Detaylı okumamıştım yazını rosso2 ler geç ısınan lastikler onu bilerek al lastikler ısınana kadar dikkat et imkanın varsa rosso3 çok daha iyidir
Detaylı okumamıştım yazını rosso2 ler geç ısınan lastikler onu bilerek al lastikler ısınana kadar dikkat et imkanın varsa rosso3 çok daha iyidir
Çabuk bitmesi bir yana, düz yolda da kullanınca kısa sürede ortası düzleşiyor lastiğin. Zaten kısa olan ömrünü performanslı değerlendirmek daha da zorlaşıyor.
Lakin motosiklet lastiğin anasını ağlatmıyorsa, nispeten sakin kullanılıyorsa, ekstra yol tutuşunun da faydası hissediliyorsa gayet makul bir tercih olabilir.
Bu arada Revzilla'da 190 genişlikte arka indirime girmiş, $120! Halbuki 140 genişlikte olan $180... Demek almadan önce siteleri gezmek lazım bir. Böyle bir indirim denk gelirse niye alınmasın ki?
Kargo kaca gelir ki revzillaya baktim simdi kisitlamalardan dolayi turkeye kargo.yok diyor.almanyada 87 euro civari ams kargo ne kadar okur bilemiyorum.turkiyedeki online siteleri gezdim ben on arka fiyatlari fena degil
rosso değil de iki defa biri 125'lik biri de pulsar 200 de olmak üzere pilot street kullandım. hadi 125'likteki idare ediyordu da allah affetsin pulsarda yan yan geziyordum lastikler sebebiyle. biraz yokuş ve kalitesiz asfalta yağmur yağınca patinaj çeke çeke kalkıyorum. bir daha asla almam. şu an benim motorun üzerinde gelen dunlop gpr300'ler çok iyi yol tutuyor. sabahın ayazında da günlük güneşlikken de. ama bilin bakalım ne yok?
türkiye'de satışı
bu arada eğer benim gibi viraj seviyorsanız sakın ama sakın orjinal ebattan şaşmayın. yoksa totoyu korkudan bırakırsınız bir virajda.
Bütçesine göre aldıgı lastik kendisine güzel geldiyse daha iyisini bilmediğinden ya da fazla para vermeyi gereksiz buldugundan kötülüyor olabilirler
her pahalı lastikte her hava koşulunda iyi olmuyor mesela rosso corsa 2 yi yağmurda kullanın rosso 2 daha iyimiş dersiniz ama kuru asfaltta üstüne yok mesela biraz sürüş koşullarıda önemli lastiklerin iyi kötü denmesi için
pilot street değil de,spor kullanım için pilot power 2ct iyidir.daha sonra pilot power 3 çıktı.sonra ikisinin yerine michelin başka lastik çıkardı ama modelini unuttum
Adamina gore naylon lastik de mukemmeldir dumduz marka ve model onerip o modeli havalandirmak gereksiz.
Bazisi virajda kafa degdirecek kadar gitmek yerine uzun omur ve orta tutus tercih eder, bazisi zamk gibi lastik ister. Herkese gore lastik var hepsi de super lastiklerdir.
Ben genelde lastik onerisi isteyeni suclarim oneren yerine. Cunku salliyorum mt-07 suruyorum ne lastik alayim diye soruyor. Sen teker mi yapiyorsun, viraj mi yapiyorsun, uzun yol mu istiyorsun, kisinda mi suruyorsun, yagmur performansindan ne bekliyorsun, butcen nedir bunlarin hepsi parametre.
Netice olarak Rosso 2 degil de Rosso Corsa 2 dunyanin en iyi lastigidir. Hadi hayirli isler.
değil işte bende var bir hata yapıp ileriyi düşünmeden yaz geliyor yaa bas corsa2 diyip , road 5 yerine corsa 2 aldım yağmurda defalarca tank tokatlama yaptı sırf yerdeki saçma sapan asfalttaki zift yamaları yüzünden aynısını road 4 de bile yaşamadım.
net kullanım amacına göre en iyi lastik anlayışı değişir su görünce motora binmeyen adama iyi ama yağmur çamur demeden binene yaz harici kötü corsa 2 ler
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
Hep rosso 2 rosso 3 kullandim. Varsın çabuk bitsin yerine göre hayat kurtarir dedim güvenle bindim. Yalnız asfaltta ne varsa topladigi dogrudur. Alirsan emniyet şeridine pek girme
Michelin Pilot road serisi en çok beğenilen lastiklerden, özellikle de yağmurlu hava koşullarında.
Tabii ki Rosso tipi lastiklerin yol tutuşu yok. Ancak kötü de değil.
Rosso 2 de pilot streetde çok iyi lastiklerdi. Ancak yerine yenileri geldi.
2014-2015' e damgasını vuran lastikler bunlar.
Rosso 2 evet çabuk biterdi ama motoru yere atsan düşmezdi o derece sağlam, yumuşak hamur ve lezzetli bir lastik idi. Parası olan alırdı.
Pilot street ise uzun soluklu bir lastik, diğerine göre daha sert ancak buda gayet güven veren lastik. Özellikle su kanal yapısı olarak bir çok virajda hayat kurtarmış diyebilirim. 2014 de cbr motorumda street vardı, aynı motordan arkadaşımda ise irc vardı. ikisi yan yana geldiğinde irc buz pistinde gibiydi adeta. bense yağmur demeden street ile gayet gazlıyabiliyordum.
Son olarak, Anlası savunanlar hala varmı ? 2200 TL michelin/pirelli lastik 1600 TL anlas lastik. ( DL650 için ) 600 lira kaar edicem diye hayatını riske atan arkadaş yarın bir gün düştüğünde " vay efendim bu lastiği iyi dediler de aldık " muhabbetleri yapacaklar
150 tabanın altındaki spor motosiklet modellerinde michelin ve pirelli tavsiye etmem. Pirelli brezilyada üretim yaptırıyor bu segmenti ve lastikler sert malesef ( 1 defa taktırıp kullandım). Michelinde ise zaten pek alternatif yok Pilot street orta halli zaten mükemmel lastik olduğu iddasında bulunan bir kimseye denk gelmedim. ( 2 defa taktırıp kullandım)
- Ancak arkadaşımın cbr250 için taktırdığı Anlas viento sport lastikler biraz sürüş yaptım ve mükemmeldi üstelikter yumuşacık ben çok beğendim. Türk malıda olmasından mütevelit böyle lastik yapan bir türk malı varken başka lastiğe para vermem.
Ybr de pilot street kullandım hoşuma gitmedi,sonra mezeler me 22 kullandım 20bin km gayet iyiydi sonra michelin city pro taktim ybr ye gerçek michelin kalitesi vardı,ama pilot streetler gerçekten iyi değil bana göre.
Şimdiki motosikletim mt 25 bunada 200km önce anlas viento sport aldım.Yerli malı bir lastik ve kullanıcıları tarafından çok olumlu yorumlar okudum,evet yorum yapmak için erken olabilir ama anlas viente sport lar çok çok hoşuma gitti.üzerinde 4 yıllık bitik rasso lar vardı.Su an kendimi anlas ile çok güvende hissediyorum.Mt 25 'ın gücü için yeterli diyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)