Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

250 CC neden yetmez ?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesele iki tekerden zevk almaksa bisikletten de zevk aliyoruz sonucta... Ama realist olalim.

    1190 ve 1290 hacimli olan motosikletleriniz ADV tarzı ise yazdiginizi anliyorum, buyuk ve ağır makinalar.

    Ancak naked 1290 varken, naked 390 tercih edecegim bir senaryo dusunemiyorum sahsen. Mesela siz hangi durumda ne sebeple tercih ederdiniz?

    Gerçekçi olmak gerekirse ben naked motorlarda özellikle yüksek hacim istemiyorum. Bir kez 1200 cc naked Ducati kullanma fırsatım olmuştu da kullanmaz olaydım. Çok hızlı ivmeleniyor evet viraj da güzel, e sonra? 180 e geldin sonrası yok. Var da yok. Motor gidiyor da gizli bir el çenenizden yukarı geri doğru itiyor sanki. Bir hafta boyun ağrısı geçmedi. Oysa 1190 ADV'da 260+ hızlarda böyle sorunlar da yaşamıyorum, totom da ağrımıyor uzun mesafeler ya da uzun süre gidilen bozuk yollarda. 1300 cc yi geçtim 2 günlük 1400 km lik bir gezide (ki bunların çoğu dağ ve ilçe yolları, son 300 km otoban idi) iki KTM ADV'ların yanında yamahanın XSR 700 ü olan arkadaşımız vardı. Yazık oldu kendisine, bir hafta sonra tracer 700 aldı. Sorun motorun hızı değildi, sahibinin o rüzgarla başa çıkamamasıydı. Naked motorda viraj ve hızlanma güzel ama bir anlamı kalmıyor. Ne rahat ne de tempo toplamda yüksek olamıyor. Daha sık mola vermek gerekiyor. Yoksa günübirlik 100-200 km gidilir tabi, iyi de viraj yapılır. Ne var ki pek çok ADV performans açısından yaklaştı nakedlara. Ez cümle hızlı bir adv yanında da bir 390 Duke edinmek çok daha güzel olur tabi
    blueway2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Valla bende yetmez diyerek 750'lik nc ye geçtim. xmax 250 den geçmiştim. Evet daha güzel ve akıcı gidiyorsun trafikte ama işletme maliyetlerini düşününce ülkenin şuanki durumunda bence otur oturduğun yerde demek lazım Bu sektörde birşey öğrendiysem asla başkasının aklı ile iş yapılmaz. Sana yetiyorsa devam et. Eğer bir gün yetmeyeceğini hissedersen o zaman düşünürsün zaten. Şimdi keyfini çıkarmaya bak . İyi sürüşler dilerim.

  3. #43
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Herşey ekonomi ile ve masraflar ile ilgili.


    aynı konuyu yurtdışında acsak bize totoları ile gülerler.

    Evet 250 cc yeterli bir alet bence, ama bunun altında benim yuksek hız sevmememden öte bakım masrafları ve motosiklet fiyatları yatıyor.

    Normal bir ekonomimiz olsaydı,

    Şehir içi 250 cc bir maxi scooter, 600 cc bir SS , 1100 cc ve üstü bir harley ile keyif yapardım.
    Uqurevc ve yayan1 bunu beğendiler.

