Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Honda Motosiklet Garanti Çakallığı

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Hondanın suçu yok. Memleketin çoğunluğu gibi honda tr de yavşaklık peşinde. Bizden olana kızılır mı?
    zanyoscar bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zanyoscar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Istanbul
    Yani ben 2 sene boyunca bakıma götürmem bişey olmaz demiyorum.Ama 6.ayda değil de 8. ayda götürmek istiyorum mesela..Niye 6 ay şartı koşuyorlar?.Buradaki bahsedilen çakallık budur.Kesinlikle servisten para kazanmak.Çoğunuzun dediği gib senede 1 kez değiştirmek gayet yeterli. Bundan önce yamaha motorum vardı.Hiç böyle bir şart yoktu. Tamamen Türkiye'deki distribütör/Şirketlerin insiyatifine kalmış.Bulmuşlar boşluğu ordan çakmaya çalışıyolar.Ben de inadına götürmüyorum servise.Önümüzdeki ay 6000 km dolunca götürücem.Sonuçta japon motorunun sağlamlığını biliyoruz. 2 Senede bişey olacaksa zaten varsın olsun.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı zanyoscar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuçta japon motorunun sağlamlığını biliyoruz. 2 Senede bişey olacaksa zaten varsın olsun.
    Aynen, mantık budur. Zaten Japon malını garantiye ihtiyaç duymamak için tercih ediyoruz.

  4. #24
    Uqurevc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    X max 400
    Alıntı MR.BERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda hiçbir şekilde uyarmaksızın 6 ayda bir kaç km olursa olsun bakıma gelmenizi gelmezseniz garanti dışına çıkacağınızı belirtiyor, ama bunu sattıktan sonra belirtiyor, Yamaha da böyle bir işgüzarlık var mı yok, o blok aşınacak felan hikaye, gelsin paralar şahane.
    YAMAHA yapmıyomu böyle yılda birmi yamahada bakım

  5. #25
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    2 yıl garanti olayında motoru alıp 2 yıl yatırıp 2 yıl sonra gidip "marşa bastım gitmiyor" demenizi önlemek için olabilir.

  6. #26
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Aynı sorun bende de var.Mayıs 2020'de aldığım motorum Yamaha Tracer 900 henüz 2500 km de diğer mayısa kadar ya 5000 km ye tamamlayıp götürecem yada 10bin km yaparsam 10bin bakımına götürecem.

  7. #27

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ben km dolmadan götürmüyorum, motosikleti 2 senelik ve 9000km iken 2. el olarak aldım, "bir Honda bu zamana kadar sorun çıkarmadı ise sonra da çıkarmaz" mantığı ile servislerini hiç ihmal etmedim ama bakıma da km dolmadan asla götürmedim.

    Bende bakım km ort. 7-8 ayda dolar, pandemi yüzünden evde çalıştığım için artık 1 seneyi bulur.

    Yeni Honda sahiplerine tavsiyem ilk iki üç bakım şartlara uysunlar, sonrasını bildikleri gibi yapsınlar. Garantilik konu ilk üç bakımda kendini mutlaka gösterecektir. Sonrasında da siz üretim hatasıdır diye ispatlayamazsınız zaten...

  8. #28
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150-2022 HondaGL1800-2023 PCX
    Aynı durum tüm markalarda var malesef. Sadece motosiklet olarak honda değil. Yamaha suzuki ve diğer markalarda da. Hatta bunu otomobil firmaları bile uyguluyor. Otomobillerde de mesela 4 sene garantiniz var ama kilometreniz dolmasa bile senede bir serviste bakım yaptırmanızı istiorlar.

  9. #29
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Her şirket içinde bulunduğu pazarın gerekliliklerine göre müşteri politikası belirler. Bizde kör tuttuğunu öptüğü için müşteri memnuniyeti içi boş bir yalandan ibaret.
    Bir keresinde kaza sonucu müşteri memnuniyeti departmanından telefon almıştım. Memnuniyetimi sormuşlardı;
    - "Gökte ararken sizi yerde buldum" dedim. "Aracımın kaportası servisinizde darbe almış: Lütfen konu ile ilgilenin" dedim.

    Bir daha beni aramadılar. Kaporta tamirine giren aracımın kaportasına hasar vererek teslim ettiler. Ben aradığımda ise kendilerine bir türlü ulaşamadım.

    Uzun lafın kısası. Sahipsiz tüketiciyi herkes sever.
    gurcanozturk ve espresso bunu beğendiler.

  10. #30
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    ilk motorum CBF 150 idi.

    ikinci motorum NC 750 idi.

    Allah'tan şimdiki motoruma geçtim ve bu servis dayatma saçmalıklarından kurtuldum

  11. #31

    Üyelik
    18 Ekim 2018
    Maalesef servisler böyle, hepsi en kısa yoldan para kazanma derdinde.

