Yaşlı SS yerine, daha genç sport touring veya enduro bakın derim . İlla 4 silindir olsun diyorsanız, XJ6 alternatif olabilir. Şu piyasa içerisinde sıfır 250 cc parasına tek o var temiz ve yılı yeni olan.
Yaşlı SS yerine, daha genç sport touring veya enduro bakın derim . İlla 4 silindir olsun diyorsanız, XJ6 alternatif olabilir. Şu piyasa içerisinde sıfır 250 cc parasına tek o var temiz ve yılı yeni olan.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Alınır fakat çıkacak problemlere karşı maddi ve psikolojik olarak hazırlıklı olmak lazımdır.
Yazdığım mesaj ile sizin anladığınız bambaşka şeyler. Benim belirtmek istediğim "önceki konulara bakınız ve sonra alanlar ne haldeler" mesajı vermekti.
(Ama madem konuyu özgürlükten açtınız. Bizim de eleştirme özgürlüğümüz var değil mi. Sizin de yazdığınız gibi okumak zorunda değilsiniz. Sonuçta konu tapusu size ait değil.
Eleştirilmeye katlanamıyorsanız konu açmayınız.)
Parantez içine aldığım kısım sizin istediğiniz cevaptır, benim verdiğim bir cevap değil. Bunu da özellikle belirtmek isterim.
Saygılarımla. İyi forumlar.
dostum sen bütçe söylersen hevesine uygun başka motor bulunur belki.Bir diğer mevzu motoruna anahtar değmemiş,değişeni yok.en uyuz oldugum şey.değişeni olması kadar güzel birşey yok demekki motora bakılıyor.bir diğeri motora anahtar değmeden nasıl subap ayarı yapıcan
evet mantıklı bi tercih olabilir onu biraz daha araştırmalıyım
Kesinlikle katılıyorum. Bütçem aşağı 50-60 arası olabilir malum kazayı geçirmeseydim sıfır yeni kasa MT07 yada 2.el MT09 gibi niyetim vardı ama evdeki hesap çarşıya uymuyor.
Eleştiriye tabi her daim açığız, biraz fazla tepki verdiğimin farkına vardım kusura bakmayın ama forumda ne zaman bir yorum bir tecrübeden faydalanmak istesek birileri laf sokup egosunu tatmin etme çabasında ondan dolayı ufak bir yükselme oldu hakkınızı helal edin saygılar.
Bu motorlar kısıtlı bütçelerle alınmamalı bence. Geçen 600fli bir kullanıcının disklerinde sorun vardı pahalı olmasından yakınıyordu. Bu motorlar bi bozulursa çok deli paralar gider. Sadece krank kaç liradir Allah bilir. Çıkmaların hemen hemen hepsi de çalıntı motorlardandır.
Estağfurullah hocam ortada bir sıkıntı yok kalbinizi ferah tutunuz.
Motor işine gelecek olursak. Belirli bir model altında olanlar hatta 3 kişiden daha fazla el değiştirmiş motorlar çok büyük risk.
Bu maalesef insanımızdan kaynaklanıyor.
Büyük bakım zamanı gelen motorlar bakım yapılmadan bakım yapıldı diye satılıyorlar. Böyle motor defalarca el değiştiriyor.
Bakım gören motorlar apayrı bir ansiklopedi. Düzgün bakım gören motorlar sayılı.
Yani aklınıza gelen her türlü olumsuzluğu göz önünüze getirerek kararınızı vermelisiniz.
Çünkü motor kapalı kutu.
Örneğin ilk açtığım konularından; şanzıman dişlilerinin 1 grubunun değiştirilip diğer grubunun arızalı bırakılması sonucu 2 ay sonra vitesim kilitlenmişti. Normal kullanımda belirtisi neredeyse hiç olmadı.
Özellikle Ülkemizdeki SS kullanıcıları motorlarını çok hor kullanıyorlar.
Dikkat edin gerekirse 2 ustaya gösterin. Ama kendi adıma tavsiye etmem.
Düşük model, az el değiştirmiş motor, gerekirse düşük cc (paranıza göre) bunlar her zaman daha iyidir.
600 cc ve üzeri tüm motorların parçaları pahalı zaten. İster yeni model olsun ister eski model. Hepsi Euro bazlı giriş yapıyor ülkenize. XJ6'nın komple krankı mesala 6 bin TL civarında. Ama bakımı aksatılmadığı ve düzgün kullanıldığı sürece kolay kolay bir şey olmaz kranka. 300 bin km devirenler var XJ6 sahibi arkadaşlarımdan. Yeterki kaza olmasın, kaza olursa Allah korusun ortalama bir hasar 10 bin TL'den kapı açmaya başlar.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
o yaşta bi motor enduro tuning veya cruiser değilse uzak durmanı tavsiye ederim
evet çoğu şeyi gözle görüp fark edebilirsin ama motorun içi ne durumda onu bilemessin bu bahsettiğim katogoriler az devir çeviren kolay kolay üzülmeyecek türler
XJ6 hem kullanıcıları bakımından çok zorlanmayan bir motor hem de uzun ömür için biraz ksııtlanmış bir motor(ya da bana öyle geliyor çok bilgili değilim) Mesela o hacimden R6 120 beygir çıkarıyor. Yani ssle kıyaslamak yanlış olur bence. Cbr900rrın çıkma krankını 6 bin liraya almışlardı motomania.
Allah korusun kaza her türlü çok kötü bir şey. Ben o yüzden trafiğin olduğu yerlere girmiyorum artık. Toprak yollarda tek başıma geçerken hem hızlı olmuyorum hem de beni ezebilcek bir araba olmuyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)