Bu konu Haddi Aşar .... Aprilia RS 660
Reklamlar
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Üstünü tamamla da verelim yaw
RS660 ile MT-09 arasında kalmak biraz zor yahu. Gerçi ben de RS'e bakarken boşver bu işleri gelbi Multistrada bakalım da demedim değil.
R7 de biraz daha fiyatlanacak diye düşünüyorum ama şu anki haliyle bile R7'den 40-50bin TL pahalı olması son derece normal aslında - ama böyle de kalmayacak. Aprilia 2021 boyunca müthiş fırsat fiyatlar verdi, 240bin TL'ye Tuono Factory vardı ya
Şimdi o avantaj yavaş yavaş gitti gibi görünüyor.
arada kalınır canım niye kalınmasın.2 bambaşka motosiklet hatta 2 motora da sahip olsan heralde yadırgamazsın.ben aslında monster 937 ye hallenmiştim ama ciddi anlamda beğenmedim.sonra triumhp 765e yürüdüm ona zaten mt07 alırken bile yürümüştüm,onada son anda güzel bir zam yaptılar.mt09 dan ucuzdu sonra 3 5k geçti ve donanım fakiriydi.sonra rs660 ve naked olanına hallendim onunda fiyatı çok cezbediciydi.gittim baktım ama test motoru olmadığından ve '937 de ki test sürüşünde' beğenmediğimden korktum açıkcası.'motor bloğunu beğenmedim' sonra yamaha ya gittim dedim gözlerimle göreyim yeni kasayı gördüm bayıldım resmen.sürmeden aldım ama 3 silindir 900cc olduğundan çokta merak etmedim çünkü 765 ide test gününde sürmüştüm.şu an mutlu mesutum rodaj bitmedi hala ama yinede mutlu ediyor adamı
yamaha r7 bizde satacağını çok düşünmüyorum açıkcası.hiç bir elektonik yok ayrıca mt07 bloğunun aynısı.evet farklılıklar çok ama eksik.aslında bunu fiyata yansıtamadılar 150 160 deseler şu durumda millet mt07 bırakıp az daha koyup r7 alır.aprilia da ne oldu ne bitti anlamadım adamlar her motor çıktığında ciddi güzel fiyatlardan satıyorlar yanında donanım hediye ediyorlar vs.bu hızla zaten sevilen bir marka aprilia ducati triumhp arasında kendine yer bulur tr de.sizede hayırlı olsun
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
arada kalınır canım niye kalınmasın.2 bambaşka motosiklet hatta 2 motora da sahip olsan heralde yadırgamazsın.ben aslında monster 937 ye hallenmiştim ama ciddi anlamda beğenmedim.sonra triumhp 765e yürüdüm ona zaten mt07 alırken bile yürümüştüm,onada son anda güzel bir zam yaptılar.mt09 dan ucuzdu sonra 3 5k geçti ve donanım fakiriydi.sonra rs660 ve naked olanına hallendim onunda fiyatı çok cezbediciydi.gittim baktım ama test motoru olmadığından ve '937 de ki test sürüşünde' beğenmediğimden korktum açıkcası.'motor bloğunu beğenmedim' sonra yamaha ya gittim dedim gözlerimle göreyim yeni kasayı gördüm bayıldım resmen.sürmeden aldım ama 3 silindir 900cc olduğundan çokta merak etmedim çünkü 765 ide test gününde sürmüştüm.şu an mutlu mesutum rodaj bitmedi hala ama yinede mutlu ediyor adamı
yamaha r7 bizde satacağını çok düşünmüyorum açıkcası.hiç bir elektonik yok ayrıca mt07 bloğunun aynısı.evet farklılıklar çok ama eksik.aslında bunu fiyata yansıtamadılar 150 160 deseler şu durumda millet mt07 bırakıp az daha koyup r7 alır.aprilia da ne oldu ne bitti anlamadım adamlar her motor çıktığında ciddi güzel fiyatlardan satıyorlar yanında donanım hediye ediyorlar vs.bu hızla zaten sevilen bir marka aprilia ducati triumhp arasında kendine yer bulur tr de.sizede hayırlı olsun
Ya kalınmaz dediysem tabii kuralı budur gibi değil. Bıçkın naked ile biraz gücü (kağıt üstünde kısılmış) bir hibrit supersport arasında kalmak biraz tarzlar arasında kalmak gibi olduğundan şakasını yapmak istedim.