  12. #32

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mrcbrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef servisler böyle, hepsi en kısa yoldan para kazanma derdinde.
    Servisin değil uyanık HondaTürkiye'nin dayatması bu(ha servislerin de canına minnet tabi ki). Çokça konuşuldu zamanında, yurtdışında 12000km olan bakım periyodu bizde "6000km ya da 6ay(hangisi önce dolarsa)"ye çekildi 3-4 sene önce mi ne . İlk başta kullanıcıları kopardığı yaygara ile "6bin km'de bir değil de 12bin km'de bir yapılırsa 4 yıllık uzatılmış garantiniz bozulur sadece, 2yıllık garantiniz devam eder" dediler, sonra baktılar meydan boş, millet yaygara çıkartsa da bir sonuç alınamıyor kanuni olarak, direkt "tüm garantiniz bozulur"a çevirdiler. Bahaneleri de Türkiye havasının kirli/tozlu olmasıymış, yağ daha çabuk kirleniyormuş vs vs, yerseniz(yedirdiler). Hemen sınırı geçip Yunanistan'a, Bulgaristan'a geçince hava düzeliyor(12000 km'ye çıkıyor bakımlar).
    6ay zaman kısıtlamasının ise hiçbir açıklaması yok, açıklamaya gerek bile duymadan koydular bunu. Amaç servislerine para kazandırmak.

    Dünyada 6000km servis aralığına sahip 3 ülkeden biriydik bunları araştırdığımda(3-4 sene evvel), ancak onlarda bile 6ay süre kısıtı yoktu sanırım. Diğer tüm ülkelerde servis aralığı 12000km( ya süre kısıtı yok ya da yılda 1 servis).

  13. #33
    rollcycle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul City
    Motosikleti
    R1250GS ADV
    Alıntı zanyoscar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gün geçmiyor ki bir çakallık daha yaşanmasın. Bu sene 2020 model honda motosiklet (200 cc üstü) satın aldım. Satın alırken 2 yıl garantisi olduğunu hem söylüyorlar hem de kataloglarda vs taahhüt edilen süre bu kadar. Kullanıcı hatası dışında herhangi bir şekilde SÜRE ŞARTI olmaksızın ya 2 yıl ya da 30.000 km olarak garantili olduğunu biliyoruz. Ama gelin görün ki , Haziran ayının 9'unda 1000 km bakımına giren motorum için 2 gün önce bakımın yapıldığı servisten telefon geliyor. Telefondaki kişi diyor ki eğer 9 Aralık'a kadar motorunu bakım için getirmezsen garanti dışı kalır diyor. Ben de diyorum ki e hani 2 yıl garantisi vardı bu malın ? ya da 30.000 km ? ve daha motorum 5000 km ye bile gelmemişken neden bakıma getireyim? Honda Türkiye malı satın alrıken böyle bir şey beyan etmiyor. Fakat malı sattıktan sonra böyle bir kural olduğu hem bayiler hem de müşteri hizmetleri tarafından dayatılmaya çalışılıyor. Diğer şikayet sitelerinde aynı dertten muzdarip insanların yazılarını okudum. o sebeple burada paylaşmak istedim. Yani 2 yıl garanti süresi falan hikaye arkadaşlar. Bayiler para kazanmak için en geç 6 ayda bir bakıma sokmanızı istiyorlar. İşin garip tarafı da Honda müşteri hizmetleri de aynı şeyi söylüyor. Durumun özeti bu. Bilmeyenler varsa öğrensin istedim. Herkese iyi sürüşler.
    Motosikleti aldığınız bayi aç kalmış anlaşılan. Bu her bayide standart yapılan bir uygulama olmayabilir bu nedenle bu uygulamayı yapan bayinin isminide verirseniz buradan motosiklet alacak kişiler bunu peşin peşin konuşur.

  14. #34
    zanyoscar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı rollcycle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti aldığınız bayi aç kalmış anlaşılan. Bu her bayide standart yapılan bir uygulama olmayabilir bu nedenle bu uygulamayı yapan bayinin isminide verirseniz buradan motosiklet alacak kişiler bunu peşin peşin konuşur.
    Güngör motor. Dediğiniz doğru olabilir. Ama diğer bayilerin de aynı şeyi yaptığını söylüyorlar.

  15. #35
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Hayır biz kime güveneceğiz;
    Honda garantide madik atar bazı parçaların stoğunu tutmaz,
    CF Moto zaten parça sağlamlığı ve servis konusu allaha emanet,
    Mondial desen tangır tungur dökülür,iş bilmeyen servisler motoru bozar,
    KTM garantili parçaya kullanıcı hatası der,bir yılda alet 4'den fazla çok önemli arıza çıkarır para iadesi istersin mahkemelik olursun,
    Yamaha fahiş fiyattan motor verir oda bazı hayati parçalarda stok tutmaz tee Japonya'dan Endonezya'dan parça beklersin,
    Kawasaki desen sürmek ve servis ücreti,parça tedariği için multi zengin olman lazım,
    Ducati desen bazı hayati parçalarını sadece servisin özel alet edevat ile sökmesi ve seni servise mahkum ederek hayvan gibi para alması,
    Bajaj'ın çözülemeyen kronik sorunları,ederi üzerinde motor satmaya çalışması vb . . .


