Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Mantıken yeten 250 cc duygusal yönden neden yetmez?

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Av.Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mt-25 Abs
    İnsanın altında kükreyen bir canavar varken sakin kullanılamıyor. 250 cc de bile tehlikeli hızlar yapılabildiği için daha üstü hacim ölüme yaklaşmak anlamına geliyor. Bu durumu motosikletle kaza yapan bir insan daha iyi anlıyor. Çünkü bu kazalar çoğunlukla karşı tarafın hatasından kaynaklanır... Ve insan düşünür...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende tracer ve nc arasında karar veremiyorum.söylediğiniz gibi nc nin ağırlığı sele ve arka amörtisör sertliği uzun yol konforunu düşürdüğünden tracer a daha sıcak bakıyorum
    Haklısınız aslında. Benim NC DCT yani arayış kıstasımda otomatik şanzıman yer almasaydı benimde seçimim kesinlikle Tracer olurdu.Ek bir not... Xmaxden sonra amortisörün ne işe yaradığını anlıyor insan. ��
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.

  3. #103
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    Alıntı SoloMoto2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amortisör
    büyük teker

  4. #104
    Gietti17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Hobide mantık ne arar

  5. #105

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    İnsan bazen elinin altında ekstra güç istiyor. Dallamanın biri sıkıştırınca gazı açıp uzamak istiyor. Yoksa medeni bir ülkede 250 ziyadesiyle yeter.
    SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250

  6. #106
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Bende hem 250, hem 125 cc var.
    Hafifliği ve az yakması nedeniyle şehir içinde 125cc yi kullanıyorum.

    Sanırım kişisel tercihler belirleyici burada...

    Hergün aynı yere gittiğimiz başka bir arkadaşımsa 1000cc lik yorucu geldiği için, 250cc aldı. Arkadaş 120 kg olmasa 125cc almayı düşünüyordu ama kilo veremiyor ne yazıkki.

    250cc lerimiz inazuma.
    blueway2 ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  7. #107
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Aynı handikapları hepimiz yaşıyoruz.
    Sonuçta, sorunsuz yaşadığımız küçük(!) cc motorlarımızı çook arar oluyoruz genelde.
    250cc aquila varken, sırf naked sevdamdan dolayı, sorunsuz 30-40 bin km sonra sattım.
    Yerine Gs500 aldım.
    Çift silindir
    50hp civarı
    Sorunsuz, düşük yakıt(nispeten)
    200km limitlere rahat çıkan, şehir içi-dışı fazlasıyla tatminkâr
    Hafif ve yaklaşık inazuma konforu ( vites geçiş vs ) dahil.
    E tabii 2008 yılında 2004 model koltuk konforu ne kadar konforluysa o..
    Kara sevda gsr600 aşkıyla değiştirdim.
    Ve baktım ki;
    Daha ağır,
    Motor yükü öne yığılmış
    Şehir içi kullanım konforu yüksek ama, söz misali 3. vitesi hakkıyla göremeden ev-iş arası yol bitiyor.
    Uzun yolda otoban limitleri belli zaten, 140-160 km yi geçemiyoruz.
    Yakıt ve bakım artmış
    Ağırlık artmış..
    Isınamadım!
    Yeniden gs500 alayım dedim
    Kazasız ya da temizini bulmak neredeyse imkansızdı. Olanlar da
    600 lük parasına yakındı.
    Ama en çok zorlayan kısmı da, temiz kullanılmışının olmayışıydı.
    Bmw dahil pek çok model kullandım.
    Hala unutamadıklarım ( cc ve yakıt/hafifliğe göre )

    İnazuma 250
    Gs500
    Freewind xf650

    Nacizane vereceğim fikir şu olabilir; km yüksek olsa bile motorunuz temizse ve sorunsuzsa satmadan ( alabiliyorsanız ) alın yeni düşündüğünüz motoru. Bir süre kullanın.
    Severseniz devam edin.
    Sevmezseniz elden çıkarın..

    Satmadan alamıyorsanız, zaten daha büyük cc ve çoklu silindire girmeyin..

    Hakkınızda hayırlısı..
    blueway2 bunu beğendi.

  8. #108
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    acaba cc'ye göre ölüm istatistiği var mıdır

    tahminim (kurye kardeşleri listeden saymaz isek) ilk öncelik cg sonra da 500 cc ve üstü araclar en başı cekiyordur
    blueway2 bunu beğendi.

  9. #109
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    bence cc-tecrübe-yaş istatistiğinde, yaş arttıkça kaza oranı düşüyor, cc yükseliyordur.

