Sarı ve kırmızı noktalar lastiğin statik ve dinamik dağılımı da göz önüne alınarak fabrika tarafından işaretlenir. Esas olan sadece balans değildir, malzemenin homojen dağılması istense de asla tam dağılım sağlanamaz ve malzeme yoğunluğu belirli noktalarda değişir.
kaynak gösterir misin?Günümüzde çoğu satılan lastik modelinde de o noktalar yoktur.Sarı lastik duvarının en hafif kısmını gösterir.subap ile hizalanması az sayıda ağırlık kullanılması içindir.koyo,top-gear,pırelli,koyo'nun sitesinde sarı ve kırmızı noktalarla ilgili bilgi var bakabilirsin.
Aks mili yönü olanları zaten ters takabilme imkanın yok,yuvalar ve yataklar farklı olabiliyor.yok illaki normal bir saplama olmasına karşın yönü olduğuna inancın varsa ,evet.motor blok civataları ve aks milleri aynı yönde olur.monte ve demonte kolaylığı acısındandır o.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
kendimizden başlayacağız ve genellemelerden değil gerçeklikten konuşarak.senin yanıtının bir aşağısında ülkesini gömen fakat ülkesinin yansıma olan zat var.eleştiri ile laf sokmayı ayırt edemeyen adamla ne tartışılır?
hokakey canın sağolsun,ayrıca ilk yazdığımda nereye yapacağımı sordum farkettiysen,yalnız değiliz