    Yani 2001'de rahmetli Ecevit'in önüne yazar kasa fırlatan amcamız gibi gidip motorsiklet fırlatasım var birilerine . . .

  16. #36
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Ohooo en iyisi Mondialin servisleri. Freninize wd40 sıkarak sürücüyü en kısa sürede imha etmenin peşindeler.
    espresso bunu beğendi.

  17. #37
    MR.BERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2019
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    DUCATI MULTISTRADA 950S
    Kuba'yı yazmamış, en iyisi o bence
    karayel90 bunu beğendi.

  18. #38
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı zanyoscar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güngör motor. Dediğiniz doğru olabilir. Ama diğer bayilerin de aynı şeyi yaptığını söylüyorlar.
    Bayi ile ilgili oldugunu sanmam, Honda Turkiye dayatmasi gibi. Baska bir Honda bayisi de beni arayip duruyor, 6 ay oldu bakima gelmelisiniz diye. Dedim sattim motoru ablacim, piskin bir sekilde "sattiginiz kisinin telefonunu verir misiniz?" diyor, dedim KVVK var veremem kendisine sormadan
    espresso bunu beğendi.

  19. #39
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayi ile ilgili oldugunu sanmam, Honda Turkiye dayatmasi gibi. Baska bir Honda bayisi de beni arayip duruyor, 6 ay oldu bakima gelmelisiniz diye. Dedim sattim motoru ablacim, piskin bir sekilde "sattiginiz kisinin telefonunu verir misiniz?" diyor, dedim KVVK var veremem kendisine sormadan
    Beni arabanın bakım zamanı geldiğinde Toyota bayisi arıyordu. Sanırım yılda kaç km yaptığımın ortalamasını tutup periyodik bakım zamanı çağıralım diyorlar. 3-5 aramadan sonra o bayiden ayrılıp kendi özel servisini kurmuş, yetkili servisten daha iyi iş yapan toyota ustasına götürdüğümü söyledim, onun adını duyunca aramaktan vazgeçtiler. ama hala sms gönderiyorlar.

    Motoru ilk 2 yıl aman garantisi bitmesin diye bütün bakımlarını zamanında km gelince yamaha servisine götürüp yaptırdım ama Tekirdağ'daki servis hariç o kadar memnun kalmadım, servise gelmiş motoru bu km'de sadece yağ ve hava filtreleri değişiyor deyip lastik havalarını bile kontrol etmeden göndermeye çalışmalarına üzüldüm açıkçası beklemezdim. O kadar servise girmiş motor, sephada kaldırmışsın, en azından fren balatalarını bir kontrol et, lastik havalarına bak di mi ama. Bundan sonra istanbul içi servise gitmem, Tekirdağ'daki servisteki usta daha ilgiliydi, her yerini kontrolden geçirmişti, en azından Tekirdağ'a gitmişken köfte yemek de var hem.

  20. #40
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beni arabanın bakım zamanı geldiğinde Toyota bayisi arıyordu. Sanırım yılda kaç km yaptığımın ortalamasını tutup periyodik bakım zamanı çağıralım diyorlar. 3-5 aramadan sonra o bayiden ayrılıp kendi özel servisini kurmuş, yetkili servisten daha iyi iş yapan toyota ustasına götürdüğümü söyledim, onun adını duyunca aramaktan vazgeçtiler. ama hala sms gönderiyorlar.

    Motoru ilk 2 yıl aman garantisi bitmesin diye bütün bakımlarını zamanında km gelince yamaha servisine götürüp yaptırdım ama Tekirdağ'daki servis hariç o kadar memnun kalmadım, servise gelmiş motoru bu km'de sadece yağ ve hava filtreleri değişiyor deyip lastik havalarını bile kontrol etmeden göndermeye çalışmalarına üzüldüm açıkçası beklemezdim. O kadar servise girmiş motor, sephada kaldırmışsın, en azından fren balatalarını bir kontrol et, lastik havalarına bak di mi ama. Bundan sonra istanbul içi servise gitmem, Tekirdağ'daki servisteki usta daha ilgiliydi, her yerini kontrolden geçirmişti, en azından Tekirdağ'a gitmişken köfte yemek de var hem.
    Sadece köfte için bile gidilir

    Benim son aldığım Forza henüz 3000km de olduğu için servise gideceğim. Bir önceki Forza'mi sattığım arkadaş Honda servisinde çalışıyor, ona götüreceğim, yenisini de


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)