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekçi olmak gerekirse ben naked motorlarda özellikle yüksek hacim istemiyorum. Bir kez 1200 cc naked Ducati kullanma fırsatım olmuştu da kullanmaz olaydım. Çok hızlı ivmeleniyor evet viraj da güzel, e sonra? 180 e geldin sonrası yok. Var da yok. Motor gidiyor da gizli bir el çenenizden yukarı geri doğru itiyor sanki. Bir hafta boyun ağrısı geçmedi. Oysa 1190 ADV'da 260+ hızlarda böyle sorunlar da yaşamıyorum, totom da ağrımıyor uzun mesafeler ya da uzun süre gidilen bozuk yollarda. 1300 cc yi geçtim 2 günlük 1400 km lik bir gezide (ki bunların çoğu dağ ve ilçe yolları, son 300 km otoban idi) iki KTM ADV'ların yanında yamahanın XSR 700 ü olan arkadaşımız vardı. Yazık oldu kendisine, bir hafta sonra tracer 700 aldı. Sorun motorun hızı değildi, sahibinin o rüzgarla başa çıkamamasıydı. Naked motorda viraj ve hızlanma güzel ama bir anlamı kalmıyor. Ne rahat ne de tempo toplamda yüksek olamıyor. Daha sık mola vermek gerekiyor. Yoksa günübirlik 100-200 km gidilir tabi, iyi de viraj yapılır. Ne var ki pek çok ADV performans açısından yaklaştı nakedlara. Ez cümle hızlı bir adv yanında da bir 390 Duke edinmek çok daha güzel olur tabi
    Konu biraz motosiklet tipi tercihlerine kaymis, ancak demek istedigim anlasildi sanirim:

    250 SS'i yuksek hacimli SS'e tercih etme,
    250 cruiser'i yuksek hacimli cruiser'a tercih etme,
    250 touring'i yuksek hacimli touring'a tercih etme,
    250 naked'i yuksek hacimli naked'a tercih etmek icin baslangic (egitim) ve butce limiti disinda cok bir sebep gorunmuyor.


    15 dakika uzaga ekmek almak icin bile SDR kullaniyorum sahsen. Onun yerine 250cc baska bir motosiklet olsa niye tercih edeyim? Daha pratik degil. Daha zevkli hic degil. SDR'in freni, stabilitesi, guvenligi cok daha yuksek. Aklima gelen tek negatifler: Benzin masrafi, motorun km'si yukselmesin, yorulmasin, yipranmasin, eskimesin, vs. turu dusunceler. Ancak bunlarin hepsi yine "limitli butce" grubuna giriyor.

    Yuksek hacimli naked olayina gelince: tabii ki bu motosiklet tipi cok uzun yol icin degil. Hatta on cam eklemek te cozum degil; cunku yuksek hizda ruzgar gidona mudahele ediyor. Ancak gunu birlik seyehatler ve sehir ici icin kocaman ve agir bir ADV'den cok daha pratik ve avantajli benim icin. Cunku hafif ve kucuk. 1303cc SDR ile 248cc Inazuma arasinda 15 kilo fark var topu topu. SDR 2cm daha kalin, ama daha kisa.

    Motosiklet kullanis seklim agirlikli uzun yol olsaydi iki kez dusunmeden Goldwing edinirdim...

  5. #45

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Eğer şu an avrupada yaşıyor olsaydım motora direkt olarak hayalimdeki motor olan kawasaki z900rs ile başlardım. Şehir içinde de dışında da benim için rahatlıkla kullanılabilecek bir motor. Fakat bu 950cc 111bg motorun sıfırı avrupada 10.500 birimken ben 12 birime 125cc aldım. Yani yok 250cc yeterli yok benim için üstü gereksiz denilmesi bana biraz saçma geliyor. Şu an gelişmiş bir ülkede yaşasak hangimiz 250cc yeterli midir gibi bir şeyi tartışırdık ki? Olay tamamiyle bizim fakir olmamız yoksa kim şey eder 250ccyi? Açık olalım çoğumuzın izlemek için bile alabileceği motorlar var. Keşke de yapabilsek ama işte şartlar malum. Anca youtubedan açıp videolarını izlemekle yetinmek zorunda kalıyoruz neredeyse %90ımız.
    espresso ve fazil bunu beğendiler.

  6. #46
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu biraz motosiklet tipi tercihlerine kaymis, ancak demek istedigim anlasildi sanirim:

    250 SS'i yuksek hacimli SS'e tercih etme,
    250 cruiser'i yuksek hacimli cruiser'a tercih etme,
    250 touring'i yuksek hacimli touring'a tercih etme,
    250 naked'i yuksek hacimli naked'a tercih etmek icin baslangic (egitim) ve butce limiti disinda cok bir sebep gorunmuyor.


