Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

şehir içi 600 cc ss hararet yapar mı kullanımı çok zor mu? tecrübeleriniz neler

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    şehir içi 600 cc ss hararet yapar mı kullanımı çok zor mu? tecrübeleriniz neler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Yapar, 1-2 vites arası sürekli durağan trafikte gidersen, illa ss olmasına da gerek yok, benim tracer 700'de hararete geçmeden fan açıyor, 104 dereceyi bulunca normal olarak açıyor asıl fan açmazsa sorun vardır, yani hararet dediğin buysa normal, asıl fan açmıyor motorda sorun yaşıyorsan sıkıntı, bu aralar havalar soğudu belki biraz daha geç fan açaçacaktır hararet yapmaması için gerekli.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Demek istediğim fan değili mesela araçlarda hararet yapınca beyaz buhar duman falan cıkıyor hani. motorda öyle bi şey çıkar mı acaba?. R25 im vardı sattım şimdi 600ss alasım var ama oturuş pozisyonu çok zor sanıyorum ki oturuşu r25 den daha konforsuz.

  4. #4
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    R25ten sonra bence cbr 650r çok güzel olur

  5. #5
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Şehiriçi kullanılacaksa 600cc ss almaya gerek yok bence. Motora yazık.

  6. #6
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Şehiriçinde 600 CC eziyet ve işkence olur hem sizin için hem de motor için. Naked ve toruing tarzı daha iyi olur konfor açısından ama çoğu 600 CC dur kalk trafikte ısınır doğal olarak. Benim XJ6 da fan açıyor trafikte durmaya başlayınca.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  7. #7
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    ss motorlar ile şehiriçindeki tek bağlantın otobana çıkarken
    otobandan eve dönerken kadar olsun
    onun haricinde sorun oluyor oturuş sıcaklık agresif sürüş isteği yüzünden supersport motorların yeri şehiriçi değil
    sırf şekli güzel diye alıyorsan 2 3 hafta sonra lanet olmaya başlar çıkar onu vahşi doğasına otobana piste dağ yollarına bak keyfine

  8. #8
    Seramik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1
    Sorunuzun cevabı koca bir EVET yapar.

    + olarak

    Trafikte; Şiddetli Bel ağrısı, Şiddetli özellikle boyun ağrısı, şiddetli el bilek ağrısı yapar.

    +

    Oturuş pozisyonu, dur-kalk trafikte kazaya davetiye çıkarır. Sırf görüntü ve hız için alacaksanız kendinizi üzdüğünüze değmez.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    400- 500 cc naked,touring,enduro,cruiser daha rahat olur.ss genellikle virajli uzun yollarda kullanmak veya piste cikmak icindir.ama tabiki sehirici gorsellik ve ses icin kullanan var.tercih sizin

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    İstanbul trafiğinde domala domala sürmek adamı yorar. Ne bel kalır, ne de bilek.
    Ezio41, levend84 ve espresso bunu beğendiler.

  11. #11
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    Hararetten kastınız conta yakmak mi yoksa fan açıp kapanması mi? Sağlıklı bir motor normal şekilde fan açıp kapatır,zaten ya yapılma amacı budur, şehir içinde dur kalk trafikte fan açabilir bunun hiç bir zararı olmaz.

  12. #12

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    İstanbul'da 600rr ve eski MT 09 sahibi olarak, arkadaşların da dediği gibi sadece ss değil silindir fark etmeksizin sıkıştırma oranı yüksek, performans odaklı yani commuter ve scooter dışı hemen hemen tüm motosikletler şehir içi dur kalkta fan açacaktır. 600 rr ın oturuş pozisyonu yüzünden ayrı bir külfeti de var tabi ki, gülü seven dikenine katlanır.

  13. #13

    Üyelik
    17 Aralık 2020
    Grup gezilerinde 600 kullananlar şehir içine girmiyordu. 2 ışığa yakalanırsa fan açardı. Racingi bitiren hararet derler

  14. #14
    eray123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2017
    Motosikleti
    KAWASAKİ ZX-6R NİNJA
    ışıklarda 107 dereceleri görüyorum yazın

  15. #15
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Üretenler onu şehir dışında, az trafikte kullanılsın diye üretmişlerse hararet yapar...

  16. #16

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    hararetten kastın gerçekten hararet yapıp arızalanması ise sağlıklı düzgün bir motor alırsan hiç bir şey olmaz merak etme. Ben Dubai yaz sıcağında bile kullandım litrelik SS hararet hiç limiti zorlamadı.

    AMA (burada büyük bir ama var) bu motorlarla şehiriçinde sen hararet yaparsın Motor ısındıkça fan açar, kendini korur yani arıza yapmaz ama seni pişirir perişan eder. fırında şişe takılı tavuklar gibi usul usul pişersin alttan alttan. Şehiriçi günlük binmek için bu motorlar eziyetten başka bir şey değil, hem oturuş pozisyonları rahatsız, hem gidon açıları kısıtlı olduğundan aradan dereden geçmez, hem masrafı çok (yakıtı fazla, servisi parçası pahalı). 600cc SS motorların güçleride yüksek devirde gelir altta pek güçleri olmaz bu arada. çift silindir düzgün bir naked falan bin derim.

  17. #17
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Arkadaşların tamamına bir düzeltme yapayım.Bu dedikleri yazın geçerli fakat kışın o motora dua edersin,özellikle kırmızıda durunca bir buse kondurursun yanağına sarılırsın İşin espirisi bir yana sevdikten sonra her motoru heryerde kullanırsın.Ben 650R kullanıyorum seviyorum.
    bdrhngvnc bunu beğendi.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    650 r naked mi oluyor ne oluyor tam olarak. oturus pozisyonu rahat mı?

  19. #19
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    aklıma eski motorum "ducati hypermotard 796" geldi
    fan yok sıvı soğutma yok. önde ufak bitane yağ radyatörü vardı sadece

    duran trafikte aralara giremeyecek kadar trafikte kaldığım zaman
    testislerim kızarıyordu.
    zaten L motor pistonlardan bitanesi tam apiş aramda
    hemde tam oradan manifold çıkıyor.
    Allahım diyorum bu nasıl bir acıdır böyle
    sonra boş yolu bulunca yapıştırıyordum.

    bunu niye anlattım bilmiyorum aklıma geldi anlatmak istedim sadece.

    yüksek cc olan her motor çalışmaya başlayınca içinde yaşadığı patlamalarla
    yüksek ısılara zaten ulaşıyor. hararet yapmaması için soğutma sisteminin düzgün
    çalışıyor olması gerekli. çalışıyorsa sıkıntı olmaz zaten

    ama hergün hergün motoru sıkışık tarfikte kullanmaya devam edersen de olmaz ilerde
    ciddi sorunlar çıkartma ihtimalini yükseltirsin sadece
    sallami, berk_cglr ve BloodyBaron bunu beğendiler.

  20. #20
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650 r naked mi oluyor ne oluyor tam olarak. oturus pozisyonu rahat mı?
    Oturuş pozisyonu 600rr gibi.

    https://honda.com.tr/motosiklet/modeller/supersport/honda-cbr650r


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)