4strings adlı üyeden alıntı
Genel olarak memnunum. En sevdiğim yanları tork, ses, menzil, zincir muhafazası ve konfor. Süspansiyonlar yumuşak, bozuk yollarda hem süspansiyon hem de ön teker çapının 18 inç olması sebebiyle konforlu. Sele çok rahat. Sakin giderseniz çok keyifli. Devirlenmeyi sevmiyor ama rahat 100 üzeri hızlara çıkıyor. Alt devirlerde torku ve sesi çok güzel. Ne zaman yakıt aldığınızı unutturuyor. Depo 18 litre alabiliyor. Hayatımda hiç zincir yağlama aralığı benzinciye gitme aralığından daha kısa olan bir motorum olmamıştı. Zincir muhafaza içinde olduğundan kirlenmiyor. Bursa'daki servis ilgili model az bulunan bir model de olsa Hindistan'dan parça getirtebiliyorlar. Dikkat çekiyor. Sağında solunda Bajaj yazmadığı için abi bu motor ne marka diye soran çok. Motor depodan ve arka lastiğin 120 olmasından muhtemelen hem oturunca hem karşıdan daha büyük bir motor havasında. Benim motor henüz 3000 km olmadı 2.3-2.5 arası yakıyor ama depo okadar uzun süre boşalmıyor ki tripmetre olmadığından kaç km de doldurduğumu unutup hesap yapmakta zorlanıyorum. Zaten toplamda 5 kere anca doldurmuşumdur depoyu. 90 ile sabit rahatça gidilebilir. Yokuşlarda 80 e falan düşüyor tabi. Arka dişliyi 2 diş küçültünce çok daha iyi oluyormuş onu da denemeyi düşünüyorum. Bu fiyata ABS, enjeksiyon, orta sehpa, koruma demiri, uzun menzil çok iyi bence. Elbette klasman ve markanın genel handikaplarını taşıyor ama fiyat performans çok yüksek.