bu ktm e pahalı diyenlere hasta oluyorum endoru motosiklete binen adam gider ktm alır neden mi hem hafif hem güçlü bunu anca enduro veya adventure motosiklet kullananlar bilir
bende şimdi 180k para olsa gibip afrika twin veya f850 almam
ya triumph tiger 900 rally yada ktm 890 R alırım
O PARAYA BMW DİYENLER KESİN R 1200 GS DEN BAHSEDİYORLAR starbuksçu motoru yani oda 5 yaşında olur
zaten öyle yapıyorlar müşteriler.ktm nin kendi işi hariç hiç bir kategoride başarı sağlayamıyor.ktm diyince aklıma şahsen direk adventure serisi ve ofroad geliyor.kaldıki adamlar işi bu dediğim olay başarılı oldukları konu bu.ama bu segmente kaç tane alıcı var 200 bin ve üzeri bir fiyatta kaç kişi alabiliyor bu tarz motorları.aynı motor bmw de ducatide 300 bin tl ve üzeri ktm 250 ye hallediyorsunuz hesap doğru 50bin cepte kalıyor.diğer seriler için tam tersi bir durum var uçuk pahalı
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
zaten öyle yapıyorlar müşteriler.ktm nin kendi işi hariç hiç bir kategoride başarı sağlayamıyor.ktm diyince aklıma şahsen direk adventure serisi ve ofroad geliyor.kaldıki adamlar işi bu dediğim olay başarılı oldukları konu bu.ama bu segmente kaç tane alıcı var 200 bin ve üzeri bir fiyatta kaç kişi alabiliyor bu tarz motorları.aynı motor bmw de ducatide 300 bin tl ve üzeri ktm 250 ye hallediyorsunuz hesap doğru 50bin cepte kalıyor.diğer seriler için tam tersi bir durum var uçuk pahalı
2015'ten itibaren KTM offroad'dan daha cok yol motosikleti satmaya baslamis. Ki bence hala dunyadaki en iyi naked motosikleti uretmekte...
Bu arada Avrupa motosiklet markalari arasinda en basarili olan (satis olarak) da o... Bunu da Bajaj ile ortakligi sayesinde yapti. Ve ardindan hemen hemen tum Avrupa firmalar da Asyali ortak bulup ayni yolu tutturdular.
-
bu arada ktm 1190 /1290 gibi modellerini yolda görünce yeahhh şunun yanında bi ara gazı verip uzayıp gideyim derseniz aman ha aklınız alırlar o koca enduro motorları anasının nikahı gibi beygir koymuşlar 240 260 a nasıl çıktığına şaşırır kalırsınız
-
600 cc 4 silindirlerle çok oluyor bu muhabbet
-
F54 adlı üyeden alıntı
bende bu ktm e pahalı diyenlere hasta oluyorum endoru motosiklete binen adam gider ktm alır neden mi hem hafif hem güçlü bunu anca enduro veya adventure motosiklet kullananlar bilir
bende şimdi 180k para olsa gibip afrika twin veya f850 almam
ya triumph tiger 900 rally yada ktm 890 R alırım
O PARAYA BMW DİYENLER KESİN R 1200 GS DEN BAHSEDİYORLAR starbuksçu motoru yani oda 5 yaşında olur
Hafiflik ve performans konusunda haklısınız. Ama motosikletten beklentinizin ne olduğu da önemli. Ülkenin veya dünyanın öbür ucunda kafanız rahat gezmek istiyorsanız KTM, Triumph tavsiye etmem. Avrupalı markaların dayanıklılık ve kalite konusunda japonlardan biraz ders alması lazım.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
2015'ten itibaren KTM offroad'dan daha cok yol motosikleti satmaya baslamis. Ki bence hala dunyadaki en iyi naked motosikleti uretmekte...
Bu arada Avrupa motosiklet markalari arasinda en basarili olan (satis olarak) da o... Bunu da Bajaj ile ortakligi sayesinde yapti. Ve ardindan hemen hemen tum Avrupa firmalar da Asyali ortak bulup ayni yolu tutturdular.
duke 200 ile birlikte aynen baya bir satış adeti yaptılar ama işte ya ufak ccler yada 1290lar var orta segmente zaten motosikletleri yoktu.kimse 690 tek silindirli almak istemez istemiyorduda.790 geldi iyi güzel ama onunda tipi çok çirkin fiyatı kazık.yetmedi 890 geldi tip efsane bence güzel olmuş ama fiyat aşırı uçuk derecede bu seferde.kawasaki z1000 yada yamaha mt10 alabilirsiniz 890 alacağınız paraya öyle söyliyim.zaten 200ccler ktm değil bajaj ktm ortaklığında o yüzden pek öyle düşünmüyorum ben.motor bloğu direk bajaj hindistanda üretiliyor.güzelmi evet güzel tabi yeni başlayanlar için süper.naked başlığı altında ki motor %100 olarak 1290 duke tarifidir bunu bence tartışmaya bile gerek yok.ama tüm rakipler bel altı vuruyor ss motorlarla müşterilerin aklını aldılar beklentiler baya bir değişti.bende şahsen ss motor bloğunun naked motora uyarlanmış halini tercih ederim son moda . naked için motor bloğu sadece ktm de var.birde monster 1200 sanırım
-
F54 adlı üyeden alıntı
bu arada ktm 1190 /1290 gibi modellerini yolda görünce yeahhh şunun yanında bi ara gazı verip uzayıp gideyim derseniz aman ha aklınız alırlar o koca enduro motorları anasının nikahı gibi beygir koymuşlar 240 260 a nasıl çıktığına şaşırır kalırsınız
120-150 ile giderken gaz açınca top atışı gibi ivmeleniyor.
-
Zaten ülkemizde bu fiyatlar yüzünden millet çinliyi tercih ediyor parçası ucuz bozulunca kendin bile yapabiliyorsun yaptırdıktan sonra kullanınca çok bir problem olmuyor keşke elin malının fiyatlarını konuşacağımıza kendi motorumuzu yapsak ama olmuyor işte
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
kawasaki z1000 yada yamaha mt10 alabilirsiniz 890 alacağınız paraya öyle söyliyim.
...
naked başlığı altında ki motor %100 olarak 1290 duke tarifidir bunu bence tartışmaya bile gerek yok.ama tüm rakipler bel altı vuruyor ss motorlarla müşterilerin aklını aldılar beklentiler baya bir değişti.bende şahsen ss motor bloğunun naked motora uyarlanmış halini tercih ederim son moda
Cok ilginc ve siradisi bir strateji izledi KTM. Her yerde var olmak yerine belli yerlerin en iyisi oldular. Bunun icin gereken finansmani da Bajaj ortakligi ile sagladilar.
Ne Z1000, ne de MT10 Duke 890'in rakibi. MT10 ikinci, Z1000 ise ucuncu sinif bir Supeduke (o agirlikla anca). Bir sekilde sinifinin en iyisi olmayi basardi KTM. Fiyati ucuz da degil. Ama satiyor. Cunku alternatifleriyle iyi rekabet ediyor.
Guclu ancak hafif ve cevik bir motosiklet isteyen insani hedef almis bir motosiklet 890. Daha iyi hangi secenek var?
-
-
Burda ktm yi elestirenler duke 125-1290 arasi modellei sursunler motosikletten zevk alsinlar derim.ktm nin olayi bambaska.ivmelenme,kilo beygir orani,wp amortisorler,brembo frenler anlayamassiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)