ben her 3000 de bir yağ değiştiriyorum.
Bunu en iyi vstromcular bilir :( moturumuz sadece benzin değil birazda yağ yemeyi seviyor
Benim kitapçıkta 10.000 km'de bir yağ değişimi, 20.000 km'de bir yağ filtresi değişimi ve 40.000 km'de bir de hava filtresi değişimi yapın diyor. Japonlar böyle söylerken, bu Japon markasının Türk servisleri 5.000 km'de bir gel diyorlar. Çevremizdeki insanlar da bu 5.000 de bir değişimi destekler nitelikteler. Şimdi benim ne yapmam lazım?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Bizimkiler devletimizi örnek alıyordur belki. Başta rodaj 1k olmasına rağmen motoru aldığım yer 500de gel dedi hatta, ben de gitmedim oraya. Maalesef distribütör ne derse garanti sürecinde yapmak zorunda kalıyoruz. Ha sizin yerinizde olsam zaten garanti dışı motorunuz kitapçıkta ne diyorsa onu yapardım. Japonu, çini, avrupalısı bizim memlekete gelince Türk işi çalışıyor
Kısa yoldan başka türlü para kazanamazlar çünkü erken götürmezsek. Benim motor zaten 4 yaşında, garanti artık Allah'a emanet. Servise, motoru ilk sahibinden satın aldıktan sonra götürdüm direkt mecburen. Komple sıvılarını, yağlarını, filtrelerini değiştirdim kafam rahat etsin diye ama elim alet tutuyor çok şükür. Temel bakımları kendim yapmayı düşünüyorum servise fazla para kaptırmamak için. Sadece 500 TL işçilik çıkarmışlardı çünkü.
XJ6 zaten Yamaha'nın en sorunsuz bloklarından birine sahip. Kronik arızası yok ve bakım aralıkları otomobil gibi uzun. Japonlar yapmışlar ama servislerin gözü yaşlı.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)