    15 dakika uzaga ekmek almak icin bile SDR kullaniyorum sahsen. Onun yerine 250cc baska bir motosiklet olsa niye tercih edeyim? Daha pratik degil. Daha zevkli hic degil. SDR'in freni, stabilitesi, guvenligi cok daha yuksek. Aklima gelen tek negatifler: Benzin masrafi, motorun km'si yukselmesin, yorulmasin, yipranmasin, eskimesin, vs. turu dusunceler. Ancak bunlarin hepsi yine "limitli butce" grubuna giriyor.

    Yuksek hacimli naked olayina gelince: tabii ki bu motosiklet tipi cok uzun yol icin degil. Hatta on cam eklemek te cozum degil; cunku yuksek hizda ruzgar gidona mudahele ediyor. Ancak gunu birlik seyehatler ve sehir ici icin kocaman ve agir bir ADV'den cok daha pratik ve avantajli benim icin. Cunku hafif ve kucuk. 1303cc SDR ile 248cc Inazuma arasinda 15 kilo fark var topu topu. SDR 2cm daha kalin, ama daha kisa.

    Motosiklet kullanis seklim agirlikli uzun yol olsaydi iki kez dusunmeden Goldwing edinirdim...
    Motosiklet tiplerindeki tercih bir yana; 250 cc ya da altı hacimler pek çok nedenle, pratiklik ve benzeri nedenlerle tercih edilebilir diyorum, sizse sadece bütce ve sürüş tecrubesi ile ilgisi olduğunu belirtiyorsunuz. Gelin sizin örneklerinizle irdeleyelim:

    Inazuma / SuperDuke örneğinde kendi sınıflarının en ağır ve hafif motorlarını karşılaştırmanız bir yana;

    1290 cc SuperDuke ile "kocaman ve ağır" 1190 Adventure s arasındaki bahsettiğiniz -önemli- ağırlık farkı tam tamına (dry/dry) 7 kilogram (sizin daha rahat anlayabileceğiniz şekliyle 11 lbs). Evet, bu çok önemli bir fark diyorsak; ekmek almaya gittiğiniz 1290 cc SuperDuke ile aynı serinin 250 cc modeli arasındaki ağırlık farkı ise tam tamına 65 kilogram (sizin daha rahat anlayabileceğiniz şekliyle 143 lbs). Şehir içinde bu ağırlık farkının avantajlarını siz belki göremiyor olabilirsiniz, diğerleri görebilir.

    LC8 in ekmek almaya giderken trafik lambalarında, dur kalklarda ya da şehir içi hız limitleri dahilindeki nisbeten yavaş kullanımlarda bacaklarınıza cayır cayır sıcak hava üflemesinden yahut selenin apış aranızı yakmasından falan hiç bahsetmemişsiniz. Siz bunu bir sebep olarak görmüyor olabilirsiniz, diğerleri görebilir.

    Ekmek almaya bile Goldwing ile gidebilirsiniz, bunda bir sorun yok. Ben 114 cc scooter tercih ediyorum işe gidip gelirken ya da ekmek almaya giderken. Alışverişimi yapıp sele altına ve kancasına bir çok eşya koyabiliyorum. Ama yeri geliyor onunla dağa da çıkıyorum. Yavaş olması daha az keyif alınmasına sebep değil ki. Vitesle falan uğraşmadığım için bazen daha bile keyif alabiliyorum. Bu demek değil ki aynı yolda sadece onunla keyif alıyorum. Hepsinin farklı farklı tadları var. Önemli olan neye sahip olduğunuz değil, ondan ne kadar keyif alabildiğiniz. Ben Goldwing in tipini falan çok beğensem de tercih etmem mesela. İlk önce kilosundan etmem. Uzun yol anlayışım kilometrelerce dümdüz rotada gitmek değil ki. Üçbeş bin kilometrelik yollarda yeri geliyor bir mağarayı, yeri geliyor bir yaylayı, şelaleyi ya da dağların arasındaki bir köyde bulunan tarihi camiyi görmek için bozuk yollara da sapıyorum artçım ile; aynı zamanda otobanda, düzlüklerde yokuşta tempolu gidebildiğim, viraj performansı ve yol tutuşunu sevdiğim için adv tercih ediyorum. Goldwing ile bunları yapamam. Ama tüm bu zorluğuna rağmen Goldwing konforunu yaşamak isteyenleri de anlıyorum. Bana hitap etmese de HD kullanan adamın da sesinden, kromundan, kişiselleştirmesinden, hatta temizlemesindeki keyfinden dolayı tercih ettiğini anlayabiliyorum. Bu adamlar virajdan falan ne anlar anca düz yolda tır tır gider, demiyorum.