  10. #110

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı handikapları hepimiz yaşıyoruz.
    Sonuçta, sorunsuz yaşadığımız küçük(!) cc motorlarımızı çook arar oluyoruz genelde.
    250cc aquila varken, sırf naked sevdamdan dolayı, sorunsuz 30-40 bin km sonra sattım.
    Yerine Gs500 aldım.
    Çift silindir
    50hp civarı
    Sorunsuz, düşük yakıt(nispeten)
    200km limitlere rahat çıkan, şehir içi-dışı fazlasıyla tatminkâr
    Hafif ve yaklaşık inazuma konforu ( vites geçiş vs ) dahil.
    E tabii 2008 yılında 2004 model koltuk konforu ne kadar konforluysa o..
    Kara sevda gsr600 aşkıyla değiştirdim.
    Ve baktım ki;
    Daha ağır,
    Motor yükü öne yığılmış
    Şehir içi kullanım konforu yüksek ama, söz misali 3. vitesi hakkıyla göremeden ev-iş arası yol bitiyor.
    Uzun yolda otoban limitleri belli zaten, 140-160 km yi geçemiyoruz.
    Yakıt ve bakım artmış
    Ağırlık artmış..
    Isınamadım!
    Yeniden gs500 alayım dedim
    Kazasız ya da temizini bulmak neredeyse imkansızdı. Olanlar da
    600 lük parasına yakındı.
    Ama en çok zorlayan kısmı da, temiz kullanılmışının olmayışıydı.
    Bmw dahil pek çok model kullandım.
    Hala unutamadıklarım ( cc ve yakıt/hafifliğe göre )

    İnazuma 250
    Gs500
    Freewind xf650

    Nacizane vereceğim fikir şu olabilir; km yüksek olsa bile motorunuz temizse ve sorunsuzsa satmadan ( alabiliyorsanız ) alın yeni düşündüğünüz motoru. Bir süre kullanın.
    Severseniz devam edin.
    Sevmezseniz elden çıkarın..

    Satmadan alamıyorsanız, zaten daha büyük cc ve çoklu silindire girmeyin..

    Hakkınızda hayırlısı..
    Teşekkür ederim sağolun,söylediklerinize katılıyorum benimde içime sinmiyor borçlanarak almak,ama bi yandanda o kadar hızlı yükseliyorki fiyatlar sanki hiç yakalayamayacakmışım gibi hissediyorum gelecekte

  11. #111
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim sağolun,söylediklerinize katılıyorum benimde içime sinmiyor borçlanarak almak,ama bi yandanda o kadar hızlı yükseliyorki fiyatlar sanki hiç yakalayamayacakmışım gibi hissediyorum gelecekte
    Aslında şu an çok uzak görünüyor.
    2006 da, cbr 125 5500tl filandı, 2500tl ye mct250 alınabiliyorken, ben 1700 tl ye tanesi 54tl den 17 tane çeyrek bozdurup 125 lik çinlimi alabilmiştim.
    Daha sonra fiyatlar birbirini neredeyse yakaladı.
    Bence, şu anda vergi sistemi yüzünden ve distribütörlerin de öngörü ve korkusundan hakkıyla motosiklet modelleri eskisi gibi yok, gelmiyor.
    250 cc de
    Twister ( 2004 den sonra cbf 250 oldu )
    Ybr 250
    Crf 250
    Klx 250
    Ninja 250
    Gs 500, cbf 500, er-5, kle 500, klr...
    Er6n/f, wersys... Saymadığım daha bunların üç katı vardı

    Şimdi ise r25, mt 25, x max, cb 250, ns200, dominar, nk250..
    3 sene önce bmw 800cc ler 50 bin ve hayal iken, şimdi x max ve dominar ug 50 lere dayandı.