RS'i ben Mayıs'ta test ettim, test motoru açma konusunda da gerçekten çok iyi durumda Aprilia, ama buna rağmen nasıl test motoru yok denmiş oluyor insanlara anlamak güç. Geçen de instagram'dan birisi mesaj yazdı, RS düşünüyormuş İstinye Trend'de test motoru yok demişler, kafayı yiyecektim. Honda 1000 tane sattığı motoru açmazsan Aprilia (sanırım 2021'de toplam 50-60 tane 660 anca satmışlardır) 660 sınıfında 2 RS 2 Tuono (minimum benim bildiğim) test motoru açtı. Benim Youtube'a eklediğim video da test motoruyla zaten, kendi motorum sananlar olmuş
R7 aslında fena makina olmadı, şasiyi sonradan bir şekilde toparlamak için baya çaba sarfetmişler, CP2'nin de gücü ne kadar kısık kalsa da alt devir canlılığı şaka yapabilmesine güzel olanak veriyor. Ama bu kadar elektronikten yoksun bir motoru ben piyasaya salmaya utanırdım yahu =)
Yalnız 150-160 gibi beklentiler bence biraz.. zor ya Anlıyorum ben de fiyatlara bakınca içime bir titreme geliyor ama mümkün değil ki daha da ucuza indirmeleri. Kusuru olabilecek basit bir matematik, RS660 İtalya'da 11bin eur civarında, Türkiye'ye 10 EUR'a verseler dümdüz ÖTV ile 220bin TL'ye ulaşıyor zaten.
Ben bu paragrafı bitirince de Duman - Halimiz Duman çalmaya başladı....
--
biraz daha genel içerik hazırlamak istiyorum ama motorla ilgili merak edilenler nedir falan biraz da geri bildirim gerekiyor ki üşenmeyeyim. en son motorun arayüzü, ayarlar, modlar vs vs 30dk video çektim, eve çıktım, gopro bana 5 saniyelik video gösterdi sonra kapanmış, bütün hevesim kırıldı =)
-
Aprilia eş değerlerine göre hep avantajlı fiyatlar sunuyor. eş değer derken de sadece hacim olarak değil, aksesuar/donanım olarak eş değer motorları kastediyorum. Test motorları uzun zaman mevcuttu ama bazen bakım yapıldığı veya motorun başkasın da olduğu döneme denk gelinmiş olabilir.
Mesela Yeni Tuareg 660 geldi ve ilk gelen motoru direk test motoru yapacaklar. Başarılı adımlar atıyorlar bence.
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
test motoru vardır tabide sadece istanbulda.muhtemlen istediğim her motorun testini ist de her bayide bulabilirim.ben antalyadayım burda böyle bir imkan yok.senede 3 4 gün tüm firmalar geze geze gelir test günü yaparlar.yakalarsan ne mutlu.son senelerde ama ne ktm geldi ne yamaha geldi nede honda.sadece korlas tam takım geliyor.rocket 3 bile getirdiler 2022 modeller için kampanya yaparlar muhtemelen şu an 660 lar pahalı kaldı.mt09 z900 monster 937 parasına satılması lazım en pahalı rs660 şu an
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
mt09 z900 monster 937 parasına satılması lazım en pahalı rs660 şu an
o dediğiniz motorlar ile rs660 farklı sınıf, söylediklerinizin sınıfında Tuono 660 var.
MT09'dan çok az daha pahalı, ama motorların tüm özelliklerini karşılaştırdığınız da o kadar fark çok normal.
Monster parasına satılması lazım dediniz, ki zaten monster ile aynı paraya satılıyor.
z900'de dediniz, ama hem Tuono hem RS ikisi de Z900'den ucuz zaten.
Yani sizin dediğinizden aslında daha bile iyi bir fiyatlandırma mevcut gibi duruyor
Test motoru konusunda haklısınız, ben istanbul da olduğunuzu varsayarak söyledim. Istanbul dışında test olayı zor.
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
Alikenan adlı üyeden alıntı
o dediğiniz motorlar ile rs660 farklı sınıf, söylediklerinizin sınıfında Tuono 660 var.
MT09'dan çok az daha pahalı, ama motorların tüm özelliklerini karşılaştırdığınız da o kadar fark çok normal.
Monster parasına satılması lazım dediniz, ki zaten monster ile aynı paraya satılıyor.
z900'de dediniz, ama hem Tuono hem RS ikisi de Z900'den ucuz zaten.
Yani sizin dediğinizden aslında daha bile iyi bir fiyatlandırma mevcut gibi duruyor
Test motoru konusunda haklısınız, ben istanbul da olduğunuzu varsayarak söyledim. Istanbul dışında test olayı zor.