    Motosiklet keyif işidir. elbette tercihler farklı olacaktır. Tür gibi hacim de bir tercih olabilir. Ne var ki insanların bazı sınıftaki motorları tercih etmesindeki nedenleri tecrubesizlik ve parasızlığa indirgemek en iyi ihtimalle mantıklı düşünememektir(diğer ihtimalleri siz düşünün).
    bursalıali ve Mallaca bunu beğendiler.

  7. #47
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Ben size soyleyeyim neden yetmez.

    R25 kullanicisiyim ben. Tam bi fp motoru bence. Daha dun araliksiz 1.5 saat gazladim. Asiri memnunum, candir. Sizin beklentinizi karsilar. Zaten 250 cc ustu tecrubesiz birini olume goturur diye dusunenlerdenim. Motor 1 sn lik dikkatsizligi cezalandirir.

    Neden yetmez? Bir sure sonra R25 in yapabildiginden fazlasini istiyorsunuz. Sizi bi alistiriyor hizlanmaya sese. Ya daha hizli kalksa, daha tepkili olsa, sesi beni daha bi kavrasa dediginiz an 600 cc ve ustu hayirli olsun.

    Sehir icindeyim. Bisikletim de var arabam da. Ama R25 ten de vazgecmiyorum. Yeni modelini alacagim hatta. Bence kendinizi biraz frenleyebilen biri iseniz fazlasiyla yeter.
    Uqurevc bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Her motosiklet türünün kendine göre avantajları ve dezavantajları olduğu gibi her türdeki farklı hacimlerim de avantajları ve dezavantajları var.Küçük hacimli motosikletler pratiklik fonksiyonellik sağlar.Ben 150 cc Bajaj V15 kullanıyorum.Bir çok motosiklet kullandım fakat şehir içinde ve köy yollarında bundan aldığım tadı ve keyfi alamadım.Hem şehir içinde hem de dar köy yollarında bana inanılmaz keyif verdi.Hacim demek para ve limitli bütçe demek değil.Uygun hacim uygun ihtiyaç demektir.Küçük motosikletlerin ortaya çıkış şekli kullanıcı ihtiyaçlarından.Yoksa vespa gibi bir scooter almak için hacimli bir motosiklet parası vermeniz gerekli.Şehir içinde kullanılabilecek, günlük seyahat edilecek motorların hacimlerinin küçük olması gerekir.Düşünsenize sabah çıkıp akşam geleceğiniz 200 km lik bir rota.Büyük hacimliyle kaç dakika da gidersiniz küçük Hacimliyle kaç dakika da gidersiniz ? Amaç hız yapmaksa hız yaparken zaten gezemezsiniz bu motosikletler yetmez.Onu pistlerde kullanmak gerekli.Pistler de de ihtiyacınız olan şey belli.Para

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    Bu arada inazuma ne kadar ağırmış binilmez ona

