Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

250 CC'de Motor Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Ekim 2020
    Arkadaşlar Merhaba,
    250 CC lik bir motor almak istiyorum. Naked'i daha çok seviyorum ama racing de olur. Diğer tüm modelleri bilmemekle beraber Yamaha ve Honda'nın modellerine odaklandım.
    Honda CBR 250 yi getirmiyor. CB 250 R' ı da sanırım bu sene getirmiyor.(euro 5 ten dolayı)

    Yamaha'da R25 ve MT25 var. MT25 i hic bir zaman sevemedim, sanırım tasarımından dolayı.. Yani sanki yeni model olarak sadece R25 var önümde gibi duruyor. Kaçırdığım , atladığım , farklı bir durum var mıdır ? Ya da bu klasmanlarda farklı markalardan önerebileceğiniz olabilir, ya da 2019-2020 model motosiklet alımı olabilir. Konuya hakim arkadaşlar öneride bulunursa çok sevinirim.
    40 - 45 K civarı bütçem var, bu motorların üstüne çıkamam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    45000 e nc 700 x veya 750 s bak bu bahsettiğin motorlardan çok daha iyi bi seçenek
    tabii tecrüben varsa

  3. #3

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Motosikleti
    Ducati 848, Hero X-Pulse 200
    Bende GSX-250R var, ilk motor olarak alacaksan çok iyi bir seçim, çift silindir, ABS, rahat bir motor. 40-45'e motor + on numara ekipman alırsın. İkinci veya üçüncü motorda düşük son hızı nedeniyle bayabilir, kullanım tarzına bağlı.

  4. #4

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    bende uzun zamandır bu konuda araştırma yapıyorum. yalnız, motorları canlı test etmedim dadece sahipleriyle konuştum, video izledim, forum okudum, bilgi topladım. görüşlerim şu şekilde:

    -mt25 alt devir cansızlığı, yüksek tüketimi ile bana hitap etmiyor.

    -duke250
    eksiler: -ktm nin üvey evladı, far halojen.
    -kadran eski teknoloji
    -parçası pahalı
    -yamyam spor moto

    artılar: +sınıfının en hafifi
    +güçlü ve verimli motor
    +8bin km bakım aralıkları
    +lastikler kaliteli değişime gerek yok
    +(bana göre) yakışıklı

    -honda cb250r
    eksiler: -soba borusu gibi bir egsoz
    -2021 modeli olmayacak
    -birde tüketim. bunu biraz arştırdım. kısa stroke, 4 valf vs performanslı bir motor ama konuştugum
    insanların ortalama tüketimleri 3,5-4,5 arası. yardırayım dedımmı 5lt civarı dediler.
    artılar: +bence çok yakışıklı
    +honda bu aga sağlamdır
    +motor bence süspansiyonu performansı frenleri ile çok bütün bir motor.

    suzuki gsx250r
    eksiler: -servis anadoluda sıkıntı olabilir
    -koruma takozu yok. motor düşerse masraf baya açar gibi
    -motor canlı değil( yakıt konusunda artıya girecek)

    artılar: +suzuki suzuki suzuki suzuki
    +sağlamlık, malzeme kalitesi rakiplarınden üstün.
    +çift silindir, konfor.
    +tüketim. performanslı kullanımda bile 3,5 litreyi geçmiyor
    +kimine göre eksidir, ama bence artı. otoruş posizyonu itibariyle tam ss değil. gidon yüksek. daha dik
    oturuş posizyonu.
    +gösterge panelinde herşey var.

    ben de şuan araştırmadayım. kısmetse önümüzdeki yaz alacağım. yukardakilere ek olarak, bahsedeceğim sebeplerden dolayı aşağıdak motorlar da aklımın bir köşesinde duruyor.