    Avrupa şöyle bir açıkgözlülük yaptı aslında;
    Çin ürünleriyle fiyatta rekabet edemefi bizim gibi ülkelerde ve avrupa birliği giriş(!) kurallarına euro 3-4 normları getirildi.
    Ee bu da katalizör ve abs gibi, yine bosh marka misali almanya gibi ülkelerde vardı ve bunlar ciddi maaliyet oluşturdu.
    2-3 sene önce, ikinci eli 5-7 bin olan cbf150 ya da ybr 125 ile, sıfırı 5-6 bin mondial drift ile yarışmak durumundayken euro 3 ve abs zorunluluğu ile fiyat farketti ve ybr 125 ve cbf 150 fiyat olarak 20 bine dayandı. Buna mukabil çinliler de, donanımla beraber fiyat olarak yükseldi ve makas yine çok açılmadı. Daha sonra da döviz kuru bahane edilerek yapılan zamlar ve üretmeden, üreticiden daha çok kazandıran vergi politikası da ( özellikle 250cc ) eklenince ortaya bu durum çıktı.
    Bir arkadaşım ise, altın ve dövizin durumunu öngörerek 20 bine sattığı motorun parasıyla 600 tl den altın alıp beklemeye başladı. Onun gibi davranan çok kişi olunca, tıpkı 3-4 sene içinde düşen satışlar ve pandemide daralan ekonomi açılsın diye otomotiv ve beyaz eşya sektörü baskı yapınca tekrar bir ötv yahut vergi affı gelir ve alabilirlik artar diye düşünüyorum.
    E tabii bu en az 12-18 aylık öngörüm..
    Daha da kötüye gidebilir ama dipten sonrası geri yukarı çıkmaktır. Çünkü, bu döngü daha önce 2 kez tekrarlandı.
    Aksi halde vergi alabileceği yedek parça satışo dahi kalmayacak maliyenin elinde..

    Nacizâne..
    blueway2 ve tommygun bunu beğendiler.

  12. #112

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında şu an çok uzak görünüyor.
    2006 da, cbr 125 5500tl filandı, 2500tl ye mct250 alınabiliyorken, ben 1700 tl ye tanesi 54tl den 17 tane çeyrek bozdurup 125 lik çinlimi alabilmiştim.
    Daha sonra fiyatlar birbirini neredeyse yakaladı.
    Bence, şu anda vergi sistemi yüzünden ve distribütörlerin de öngörü ve korkusundan hakkıyla motosiklet modelleri eskisi gibi yok, gelmiyor.
    250 cc de
    Twister ( 2004 den sonra cbf 250 oldu )
    Ybr 250
    Crf 250
    Klx 250
    Ninja 250
    Gs 500, cbf 500, er-5, kle 500, klr...
    Er6n/f, wersys... Saymadığım daha bunların üç katı vardı

    Şimdi ise r25, mt 25, x max, cb 250, ns200, dominar, nk250..
    3 sene önce bmw 800cc ler 50 bin ve hayal iken, şimdi x max ve dominar ug 50 lere dayandı.

    Avrupa şöyle bir açıkgözlülük yaptı aslında;
    Çin ürünleriyle fiyatta rekabet edemefi bizim gibi ülkelerde ve avrupa birliği giriş(!) kurallarına euro 3-4 normları getirildi.
    Ee bu da katalizör ve abs gibi, yine bosh marka misali almanya gibi ülkelerde vardı ve bunlar ciddi maaliyet oluşturdu.
    2-3 sene önce, ikinci eli 5-7 bin olan cbf150 ya da ybr 125 ile, sıfırı 5-6 bin mondial drift ile yarışmak durumundayken euro 3 ve abs zorunluluğu ile fiyat farketti ve ybr 125 ve cbf 150 fiyat olarak 20 bine dayandı. Buna mukabil çinliler de, donanımla beraber fiyat olarak yükseldi ve makas yine çok açılmadı. Daha sonra da döviz kuru bahane edilerek yapılan zamlar ve üretmeden, üreticiden daha çok kazandıran vergi politikası da ( özellikle 250cc ) eklenince ortaya bu durum çıktı.
    Bir arkadaşım ise, altın ve dövizin durumunu öngörerek 20 bine sattığı motorun parasıyla 600 tl den altın alıp beklemeye başladı. Onun gibi davranan çok kişi olunca, tıpkı 3-4 sene içinde düşen satışlar ve pandemide daralan ekonomi açılsın diye otomotiv ve beyaz eşya sektörü baskı yapınca tekrar bir ötv yahut vergi affı gelir ve alabilirlik artar diye düşünüyorum.
    E tabii bu en az 12-18 aylık öngörüm..
    Daha da kötüye gidebilir ama dipten sonrası geri yukarı çıkmaktır. Çünkü, bu döngü daha önce 2 kez tekrarlandı.
    Aksi halde vergi alabileceği yedek parça satışo dahi kalmayacak maliyenin elinde..

    Nacizâne..
    Düzgün bir nc yada tracer alabilmek için 70,000 i gözden çıkarmak lazım.o kadar parada çıkmıyor birazda borçlanmak lazım.Eski büyük cc mantıklı değil,altın döviz borçlanmakta büyük risk.o yüzden fırsatları yine değerlendiremiyoruz.Bekleyelim bakalım inşallah güzel fırsatlar çıkar.

