Yani anladım ki motor yapmasa bile sürücüsü yapabilir, büyük ihtimalle.
Yani anladım ki motor yapmasa bile sürücüsü yapabilir, büyük ihtimalle.
Motor için de, insan için de o kadar hararet zararlıdır.
Ne kadar motor fan açsa da o ana gelene dek sıcaklık pik yapar ve sonra aşağı düşer. Dünyada ki tüm sistemlerin istikrarlı olması istenir, dalgalı olması değil. Bu yüzden sıkışık trafikte kullanmak motorun uzun vadeli ömründen çalar.
İnsan sağlığı için ise; Vücudumuz belirli bir sıcaklıkta tutulur. Bu sıcaklığı dalgalandırmaya başlarsanız hasta olursunuz. Düşünün eğer vücut sıcaklığınız 39.5 dereceyi geçmeye başlarsa kendi zihin ve beden kontrolünüzü kaybetmeye başlıyorsunuz ve daha da sıcağı komaya kadar götürüyor.
Bölgesel sıcaklıklarda da aynı durum o bölgelere kalıcı hasar bile verebilir.
(Örnek olarak erkekler de testislerin dışarıda olmasının bir sebebi var değil mi!)
Valla yorumları okudum. Bende günde 50 55 km İstanbul’da yol yapıyorum 600cc motorum. Yorumları okuyunca dedim bizim motor 600cc 4 silindir değil galiba. Dostum ss motor problemi sürüş karakteri ile alakalı. Eziyet mi eziyet ama yorumları okuyunca sanki 600cc sürüyorsak garajımızın kapısı otobana açılmalı açılmıyorsa almamalıyız gibi anlam çıkardım. Benim motorum fz6 fazer. Trafikte bir r25 den daha kıvrak bir cbf 150 ne kadar rahat girip çıkıyorsa araya o kadar da rahatım. Yakıt gideri fazla oluyor az değil onu göz önüne al mutlaka. Yani 50 lira atar 1 hafta işe giderim diye düşünme. Haftada hiç yakmasan 150 200₺ yakıt alıyorsun. Benzinciye çok daha sık uğruyorsun. Hareret yazın sıcakta fan açıyor fan görevi gereği önden emdiği soğul havayı radyatör peteğinden geçirirken ısıtmış olarak arkaya atıyor ve dizlere geliyor. Ona çare yok malesef
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)