  9. #49

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Cafo55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her motosiklet türünün kendine göre avantajları ve dezavantajları olduğu gibi her türdeki farklı hacimlerim de avantajları ve dezavantajları var.Küçük hacimli motosikletler pratiklik fonksiyonellik sağlar.Ben 150 cc Bajaj V15 kullanıyorum.Bir çok motosiklet kullandım fakat şehir içinde ve köy yollarında bundan aldığım tadı ve keyfi alamadım.Hem şehir içinde hem de dar köy yollarında bana inanılmaz keyif verdi.Hacim demek para ve limitli bütçe demek değil.Uygun hacim uygun ihtiyaç demektir.Küçük motosikletlerin ortaya çıkış şekli kullanıcı ihtiyaçlarından.Yoksa vespa gibi bir scooter almak için hacimli bir motosiklet parası vermeniz gerekli.Şehir içinde kullanılabilecek, günlük seyahat edilecek motorların hacimlerinin küçük olması gerekir.Düşünsenize sabah çıkıp akşam geleceğiniz 200 km lik bir rota.Büyük hacimliyle kaç dakika da gidersiniz küçük Hacimliyle kaç dakika da gidersiniz ? Amaç hız yapmaksa hız yaparken zaten gezemezsiniz bu motosikletler yetmez.Onu pistlerde kullanmak gerekli.Pistler de de ihtiyacınız olan şey belli.Para

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    Bu arada inazuma ne kadar ağırmış binilmez ona
    İnazuma daki konforu görsen üstünden inmezdin,250 cc nin Mercedes’idir,ve evladiyelik sağlamdır
    yayan1 ve Mallaca bunu beğendiler.

  10. #50
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Uqurevc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle belirtmeliyimki motosiklet hayatına yeni basladım .
    İlk olarak 125 lik tavsiye ettiler ama tabi ben birazcık gözede hitap etsin diye secimimi
    R25 den yana kullandım ehliyete dahil yeni yazıldım motorumu aldım garajıma cektim.
    Şimdide diyolarki bu sana 3-4 ay sonra yetmez .
    Abi anlamadığım şu neden yetmez videoları top speedleri izliyorum gayette güzel makina sürekli şehir dısına çıkma ihtimalimizde yok zaten yakıt ve performans olarak da vidolarda cok güzel bahsetmisler .
    Neden yetmez ?
    Ben öyle hız tutkunu biride değilim bunuda söylüyorum olsun yetmez diyolar .
    Anlıycanız hevesim kırıldı şimdi 600 cc motorlara bakıyorum bütün gün ilanlarda
    Ne yapmalıyım akıl verin.
    150cc kullanıyorum, ayağımı yerden kesiyor, yakın zamanda yeni motosiklet alma imkanı bulabilirim, ve alacağım motosiklet 600cc 4 silindir.. biraz garip gelecek ama ben o 600cc motor ile 150 km hıza bile çıkmayacağım desem kaç kişi inanır bana? ben yüksek hızı seven birisi değilim, benim için ivmelenmesi ve sesi önemli..

    gaza bastığımda hemen 100 olacak, bastığımda hemen duracak, viraj dönerken güven verecek, sesi beni benden alacak.. yani bu dediklerimi R25 yapamıyor, sesini beğenmiyorum, ivmelenmesini de beğenmem.

    ehliyeti alırken hiç vitesli motor sahibi değildim ve ilk vitesli motorumu satın aldığımda hiç tecrübem yoktu.. yaptığım ilk hata ise vites atmayı unutmak oldu, gaza basıyorum ve motor bağırıyor ama hız yapmıyor, meğersem 2. vitese atmam gerekiyormuş.. o şekilde "istanbul-bahçelievler, ömür plaza" önünden direk D100 yoluna bağlanıp eve geldim..

    yani motoru düzgün kullandığın sürece problem yok. dediğim gibi, ben hızı sevmem ama yinede gsr600, xj6 gibi motorlar hoşuma gidiyor, ses-tip-ivmelenme... bakalım satın alabilirsem kaç gün yaşarım görürüz, foruma 1 haftadan fazla süre girmessem hayatta değilim demektir..