    hero hunk200r:
    eksiler- diğerlerinde göre şekilsiz. ama bence idare eder şekli.
    - vites oranları 125 likler gibi kısa.
    - vites göstergesi yok (cb250r da da yoktu unuttum yazmayı)

    artılar +hava sogutmalı basit motor, sağlam. ucuz parça. masraf yapsada çok üzmez
    +motor rahat geldi bana. titreşim yok.
    +diğerlerine göre ciddi anlamda ucuz
    +motor ekonomik. ortalama kullanıda 2,5 litre yakıyor. ümüğünü bile sıksanız 3 litre yakıyor.
    +motor güzel beyler bayanlar, frenleri, parça kalitesi tireşisizliği vs güzel.

    dominar 400ug. (sahibi olan tanıştıgım bir arkadaşın yorumları)
    eksiker: -motorun kronik sorunları var.
    -sağa çekme sorunu( lastikleri değiştirdim sorun çözüldü diyor.)
    -gösterge resetleme sorunu( henuz bende olmadı diyor)
    -servislerin standardı yok diyor. bakkal hesabı.

    artılar: motor tok, ağır rahat, tüketim 3.5-4 litre diyor. artıları bahsetmeye gerek yok güzel motor işte.

    beyler bayanlar yukarıdaki motorların hiçbirinin sahibi değilim. alacağım araştırıyorum sadece. onçün eksik hatalı birşey yazdıysak affola.

  5. #5
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    servis ve parça muhabbeti önüne geçemez derseniz sizin bütçenize uygun Ktm duke 390 gibi duruyor, keyifli bir motosiklettir 2017 modelleri yeni nesil gösterge paneli ve kaydırmalı debriyajı ve 43hp gücü ile hızlanması 250cc ye göre çok iyi olduğundan ön plana çıkıyor.

  6. #6

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende uzun zamandır bu konuda araştırma yapıyorum. yalnız, motorları canlı test etmedim dadece sahipleriyle konuştum, video izledim, forum okudum, bilgi topladım. görüşlerim şu şekilde:

    -mt25 alt devir cansızlığı, yüksek tüketimi ile bana hitap etmiyor.

    -duke250
    eksiler: -ktm nin üvey evladı, far halojen.
    -kadran eski teknoloji
    -parçası pahalı
    -yamyam spor moto

    artılar: +sınıfının en hafifi
    +güçlü ve verimli motor
    +8bin km bakım aralıkları
    +lastikler kaliteli değişime gerek yok
    +(bana göre) yakışıklı

    -honda cb250r
    eksiler: -soba borusu gibi bir egsoz
    -2021 modeli olmayacak
    -birde tüketim. bunu biraz arştırdım. kısa stroke, 4 valf vs performanslı bir motor ama konuştugum
    insanların ortalama tüketimleri 3,5-4,5 arası. yardırayım dedımmı 5lt civarı dediler.
    artılar: +bence çok yakışıklı
    +honda bu aga sağlamdır
    +motor bence süspansiyonu performansı frenleri ile çok bütün bir motor.

    suzuki gsx250r
    eksiler: -servis anadoluda sıkıntı olabilir
    -koruma takozu yok. motor düşerse masraf baya açar gibi
    -motor canlı değil( yakıt konusunda artıya girecek)

    artılar: +suzuki suzuki suzuki suzuki
    +sağlamlık, malzeme kalitesi rakiplarınden üstün.
    +çift silindir, konfor.
    +tüketim. performanslı kullanımda bile 3,5 litreyi geçmiyor
    +kimine göre eksidir, ama bence artı. otoruş posizyonu itibariyle tam ss değil. gidon yüksek. daha dik
    oturuş posizyonu.
    +gösterge panelinde herşey var.

    ben de şuan araştırmadayım. kısmetse önümüzdeki yaz alacağım. yukardakilere ek olarak, bahsedeceğim sebeplerden dolayı aşağıdak motorlar da aklımın bir köşesinde duruyor.