evet sınıf farklı ama bu saydıklarım bu motorun rakibi olamaz.cc ve güç olarak çok uçuk fark var.tam denk gelen cb650r oluyor aslında ara sınıf gibi.ben rs660 baz aldım hepsinden pahalı olarak ama doğru tuono naked sınıfında kalıyor.tam liste olarak hatırlamasamda mt09 195k monster 200k sanırım, 765st rs 195k civarı z900 200k vardır heralde.bu motorların hepsi cc güç olarak baya baya önde kalıyor.0 km tuono 210k mış şu an.yani yine en pahalısı kalıyor.bu fiyattan zor satış yapar şu saatten sonra.fp olarak liderken ne ara bu paralara geldi anlamadım.bu fiyattan tercih eden bir elin parmaklarını geçemez
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
evet sınıf farklı ama bu saydıklarım bu motorun rakibi olamaz.cc ve güç olarak çok uçuk fark var.tam denk gelen cb650r oluyor aslında ara sınıf gibi.ben rs660 baz aldım hepsinden pahalı olarak ama doğru tuono naked sınıfında kalıyor.tam liste olarak hatırlamasamda mt09 195k monster 200k sanırım, 765st rs 195k civarı z900 200k vardır heralde.bu motorların hepsi cc güç olarak baya baya önde kalıyor.0 km tuono 210k mış şu an.yani yine en pahalısı kalıyor.bu fiyattan zor satış yapar şu saatten sonra.fp olarak liderken ne ara bu paralara geldi anlamadım.bu fiyattan tercih eden bir elin parmaklarını geçemez
CBR650R da RS660 ile rakip olamıyor ki ama.
Tek başına motorun ürettiği güç açısından yakın gibi dursalar da arada çok ciddi kg farkı olduğu için motorun genel gücüne / ivmelenmesine bakınca arada ciddi fark oluşuyor. Üstüne amortisöründen freninine kadar tüm komponentlerde de ciddi farklar var. Şasi kaynaklı karakter ve kapasite farkına girmiyorum, onu tercih olarak görebiliriz hani alan kişi o kada kıvrak makina istemiyor olabilir bunu ekipman/donanım gibi var yok diye fiyat kıyaslamasına sokmayalım. Bu durumdabilr CBR650R ile RS660 pek denk makinalar olmuyorlar.
Fiyatlar şu an biraz ters döndü, Aprilia'nın elinde motor var fiyatları güncellediler. Japon markaları daha yeni yıldaki enflasyon zammını yansıtmadı, sanırım ellerinde motor yok hiç diye?
Test motoru konusuna gelince. Ben CBR650 almayı da düşünmüştüm, görüştüm birkaç Honda bayisi ile, ben hayatımda Honda'nın test motoru açtığını görmedim dedi hepsi :( bayiler çok satacağına inanıyorsa kendileri açıyor diye iletti. Yani İstanbul'un farkına tabii ki itiraz etmiyorum ama burada da herkes açmıyor test makinası maalesef.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
CBR650R da RS660 ile rakip olamıyor ki ama.
Tek başına motorun ürettiği güç açısından yakın gibi dursalar da arada çok ciddi kg farkı olduğu için motorun genel gücüne / ivmelenmesine bakınca arada ciddi fark oluşuyor. Üstüne amortisöründen freninine kadar tüm komponentlerde de ciddi farklar var. Şasi kaynaklı karakter ve kapasite farkına girmiyorum, onu tercih olarak görebiliriz hani alan kişi o kada kıvrak makina istemiyor olabilir bunu ekipman/donanım gibi var yok diye fiyat kıyaslamasına sokmayalım. Bu durumdabilr CBR650R ile RS660 pek denk makinalar olmuyorlar.
Fiyatlar şu an biraz ters döndü, Aprilia'nın elinde motor var fiyatları güncellediler. Japon markaları daha yeni yıldaki enflasyon zammını yansıtmadı, sanırım ellerinde motor yok hiç diye?
Test motoru konusuna gelince. Ben CBR650 almayı da düşünmüştüm, görüştüm birkaç Honda bayisi ile, ben hayatımda Honda'nın test motoru açtığını görmedim dedi hepsi :( bayiler çok satacağına inanıyorsa kendileri açıyor diye iletti. Yani İstanbul'un farkına tabii ki itiraz etmiyorum ama burada da herkes açmıyor test makinası maalesef.
Tabi yine tutmuyor biri sporturing öbürü neredeyse ss gibi kullanilan ama kivrak bir naked gibi yeni çıkan bir klasman.bence de ellerinde motor olmayanlar fiyatlara yansıtma yapmadı 2022 bekleniyor muhtemelen.çok yüksek cc aramayan ama güç isteyen viraj sürüş kalitesi arayan hem pro hem acemilere bile hitap eden bir motor yapmış adamlar helal olsun.
-
RS 660'ın menüleri ayarları vs nasıldır şeklinde berbat bir video çektim.
Meraklısı varsa buyursun. Mesai ortasında kafama esti indim otoparka çektim çıktım geldim laps diye yükledim, fazla yüklenmeyin
-
RS660 ile kısıtlı bile diyemeceğimiz kadar Türkçe kaynak var.
Pek kaynak da sayılmaz ama 10bin km bakımı sonrasında şöyle bir video çektim. Burada dursun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)