  11. #51
    MaryJane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2018
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 Rr Movistar
    Benim İlk Ruhsattaki Motorum Mt25 Ti Yetmedi 600rr aldım Şimdi Oda Yetmicek Tork İçin Mt09 Alıcağım İnsanoğlu Hep İleriyi İster

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150cc kullanıyorum, ayağımı yerden kesiyor, yakın zamanda yeni motosiklet alma imkanı bulabilirim, ve alacağım motosiklet 600cc 4 silindir.. biraz garip gelecek ama ben o 600cc motor ile 150 km hıza bile çıkmayacağım desem kaç kişi inanır bana? ben yüksek hızı seven birisi değilim, benim için ivmelenmesi ve sesi önemli..

    gaza bastığımda hemen 100 olacak, bastığımda hemen duracak, viraj dönerken güven verecek, sesi beni benden alacak.. yani bu dediklerimi R25 yapamıyor, sesini beğenmiyorum, ivmelenmesini de beğenmem.

    ehliyeti alırken hiç vitesli motor sahibi değildim ve ilk vitesli motorumu satın aldığımda hiç tecrübem yoktu.. yaptığım ilk hata ise vites atmayı unutmak oldu, gaza basıyorum ve motor bağırıyor ama hız yapmıyor, meğersem 2. vitese atmam gerekiyormuş.. o şekilde "istanbul-bahçelievler, ömür plaza" önünden direk D100 yoluna bağlanıp eve geldim..

    yani motoru düzgün kullandığın sürece problem yok. dediğim gibi, ben hızı sevmem ama yinede gsr600, xj6 gibi motorlar hoşuma gidiyor, ses-tip-ivmelenme... bakalım satın alabilirsem kaç gün yaşarım görürüz, foruma 1 haftadan fazla süre girmessem hayatta değilim demektir..
    İvme Ve Ses İstiyorsan Senin Motorun Mt07 Ya Da 09 600 cc 4 Silindir Alt Devirde Gaz Yemiyor Ve Ayrıca İster İstemez 150 Ye Çıkıcaksın Çünkü Motor Hararet Yapıcak Ya Da Sesinden Etkileniceksin

  12. #52
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Bu makina yeter 250 cc olarak :D

  13. #53
    MaryJane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2018
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 Rr Movistar
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=o_XRYSPkysI Bu makina yeter 250 cc olarak :D
    Oda Yetmez

  14. #54
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı MaryJane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim İlk Ruhsattaki Motorum Mt25 Ti Yetmedi 600rr aldım Şimdi Oda Yetmicek Tork İçin Mt09 Alıcağım İnsanoğlu Hep İleriyi İster

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------


    İvme Ve Ses İstiyorsan Senin Motorun Mt07 Ya Da 09 600 cc 4 Silindir Alt Devirde Gaz Yemiyor Ve Ayrıca İster İstemez 150 Ye Çıkıcaksın Çünkü Motor Hararet Yapıcak Ya Da Sesinden Etkileniceksin
    mt 07 sesi güzel değik ki

    gsr 600 ve mt 07 beraber gidiyorlar, gsr 600 sesi çok güzel, videoda biraz cızırtılı ama yinede ses belli ediyor kendini; hele o vites değişim sırasındaki motor sesinde dalgalanmalar beni benden alıyor, anlayamassınız..



    şu videoda motor sesi daha net geliyor, sesi harika;
    tommygun bunu beğendi.

  15. #55
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 07 sesi güzel değik ki

    gsr 600 ve mt 07 beraber gidiyorlar, gsr 600 sesi çok güzel, videoda biraz cızırtılı ama yinede ses belli ediyor kendini; hele o vites değişim sırasındaki motor sesinde dalgalanmalar beni benden alıyor, anlayamassınız..

    https://www.youtube.com/watch?v=3DZg...annel=teknoali

    şu videoda motor sesi daha net geliyor, sesi harika;
    https://www.youtube.com/watch?v=hlGD...elim%C5%9Eahin
    Oha Gsr bir de artçılıymış, çok tatlı uzuyor alet.
    fatih.met bunu beğendi.