    hero hunk200r:
    eksiler- diğerlerinde göre şekilsiz. ama bence idare eder şekli.
    - vites oranları 125 likler gibi kısa.
    - vites göstergesi yok (cb250r da da yoktu unuttum yazmayı)

    artılar +hava sogutmalı basit motor, sağlam. ucuz parça. masraf yapsada çok üzmez
    +motor rahat geldi bana. titreşim yok.
    +diğerlerine göre ciddi anlamda ucuz
    +motor ekonomik. ortalama kullanıda 2,5 litre yakıyor. ümüğünü bile sıksanız 3 litre yakıyor.
    +motor güzel beyler bayanlar, frenleri, parça kalitesi tireşisizliği vs güzel.

    dominar 400ug. (sahibi olan tanıştıgım bir arkadaşın yorumları)
    eksiker: -motorun kronik sorunları var.
    -sağa çekme sorunu( lastikleri değiştirdim sorun çözüldü diyor.)
    -gösterge resetleme sorunu( henuz bende olmadı diyor)
    -servislerin standardı yok diyor. bakkal hesabı.

    artılar: motor tok, ağır rahat, tüketim 3.5-4 litre diyor. artıları bahsetmeye gerek yok güzel motor işte.

    beyler bayanlar yukarıdaki motorların hiçbirinin sahibi değilim. alacağım araştırıyorum sadece. onçün eksik hatalı birşey yazdıysak affola.
    yeni kasa MT ve R25 ler az yakıyor. 1. vites hariç yüksek devir seri kullanımda 3.8 görüyorum. efendi gibi kullansan 3.3-3.5 rahat görülür.
    bdrhngvnc bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni kasa MT ve R25 ler az yakıyor. 1. vites hariç yüksek devir seri kullanımda 3.8 görüyorum. efendi gibi kullansan 3.3-3.5 rahat görülür.
    r25 aerodinamiginden dolayi, eskiye gore nispeten az yakiyor diye duydum bende evet.

    acikcasi benim kafam allak bullak oldu. ikinci el gsxr bulayim diyorum. 40k civari. ama takoz bile yok yatarsak yandik.

    sonra ikinci el duke 250 diyorum 35 civari, bakiyorum hesap makinesi gibi gosterge.

    sonra diyorum bosver sifir dominar al, bu sefer de kronikleri motordan sogutur mu acep..

    en son diyorum bosver hunk200r hava sogutmali basit saglam basin agrimasin.. vallahi bilemiyorum aslinda benimde tavsiyeye ihtiyacim var.

  8. #8

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    tabiki bir dünya klasiği r25 250cclerin dayısı olur.uzun vadede hem en doyurucu model hemde en değerlisi olur.ayrıca parça sıkıntısı çekmezsin istediğin zaman satarsın vs.2016 model 4.5 litre yakıyordu bende 250cc ye göre çok ama o 13bin devir çevirene göre normal diyordum.2017 ve ötesini alırsan 4 litre ve altını görürsün.mt25 yada r25 fark eden bir şey yok öyle abartı öne yatmıyorsun grenajlı sport bir model olarak düşün.ama şöyle bir durum var r25 temiz bulman sayısalı tutturmak gibi bir şey artık.mt25 kullanıcıları daha düzgün oluyor o yüzden ben sana mt25 tavsiye ederim.0km r25 2.elde mt25 iyidir

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 aerodinamiginden dolayi, eskiye gore nispeten az yakiyor diye duydum bende evet.

    acikcasi benim kafam allak bullak oldu. ikinci el gsxr bulayim diyorum. 40k civari. ama takoz bile yok yatarsak yandik.

    sonra ikinci el duke 250 diyorum 35 civari, bakiyorum hesap makinesi gibi gosterge.

    sonra diyorum bosver sifir dominar al, bu sefer de kronikleri motordan sogutur mu acep..

    en son diyorum bosver hunk200r hava sogutmali basit saglam basin agrimasin.. vallahi bilemiyorum aslinda benimde tavsiyeye ihtiyacim var.
    Hunk200r ile 150 arasındaki fark sadece 2.2hp güç ve 4nm tork + balansör

    Titreşim problem değilse o kadar para vermeye gerek yok bence aynı işi 150 de yapıyor.

