250 cc fazlasıyla yeterli olacaktır hocam. Uzun dönem kullanmayı düşünüyorsanız sıfır almanızı tavsiye ederim. 2. ellere sıfır fiyatı istiyorlar zaten. MT-25, R25, Duke 250, NS 200, CB 250 R gibi modelleri gidip tek tek inceleyin canlı görün. Üzerine oturup bakın. Hangisi en çok içinize sinerse onu alın. Şimdiden hayırlı olsun.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Beyler bir şey söylicem,
bir tane post açtım , forumdaki de ilk postum. Muhtemelen kimse de bir şey yazmamıştır diye de bakmadım, şimdi girdim resmen kendimden utandım.
Ellerinize sağlık. Tavsiyeleriniz , görüşleriniz için çok teşekkürler
Evet, sanırım R25 ye yönelicem, yine de bir motora oturmak ,bakmak gerek.
Test sürüşü vs yapma şansımız oluyor mu bu motorlarda.
Bir de bilgisi olan varsa, 2021 modelleri ne zaman gelir Honda ve Yamahanın
ehliyetinde sorun var ise bırak 250 cc
Al eski kasa CBR500 veya CB500F sonra bana bol bol dua et bu öneriyi verdigim için.
Sıfır kronik sorun ,
250 cc ekonomisi (aynı yakar)
500cc torku 5 inci vitesde 30 KM den 170 KM ye kadar çekiş var (250 cc gibi sol ayak çalıştırmana gerek yok )
GÜvenlik kombine abs (bak burası çok önemli)
Hız seviyor isen tüm 250 cc lere çift vurur tek sayarsın
Agırlıgı ve yükseklik olarak 250 cc den bir tık fazla büyük motor gibi değil..
Her işine gelir işte ...
50 K da R25 in ne olcagı belli olmaz motor olarak ama 250 K da bunun motoru sapa sağlamdır...
Bu kadar çıkıyor isen bulaşma 250 CC ye
Bence de düzgün bir sahipten, bakımlı sorunsuz 2. el CBR500R veya CB500F. Ömürlük... (2016 ve sonrası daha iyi olur.)
Güncel yeni her zaman tabi ki daha iyidir, ona şüphe yok.. Gönül ister dokunmatik ekranlı 2020 model olsun en günceli olsun...
2015-2016 İkisi arasında 15 bin fiyat farkı var eklenen güncelemeler değmez o kadar para vermeye ,ha birisinde abs olup digerinde olmasaydı derdim 15 değil 20 de ver diye ama temel özelikleri aynı , ciddi fark diyebilecegin ayarlı ön amartisörler ,bir de şekil şukul , ama hiç birimiz profosyenel pist kullanıcısı gibi kullanmıyoruz, öyle kullanacak ne yol var , ne kanunmüsade eder, nede o kadar yeteknek var.. Anlamazsın bile o ayarı.. Değecek fark değil o para 6-7bilemedin maksimum 8-9 fark olsa hadi neyse dersin de temel özelikleri 1/1 aynı olan şeye degmez o kadar fazla vermeye..
2014-2015 Ucuz alırsın ucuz satarsın, ama aynı keyfi alırısın..
Serif Abi Selam,
Doğru söylüyorsundur kesinlikle fakat iki şey var benim için.
1. daha önce vitesli tecrübem yok, 500 CC birazcık sert bir giriş olabilir sanki diye düşünüyorum.
2. motordan çok iyi anlamıyorum, dediğin modelleri almak için 2.el almak durumunda kalacağım, burada problemli bir motoru alma ihtimalim var, veya doğru olmayan bir fiyatta..
Yine de değerlendiricem ama 2021 model R25 alıp bir süre kullanıp sonra belki geçiş yapabilirim.
Bilmiyorum ne düşünürsün.
CB 250 R için konuşacak olursak,
-Benzin konusu sakin kullanımda 3,5L/100 km (100 km/h hız için),
-Motorun görünüşü cidden iyi , polis çevirmesine girdim ,memur pazarlığa oturdu (true story)
-Üzerindeki lastikler fena değil.
-Amortisörü zaten pek çok mecrada konuşuldu.
-Frenler disk ABS
-Bakım maliyeti 120 lira.(2020)
-Motoru cbr250 ve crf250 motoru ,o yüzden bilindik bir motor.
Ama artık ülkemize yeni model gelmeyecekse bu bir eksi olur ,ikinci el konusunda. Ayrıca 45 liraya daha yüksek CC motorlar bakabilirsin.Hayırlısı olsun.
Ben acemi adamın motorunun 190 yapmasına karşıyım. O son hız illa denenecek çünkü. Ya da kalkışta illa biriyle kapışılacak. Bence R25 veya CBR500 ile başlamak bir tık fazla. Ha, Daytona 675 ile başlayan ve hala motor hayatına devam eden adam da var. Ama ne kadar uslu motor, o kadar trafiğe dikkat. Bu konu zaten yerli yabancı her kaynakta binlerce tartışıldı, o yüzden konuyu buraya çekmeyeyim, ama bu da aklında bulunsun.
Ben yukardaki arkadasa katiliyorum.ustune binsin denesin motorlari.yakindan incelesin.firsati varsa arkadasindan 1- 2 kmlik surus icin istesin.
okuyan varsa bir sorum vardi size.yamaha mt 25 neden 2. Elde cok pahali.ayni yil ayni kmde mt 25 benim duke 390 dan pahali sahibi den komda
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
Kardeşim selamlar R25 - MT25 Kawasaki ZX-25R ı saymazsak 250 cc klasmanında rakipsizdir. saymaya gerek yok çünkü ya gelmeyecek ya da gelirse uçuk bir rakam olacak.
Gelelim R25 ve MT 25 in rakipsizliği konusuna bu makinalar 249 cc çift silindir 36 beygirdir, ortalama bir 250 cc makine ise tek silindir 18 - 25 beygir arasındadır.
aslına bakarsan 400 450 cc bir güç elde etmiş olursun bu makinaları alırsan ve çift silindir olması da daha yüksek devir bandı ve daha az titreşim demektir.
R25 ve MT25 te kendi içinde ikiye ayrışır R25 daha yüksek devirlerde MT25 daha düşük devirlerde tork üretir.
İşin özü ben 250 cc nin kralını alıcam diyorsan bu iki makina en iyisidir.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)