  16. #56
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oha Gsr bir de artçılıymış, çok tatlı uzuyor alet.
    mt 07 daha torqlu ve geçer sanıyordum, gsr 600 ve mt 07 güçleri hakkında bilgim yok.. gsr 600 daha mı atik yoksa? bir kes daha aşık oldum motora. gerçi suzuki 14 bin devir çeviriyor, onun büyük etkisi vardır.

    edit: ben 150 km hızı geçmem diyorum adam 190 ile viraj alıyor.. belki ara sıra geçerim 150 yi, yada atın ölümü arpadan olsun..
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  17. #57
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 07 daha torqlu ve geçer sanıyordum, gsr 600 ve mt 07 güçleri hakkında bilgim yok.. gsr 600 daha mı atik yoksa? bir kes daha aşık oldum motora. gerçi suzuki 14 bin devir çeviriyor, onun büyük etkisi vardır.

    edit: ben 150 km hızı geçmem diyorum adam 190 ile viraj alıyor.. belki ara sıra geçerim 150 yi, yada atın ölümü arpadan olsun..
    Mt07 kullanan da 1-2 yerde çok güzel yatırmış motoru.

  18. #58
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 07 daha torqlu ve geçer sanıyordum, gsr 600 ve mt 07 güçleri hakkında bilgim yok.. gsr 600 daha mı atik yoksa? bir kes daha aşık oldum motora. gerçi suzuki 14 bin devir çeviriyor, onun büyük etkisi vardır.

    edit: ben 150 km hızı geçmem diyorum adam 190 ile viraj alıyor.. belki ara sıra geçerim 150 yi, yada atın ölümü arpadan olsun..
    Ara sıra mııııı? Aman hocam o ara sıra olmaktan çıkacak zaten büyük ihtimal. O motor hissettirmiyordur bile hızı. Bizim motorlarda(150cc) 110la gidince 300le gitmiş gibi hissediyorum.
    fatih.met bunu beğendi.

  19. #59
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet tiplerindeki tercih bir yana; 250 cc ya da altı hacimler pek çok nedenle, pratiklik ve benzeri nedenlerle tercih edilebilir diyorum, sizse sadece bütce ve sürüş tecrubesi ile ilgisi olduğunu belirtiyorsunuz. Gelin sizin örneklerinizle irdeleyelim:
    ...
    LC8 in ekmek almaya giderken trafik lambalarında, dur kalklarda ya da şehir içi hız limitleri dahilindeki nisbeten yavaş kullanımlarda bacaklarınıza cayır cayır sıcak hava üflemesinden yahut selenin apış aranızı yakmasından falan hiç bahsetmemişsiniz. Siz bunu bir sebep olarak görmüyor olabilirsiniz, diğerleri görebilir.

    Ekmek almaya bile Goldwing ile gidebilirsiniz, bunda bir sorun yok.

    Motosiklet keyif işidir. elbette tercihler farklı olacaktır. Tür gibi hacim de bir tercih olabilir. Ne var ki insanların bazı sınıftaki motorları tercih etmesindeki nedenleri tecrubesizlik ve parasızlığa indirgemek en iyi ihtimalle mantıklı düşünememektir(diğer ihtimalleri siz düşünün).
    Çok kısa net sorular sordum. Israrla cevap vermekten kaçınıp, söylemediğim ama kafanızda ima ettiğimi zannettiğiniz konular hakkında bir sürü yorum yazıp, üstüne bir de duyar kasmışsınız.

    SS'te 600cc ve 1000cc arası tercihi anlarım. Hatta arazi için 250cc tercihini de anlarım. Ancak amacına uygun SS kullanma niyetinde olan kim 600cc yerine 250cc tercih eder? Cruiser kullanmak isteyen kim 250cc tercih eder? Touring için kim 250cc tercih eder?

    Yok isteyen Goldwing'le ekmek almaya da gidermiş te falan filan. Kim gider Allah aşkına? 15 dakikalık şehir içi yolu için 400 kiloluk motosikletle kim boğuşur? Varsa bi zahmet varsa yazın. Tesadüf, size o mesajı attığım gün motosiklete binip ekmek almaya gittim ben ama.