    Her iki modelinde, aynı vites ve aynı devirde hızları aynı

    5. Vites 7500 devirde 100km hız

  10. #10
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merheba
    Ben mt 25 kullanıyorum,2008 yılından bu yana irili ufaklı motosiklerler kullandım.

    Mt 25 100-110km arası 3.7lt benzin yakıyor.Bursa içi ara ara gazlamalı 4.5lt ,bu gucte bir 250cc icin normal olduğu düşünüyorum
    Alt devirleri cansız mevzusuna pek katılmıyorum.alt devirleri de çokta kötü sayılmaz,7000 devirden sonra içinden bir 250cc daha çıkıyor sanki.

    Bence 250cc den çok daha fazlasını veren bir motor.Amaciniz hızlı bir 250cc ise tartışmasız mt 25 en öndedir.
    Boy 183 kg 86 ben rahat ediyorum.

    Artçı olayı pek iyi değil.
    Mr.wind bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Motosikleti
    Ducati 848, Hero X-Pulse 200
    Bu arada gsx'lerin piyasası tamamen suzuki'nin absürt fiyat listesinden kaynaklanıyor. Ben de sahibiyim iyi güzel motor ama eğri oturup doğru konuşalım, r25'ten daha pahalı olmasının bir açıklaması yok. 40 küsür bine bakma, o fiyata bir yıl beklerler satmak için, dolayısıyla pazarlığı iyi zorla.

    Bu arada takoz da yurt dışında var, istersen getirirsin. Sanayideki yaratıcı ustalar da çok daha ucuz alternatifler üretebilir.
    Mr.wind bunu beğendi.

  12. #12
    yawuz58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hero xpulse
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 aerodinamiginden dolayi, eskiye gore nispeten az yakiyor diye duydum bende evet.

    acikcasi benim kafam allak bullak oldu. ikinci el gsxr bulayim diyorum. 40k civari. ama takoz bile yok yatarsak yandik.

    sonra ikinci el duke 250 diyorum 35 civari, bakiyorum hesap makinesi gibi gosterge.

    sonra diyorum bosver sifir dominar al, bu sefer de kronikleri motordan sogutur mu acep..

    en son diyorum bosver hunk200r hava sogutmali basit saglam basin agrimasin.. vallahi bilemiyorum aslinda benimde tavsiyeye ihtiyacim var.
    Dominar 400 ün kronkleri neler acaba ug de aynımı bende düşünüyorum ama top speed az gibi geldi 156 kmh
    hunk 200 r hava soğutmalı sıkıntısız motor en azından su derdi karbüratör derdi yok ama top speed az 120 kmh galiba bana yetersiz geliyor

  13. #13

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hunk200r ile 150 arasındaki fark sadece 2.2hp güç ve 4nm tork + balansör

    Titreşim problem değilse o kadar para vermeye gerek yok bence aynı işi 150 de yapıyor.

    Her iki modelinde, aynı vites ve aynı devirde hızları aynı

    5. Vites 7500 devirde 100km hız
    titresimsiz olsun istiyorum acikcasi, suan kullandigim cub motor ile gecen bahcesehir-bahcelievler-beylikduzu-bahcesehir gittim 2 saat araliksiz. 10 round boks macinda boyle yorulmamistim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

    Alıntı yawuz58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar 400 ün kronkleri neler acaba ug de aynımı bende düşünüyorum ama top speed az gibi geldi 156 kmh
    hunk 200 r hava soğutmalı sıkıntısız motor en azından su derdi karbüratör derdi yok ama top speed az 120 kmh galiba bana yetersiz geliyor
    dominar derken ug den bahsetmistim hocam. kronikleri soyle ki;
    -elleri birakinca motor saga cekiyor
    -birde gosterge paneli ile ilgili bi yazilimsal sorun varm imis.

    saga cekme isi sadece lastik kaynakli diyorlar, degistirenler sorunun ortadan kalktigini soyluyor. bu kronikler cozulurse dominar ug bence guzel bir secenek.
    yawuz58 bunu beğendi.