  13. #113
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzgün bir nc yada tracer alabilmek için 70,000 i gözden çıkarmak lazım.o kadar parada çıkmıyor birazda borçlanmak lazım.Eski büyük cc mantıklı değil,altın döviz borçlanmakta büyük risk.o yüzden fırsatları yine değerlendiremiyoruz.Bekleyelim bakalım inşallah güzel fırsatlar çıkar.
    Hocam en kötü XJ6'lara bakın En azından 78 beygir ve 59.7 tork var. NC serisine göre de epey bir hızlılar. Fiyat olarak da Tracer serisinden daha uygunlar.

    [IMG][/IMG]

    Şu an kendisini biraz suluyorum, ileride büyüğünce enduro olacak umarım.
    tommygun ve blueway2 bunu beğendiler.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  14. #114

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam en kötü XJ6'lara bakın En azından 78 beygir ve 59.7 tork var. NC serisine göre de epey bir hızlılar. Fiyat olarak da Tracer serisinden daha uygunlar.

    http://<a href="https://hizliresim.c...a6.jpg</a></a>

    Şu an kendisini biraz suluyorum, ileride büyüğünce enduro olacak umarım.
    ben inazumamla aza kanaat edip mutlu mesut yaşarken şehrimizde yeni bir klüp kuruldu grubun içerisinde 2 adet africa twin,3 adet tracer 700,2 adet tenere 600,5 adet nc750x,5 adet crf 250,1 adet vstrom 250,1 adet bendeki inazuma mevcut.Yıllardır arkadaşsız olmanın verdiği heyecanla bende hemen klube girdim.Gezilere gidiyoruz pazar günleri günübirlik stabil 100-120 hızlarında gidildiğinden gruptan hiç kopmadım.ama büyük motorları gördükçe ve yanlarına koyunca yüksekliklerini gördükçe insanın canı istiyor.Mantıken gereklimi değil,ama insan nefsi işte.

  15. #115

    Üyelik
    28 Temmuz 2020
    Hocam çok kısa bir süre inazuma kullandım, çok uzun bir süre de 600cc üzeri çeşit çeşit motosiklet kullandım.




    İnazumanın her yerinden kalite akıyor ve motor bloğu inanılmaz uzun ömürlü.

    Bilenler bilir yaklaşık 30 motosiklet değiştirip (fazer6 dan tracer900e, vfr800vtec den mt07 ye vs..) en uzun soluklu motosikletim wr250r oldu. Ve halen wr250r sahibiyim..

    Size tavsiyem inazumanızla mutlu mesut gezmeniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Yemişim afrikasını xj6sını tracerini 😃hangisiyle şu tipsizle yaptığım gibi düşe kalka gezebilirim ki? 😃

    Kural [ Z ], joshua, blueway2 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #116
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı İnazuma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilenler bilir yaklaşık 30 motosiklet değiştirip (fazer6 dan tracer900e, vfr800vtec den mt07 ye vs..) en uzun soluklu motosikletim wr250r oldu. Ve halen wr250r sahibiyim..

    Size tavsiyem inazumanızla mutlu mesut gezmeniz.
    Yemişim afrikasını xj6sını tracerini ��hangisiyle şu tipsizle yaptığım gibi düşe kalka gezebilirim ki? ��

    https://i.hizliresim.com/jDPVli.jpg
    WR250 güçlü motor 250cc hissiyatından fazlasını verir.

  17. #117

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı İnazuma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam çok kısa bir süre inazuma kullandım, çok uzun bir süre de 600cc üzeri çeşit çeşit motosiklet kullandım.

    https://i.hizliresim.com/5TIeSl.jpg


    İnazumanın her yerinden kalite akıyor ve motor bloğu inanılmaz uzun ömürlü.

    Bilenler bilir yaklaşık 30 motosiklet değiştirip (fazer6 dan tracer900e, vfr800vtec den mt07 ye vs..) en uzun soluklu motosikletim wr250r oldu. Ve halen wr250r sahibiyim..

    Size tavsiyem inazumanızla mutlu mesut gezmeniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Yemişim afrikasını xj6sını tracerini ��hangisiyle şu tipsizle yaptığım gibi düşe kalka gezebilirim ki? ��

    https://i.hizliresim.com/jDPVli.jpg
    Çok teşekkür ederim,Tecrübeleriniz ışığında objektif yorumunuzdan dolayı.


6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)