    Ama hayır, yolda bir yerlerim cayır cayır yanmadı, çünkü KTM firması, sahip olduğunuz 1190 ADV'de yaptığı hatanın farkına varıp selenin arka silindir'e göre konumunu değiştirip, aradaki mesafeyi üç katına çıkarmış. O yüzden yazın ortasında, trafikte dahi sele çok ısınmıyor.

    Bu arada:
    KTM 1290 Super adventure: 504 lb (229 kg) (dry)
    KTM 1290 Super Duke R: 189 kg (dry)

    Ve yanlışınız var, 7 kilo 11 lbs etmez. Ama aynı motora sahip yukarıdaki naked ve ADV arasındaki 40 kilo fark, aşağı yukarı 90 lbs eder. Aradaki iki küsür galon benzin deposu hacmi farkını da göz önüne alırsanız ıslak ağırlık farkı 100 lbs'a yakın.

    Mesele sadece ağırlık ta değil. ADV hem daha uzun, hem daha geniş, hem daha yüksek. Lütfen makul olalım... Gerçi Goldwing ile ekmek almaya gitme olayında koptuk mantıktan zaten...

  20. #60

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Ktm firması 1290 Super Adventure daki yaptığı hatayı da görememiş o zaman.Selenin altı alev atıyor.Ya da görmüş bunun için ekstra parça üretip satıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok kısa net sorular sordum. Israrla cevap vermekten kaçınıp, söylemediğim ama kafanızda ima ettiğimi zannettiğiniz konular hakkında bir sürü yorum yazıp, üstüne bir de duyar kasmışsınız.

    SS'te 600cc ve 1000cc arası tercihi anlarım. Hatta arazi için 250cc tercihini de anlarım. Ancak amacına uygun SS kullanma niyetinde olan kim 600cc yerine 250cc tercih eder? Cruiser kullanmak isteyen kim 250cc tercih eder? Touring için kim 250cc tercih eder?

    Yok isteyen Goldwing'le ekmek almaya da gidermiş te falan filan. Kim gider Allah aşkına? 15 dakikalık şehir içi yolu için 400 kiloluk motosikletle kim boğuşur? Varsa bi zahmet varsa yazın. Tesadüf, size o mesajı attığım gün motosiklete binip ekmek almaya gittim ben ama.

    Ama hayır, yolda bir yerlerim cayır cayır yanmadı, çünkü KTM firması, sahip olduğunuz 1190 ADV'de yaptığı hatanın farkına varıp selenin arka silindir'e göre konumunu değiştirip, aradaki mesafeyi üç katına çıkarmış. O yüzden yazın ortasında, trafikte dahi sele çok ısınmıyor.

    Bu arada:
    KTM 1290 Super adventure: 504 lb (229 kg) (dry)
    KTM 1290 Super Duke R: 189 kg (dry)

    Ve yanlışınız var, 7 kilo 11 lbs etmez. Ama aynı motora sahip yukarıdaki naked ve ADV arasındaki 40 kilo fark, aşağı yukarı 90 lbs eder. Aradaki iki küsür galon benzin deposu hacmi farkını da göz önüne alırsanız ıslak ağırlık farkı 100 lbs'a yakın.

    Mesele sadece ağırlık ta değil. ADV hem daha uzun, hem daha geniş, hem daha yüksek. Lütfen makul olalım... Gerçi Goldwing ile ekmek almaya gitme olayında koptuk mantıktan zaten...
    Ktm firması 1290 Super Adventure daki yaptığı hatayı da görememiş o zaman.Selenin altı alev atıyor.Ya da görmüş bunun için ekstra parça üretip satıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Alıntı Cafo55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm firması 1290 Super Adventure daki yaptığı hatayı da görememiş o zaman.Selenin altı alev atıyor.Ya da görmüş bunun için ekstra parça üretip satıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------



    Ktm firması 1290 Super Adventure daki yaptığı hatayı da görememiş o zaman.Selenin altı alev atıyor.Ya da görmüş bunun için ekstra parça üretip satıyor.
    Bu arada Ktm 1290 Super Adventure kuru ağırlık S 215 kg R 217 kg


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)