  14. #14
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    DominarUG varken şahsen 250cc almam. Tork fakiri bassan gitmiyor, gitmek istesen canı çıkıyor. Uzun yola gelmiyor

  15. #15

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Ehliyette sorun yoksa Dominar ya da NC serisi öneririm.

    Acemiysen NC öncesi eğitim almak faydalı olur.

  16. #16
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    siyah renk r25 ya da diğer renklerde mt25 iyidir.

    250cc için zaten al sat dahil en iyi motor bu 2si

  17. #17
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Cb250 diyorum ben. 5bin km sonra altına pilot power gibi kaliteli lastik tak mis gibi olsun. Bu motoru seçmemin sebebi gerçekten çok şık, led farlı ve yakıt ekonomisi güzel.

  18. #18

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb250 diyorum ben. 5bin km sonra altına pilot power gibi kaliteli lastik tak mis gibi olsun. Bu motoru seçmemin sebebi gerçekten çok şık, led farlı ve yakıt ekonomisi güzel.
    yakit ortalamaniz kac hocam?

  19. #19
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titresimsiz olsun istiyorum acikcasi, suan kullandigim cub motor ile gecen bahcesehir-bahcelievler-beylikduzu-bahcesehir gittim 2 saat araliksiz. 10 round boks macinda boyle yorulmamistim
    Çalışan her motor titrer hocam. Maksat maksimum konfor vereni seçebilmek. 250 cc'de tek bir konforlu ve titreşimsiz makina var o da Inazuma'dır. Başka ne alırsanız alın rahatsız olursunuz bir süre sonra. 250 sınıfının Mercedes'i diye geçer. MT-25 bile titriyor belirli devirlerde. Yeni kasa mt-25 alıp kullandım. Yakıtı çok uygun ama bana yetersiz geldiği için cc yükselttim. XJ6 aldım, onda bile belirli devirlerde titreşim var 4 silindir olmasına rağmen. Motor seçerken konfor ağırlıklı seçin uzun yol yapacaksanız. Sadece şehir içi kullanım olacaksa 250 cc herhangi bir naked motor da işinizi görür.
    blueway2 bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  20. #20

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çalışan her motor titrer hocam. Maksat maksimum konfor vereni seçebilmek. 250 cc'de tek bir konforlu ve titreşimsiz makina var o da Inazuma'dır. Başka ne alırsanız alın rahatsız olursunuz bir süre sonra. 250 sınıfının Mercedes'i diye geçer. MT-25 bile titriyor belirli devirlerde. Yeni kasa mt-25 alıp kullandım. Yakıtı çok uygun ama bana yetersiz geldiği için cc yükselttim. XJ6 aldım, onda bile belirli devirlerde titreşim var 4 silindir olmasına rağmen. Motor seçerken konfor ağırlıklı seçin uzun yol yapacaksanız. Sadece şehir içi kullanım olacaksa 250 cc herhangi bir naked motor da işinizi görür.
    sagolun verdiginiz bilgi icin. acikcasi o kadar da hassas degilim, az biraz titresimi tabiki tolere edebilirim. benim oncelik siralamam su sekilde:
    1-sorunsuz olsun
    2-cani cikmadan 100km hiz ile gidebilsin
    3-az yaksin tabiki
    4-ortalama konforu, ortalama sekli olsun. zaten yeni motorlarin hemen hemen hepsi guzel geliyor sekil olarak.

    oyle cok hiz meraklisi doyumsuz bi adam da degilim. gecen hesap yaptim toplam 200bin km uzeri yol yapmisim arabayla. artik araba surmekten tiksindim. 90-100 ile zorlanmadan giden bir motor alip uzun yillar degistirmeden binmek istiyorum.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)